2C-T-7 (BlueMystiC)
-
Boilder
- Lepakko
2C-T-7 (BlueMystiC)
Tälläisen kiinnostavan aineen löysin, eikä täällä taida aikaisemmin topikkia olla.
http://en.wikipedia.org/wiki/2C-T-7
Tietoa löytyy kyllä, mutta onkohan kellään omakohtaisia kokemuksia tästä?
http://en.wikipedia.org/wiki/2C-T-7
Tietoa löytyy kyllä, mutta onkohan kellään omakohtaisia kokemuksia tästä?
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
Boilder
- Lepakko
Re: 2C-T-7
kuulostaapa mielenkiintoiselta, etsittävä lisää tietoa tästä kyllä nyttendesoxy wrote:paras tutkari ikinä. visuaalit ihan omaa luokkaansa ja olo muutenki ku orgasmissa.
aika vahva mao-i vaikutus tuolla ja maailmalla on pariheppua kuollut ton ja mdma:n yhdistelmään ja tohon pelkkäänkin nokittaessa. eli varovaisuutta kokeillessa.
rankkaisin itse ton heti kolmanneks dmt:n ja lsd:n jälkeen jos deelejä rupeis listaamaan paremmuusjärjestykseen.
<3
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
tropic
- Apteekki
En ole ehtinyt/päässyt kokeilemaan. Harmi.
Olen kuullut monen sanovan sen olevan 2c sarjassa ihan ykkös luokkaa.
Olen kuullut monen sanovan sen olevan 2c sarjassa ihan ykkös luokkaa.
Can it be all so simple?
-
CharlieBigPpotato3
- Lepakko
Mun suosikkidouppejani.
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
-
Uke
- LD50
^Olen kuullut monen sanovan sen olevan 2c sarjassa ihan ykkös luokkaa.
Aika ihkutettua gamaa.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
maanviljelija
- Karvakuono
Vaikuttavaa ainetta. tämä on ensimmäinen psykedeeli, jota kokeilin. Taisi olla vuonna 2001. Korvissa kuului surinaa, näkökentässä asiat liikkuivat jotenkin vaakatasossa ja limittäin toistensa päälle eikä mikään mikä näkyi pysynyt paikoillaan. Varmaan toimi sillon vielä paremmin kun ei ollu ennen psykedeelejä kokeillut.
mä oon hullu
-
gaia
- Kameleontti
Eikös tämä ole se mikä kulki ennen nimellä Blue Mystic? Ja taisi ennen smartshopeistakin löytyä, esson näköisenä nappulana jossa oli Ying&Yang merkki?
Vai toimiiko?
-
ferox
- OD
Kyllä, tällaisen kuvan muistin kuin muistinkin nähneeni aikoja sitten Dihkalin huumepankissa.gaia wrote:Eikös tämä ole se mikä kulki ennen nimellä Blue Mystic? Ja taisi ennen smartshopeistakin löytyä, esson näköisenä nappulana jossa oli Ying&Yang merkki?
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
mauseri
- LD50
Gandalffi wrote:^Olen kuullut monen sanovan sen olevan 2c sarjassa ihan ykkös luokkaa.
Aika ihkutettua gamaa.
siksipä sitä tilasimme:D veikkaan että se on tosiian parasto noista (yleisimmistä)
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
tRip
- Moderator
2c-t-7 'BlueMystic'
Kyseinen mystinen kemikaali on löytänyt paikkansa sielussani; Blue Mystic
Tässä on jotain maagista, mystistä.. sinihohtoisia tracereita. Kuvittelin visuaalisemmaksi, mutta koinkin jotain ihan muuta.
Löysin itsessäni sen sisäisen harmonian johdattamaan tällä itsetiedostuksen polulla.
Olen oikeastaan melko sanaton.. sillä 2ct7 teki minuun niin suuren vaikutuksen, ettei sitä osaa kuvailla.
Ikäänkuin löysin jotain.. tai ehkä tutustuin johonkin itsessäni.
Mystinen aine tämä totisesti on.. .
Tässä on jotain maagista, mystistä.. sinihohtoisia tracereita. Kuvittelin visuaalisemmaksi, mutta koinkin jotain ihan muuta.
Löysin itsessäni sen sisäisen harmonian johdattamaan tällä itsetiedostuksen polulla.
Olen oikeastaan melko sanaton.. sillä 2ct7 teki minuun niin suuren vaikutuksen, ettei sitä osaa kuvailla.
Ikäänkuin löysin jotain.. tai ehkä tutustuin johonkin itsessäni.
Mystinen aine tämä totisesti on.. .
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Azzog
- Tuppisuu
Jep tätä on tulossa...kerrotaan sit millasta oli kunhan saapuu. 
-
mauseri
- LD50
voin sanoo että paras "tutkari" ostokseni oli toi 500mg tätä. siis tää on niin mahtavaa ettei sitä osaa kertoo.. se pitää itse kokea. parhaiten on toiminut 25mg i.v. ja kakkosena tulee 30mg plugattuna. nokkaan 10mg oli yhtä helvettii, mut sit ku pahimmat kivut hävis ni aika siistii.. kai.. vaikee sanoo ku rektumis nous 10mg samaan aikaan.. ja mikä parasta: tätä voi buustii ja useesti. blue mystic..
-
sxoxyvg
- OD
Ja muistetaan et nää ei oo ekakertalaisen annoksiamauser1911 wrote:voin sanoo että paras "tutkari" ostokseni oli toi 500mg tätä. siis tää on niin mahtavaa ettei sitä osaa kertoo.. se pitää itse kokea. parhaiten on toiminut 25mg i.v. ja kakkosena tulee 30mg plugattuna. nokkaan 10mg oli yhtä helvettii, mut sit ku pahimmat kivut hävis ni aika siistii.. kai.. vaikee sanoo ku rektumis nous 10mg samaan aikaan.. ja mikä parasta: tätä voi buustii ja useesti. blue mystic..
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
mauseri
- LD50
kiitos huomautuksesta. on tällä huonotki puolensa.. kaikki haisee ja maistuu nyt tolta.. ja unta ei saa ei sit millään.. JA NOI EI TOD. OO MITÄÄN SUOSITUKSIA!! pelkkää typerää hengellä leikkimistä..sxoxyvg wrote:Ja muistetaan et nää ei oo ekakertalaisen annoksiamauser1911 wrote:voin sanoo että paras "tutkari" ostokseni oli toi 500mg tätä. siis tää on niin mahtavaa ettei sitä osaa kertoo.. se pitää itse kokea. parhaiten on toiminut 25mg i.v. ja kakkosena tulee 30mg plugattuna. nokkaan 10mg oli yhtä helvettii, mut sit ku pahimmat kivut hävis ni aika siistii.. kai.. vaikee sanoo ku rektumis nous 10mg samaan aikaan.. ja mikä parasta: tätä voi buustii ja useesti. blue mystic..Ainakaan tuota 25mg IV en lähtis ilman toleja testailemaan
-
peltsi
- OD
Mul olis 20mg tätä..pitäiskö ottaa ihan pommina koko satsi vai saisko tosta parit jollain muulla menetelmällä (en ota IV) ja onks muuten mitään suosituksia miten kannattais ottaa?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
horna
- Kameleontti
Tuleeko tästä vastaavaa pahoinvointia, kuin esim. 2C-E:sta vai onko keholle helpompi deeli?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
chibbo
Nyt sain tätä käsiini niin olisi hyvä jos joku kuvailisi olotiloja eri vaiheissa hieman tarkemmin. Kuinka täydellisesti mahdolliset alkunauseat katoaa ja onko mitään mahdollisuutta liikkua sen verran, että pääsee ihmisten ilmoille jne. : > Mites kesto? Stimuloiko minkä verran? Hitja, kirjottakkaa joku vaikka kokonainen stoori :)
-
tRip
- Moderator
Voin vaan puhua omasta kummallisesta aivokemiastani.. ts. minulle ei tuota ongelmia ottaa t7 ja mennä nukkumaan. ja
vaikken nyt sattuisi nukahtamaankaan, niin pelkästään hienoja kokemuksia olen kokenut.
20mg oli annoksena sellainen, että odotin kovasti visuaaleja, mutta petyinkin kun mitään visuaalisuutta en havainnutkaan.
Löysin kuitenkin matkan edetessä sen mitä aineella todella on annettavaa.. Visuaalit toki ovat siinä kiva lisä, mutta se tunne mikä kumpusi sisältäpäin. Harmoninen hyvyys, hyväilevä itsetiedostus.. maaginen tietoisuus.
Tajusin tosiaankin; BlueMystic..
30mg tunsin jo nauseaa reilun tunnin nauttimisen jälkeen. Sellaista aaltoilevaa, ei liian intensiivistä ja meni ohi melko nopeasti - Ghanaja.
Tämän jälkeen aloinkin sitten seilailla visuaalien ja oivallusten maailmassa, jonka mystisyyttä on vaikea kuvailla.
Koko tripin ajan tunsin syvää tyytyväisyyttä ja harmoniaa sisimmässäni.
Kestoltaan jopa yllättävän pitkä. Sillä muistan jossain vaiheessa tajunneeni, että ainiin kyllähän se t7 siellä jossain taka-alalla vielä vaikuttaa.
Ja perjaatteessa sama mikä äsidiin ja muihinkin deeleihin pätee, trippi loppuu vasta kun menee nukkumaan. Omalla kohdallani visuaalisuus vaan jää herkästi normitajuntaan pidemmäksikin aikaa.
Se mikä tästä aineesta tekee niin mahtavaa, on se syvä sisäinen tunne. Sitä en osaa selittää.. se pitää kait vaan kokea.
vaikken nyt sattuisi nukahtamaankaan, niin pelkästään hienoja kokemuksia olen kokenut.
20mg oli annoksena sellainen, että odotin kovasti visuaaleja, mutta petyinkin kun mitään visuaalisuutta en havainnutkaan.
Löysin kuitenkin matkan edetessä sen mitä aineella todella on annettavaa.. Visuaalit toki ovat siinä kiva lisä, mutta se tunne mikä kumpusi sisältäpäin. Harmoninen hyvyys, hyväilevä itsetiedostus.. maaginen tietoisuus.
Tajusin tosiaankin; BlueMystic..
30mg tunsin jo nauseaa reilun tunnin nauttimisen jälkeen. Sellaista aaltoilevaa, ei liian intensiivistä ja meni ohi melko nopeasti - Ghanaja.
Tämän jälkeen aloinkin sitten seilailla visuaalien ja oivallusten maailmassa, jonka mystisyyttä on vaikea kuvailla.
Koko tripin ajan tunsin syvää tyytyväisyyttä ja harmoniaa sisimmässäni.
Kestoltaan jopa yllättävän pitkä. Sillä muistan jossain vaiheessa tajunneeni, että ainiin kyllähän se t7 siellä jossain taka-alalla vielä vaikuttaa.
Ja perjaatteessa sama mikä äsidiin ja muihinkin deeleihin pätee, trippi loppuu vasta kun menee nukkumaan. Omalla kohdallani visuaalisuus vaan jää herkästi normitajuntaan pidemmäksikin aikaa.
Se mikä tästä aineesta tekee niin mahtavaa, on se syvä sisäinen tunne. Sitä en osaa selittää.. se pitää kait vaan kokea.
Keep it unreal.
-
Jeshu
- OD
Huhhuh, äijällä on kyllä noi annokset aivan omaa luokkaa. Hengellä leikkimistä sanoisin.bUkkA wrote:100mg eyeballina iv:nä tätä ni nukahti 5minuutiks just ku sai otettuu
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
mauseri
- LD50
joo on. en ite uskaltas vetää sitä 25mg enempää, enkä ehkä sitäkään enää..Jeshu wrote:Huhhuh, äijällä on kyllä noi annokset aivan omaa luokkaa. Hengellä leikkimistä sanoisin.bUkkA wrote:100mg eyeballina iv:nä tätä ni nukahti 5minuutiks just ku sai otettuu
Mites muilla toimii toi buustailu? tuntuu et tota voi buustii vaikka kuinka kauan..
-
tRip
- Moderator
Joo.. Vähäsen jopa nisteytyny tähän, ku se sitä voi boostia ns. jatkuvasti.mauser1911 wrote:Mites muilla toimii toi buustailu? tuntuu et tota voi buustii vaikka kuinka kauan..
Parhait deelei täytyy sanoo.. kaikinpuolin.
Keep it unreal.
-
peltsi
- OD
Perkele ku menin ottaa pirin päälle tätä 20mg ni ei toiminu ollenkaa. Pitänee hommailla lisää ja käyttää järkee täl kertaa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Azzog
- Tuppisuu
Ja tää taitaa löytyy jo jos jonkinlaiselta listalta?
-
ferox
- OD
HuumausaineAzzog wrote:Ja tää taitaa löytyy jo jos jonkinlaiselta listalta?
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Dexma
- Moderator
Mun mielestä sinällään tää ei enään mun mielipiteen kautta ole sen kummallisempi kuin muutkaan fenyt..
Vittu kyllähän tästä sekasin menin, vetäsin 70 mg ja 30 mg aco-dmteetä meinannut enään housuja lattialta löytää... Mut silti, samaa höttööööö....
Vittu kyllähän tästä sekasin menin, vetäsin 70 mg ja 30 mg aco-dmteetä meinannut enään housuja lattialta löytää... Mut silti, samaa höttööööö....
-
trama
- Psykonautti
http://www.lycaeum.org/languages/finnis ... /2cb03.txt
tämmöisen löysin googlesta en tiedä onko hyötyä mutta lukaskaa ihmeessä...
tämmöisen löysin googlesta en tiedä onko hyötyä mutta lukaskaa ihmeessä...
-
Poliklinikka
- OD
HYVIN TOIMII, täällä sinisen mystiikan talossa. En tiedä paljonko otin, mutta luultavasti jotain 40mg tasoa.
Kovinta psykedeeliä mitä olen kokeillut. Ayahuascaan ym mega-tryptiin en pysty kokemuksien vähyydestä vertaamaan. Mutta ei tuu ihan heti mielee kovempaa psykedeeli menoa. Todellakin mystinen aine!
Kovinta psykedeeliä mitä olen kokeillut. Ayahuascaan ym mega-tryptiin en pysty kokemuksien vähyydestä vertaamaan. Mutta ei tuu ihan heti mielee kovempaa psykedeeli menoa. Todellakin mystinen aine!
-
tRip
- Moderator
Todellakin.-. BlueMystica %-))Poliklinikka wrote:Todellakin mystinen aine!
mystistä deliaa..
Itse nautin jopa 12mg vaikutuksesta.. siihen kun viellä ~5mg nokat, ni hhuhhuuZaaa.. Sit mennään..! :)
Vaikka kirpasee hyvinhyvin ikävästi nenussa, on se tämän aineen kohdallani mielestäni jopa sen tuskan arvoista^^
ja todellakin muistuttaisin että nokitetettaessa kandee olla dosen kanssa erityisen tarkkana. Sen intensiivisyys yllätti minut nimittäin täysin.
Nautin itse eniten 16-30mg meiningeistä..
tämä mystinen kemikaali on todella ollut yksi vaikuttavimpia deelejä mitä tullut nautittua.. .
Keep it unreal.
-
Azzog
- Tuppisuu
Oli tää ihan mukavaa tavaraa, mutta jää kyllä 2C-P:lle.
Toleja ei ollu lähes yhtään, ja 20mg ensimmäiseksi annokseksi oli aika...jännää.
Loppuvaiheesssa suurin annos taisi olla 40mg...paljasti aineesta taas vähän uusia piirteitä.
Nokkaan kun ekaa kertaa veti, niin jumalauta pelästy jotenki et olin vetäny överit ja sit vähä oksetti ku päris niin helvetisti, vaiks taisin ottaa vaan jonku 6mg nokkaan...ja kyllä muuten poltti.
E: Ja veden kanssa oon heittäny kurkusta ales nuo kaikki.
Nokkaan kun ekaa kertaa veti, niin jumalauta pelästy jotenki et olin vetäny överit ja sit vähä oksetti ku päris niin helvetisti, vaiks taisin ottaa vaan jonku 6mg nokkaan...ja kyllä muuten poltti.
E: Ja veden kanssa oon heittäny kurkusta ales nuo kaikki.