DXM + Sitruuna/Lime boosti
-
Anonyymi
DXM + Sitruuna/Lime boosti
Käsittääkseni DXM:n tehoa pystyy lisäämään sitruunaboostilla? Kuinka paljon tämä tehostaa aineen vaikutusta?
-
sxoxyvg
- OD
Re: DXM + Sitruuna/Lime boosti
Sitruunasta en tiedä mutta greippi ainakin toimii tukkimalla entsyymejä jotka muuttavat DXM->DXO.
http://www.dextroverse.org/Archives/grapefruit.txt
http://www.dextroverse.org/Archives/grapefruit.txt
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
spasm
- OD
Sitruunasta ja limestä en ole tässä yhteydessä kuullut, mutta greippiä on spekuloitu vaultissakin jonkin verran. Empiirisissä tutkimuksissa olen havainnut greipin lähinnä tuomaan dexmeihin mukaan alkoholin vaikutuksen kaltaista päässäheittämistä ja sekavuutta. Vie tripin psykedeelisen puolen intensiivisyyttä ja syvyyttä pois, tuo epämiellyttävää sekavuutta tilalle. Greipin vaikutuksesta dexmiin on varmasti lähes yhtä monta versiota kuin on kokeilijoitakin, itse en pidä ollenkaan.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Touchet
- Moderator
The DXM and Grapefruit Juice FAQ Dextroversessä
Vaikuttaa siis sytokromi P-450 -entsyymin toimintaan.
Vaikuttaa siis sytokromi P-450 -entsyymin toimintaan.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Mut onhan se joskus buustannu ihan kivasti. Jos syö muuten tyhjään mahaan yhden greipin ennen dxm-uutetta, voi trippi nousta toiseen potenssin²!
:
Tiesittekste, et Resilarin maku on luumu!
:
:

Tiesittekste, et Resilarin maku on luumu!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
karstainen
- Karvakuono
Re: dextrometorfaani + Sitruuna/Lime boosti
Iteki otin tossa monta trippiä peräkkäin greippimehuboostilla, eilen otin 600mg ilman sitä ja nyt tajusin vasta miten sekaisin se pistää koko tripin. Tästä lähtien mennään siis ilman greippimehua. Tuo liikaa sekavuutta ja vie kirkkautta pois.
-
W10
- Kameleontti
Re: dextrometorfaani + Sitruuna/Lime boosti
Sitruuna toimii tattien kanssa muuttaen psilosybiinin psilosiiniksi (vai toisinpäin?). DXM:n kanssa ei taida muuten toimia kuin muuntamalla dxm freebasen suolamuotoon.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
gerhes
- Psykonautti
tulis tässä "mahtava" idea. Entä jos ottaa suoraan ressupullosta max pierettävän huikan ja sen kanssa greippiä? Kun en tuota erotteluprosessia jaksais tehä ja ei se ripulisarjatulitusta 
EDit:
Koitin tota englanninkielistä vähäsen lukea.. Pitääkö muka oikeesti 10 tuntia ennen jo alkaa liktimään aika aktiivisesti jotain mehua? Siinähän pitää seistä kokoajan vessassa kusella/hörppimässä
EDit:
Koitin tota englanninkielistä vähäsen lukea.. Pitääkö muka oikeesti 10 tuntia ennen jo alkaa liktimään aika aktiivisesti jotain mehua? Siinähän pitää seistä kokoajan vessassa kusella/hörppimässä
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Suosittelen jättämään ihan kokonaan välistä sitten jos "ei jaksa tehdä erottelua". Se erottelu ei ole todellakaan mikään iso tai vaikea homma, ja 10 kertaa suurempi vaiva on yrittää ruveta "buustaamaan" jollain greipillä 10 tuntia ennen ottamista, etkä varmaan saisi siitä muutenkaan mitään niin oleellista että pääsisit läheskään samoille tasoille kuin eroteltua juomalla.gerhes wrote:tulis tässä "mahtava" idea. Entä jos ottaa suoraan ressupullosta max pierettävän huikan ja sen kanssa greippiä? Kun en tuota erotteluprosessia jaksais tehä ja ei se ripulisarjatulitusta
EDit:
-
King Ink
- LD50
Nii, jos aloittaisit sillä että lukisit jonkun erotteluohjeen alusta loppuun. Siinä vaiheessa tajuaisit miten nopea ja helppo homma se on..
-
gerhes
- Psykonautti
Juu on selvä se erotteluhomma, mutta mietin vaan sitä boostimista.
-
Huiko
- LD50
Mun testailuissa ei oo greippi tuonu toivottuja potenssiin nousemisia. Mieluiten nautin dexmini pelkiltään ja osissa. Se nimittäin ainakin mulla toimii kertoimilla.
Alkuun vaikka joku 600mg ja siitä sitten jatkaisin vähintään 400mg:n annoksilla. Täytys vaan löytää aika rako jollon vois viettää yli vuorokauden dexmeissä ja seuraavan päivän sitten toipuessa, kun ainakin univelkaa riittää sitten. Mä suosittelen kokeilemaan jos tuntuu että pitäis buustia jotenkin. 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.