MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
tRip
Moderator

Re: MDPV

Post by tRip »

gaia wrote:
mauser1911 wrote:
gaia wrote:En nyt jaksanut käydä koko ketjua läpi, saatika käyttää hakua mutta jos kerran vaikuttava annos on 5-10mg joka on grammoissa 0,005-0,010 niin miten ihmeessä noin pieniä määriä voi lähteä nokittamaan? Vai oonkohan nyt liian jarruissa tajutakseni tätä yhtälöä.
olet. kyllä 10mg "viivan" saa tehtyy

Kiitos tästä pienestä silkistä! Se taitaa olla todella pieni viiva sitteeeen
Sillai varovasti..
tulitikun-mittanen laini on kait vissii jo aika iso doussi.. ?
siit on kyl aikaa ku viimeks otin nokalliset
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
ferox
OD

Post by ferox »

tRibh wrote:tulitikun-mittanen laini on kait vissii jo aika iso doussi.. ?
Jaa-a, mene ja tiedä. Siksihän se fikti on kiva, että tietää paljon tulee vedettyä. Stidin kokoiseen viivaan tuskin sopii 20 milliä enempää. MDPV kun vielä leviää kuin hyökyaalto jos sen hienontaa kunnolla.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Kuulostaa kyllä huimilta nämä tulkinnat. Miettikääpä ihan oikeasti mikä käytännön arvo on määreellä "tulitikun mittanen laini". Itse voin helposti nähdä tuolla määreellä esim. annoskoot 10mg-100mg - jokaisen henk. koht. tulkinnan, aineiden raekoon vaihtelun sekä tavaran puhtauden kautta.

Siitä vaan nokittamaan, 100mg laini voi olla huonompi laini esim. ekaa kertaa tavaraa kokeilevalle, joka päättää mitata suurinpiirtein tulitikun mittasen viivan.
tRip
Moderator

Post by tRip »

joo no eihän sitä voikaa oikee mitenkää kertoo..
pajareis koittanu vaa joteki.. jotai :mrgreen:

mä ku nyt vaa usein silmäpalloilen aineita^^ ni ei niil fiktin lukemil paljoo mitää tee.. paitsi tietty millimilli-tutkareissa fikti on aika jees.
mut vaatii kyl oikeesti tarkkaa silmää ja sopivaa järkee tsiigaa millasii dosei vetelee mitäki kemikaalii.. .
Keep it unreal.

ferox
OD

Post by ferox »

tRibh wrote:ei niil fiktin lukemil paljoo mitää tee.. paitsi tietty millimilli-tutkareissa fikti on aika jees.
mut vaatii kyl oikeesti tarkkaa silmää ja sopivaa järkee tsiigaa millasii dosei vetelee mitäki kemikaalii.. .
Lukemalla ei tee mitään, paitsi jos sattuu tarvitsemaan sitä lukemaa johonkin, mikä on aika jees? Tämä kappale on jo itsessään niin ristiriitainen etten tiedä mihin johtopäätökseen halusit päätyä.

Nk. sopiva järki edellyttäisi kyllä tarkkuutta annostelun suhteen, etenkin silloin kun aine ei ole entuudestaan tuttu. Osaatko silmämääräisesti mitata 10 mg MDPV:tä pysyen ± 20 %:n virhemarginaalin rajoissa? Minkä suuruisesta annoksesta lähtisit liikkeelle jos tarjoaisit ainetta jollekulle ensimmäistä kertaa?
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
tRip
Moderator

Post by tRip »

ferox wrote:
tRibh wrote:ei niil fiktin lukemil paljoo mitää tee.. paitsi tietty millimilli-tutkareissa fikti on aika jees.
Lukemalla ei tee mitään, paitsi jos sattuu tarvitsemaan sitä lukemaa johonkin, mikä on aika jees? Tämä kappale on jo itsessään niin ristiriitainen etten tiedä mihin johtopäätökseen halusit päätyä.

Nk. sopiva järki edellyttäisi kyllä tarkkuutta annostelun suhteen, etenkin silloin kun aine ei ole entuudestaan tuttu. Osaatko silmämääräisesti mitata 10 mg MDPV:tä pysyen ± 20 %:n virhemarginaalin rajoissa? Minkä suuruisesta annoksesta lähtisit liikkeelle jos tarjoaisit ainetta jollekulle ensimmäistä kertaa?
'

:mrgreen: :mrgreen:

Nojust siks mä doussaanki vaa itelleni :-))
Keep it unreal.

Olento
Apteekki

Post by Olento »

Hyvää tavaraahan tää on. En huomannu mitään laskuja missään vaiheessa. Blaadasin ja dokasin koko ajan samaan aikaan ja uni tuli myöhemmin hyvin.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mul tulee aina sellaset ranteet auki fiilikset laskuissa.. epätoivosta epätoivoo..
muuten ihan mielenkiintonen aine.

Mut laskujen takia en taida enää uskaltaa enää ees kokeilla.. pahemmat laskut mitä MDMA saa aikaan. en tiedä oliko tossa certaukseesa nyt niin suurtakaan järkeä.. mut ei jaksa nyt sellasii alkaa kelaa..pöö

flipauttavaa kamaa kyl loppupeleis.. petollisen pirullista..
empaattista, sosiaalista, jännää... mut sit sen kaiken varjopuolena alkaa ahdistaa ja lihakset menee ihan jumii.. päätä särkee..
ja _tekee mieli ottaa lisää_ :mrgreen:

en voi enää sanoa tätä paskaksi stimulantiksi, mutta ei kyhl vaa o mun juttu.
Keep it unreal.

sakustar
Karvakuono

Post by sakustar »

tRibh wrote:Mul tulee aina sellaset ranteet auki fiilikset laskuissa.. epätoivosta epätoivoo..
muuten ihan mielenkiintonen aine.

Mut laskujen takia en taida enää uskaltaa enää ees kokeilla.. pahemmat laskut mitä MDMA saa aikaan. en tiedä oliko tossa certaukseesa nyt niin suurtakaan järkeä.. mut ei jaksa nyt sellasii alkaa kelaa..pöö

flipauttavaa kamaa kyl loppupeleis.. petollisen pirullista..
empaattista, sosiaalista, jännää... mut sit sen kaiken varjopuolena alkaa ahdistaa ja lihakset menee ihan jumii.. päätä särkee..
ja _tekee mieli ottaa lisää_ :mrgreen:

en voi enää sanoa tätä paskaksi stimulantiksi, mutta ei kyhl vaa o mun juttu.
muistaa vaan nesteytyksen, syömisen jne samalla. noi ranteet auki laskutkin yleensä menee muutaman yrityksen jälkee ohi ainakin jos ei säkällä onnistu itteensä listiin =D

e: eikä niit ranteet auki laskui tuu ilman parin viikon putkee, jonka aikana kaikki on vielä menny päin vittua ja oot hukannu vikat pevekkis
"Jännää tää pevekki, sanoi kettu pihlajanmarjoista."

"ILOISESSA ALAMÄESSÄ OLET ELÄMÄSSÄ - OTA LISÄÄ VAUHTIA OLET NOPEAMMIN POHJALLA"
peltsi
OD

Post by peltsi »

Toi on kyl petollista. Yöllä aattelin et jos ottais pienet ja nyt sit onkii ottanu jo muutamat pienet ja duunii olis mentävä :cry:
Pitää kai vedellä pienii tasareita pitkin päivää. :foil:
E: Mul on täst tullu jo kaks kertaa psykoosi/delirium ni nykyää heti ku ottaa vähäkään enemmän tätä niin rupee puskee visuaalii ainaki jos polttelee savuja, mitkä muuten on pevekin kanssa erinomainen yhdistelmä.

Ee: ValVoin pevekillä loppuyön niin mietin et lopettaisko vetämisen ja kestäis laskut duuni ssa vai tasailisko duunissa? otin kyl just vähä ja nyt pitää mennä töihi. :foil:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Thoxium

Post by Thoxium »

peltsi wrote:Toi on kyl petollista. Yöllä aattelin et jos ottais pienet ja nyt sit onkii ottanu jo muutamat pienet ja duunii olis mentävä :cry:
Pitää kai vedellä pienii tasareita pitkin päivää. :foil:
E: Mul on täst tullu jo kaks kertaa psykoosi/delirium ni nykyää heti ku ottaa vähäkään enemmän tätä niin rupee puskee visuaalii ainaki jos polttelee savuja, mitkä muuten on pevekin kanssa erinomainen yhdistelmä.

Ee: ValVoin pevekillä loppuyön niin mietin et lopettaisko vetämisen ja kestäis laskut duuni ssa vai tasailisko duunissa? otin kyl just vähä ja nyt pitää mennä töihi. :foil:
Sellaista se pevekil tahtoo olla, jos viel yhet pienet ottas. ;)
Velho
LD50

Post by Velho »

Ihan mielenkiintoinen mömmö ei mikään kovin pitkäkestonen kylläkään mutta tykkäsin :)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
zero
Kameleontti

Post by zero »

onks moni törmänny pirissä tohon? mietin et mitenköhän yleistä se on jatkaa piriä tolla. ite en aiheesta tiiä, kertokaa te.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Anonyymi

Post by Anonyymi »

zero wrote:mietin et mitenköhän yleistä se on jatkaa piriä tolla. ite en aiheesta tiiä, kertokaa te.
En tiedä, mutta olen kuullut että pevekkiä on jossain myyty poreena.
zero
Kameleontti

Post by zero »

Anonyymi wrote:
zero wrote:mietin et mitenköhän yleistä se on jatkaa piriä tolla. ite en aiheesta tiiä, kertokaa te.
En tiedä, mutta olen kuullut että pevekkiä on jossain myyty poreena.
joo, sama läppä.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo jatkettuun pevekkiin tullu muutaman kerran törmättyy ku on poretta kaupiteltu..jos tulee vastaan ja tiedän kuka moista paskaa duunailee.. :!: :arrow: :twisted: :arrow: :roll: :arrow: :foil:

pevekki pevekkinä ja porske porskeena olis mun mielestä reiluu sanoo suoraan ku mdpv aiheuttaa monessa todella epämiellyttäviä reaktioita...raahhaa raahaaa rahaaa...
*Johnny Cash - hurt*
lahke

Post by lahke »

nyt mulki ois 0.5g, mut uskaltaako tohon muka koskea... =d kuulostaa aika hullulta näin ku on vaan pilveä ja psykedeelejä harrastanut aikasemmin. ehkä mä meenkin vaan myymään ton jollekki pirinä XXXDDDDDDDDDD
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

lahke wrote:nyt mulki ois 0.5g, mut uskaltaako tohon muka koskea...

Kisko vaan..

Itse aina vetelen pevekin kera bentsoja ne on tosi hyvä komboooo.
peltsi
OD

Post by peltsi »

lahke wrote:nyt mulki ois 0.5g, mut uskaltaako tohon muka koskea... =d kuulostaa aika hullulta näin ku on vaan pilveä ja psykedeelejä harrastanut aikasemmin. ehkä mä meenkin vaan myymään ton jollekki pirinä XXXDDDDDDDDDD
Kokeile pienet :razz:
Sen tietää miten siinä käy....
*Johnny Cash - hurt*
Uke
LD50

Post by Uke »

peltsi wrote:
lahke wrote:nyt mulki ois 0.5g, mut uskaltaako tohon muka koskea... =d kuulostaa aika hullulta näin ku on vaan pilveä ja psykedeelejä harrastanut aikasemmin. ehkä mä meenkin vaan myymään ton jollekki pirinä XXXDDDDDDDDDD
pienet ku kokeilee, ni sit vielä kokeilee yhet pienet ja sen jälkee iha viel pikkuset ja.. sit vielä iiihan pienet ja sit voi myydä pois.. no jos vielä iha parit vetäis viel.. älä anna huumeen vetää äijjää nenää :mrgreen:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Gandalffi wrote:
peltsi wrote:
pienet ku kokeilee, ni sit vielä kokeilee yhet pienet ja sen jälkee iha viel pikkuset ja.. sit vielä iiihan pienet ja sit voi myydä pois.. no jos vielä iha parit vetäis viel.. älä anna huumeen vetää äijjää nenää :mrgreen:
Joo sit jossain vaihees vaa tajuu et on kikkaillu ympäriinsä pari päivää :mrgreen:
*Johnny Cash - hurt*
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

peltsi wrote:
Todellakin :D mä oon koittanu keksiä keinoa et mihin laittasin puolet pussista ku ramma tulee lähiaikoina tuota. en tiijä. ei sitä voi yksin alkaa kaikkea vetämään.. :D "vielä yhet,, no jos vielä yhet" " no jos viel ätää yö" " jne :) *flipidiflipf*
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Bentsot ja panacodit, bentsot ja panacodit..

muistakaa BENTSOT JA PANACODIT... TEENKÖ TÄSTÄ RUNON?

Jos pevekkiin kosket, muista
bentsot ja panacodit
jos pevekki ei enään nouse
bentsot ja panaocodit
nää muistat vain, ihan varmuuksi

bentsot ja panacodit
ne nappisilmät suloiset poistaa
bentsot ja panacodit
ne lihasjäykkyyden poistaa
bentsot ja panacodit
ne hammas nitinän lopettaa.

ja jos oot kunnon bentsoo töööt töööt
ota bisse...

sen jälkeen olet taiteilija...

subu myös on hyväääääääää... tän kanssa...

vittu miksi mää oon tällä saitilla ja mää en edes käytä enänä mitään VITTU!
peltsi
OD

Post by peltsi »

Dexma wrote:Bentsot ja panacodit, bentsot ja panacodit..

muistakaa BENTSOT JA PANACODIT... TEENKÖ TÄSTÄ RUNON?

Jos pevekkiin kosket, muista
bentsot ja panacodit
jos pevekki ei enään nouse
bentsot ja panaocodit
nää muistat vain, ihan varmuuksi

bentsot ja panacodit
ne nappisilmät suloiset poistaa
bentsot ja panacodit
ne lihasjäykkyyden poistaa
bentsot ja panacodit
ne hammas nitinän lopettaa.

ja jos oot kunnon bentsoo töööt töööt
ota bisse...

sen jälkeen olet taiteilija...

subu myös on hyväääääääää... tän kanssa...

vittu miksi mää oon tällä saitilla ja mää en edes käytä enänä mitään VITTU!
Yeah Right! :mrgreen:
Mahtava runo!
*Johnny Cash - hurt*
lahke

Post by lahke »

kokeilin tänä aamuna tos herätessä sellasta ihan minimini-annosta niinku kahvin korvikkeeksi, kun oli loppunu.. hmm, eipä toiminu vielä tuolla annoksel :o (joku alle 5mg varmaan, (vaakaa en haluu))
lahke

Post by lahke »

no nymmääki pääsin tähä sisälle.. mut nenään en kyl enää vedä :D! mikä puheripuli? mua ahdistaa keskustelu ja vastailen täs meses lähinnä hymiöillä ku on sanat ni syvällä.. :l

edit: täs laskemassa nyt.. en oikein tykkää, kuvaava sana tälle on mun mielestä "turha". :D pitäs ehk kommentoida vasta vähän pidemmän tutustumisen jälkee, mut sellane olo ettei kyl tee mieli toista kertaa ottaa :/ epämukava ja "turha" olo :E
pienenä annoksena ehkä kahvin korvikkeena toimis?
silmämääränen arvio on et tänään on buustailuineen menny ehkä ~30-35mg.

on tässä kuitenki jotai potentiaalia. jollai lomalla vois valmistautuu ja yrittää valvoo psykoosia, hmm.

täs illan mittaan kävi muutama vähän vähemmän tuttu kaveri käymäs ja kyl tää sosiaalisuutta lisääkin :D puhees vaan ei oo oikei mitään järkeä xD paljon sanoja ilman sisältöä :O
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Oon kyllä nyt eri mieltä Dexman kanssa tosta pevekin ja subun combotuksesta! Ihan hirveetä, yhh. Ainakin ite koin sen suht epämukavana yhdistelmänä.. varsinkin, varsinkin laskujen kohdalla. Eli en nyt kannustais testaa. ;/
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

WTF on tapahtunut, pitkästä aikaa ihan mutkalla tulen foorumille huomatakseni, että yleinen keskustelu on kadonnut. Joko virkavalta jyllää multaa vai onko yhteisö sulkeutunut, onko koneessani vikaa. Kuka vastaa, mihin maadutaan. :jou:
All things are equal, there are no special things.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Kalavale wrote:WTF on tapahtunut, pitkästä aikaa ihan mutkalla tulen foorumille huomatakseni, että yleinen keskustelu on kadonnut. Joko virkavalta jyllää multaa vai onko yhteisö sulkeutunut, onko koneessani vikaa. Kuka vastaa, mihin maadutaan. :jou:
kyllä noi yleiskeskustelut ja muut täältä löytyy vaikka haun kautta. Vaultti vaan bugailee ja on siks ihan flipeis.
*Johnny Cash - hurt*
SAWANISTI
Apteekki

Re: Desoxypipradol, mephedrone yms uudet stimut.

Post by SAWANISTI »

Yhellä tuttavallani (tai parillakin) on tullut näistä tutkareista? (lähinnä pevekistä) käsien tärinää vetoja heitettäessä (yli parinkymmentä vuotta pirin parissa räiskien), nyt se on rinnastunut: ainakun vetoja yrittää heittää, tärrää kädet. Mistäköhän mahtaa johtua?
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...