Sattuu muuten nenään huomattavasti enemmän kuin 2C-E / 2C-I. Oli itku lähellä. En nyt tähän hätään muista olenko rektaalisesti nauttinut tätä, mahdollisesti, ja mahdollisesti toimi yhtä hyvin kuin nokkaan.
Ei oikein vastannut hypetystä tämä ainakaan omalla kohdalla, oli varsin laimea visuaalisesti. Huomasin kuitenkin, että "seiskasta" tuli todella selkeä, energinen ja jollain tapaa hyvin tasapainoisen "maaginen" olo. Voi myös olla hyvin mahdollista, että olen vähän nisteytynyt näihin ja sen takia kokemus kärsi. Harmittaa kyllä jos näin on päässyt käymään, sillä tuntuu, että olen vasta nyt päässyt näihin "mielen työkaluihin" edes hieman oikealla asenteella käsiksi. Sekin vähän harmittaa, että joskus on tullut vedettyä ihan ilman päätä ja häntää näitä, kun nyt uskon tietäväni minkälaisen asian kanssa olen oikeasti tekemisissä. Noh, kai se polku on jokaisen kuljettava..
Ei näitä IMHO oikein "saisi vertailla", mutta tämä menee kokemuksien perusteella omalla asteikollani kategoriaan "estotonta avautumista". 2C-I vie kuitenkin tässä sarjassa voiton fenetyyliamiineiden puolella
Tuntuu muuten ihanalta, kun voi tuntea pääsevänsä askel askeleelta omassa mielessään eteenpäin <3
Huoh, tekisi mieli avautua viellä, mutta jotenkin tuntuu pelottavalta.