tuskin turvallista, ei varmasti viisasta, mutta mdpv kuosissa piikitin mutu 100mg mephedronea, nousut tuli, muuta en muista.peltsi wrote:Mephedrone ei oo ikinä turvallinen! ees yksin.SadPanda wrote:tulihan tuolla yks päivä ja yö ja toinen päivä ja ilta pöhisssyyyyyyyyyyyy. aivan ihana stimu. tosiaanki vitu hyvät vibat ja kiksit. TÄTÄ LISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSääääääääääää! aivan miten sen sanois uskomattomat essokpirikoksunousut ja hyvä euforinen olo. ainut miinus on se et haluttaa kokoajan boostailla.. ja se etku nyt seon loppu niin pitää odottaa että saa lisää rahaa et voi tilata tätäoiskohan mephedrone ja mdpv "turvallinen" kombo tai onko teistä kukaan kombotellu noita kahta? hell yeaaaaaaaaaaaah mitä camaa.
MDPV
-
mauseri
- LD50
Re: MDPV
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
tRip
- Moderator
Harrastan itse paljon stimujen komboilua.. Niiden kanssa on tosiaan syytä olla varovainen, mutta en voi sanoa että se ei kannata.
Komboilu on sitä parasta päihteilyä.
Stimulanttien komboilussa on syytä olla tietoinen mitä tekee ja tunnustella olotilaansa.. Jokaisen keho reagoi eritavalla eri aineisiin.
Tämä nyt sinällään ei mitenkään liittynyt mdpv:n, mutta sitäkin olen dex-amfen kanssa ottanut.
MDPV on turmiollista monelle. Sen olen huomannut.. ja se on hyvin sääli, miten kyseistä ainetta narkkava ei ymmärrä kuinka pahaan jamaan se voi saada mielen.. kehollekaan tuskin mitenkään terveellistä.
Sanoisin näin, että kohtuus kaikessa.. Monella vain tämän aineen kohdalla ei ole sitä kohtuutta.
Komboilu on sitä parasta päihteilyä.
Stimulanttien komboilussa on syytä olla tietoinen mitä tekee ja tunnustella olotilaansa.. Jokaisen keho reagoi eritavalla eri aineisiin.
Tämä nyt sinällään ei mitenkään liittynyt mdpv:n, mutta sitäkin olen dex-amfen kanssa ottanut.
MDPV on turmiollista monelle. Sen olen huomannut.. ja se on hyvin sääli, miten kyseistä ainetta narkkava ei ymmärrä kuinka pahaan jamaan se voi saada mielen.. kehollekaan tuskin mitenkään terveellistä.
Sanoisin näin, että kohtuus kaikessa.. Monella vain tämän aineen kohdalla ei ole sitä kohtuutta.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
SadPanda
- LD50
tuli tänään huomattua että kyllä tosta saa ihan kunnon masennukset
tuntuu että ei löydä oikeen mistään mitään ja on kokoajan tavallaan pieni morkkis päälä.. aaaaw. en tiiijä. niinku joku jossain toisella foorumilla sanoi-> Tämä tulee tuhoamaan vielä monta elämää. Kyllä mä silti laitoin tätä 500mg lisää tuleen. Tulis nyt äkkiä ku masentaa -,-
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
mauseri
- LD50
jep. uskon että tästä tulee sen kaiken pahan alun ja juuren (piri), uusi vahvasti ylöspäin kasvava oksa. joka tulee vielä katkeamaan.. rytinällä..SadPanda wrote:en tiiijä. niinku joku jossain toisella foorumilla sanoi-> Tämä tulee tuhoamaan vielä monta elämää.
-
Thoxium
Jooh, huomannu kans mite kovaa tuo on psyykkelle. Alkaa tulee psykoottisia ajatuksia ja olotiloja vaikkei nyt kovin pitkiä putkia ottastaan, ainakin itel. Ei ees muista stimuista oo mennyt niin pahaan tilaan pää lyhyes ajas, ja sit kestääkin todell pitkään ne olot, vaikkei söiskään enää.hiippari wrote: MDPV on turmiollista monelle. Sen olen huomannut.. ja se on hyvin sääli, miten kyseistä ainetta narkkava ei ymmärrä kuinka pahaan jamaan se voi saada mielen.. kehollekaan tuskin mitenkään terveellistä.
-
SadPanda
- LD50
Re: Desoxypipradol, mephedrone yms uudet stimut.
mdpv ainut mistä kokemuksia näistä "uusista" stimuista. ja aika kurko olo siitä tuli.
Nyt on tulossa mephedronea 1g ja siinä sivussa jwh-018 niin vois kokeilla kuinka "ekstaasiin" sitä pääsee ku ottaa mephee ja polttaa siihe nousuun paukut jwh. sitä odotellessa tässä mdpv ähinöissä. varottasin mdpv:stä että tosi katalaa kamaa ja nää jälkiolot muutaman yön valvomisen jälkeen on ihan kauheet. ahistaa ja masentaa. noh ehkä tää tästä. vois lähtee saunooo :arrow:
Nyt on tulossa mephedronea 1g ja siinä sivussa jwh-018 niin vois kokeilla kuinka "ekstaasiin" sitä pääsee ku ottaa mephee ja polttaa siihe nousuun paukut jwh. sitä odotellessa tässä mdpv ähinöissä. varottasin mdpv:stä että tosi katalaa kamaa ja nää jälkiolot muutaman yön valvomisen jälkeen on ihan kauheet. ahistaa ja masentaa. noh ehkä tää tästä. vois lähtee saunooo :arrow:
-
SadPanda
- LD50
ainii unohin kysyy et onko muut huomannu ivnä ku tätä ottaa nii heti ku on saanu vedot otettua niin nousee vatsahapot kurkkuun sekunnis ja meinaa lentää oksennus.. seki kyl kertoo ettei salee oo kovin terveellistä keholle :S
E: en suosittele kenellekkään näitte iv käyttöö! hyi yök
E: en suosittele kenellekkään näitte iv käyttöö! hyi yök
-
RcKokki
- Apteekki
Paljon on ollut täällä juttua että tuleee hirveät laskut. Itselleni ei tule laskuja muutakuin vähän tyhmä ja väsynyt olo, joka voi johtua myös monen yön valvomisesta. Tämä haisee muuten ihan spermalta kun nokkiin imasee.
-
Uke
- LD50
Musta tässä tulee enemmänkin sellanen ammoniakin / salmiakin haju. Madot on tosin verrattavissa pirimatoon.einstein wrote:Paljon on ollut täällä juttua että tuleee hirveät laskut. Itselleni ei tule laskuja muutakuin vähän tyhmä ja väsynyt olo, joka voi johtua myös monen yön valvomisesta. Tämä haisee muuten ihan spermalta kun nokkiin imasee.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
peltsi
- OD
mulla toi ei kyl maistu salmiakilta..vitu stydii! seiskaa duunii mut ei vaan tuu uni
Kaveri testas tota ekaa kertaa ni ekaks otti joku 10-20mg hihaa ja sit annoin sille ehkä jonku 45-55mg ni äijä tuuppas kaiken kerral..huh huh..mitä menoo oli jätkä kuiteki rätkiny joku 10v pääosin pirii. En oo ikinä nähny et se vetäis vaik affee nokkii ni lähin tosta kämpiltä ni suosiol väsäili linjoja siin
Kaveri testas tota ekaa kertaa ni ekaks otti joku 10-20mg hihaa ja sit annoin sille ehkä jonku 45-55mg ni äijä tuuppas kaiken kerral..huh huh..mitä menoo oli jätkä kuiteki rätkiny joku 10v pääosin pirii. En oo ikinä nähny et se vetäis vaik affee nokkii ni lähin tosta kämpiltä ni suosiol väsäili linjoja siin
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
peltsi
- OD
Joo ruokatunnil duunis..olo kyl sen mukainen et jotain eile mennypeltsi wrote:mulla toi ei kyl maistu salmiakilta..vitu stydii! seiskaa duunii mut ei vaan tuu uni![]()
Oon ilmeisesti niitä kenel tää laskee..ja rajusti. Onks muil tullu seuraavana päivänä näköö häikkää ku on nytki vitun vaikee kirjottaa ku ei meinaa nähdä..kaikki sellasta sumeeta, ainaki just tällane tietokoneen teksti ja sellaset.
Kumma ku oon ottanu nyt 5 zibaletta 30mg opamoxei eikä jeesaa niinku yhtää..muutenki joteki ihan pihalla. Millokohan rupeis helpottaa. Blaah.. :?
Ja sit viel perjantai ja varmaa 800mg jäljel tota
No toisaalta hyvä ku tulee laskut ni ehkä se vähän rajoittaa tän vetämistä, on tää kuitenki mun mielestä paljon parempaa ku piri! Piri toimii lähinnä lääkkeenä mut täl voi oikeesti viihteillä.
On kyl muutenki paljon vahvempaa ku perus amfetamiini vaik vetäis kuin paljo ni ei kyl tuu noin kovia täpinöitä tai mee noin sekasii vaik tavallaa onkin aika selvä. Voisin kuvitella et meta olis varmaa vähä saman tyyppistä.
Varmaa lääkkeenää toimii pienet annokset hyvin keskittymiseen ja tollaseen mut sit ku ottaa isommat ni ei kyl oo keskittymiskyvystä tietookaan..tosiaan päräyttävää tavaraa voi kyl olla et meni eile vähä liikaakin. Mut en ees uskaltais valvoo tol pitkii aikoja ku rupee jo yhden yön jälkee olee aika raffii
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
SadPanda
- LD50
Joo jännä juttu kyl et moni sanoo ettei mitn laskuja ja moni sanoo että ihan kauheet. ite kuulun niihin kellä tulee tosta järjyttävät laskut ja masennukset.. Eikä tosiaan bentsot auta mitih.. Ja tostaki oon lukenu ulkomaalasilta foorumeilta kans tosta näön sumenemisesta. itellä ei kyllä sitä oo ollu havaittavissa. Voin kuvitella millanen viikonloppu tulossa ku jos niipaljo vielä jälelläpeltsi wrote:Joo ruokatunnil duunis..olo kyl sen mukainen et jotain eile mennypeltsi wrote:mulla toi ei kyl maistu salmiakilta..vitu stydii! seiskaa duunii mut ei vaan tuu uni![]()
Kaveri testas tota ekaa kertaa ni ekaks otti joku 10-20mg hihaa ja sit annoin sille ehkä jonku 45-55mg ni äijä tuuppas kaiken kerral..huh huh..mitä menoo oli jätkä kuiteki rätkiny joku 10v pääosin pirii. En oo ikinä nähny et se vetäis vaik affee nokkii ni lähin tosta kämpiltä ni suosiol väsäili linjoja siin![]()
Oon ilmeisesti niitä kenel tää laskee..ja rajusti. Onks muil tullu seuraavana päivänä näköö häikkää ku on nytki vitun vaikee kirjottaa ku ei meinaa nähdä..kaikki sellasta sumeeta, ainaki just tällane tietokoneen teksti ja sellaset.
Kumma ku oon ottanu nyt 5 zibaletta 30mg opamoxei eikä jeesaa niinku yhtää..muutenki joteki ihan pihalla. Millokohan rupeis helpottaa. Blaah.. :?
-
chibbo
Sama on meikäläiselläkin. Luulin tosin aluksi, että olin vaan ottanut laskuihin niin paljon ryynejä ettei enää vaa silmät toimi :/ Onko mitään spekulaatiota siitä, että mikä MDPV:ssä aiheuttaa nuo näköhäikät?peltsi wrote:peltsi wrote:Onks muil tullu seuraavana päivänä näköö häikkää ku on nytki vitun vaikee kirjottaa ku ei meinaa nähdä..kaikki sellasta sumeeta, ainaki just tällane tietokoneen teksti ja sellaset.
-
Spadukka
Elimistölle tuntematon tutkari. Ei noita oo tutkittu miksi sellaisia vaikutuksia tulee mut ei ainakaan kuuleman perusteella kovin terveellistä.chibbo wrote:Sama on meikäläiselläkin. Luulin tosin aluksi, että olin vaan ottanut laskuihin niin paljon ryynejä ettei enää vaa silmät toimipeltsi wrote:peltsi wrote:Onks muil tullu seuraavana päivänä näköö häikkää ku on nytki vitun vaikee kirjottaa ku ei meinaa nähdä..kaikki sellasta sumeeta, ainaki just tällane tietokoneen teksti ja sellaset.Onko mitään spekulaatiota siitä, että mikä MDPV:ssä aiheuttaa nuo näköhäikät?
-
bUkkA
Mäkin ymmärrän! MDPV on ainut stimu tähän asti mitä olen voinut "viihdekäyttää". Kokaiinin lisäksi.hiippari wrote:Kyllä MDPV:t on tutkittukin ihan lääkkeeksi adhd:n..
Aluksi ihmettelin, että miksei näin hyvää lääkettä sitten päästetty markkinoille.. mutta nyt sen uskon jo ymmärtäväni.
-
peltsi
- OD
No nyt tuli sit tätä testailtua kolmen päivän putki. Todella viihteellinen stimu ja itselläni jotenkin pelottavan voimakas ja monipuolinen. Uskoisin et tooi on parasta harvoin eikä kyl ainakaan nyt tunnu siltä et kiinnostais yhtään. Miten toi muuten kannattaa säilyttää?
Sain myös elämäni opettavaisimman tripin ilman psykedeelejä.
viewtopic.php?f=32&t=2704
Sain myös elämäni opettavaisimman tripin ilman psykedeelejä.
viewtopic.php?f=32&t=2704
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Uke
- LD50
Todellakin PELOTTAVAN voimakas. Ei ehkä vaikutuksiltaan mitenkään euforiaa tuovaa, mutta ai jumalauta, kun tätä voi ottaa kesken koulupäivän niin sutjakkaasti.peltsi wrote:No nyt tuli sit tätä testailtua kolmen päivän putki. Todella viihteellinen stimu ja itselläni jotenkin pelottavan voimakas ja monipuolinen. Uskoisin et tooi on parasta harvoin eikä kyl ainakaan nyt tunnu siltä et kiinnostais yhtään. Miten toi muuten kannattaa säilyttää?

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
-
SadPanda
- LD50
ite pystyn esim piripäissää olemaan julkisilla paikoilla. sit ehkä naksupäissäänki just ja just jos ei nyt naama ihan vääntyile pirusti. mut mdpv päissään en todellakaan pysty enkä etes kehtaa olla julkisilla paikoilla
koska nimenomaan tuo pelottavan voimakas sana sopii hyvin t¨älle aineele sillee jännästi.
huomenna pitäs tulla mdpv jos yhtä nopeaa tulee ku viimekerralla <3
-
RcKokki
- Apteekki
Miksi et kehtaa. Mdpv päissään on just kiva olla ihmisten ilmoillaSadPanda wrote:ite pystyn esim piripäissää olemaan julkisilla paikoilla. sit ehkä naksupäissäänki just ja just jos ei nyt naama ihan vääntyile pirusti. mut mdpv päissään en todellakaan pysty enkä etes kehtaa olla julkisilla paikoillakoska nimenomaan tuo pelottavan voimakas sana sopii hyvin t¨älle aineele sillee jännästi.
-
SadPanda
- LD50
Se on semmostä huutoa ja sekoilua että ei tunne mitään rajoja !einstein wrote:Miksi et kehtaa. Mdpv päissään on just kiva olla ihmisten ilmoillaSadPanda wrote:ite pystyn esim piripäissää olemaan julkisilla paikoilla. sit ehkä naksupäissäänki just ja just jos ei nyt naama ihan vääntyile pirusti. mut mdpv päissään en todellakaan pysty enkä etes kehtaa olla julkisilla paikoillakoska nimenomaan tuo pelottavan voimakas sana sopii hyvin t¨älle aineele sillee jännästi.
-
Thoxium
Hehe, onhan se aikansa, ainkin itellä. Sit alkaa löytämään kaikista puheista ja rivien välistä sanomia, myös mediasta ja vähän joka puolelta kunhan aikansa odottaa. Sit kun puhuu ni ei löydäkään sanaa tai ajatusta mitää haluaa käyttää, jne. Tai sit oon vaan vähän herkempi tapaus näille stimulanteille.SadPanda wrote:Se on semmostä huutoa ja sekoilua että ei tunne mitään rajoja !einstein wrote:Miksi et kehtaa. Mdpv päissään on just kiva olla ihmisten ilmoillaSadPanda wrote:ite pystyn esim piripäissää olemaan julkisilla paikoilla. sit ehkä naksupäissäänki just ja just jos ei nyt naama ihan vääntyile pirusti. mut mdpv päissään en todellakaan pysty enkä etes kehtaa olla julkisilla paikoillakoska nimenomaan tuo pelottavan voimakas sana sopii hyvin t¨älle aineele sillee jännästi.
-
peltsi
- OD
Joo toi on just täs et pystyy tavallaan keskittyy ja just tollai löytää pointteja joka jutusta mut sit ku käy jotain tekee ni siin meneee helvetin kauan ja ei pystykkään keskittyy ku on nii hyvis..
Voisin hyvinkin kuvitella herääväni putkasta kun oon pevekkipäissään riehunu menee
Voisin hyvinkin kuvitella herääväni putkasta kun oon pevekkipäissään riehunu menee
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
RcKokki
- Apteekki
Minä pystyn kontrolloimaan mdpv:n täysin. On vaan vähän virkeäpi ja sosiaalisempi olo. En hölmöile sen enempää kun selvinpäinkään, toisin kun alkoholin vaikutuksen alaisena. Pystyykö muuten kukaan muu nukkumaan pevekeissä? Itse pystyn vielä 30mg ottamisen jälkeen nukahtamaan melkein yhtä hyvin kun selvinpäinkin. Toisaalta pystyn nukkumaan myös kun otan amfetamiinia.
-
gaia
- Kameleontti
En nyt jaksanut käydä koko ketjua läpi, saatika käyttää hakua mutta jos kerran vaikuttava annos on 5-10mg joka on grammoissa 0,005-0,010 niin miten ihmeessä noin pieniä määriä voi lähteä nokittamaan? Vai oonkohan nyt liian jarruissa tajutakseni tätä yhtälöä.
Vai toimiiko?
-
mauseri
- LD50
olet. kyllä 10mg "viivan" saa tehtyygaia wrote:En nyt jaksanut käydä koko ketjua läpi, saatika käyttää hakua mutta jos kerran vaikuttava annos on 5-10mg joka on grammoissa 0,005-0,010 niin miten ihmeessä noin pieniä määriä voi lähteä nokittamaan? Vai oonkohan nyt liian jarruissa tajutakseni tätä yhtälöä.
-
Uke
- LD50
Musta tuntu ainakin, että tuo oli jotenki ilmavampaa ku esim. piri :arrow: muutaman kympin laini näytti joltain 0,2 pirilainilta.mauser1911 wrote:olet. kyllä 10mg "viivan" saa tehtyygaia wrote:En nyt jaksanut käydä koko ketjua läpi, saatika käyttää hakua mutta jos kerran vaikuttava annos on 5-10mg joka on grammoissa 0,005-0,010 niin miten ihmeessä noin pieniä määriä voi lähteä nokittamaan? Vai oonkohan nyt liian jarruissa tajutakseni tätä yhtälöä.

-
gaia
- Kameleontti
mauser1911 wrote:olet. kyllä 10mg "viivan" saa tehtyygaia wrote:En nyt jaksanut käydä koko ketjua läpi, saatika käyttää hakua mutta jos kerran vaikuttava annos on 5-10mg joka on grammoissa 0,005-0,010 niin miten ihmeessä noin pieniä määriä voi lähteä nokittamaan? Vai oonkohan nyt liian jarruissa tajutakseni tätä yhtälöä.
Kiitos tästä pienestä silkistä! Se taitaa olla todella pieni viiva sitteeeen
Vai toimiiko?