Silokit ( P. semilanceata )

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Boilder
Lepakko

Re: Silokit ( P. semilanceata )

Post by Boilder »

en jaksa nyt millään alkaa selaamaan foorumia ja etsimään tietoa, niin viitsisikö joku kertoa paljon kuivattuja silokkeja ( grammoissa ) tarvitsee yhdelle hyvälle tripille?
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
peltsi
OD

Post by peltsi »

käsittääkseni gramma vois olla ihan hyvä alotusannos
:roll:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
taikatatti
Tuppisuu

Post by taikatatti »

sanoisin että kandee ottaa joku 1,5-2grammaa että oloihin pääsee :)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

taikatatti wrote:sanoisin että kandee ottaa joku 1,5-2grammaa että oloihin pääsee :)
No emt alottelijalle, ite sanosin gramman pintaan.
dredi
LD50

Post by dredi »

Pyh 5 grammaa suoraan vaa.

:D :D :D
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

dredi wrote:Pyh 5 grammaa suoraan vaa.

:D :D :D
elä dredi viitti. 5g on tosi monelle aivan vitun iso määrä- 1,5kin oon päässy yllättävän syvälle
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Uke
LD50

Post by Uke »

^Mjoo ei oo kiva edes vitsillä heittää, kun ei kaikki lukijat sitä kumminkaan ymmärrä ja avot ollaankin Iltalehden etusivulla, kun joku kuoli syötyään kilon tatteja, koska internetin isot pojat näin sanoi. Kaikki ei osaa aina ajatella omalla päällä.

e: Tyhmää olla kireä hauskassa yhteisössä, mut eihän sille voi mitään. Lukijakunta täällä on kumminkin aika iso tietääkseni :foil:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Gandalffi wrote:^Mjoo ei oo kiva edes vitsillä heittää, kun ei kaikki lukijat sitä kumminkaan ymmärrä ja avot ollaankin Iltalehden etusivulla, kun joku kuoli syötyään kilon tatteja, koska internetin isot pojat näin sanoi. Kaikki ei osaa aina ajatella omalla päällä.

e: Tyhmää olla kireä hauskassa yhteisössä, mut eihän sille voi mitään. Lukijakunta täällä on kumminkin aika iso tietääkseni :foil:
Kumma kyllä hajosin eniten näistä viesteistä tälle. :D Jonkinluokan sairaan oloista naurua feat. makaroonilaatikkoa lentelee suusta ja sieraimista. :cry:

Mjoo.. kaverin kanssa ollaan keräilty nyt yhteensä jotain 60 kappaletta, ja kokoajan löytyy lissee. Ei ollaan mitään hakoja niitten ettimisessä eikä tiedetä mitään kunnon vakiospotteja. :)

edit: Eikä oo fiktiä, pitää käydä kaupassa mittaamassa kun ne on aika tarkkoja ne vaa-at siellä.
Jun
Psykonautti

Post by Jun »

Jeejee, tänään löysin ensimmäiset semini. Pk seudulta löytyivät. Ei paljoa ollut aikaa, jossain 20 minuutissa löytyi 8 kpl. Olivat pieniä ja vähän kuivahtaneen oloisia. No nyt ainakin tiedän, mistä kannattaa etsiä seuraavien sateiden jälkeen. Jännä miten nuo heti tunnisti oikeiksi. Aikaisemmin aina katsellut erilaisia sieniä miettien oliskohan toi ja vois toi olla tai en tiedä jne. Nyt kun löytyi niin tiesi heti, että ovat silokkeja. Sateita odotellessa... :mrgreen:
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

King Ink wrote:
_Melba wrote:Viime pe söin ensimmäiset silokkini. En muista montako niitä oli ja kaverilta sain. Olin juonut alle vitusti ja ottanut 2x 75mg lyricaa. Hyvät olot tuli ja varmasti kokeilen toistekkin. En tiiä johtuiko sienistä vai jostain muusta nautitusta, mutta eka tuli hirveät tärinät ja oli pakko mennä sohvalle makaamaan. Sitten tajusin et mitä turhaan hyviä oloja tässä tuhlaan nii oli pakko lähtä ulos. Oli pakko juosta. Se oli mukavaa,. Liikkuminen siis. Tuntui kuin ois leijunut. Haluaisin syyä niitä lisää mut mää en vaan millään meinaa löytää niitä! Toisaalta olenkin vasta aika ämätööri. Ehkä ensi vuonna sitten. Tai vielä vähän syssymmällä kun semi-tietäväinen kaverini tulee Ouluuun :).
Kannattaa varmaan ensikerralla sitten ihan pelkkiä sieniä syödä.
Nii en sano et huono ois olo ollu missään vaiheessa, mutta oot varmaan oikeessa. Tulis varmasti ne silokkien vaikutuksetki paremmin sitte esiin, ku ei ois alle mitään ottanut. :)
Uke
LD50

Post by Uke »

King Ink wrote:
Gandalffi wrote:^Mjoo ei oo kiva edes vitsillä heittää, kun ei kaikki lukijat sitä kumminkaan ymmärrä ja avot ollaankin Iltalehden etusivulla, kun joku kuoli syötyään kilon tatteja, koska internetin isot pojat näin sanoi. Kaikki ei osaa aina ajatella omalla päällä.

Kumma kyllä hajosin eniten näistä viesteistä tälle. :D Jonkinluokan sairaan oloista naurua feat. makaroonilaatikkoa lentelee suusta ja sieraimista. :cry:
Heh, kiva olla tyhmänkiva. Nyt lopetan offt.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

King Ink
LD50

Post by King Ink »

_Melba wrote:Tulis varmasti ne silokkien vaikutuksetki paremmin sitte esiin, ku ei ois alle mitään ottanut. :)
Juuri tuota tarkoitin kun sanoin noin.
Myskoala
Tuppisuu

Post by Myskoala »

etelä-suomesta elokuussa löyty jo noin 500.. Ensimmäinen trippi tuli sillon vedettyä ja pari viikkoa sitte vielä naksun kanssa. Ai että mitä rumbaa se oli dodeakdrien yms kuutioden parissa.. Hauskaa oli, vaan ei enää. Ens kerralla sitte chakrat balanssii eli piirtelyä ja geometrista hahmottamista. Sitte gummihuacsa ja kovat kelailut suoraan universumin ytimeen:).
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

King Ink wrote:
_Melba wrote:Viime pe söin ensimmäiset silokkini. En muista montako niitä oli ja kaverilta sain. Olin juonut alle vitusti ja ottanut 2x 75mg lyricaa. Hyvät olot tuli ja varmasti kokeilen toistekkin. En tiiä johtuiko sienistä vai jostain muusta nautitusta, mutta eka tuli hirveät tärinät ja oli pakko mennä sohvalle makaamaan. Sitten tajusin et mitä turhaan hyviä oloja tässä tuhlaan nii oli pakko lähtä ulos. Oli pakko juosta. Se oli mukavaa,. Liikkuminen siis. Tuntui kuin ois leijunut. Haluaisin syyä niitä lisää mut mää en vaan millään meinaa löytää niitä! Toisaalta olenkin vasta aika ämätööri. Ehkä ensi vuonna sitten. Tai vielä vähän syssymmällä kun semi-tietäväinen kaverini tulee Ouluuun :).
Kannattaa varmaan ensikerralla sitten ihan pelkkiä sieniä syödä.
Näin on minunkin mielestäin. Aina kun oon ottanu deelei kännin tai random-nappien päälle niin on - riippuen setistä - enemmän tai vähemmän tullu sellanen tunne ettei ois kannattanu. Toisaalta jos kokemuksesta saa kuitenkin irti, niin voi se jättää hyvänkin maun. Kuitenkaan ei oo parasta mahdollista kun delit jyllää samalla kun laskuhumala alkaa esim.

Deelejä nyt vaan pitäis kunnioitaa ja ottaa niitä kun on hyvä set and setting.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
dredi
LD50

Post by dredi »

Olin juonut alle vitusti ja ottanut 2x 75mg lyricaa. Hyvät olot tuli ja varmasti kokeilen toistekkin.
:roll:

buuu
kun joku kuoli syötyään kilon tatteja, koska internetin isot pojat näin sanoi. Kaikki ei osaa aina ajatella omalla päällä.
Epätäydellinen argumentti. Sienistä on sen verran hankala vetää övereitä (käytännössä mahdotonta) että enemmän olisin huolissani siitä että joku uuvatti vetää vääriä sieniä (jee, pieni ruskea sieni, om nom nom - piipaapiipaa sairaalaan jne). 5 grammaa on vielä turvallinen määrä fyysisesti. Egokuolema on annoksella hyvin mahdollinen.
Uke
LD50

Post by Uke »

^Kuolema kun kuolema. Kyllä se 13-vuotias poika siitä egokuolemastakin paskoo allensa. Voitko nyt väittää, että on järkevää huudella vääriä dosetuksia joka topikkiin vai lopetatko nyt paskan tärkeilyn? :lol:
Image

dredi
LD50

Post by dredi »

Vaultti ei ole tarkoitettu 13-vuotiaille, pässi. :D
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

dredi wrote:Vaultti ei ole tarkoitettu 13-vuotiaille, pässi. :D
Ei voi mtn, täällä käy silti ala-ikäisiä.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Ovat kyllä hyviä sieniä ollut viimepäivinä. Pitää vielä jaksaa mennä jokupäivä etsiskelemään.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
heinhe
Tuppisuu

Post by heinhe »

Hei!

Mitkä ovat yleisimpiä MYRKYLLISIÄ sieniä jotka voidaan sotkea silokkeihin?
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Mun tietääkseni silokin näköset sienet ei oo mitkää myrkyllisiä..
W10
Kameleontti

Post by W10 »

_Melba wrote:Mun tietääkseni silokin näköset sienet ei oo mitkää myrkyllisiä..
On niitä kait jotain harvinaisempia. Hop hop kirjastoon sienikirjaa lainaamaan.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

heinhe wrote:Hei!

Mitkä ovat yleisimpiä MYRKYLLISIÄ sieniä jotka voidaan sotkea silokkeihin?
Koitas lukea vaikka tuo edellinen sivu niin selviää.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Sinuhe_egyptilainen
Karvakuono

Post by Sinuhe_egyptilainen »

gaia wrote:Tulipa mielenkiinnosta kokeiltua viime yönä semmoista, että syön jokusen sienen ennekuin käyn nukkumaan. Määrä ei ollut suuri (5kpl) mutta mielestäni se vaikutti uniini erittäin paljon.
Ensinnäkin unet olivat todella pitkiä, ja tuntuivat siis TODELLA aidoilta. Tunto, näkö, havainnot, liikkuminen, kaikki olivat niinkuin oikeassa elämässä. En kuitenkaan kutsuisi sitä lucid-uneksi sillä, uni oli selvästikkin se joka ohjasi, enkä minä itse. Tätä täytyy koittaa uudestaan kenties hieman isommalla dosella, tai sitten optimaalinen annos oli juurikin tuo 5 kpl.

Pitää kirjoittaa tästä myös tuonna taikasieniforumin puolelle.
Moi!

Itselläni on juuri samanlainen kokemus, mutta annos oli 4 kpl. silokkeja. Ne unet "jos niitä sellaisiksi voi kutsua" olivat aivan älyttömän mahtavia. Ne näyt, jotka minä näin sieluni silmin, kertoivat minulle selvästi, mitkä asiat minulla kiikastaa tässä elämässä. Noin viikko siinä meni, että ne näkyjeni sanomat valkeni minulle, ja siitä edespäin elämä on ollut varsin mielenkiintoista.

Voin lämpimästi suositella moista kokeilua muillekkin.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Sinuhe_egyptilainen wrote:
gaia wrote:Tulipa mielenkiinnosta kokeiltua viime yönä semmoista, että syön jokusen sienen ennekuin käyn nukkumaan. Määrä ei ollut suuri (5kpl) mutta mielestäni se vaikutti uniini erittäin paljon.
Ensinnäkin unet olivat todella pitkiä, ja tuntuivat siis TODELLA aidoilta. Tunto, näkö, havainnot, liikkuminen, kaikki olivat niinkuin oikeassa elämässä. En kuitenkaan kutsuisi sitä lucid-uneksi sillä, uni oli selvästikkin se joka ohjasi, enkä minä itse. Tätä täytyy koittaa uudestaan kenties hieman isommalla dosella, tai sitten optimaalinen annos oli juurikin tuo 5 kpl.

Pitää kirjoittaa tästä myös tuonna taikasieniforumin puolelle.
Moi!

Itselläni on juuri samanlainen kokemus, mutta annos oli 4 kpl. silokkeja. Ne unet "jos niitä sellaisiksi voi kutsua" olivat aivan älyttömän mahtavia. Ne näyt, jotka minä näin sieluni silmin, kertoivat minulle selvästi, mitkä asiat minulla kiikastaa tässä elämässä. Noin viikko siinä meni, että ne näkyjeni sanomat valkeni minulle, ja siitä edespäin elämä on ollut varsin mielenkiintoista.

Voin lämpimästi suositella moista kokeilua muillekkin.
'

Kuulostaa tutulta. Joo, todellakin, tätä voi suositella muille.
Vai toimiiko?
taikatatti
Tuppisuu

Post by taikatatti »

tänää ajattelin tota testata. otan 6 sientä ja katsotaan :)
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

taikatatti wrote:tänää ajattelin tota testata. otan 6 sientä ja katsotaan :)
6 silokkia? :DD
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Boilder wrote:
Psilosybiinissa dipattuja pesusieniä?
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Psychonautilus wrote:
Boilder wrote:
Psilosybiinissa dipattuja pesusieniä?

Ois muuten kova. Sitten kun käyt suihkussa ja peset kroppaa semmosella, niin se psilosybiini menee ihohuokkosten läpi verenkiertoon ja sitämukaa aivoihin. Tätä vois kutsuu nimellä pesu-Psieni
Vai toimiiko?
taikatatti
Tuppisuu

Post by taikatatti »

tarkotin tossa lainaten tota ku juteltiin miten pieni annos voi vaikuttaa unen laatuun ;)