Miten ei ole kukaan tehnyt vielä tästä topikkia tai eres trippistooreja, vaikka suht yleisessä tiedossa / käytössä on?
Eilen tuli nakattua oraalisesti ~35mg ja ensimmäiset pari tuntia oli tuskasta oottelua, mutta paukkujen jälkeen se vasta aukes. Ekaa kertaa tais allekirjottaneella laajentua pupillit totaalisiksi lautasiksi. Mukavaa päihdettä
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
desoxy wrote:hauskaa et tuota on ilmaantunu "katukaupaan"
saattaa joutua tyyppaamaan jos tulee vastaan, käsittääkseni harvoja pitkäkestoisia jotka on viel nautinnollisiakin
Aijaa, en katukaupasta tiedä ellei sitte lapuissa myydä ACID:na, koska imvho vähän samankaltasia viboja tulee, kun haposta ja vois korkeemmalla dosella ihan hyvin mennä jollekkin happona - tosin startti oli vasta sillon parin tunnin päästä ja en tiedä si vaikutuksista ilman paukkuja.
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
Mua kiinnostais tässä eniten kyseisen substanssin polttaminen.
onsetti alkaa 30 minuutin sisään jo kovimmillaan ja siitä 12 tuntia eteenpäin, ensimmäiset vaikutukset ehkä tuntuu heti kun on ulospäin hengittänyt.... (siis tää on vain mun fiilistelyä...)
Mielenkiintoista oli aikoinaan vetää melkein kuukausi tota 5-meo-amt monta kertaa viikossa, tuntui jotenkin psykedelisoituvan vauhdilla kaikessa mitä elämässä tapahtui ja tuntui elämä muutenkin uudemmalta...
Dexma wrote:outoa joo ainakin mun kohdalla tuo 5-meo-amt oli yllättävän stimuttava tryptamiini ja nosti itsevarmuutta täysin erilailla kuin muut tryptamiinit...
Sama täällä. olikohan n. 2tuntia pirisäätöä, sit laatat ja välittömästi fraktaalit.
Ööh, otettiin about klo 19.30 :arrow: 22.00 lähti nousemaan ja kaveri oli saanu joskus 3.00 unta ja minä sain vasta 7.00 about, mutta joskus 3-4 välillä loppu vaikutukset kokonaan. Eli siis 5 tuntia itse TRIPPI kesti.
Ööh, otettiin about klo 19.30 :arrow: 22.00 lähti nousemaan ja kaveri oli saanu joskus 3.00 unta ja minä sain vasta 7.00 about, mutta joskus 3-4 välillä loppu vaikutukset kokonaan. Eli siis 5 tuntia itse TRIPPI kesti.
5-meo-dmt tuntui vähän samanlaiselta, mutta se fiilis muuttui siinä matkalla 12 tunnin aikana monesti ja koko ajan kokemus liikkui ja oli kiintoista sinällään jopa happomainen.
5-meo-dmt tuntui vähän samanlaiselta, mutta se fiilis muuttui siinä matkalla 12 tunnin aikana monesti ja koko ajan kokemus liikkui ja oli kiintoista sinällään jopa happomainen.
Happomaisuuden tunnistin myös itsekin tuossa amt:ssä.
taas tainnut Dexma kuosissa postata, vai kestääkö sulla 5-meo-dmt matka 12h?
Nousuvaiheessa itellä tulee depersonallisuutta ja ahdistusta, mut muuten oikein empatogeeniset ja euforidet olot tuli, kesti jonkun 30min. Sen jälkeen oli vain selvä olotila, pystyi keskittymään ja eli meneillään olevassa hetkessä 30mg testattu pariin otteeseen. Pupillit eivät kovinkaan laajentuneet, hikoilutti kylläkin ja bodyloadi oli aika nihkee, mitä' tuli oltua aikidio-treeneissä silloin niin kaikki liikkeet meni ainakin todella pehmeesti ja selvästi ja keskitty siihen kunnolla.
Uke: Sullako anto 35mg ihan deelimäisiä ja essomaisia oloja? Hmm, itel ei ainakaan tullut kummempaa, pitäs vissiin 60mg tyypata, kattos sit.
Eli siis tryptamiini joka omistaa sellaisia ominaisuuksia kuin empatogeeniset osuudet...
hmm. mitä sanois, jännää tosiaan siitä 5-meo-amt tulee energinen, pirimäinen ja pirun pitkään vaikuttava psykedeeli. Kiskoin sitä pari pussia aika pitkän välin, ja tuntui aikoinaan tekeveän suuria muutoksia niin omassa kehossa, mielessä, mielen terveydessä ja omassa persoonallisuudessani. Tämän putken jälkeen tuli outoja keloja, ja tämä onnistui aikoinaan hidastaan mun pahalla tavalla olevaa MUN ON PAKKO MENNÄ KOULUUN JA TEHDÄ ELÄMÄSSÄNI JOTAIN SUURTA JA VITUN NOPEASTI. Tuntui tuolla ajalla, että alkoi taas hyväksyyn kaikkea ympärillä, ja nauttiin niistä. Edelleen kiinnostais mennä kouluun ja tehdä elämässä jotain suurta, mutta pystyn antamaan itselleni aikaa tutkia vaihtoehtoja ja vei kiireen pois. Oikeasti lääkepsykedeeliksi tämä amt muistaakseni kehiteltiin, eli näkisin potentiaalisia vaikutuksia...
dredi wrote:Ainakin aMT erittää serotoniinia samaan tapaan kuin MDMA.
Aika jännä muuten että sama kemikaali on sekä SRA että MAOI.
SRA = ?
Mä en ainakaan osaa yhdistää tota mitenkään aa:han, muuta ku ne alku'vibat', mitä siinä oli. Onko kukaan muuten ottanu nasaalisesti tätä? Varmaan aika vitun kivat alut tulee, kun nenässä haisee aivan kaameelle.
Onko tätä kukaan nasaalisesti ottanu? Tuntu olevan vaan pirun pahanhajusta tavaraa, ni tuli otettua oraalisesti, mutta voishan sitä koittaa nenäänkin, ellei mitään pahaa poltetta tuu? Pakko saada tätä lisää... oli se sen verran kiwaa
e: oho samaa juttua tossa ylhäällä pohtinu ^^ vastauksia..kokemuksia..plsplspls
Tätä tullut testailtua annoksilla 10-50mg. Nousu on miellyttävä, mutta tuntuu jättävän aika epämiellyttävää stimulaatiota ja bodyloadia päälle. Jotain pieniä visuaaleja havaittavis ja musiikki kuulostaa aika syvälliseltä. Ei mielestäni mitään kummoista ainetta.
Vois tänkin nostaa nyt kun näyttää useemmankin vendorin valikoimiin ilmestyneen. Itelle postikusti toi 100mg freebasena ja fiktiä vielä venaillessa ois kiinnostavaa kuulla lisää muiden kokemuksia tästä aineesta.
Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta, potentiaalinen MDMA korvike kuulemma, oraalisesti otettuna kestää pari-kolme tuntia nousta ja vaikutusaika on pienillä annoksilla (10-50mg) kuulemma 8-14 tuntia ja jopa lähelle 24 tuntia, mut bluelightissä joku hc-äijä tais sanoa, että isoilla annoksilla(200mg?) on kestäny jopa 2,5 päivää o: :woh:. Tähän on wikipedia mukaan pari jannua övereihin joskus depsinyt varmaan just ton takia, että nousuun menee useempi tunti.
Joo aika useessa paikassa varotellaan sitä, että kandee ottaa iisisti niitte nousujen kanssa, kun tuntuu et ei nouse ikinä. jos tykkää ~14h bailauksesta ni 80 milliä on oikeen sopiva annos. Mmmm... alko tekee ihan mieli tätä ahh niin pahantuoksuista tököttiä.
Mihin freebase muodossa oleva aMT liukenee? Haluan tehdä allergiatestin ja ajattelin että mikä on helpoin tapa annostella tätä? Jos liuotan tätä niin se on ainakin helppo annostella ja on helppoa suurentaa annosta.
Ja oletteko vapottaneet tai käyttänyt tätä rektaalisesti? En usein vapota mitään niin onko tämä aine "vaikea" vapottaa?