The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
slack1
Psykonautti

Re: The DXM topic

Post by slack1 »

600mg ei nyt edes mikään kovin iso annos ole kun ottaa erotteluhävikit viel pois.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

totta totta, mutta kyllä sen nyt päristä pitäisi hävikeistä huolimatta, kun kysessä kuitenkaan ei ole litroja dxm:ä juonut henkilö :lol:
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

siis enhän nyt sanonu missää vaiheessa että se ei toimis.. se ei vaan anna mulle yhtään mitään :) mut jotenki tuntus että jos vuodenpäivät tuota nauttis niin siitä saattais saada sit jotain irti.. tai mitä olen lukenu nuita dexmipäiväkirjoja.. :P mut siis kyllähän se päähän on mennyt.. mut ei anna paljoakaan. kai mä oon tylsä ihminen sit :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

SadPanda wrote: tai mitä olen lukenu nuita dexmipäiväkirjoja.. :
Tähän kohtaan täytyy sanoa, että dexmi avautuu parhaiten kun oppii sen tekniikan uppoutua. Itselläni vasta paras avautuminen, oli kun ihan täysillä upposi siihen dissosiaatio tilaan, rakensi koko kokemuksen musiikkiin ja makoiluun, sitten kun rupesi vetään ihan hc menoksi niin alkoi kehittyy toiseen tasoon. Loppupeleissä hulluuden kanssa leikkiminen tuotti uuden käytännön opin omasta pääkopasta.
karstainen
Karvakuono

Post by karstainen »

slack1 wrote:600mg ei nyt edes mikään kovin iso annos ole kun ottaa erotteluhävikit viel pois.
kuinkahan paljon tota hävikkiä tulee keskimäärin? :D tyhmä kysymys johon ei varmasti ole tarkkaa vastausta, riippuu varmaan kuinka kovalla teholla keittää lopuksi ja sillei?
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

karstainen wrote:
kuinkahan paljon tota hävikkiä tulee keskimäärin? :D tyhmä kysymys johon ei varmasti ole tarkkaa vastausta, riippuu varmaan kuinka kovalla teholla keittää lopuksi ja sillei?
Tostahan ei taida olla varmuutta muuttuuko dxm dxooksi jos sitä lämppää, mutta se kuinka huolellisesti ravistelee, paljonko emästä ja hapanta laittaa, kuinka puhdasta bensa on ja kuinka kauan antaa kerrosten erottua, vaikuttaa ainakin.
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
dredi
LD50

Post by dredi »

Tostahan ei taida olla varmuutta muuttuuko dxm dxooksi jos sitä lämppää
Ei muutu.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tietäneekö kukaan miten pitkään DXM säilyy jauhemuodossa käyttämättömänä? Ei oikein viimeaikoina ole innostanut enää tuo deksmi, alkaa se maku jo tökkiä liiankin pahasti.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Aesma
OD

Post by Aesma »

dredi wrote:
Tostahan ei taida olla varmuutta muuttuuko dxm dxooksi jos sitä lämppää
Ei muutu.
Ei pitäisi muuttua, mutta oma kokemukseni on että aina kun sitä keittää niin se ei vaan toimi vaikka kuinka nopeasti jäähdyttäisi(Ja sitähän ei edes tarvitsisi jäähdyttää.)
Ja kyllä olen useaan otteeseen sen keittelynkin kokeillut, enkä usko että on mahdollista että keitän vääränlaisella kattilalla tms.

Usoda wrote: Ei oikein viimeaikoina ole innostanut enää tuo deksmi, alkaa se maku jo tökkiä liiankin pahasti.
Kokeile juoda maidon kanssa, eka maitoa suuhun jonkun verran sit dexmiä perään sit nielaset, sit taas maitoa, nielaset, sit uudestaan, toimii itselläni ja ainakin yhdellä tutulla.
slack1 wrote:600mg ei nyt edes mikään kovin iso annos ole kun ottaa erotteluhävikit viel pois.
Riippunee siitä millainen kokemus aiemmin on dexmistä, 600mg on iso annos, ainakin joillekin :mrgreen: .
karstainen wrote: kuinkahan paljon tota hävikkiä tulee keskimäärin? :D tyhmä kysymys johon ei varmasti ole tarkkaa vastausta, riippuu varmaan kuinka kovalla teholla keittää lopuksi ja sillei?
Sitä hävikkiä ei periaatteessa tule yhtään jos tekee kaiken oikein, mutta ehkä joku 10-50mg korkeintaan,
mutta keittäessä mulla ei ole toiminut kertaakaan kuten ylempänä mainitsin,
tulee vain nousut miedolla tapaa ja se on aina siinä, enkä kovinkaan kauan yleensä keitä, 1-5min.
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Itse olen keittänyt vain ekalla kerralla ja silloinkin toimi ihan hyvin. Kun ei se ole tuoksunut yhtään bensalta erottelun jälkeen niin en ole alkanut stressaamaan siitä, ja kyllä itselle ainakin (60kg) on tuo 600mg toiminut ihan hyvin. Voisi ehkä 900mg koittaa tässä joku päivä ja katsoa mihin se vie.
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Aesma
OD

Post by Aesma »

Gartargor wrote:Itse olen keittänyt vain ekalla kerralla ja silloinkin toimi ihan hyvin. Kun ei se ole tuoksunut yhtään bensalta erottelun jälkeen niin en ole alkanut stressaamaan siitä, ja kyllä itselle ainakin (60kg) on tuo 600mg toiminut ihan hyvin. Voisi ehkä 900mg koittaa tässä joku päivä ja katsoa mihin se vie.
Jeps, hajustahan sen yleensä hyvin huomaa että sisältääkö se lopputuote bensiiniä vai ei,
tosin välillä se bensan haju jää nenään muutenkin, niin ei voi varmuudella kylläkään tietää..

Mut tuli vain mieleen, jos jollakin jää semmosia kuplia siihen eroteltuun tavaraan niin lisätkää sitruunahappoa jos ei pelota se karmea maku, yleensä sillä hoitunut jos failannut vastaavasti..
Sitten ravistaa taas, antaa erottua uudestaan ja jos edelleen jää sitä bensaa tai niitä kuplia alas niin koittaa painella niitä pikkusen ja jos ei edelleen auta niin lisää sitruunahappoa :twisted: .

Tosin en tiedä kuinka terveellistä toi sitten on...
peijakas
Karvakuono

Post by peijakas »

Onko joku kokenut muuten samaa: YA:n kassalla minulta alettiin tivaamaan kaikkia mahdollisia kortteja, josta selviäisi minun henkilöllisyys. Lopuksi myyjä pyysi minua sanomaan sos.turvatunnuksen. Kysymys herääkin, onko tuon litkun myyminen menossa siihen, että sen käyttöä pyritään kontrolloimaan vai onko tuon ostamisessa jokin ikäraja, naamaraja, mikäraja? Mielestäni en nyt ihan alle 18-vuotiaalta näytä ja vähän helvetin omituista kohtelua, vieläpä kassatädiltä, jotka eivät tajua mistään mitään :D
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Ei pitäisi olla mitään ikärajaa, mutta luulisin, että saattavat jättää myymättä, jos epäilevät Ressun päätyvän väärään käyttöön. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että ainakin 18-vuotiaille pitäisi myydä AINA. Ihan turhaa pitää edes myynnissä, jos kenellekään ei myydä.
Puuhamies
Karvakuono

Post by Puuhamies »

Ootteks millasia biisejä soitelleet 3-4 plateaulla? Itellä ois tarkotus vetää piakkoin 1200mg ja siihen pitäs saada musasetit kasattuu,
pienemmil annoksil oon kokenu "tumman" musiikin hyvinkin miellyttävävä, esimerkkeinä Pink Floydin Welcome to the machine ja
Soundgardenin Black hole sun, joka ei kyl niin hyvä ole.

Mietin vain että mitäs mieltä te kokeneemmat olette, millanen musiikki natsaa hyvin tollasen annoksen kanssa. :) Tuottaa mulle siis lähes nelosplateaun annoksen.
Uke
LD50

Post by Uke »

^Naamarajaa mä veikkaan enemmänkin. Eikö ne pysty sos. turvatunnuksella kattomaan onko mitään rekisterissä alla? Eli siis jos on jotain huumausainerikosta näkyvissä, niin ei Ressua tipu tjsp. emt.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Tuosta erottelusta vielä sen verran, että jos haluaa erotella vain yhden ison ressun (kaikissa ohjeissa aina 2 isoa ressua), niin onnistuuko kaikki yhtä jouhevasti puolilla annoksilla (olettaisin että kaikkea muuta tulee tällöin vain puolet)? Tarkoitan tällä siis sitä, että tuleeko esim. kerrosten erottelusta vaikeampaa tms.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Puuhamies
Karvakuono

Post by Puuhamies »

horna wrote:Tuosta erottelusta vielä sen verran, että jos haluaa erotella vain yhden ison ressun (kaikissa ohjeissa aina 2 isoa ressua), niin onnistuuko kaikki yhtä jouhevasti puolilla annoksilla (olettaisin että kaikkea muuta tulee tällöin vain puolet)? Tarkoitan tällä siis sitä, että tuleeko esim. kerrosten erottelusta vaikeampaa tms.
Niin se on aina itsellä toiminut, mielellään kuitenki laittaa jokaista osasta ripauksen enemmän kuin tasan se puolet.
Vielä pienempiä annoksia eroteltaessa sitten kannattaa laittaa enemmän muita osasia kuin suhteessa laitettaisiin.

Mut eipä tota pienempiä annoksia kyllä kannata edes erotella :D
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

peijakas wrote:Onko joku kokenut muuten samaa: YA:n kassalla minulta alettiin tivaamaan kaikkia mahdollisia kortteja, josta selviäisi minun henkilöllisyys. Lopuksi myyjä pyysi minua sanomaan sos.turvatunnuksen. Kysymys herääkin, onko tuon litkun myyminen menossa siihen, että sen käyttöä pyritään kontrolloimaan vai onko tuon ostamisessa jokin ikäraja, naamaraja, mikäraja? Mielestäni en nyt ihan alle 18-vuotiaalta näytä ja vähän helvetin omituista kohtelua, vieläpä kassatädiltä, jotka eivät tajua mistään mitään :D
Jos et oo mitenkää ns. epäilyttävän näkönen nii mitää ongelmii pitäs olla, ei ne siel apteekeissakaan yleensä ikinä tiedä koko aineen potentiaalia. Ja ainehan ei ole reseptillä niin heillä ei ole mitään oikeutta kysyä sulta mitään tunnuksia, ainoastaan sillon jos ostat jotaa muutaki luotolla ja ostos ylittää 50 egee tms. joku tällain juttu on sit mut tuskin liittyy asiaa mitenkää.
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Puuhamies wrote:Ootteks millasia biisejä soitelleet 3-4 plateaulla? Itellä ois tarkotus vetää piakkoin 1200mg ja siihen pitäs saada musasetit kasattuu,
pienemmil annoksil oon kokenu "tumman" musiikin hyvinkin miellyttävävä, esimerkkeinä Pink Floydin Welcome to the machine ja

Mietin vain että mitäs mieltä te kokeneemmat olette, millanen musiikki natsaa hyvin tollasen annoksen kanssa. :) Tuottaa mulle siis lähes nelosplateaun annoksen.
Kokeile jotaa mahollisimman ns. dissoa musaa, sellast mikä tavallaa soi jo valmiiks ihan uudenlaisis maisemis ja mielellää hidastemposta ilman lyriikoita. Ehdottomasti suosittelen Tangerine Dreamii ja niiltä ainakin levyjä Cyclone, Hyberborea ja Force Majeure. nää on ainaki itel saanu usein tripin kunnolla käyntiin ja trípit on sen jälkeen menneet täydellisesti musiikin ohjastaman, välil tuntunu jopa spuukilta ku leijaa muis maailmois musan mukana
karstainen
Karvakuono

Post by karstainen »

Mulla on tossa maksaentsyymissä(?) vajaus, eli mulla toimii enimmäkseen vaan dxm eikä dxo. Onko muilla kokemuksia tästä? Millä tavalla tämä eroaa "normaalien" ihmisten kokemuksesta? Mulla ei toimi esim. 300mg annos vaan 600mg pitää olla että toimii. Ja miten greippimehu-boost vaikuttaa mulla jos entsyymiä on niin vähän?
Puuhamies
Karvakuono

Post by Puuhamies »

jermus wrote: Kokeile jotaa mahollisimman ns. dissoa musaa, sellast mikä tavallaa soi jo valmiiks ihan uudenlaisis maisemis ja mielellää hidastemposta ilman lyriikoita. Ehdottomasti suosittelen Tangerine Dreamii ja niiltä ainakin levyjä Cyclone, Hyberborea ja Force Majeure. nää on ainaki itel saanu usein tripin kunnolla käyntiin ja trípit on sen jälkeen menneet täydellisesti musiikin ohjastaman, välil tuntunu jopa spuukilta ku leijaa muis maailmois musan mukana
Okei kiitti, tää musa kuullosti kyl just siltä et vois viedä vähän korkeempiin sfääreihin. Pitänee alkaa kyhäämään muutaman tunnin setti, periaattessa huipuissa ei välttämättä tarvi sen erikoisempaa musaa, siis tolla annoksella. Perjantain ja lauantain välisenä yönä ois tarkotus vetää, katsotaan jos sais ekan trippistoorinkin kyhättyä.

E. tais olla tyhmä kysymys
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Puuhamies wrote:
jermus wrote: Kokeile jotaa mahollisimman ns. dissoa musaa, sellast mikä tavallaa soi jo valmiiks ihan uudenlaisis maisemis ja mielellää hidastemposta ilman lyriikoita. Ehdottomasti suosittelen Tangerine Dreamii ja niiltä ainakin levyjä Cyclone, Hyberborea ja Force Majeure. nää on ainaki itel saanu usein tripin kunnolla käyntiin ja trípit on sen jälkeen menneet täydellisesti musiikin ohjastaman, välil tuntunu jopa spuukilta ku leijaa muis maailmois musan mukana
Okei kiitti, tää musa kuullosti kyl just siltä et vois viedä vähän korkeempiin sfääreihin. Pitänee alkaa kyhäämään muutaman tunnin setti, periaattessa huipuissa ei välttämättä tarvi sen erikoisempaa musaa, siis tolla annoksella. Perjantain ja lauantain välisenä yönä ois tarkotus vetää, katsotaan jos sais ekan trippistoorinkin kyhättyä.

E. tais olla tyhmä kysymys
Ei ollu mikää tyhmä kysymys jos musaa meinaat, itse kun olen melkonen kuuntelija-harrastaja niin löytyy ne parhaat musat trippeihin aika helposti. Ei sillä ettenkö bändiä kuuntelisi selvinpäinkin, alkaa vaa jokainen (jotaa parikymmentä, ylikin) levyä olla jo kulutettu puhki noilta :razz:
heinhe
Tuppisuu

Post by heinhe »

Kuinka monta vitaplex:sin c-vitamiini taplettia tarvitsee yhden ison ressu pullon erotteluun? Yhdessä tapletissa on 60mg c-vitamiinia. Haittaako vaikka tapletit ovat appelsiinin makuisia. Mihin vesimäärään nuo tabletit olisi hyvä liottaa?
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

heinhe wrote:Kuinka monta vitaplex:sin c-vitamiini taplettia tarvitsee yhden ison ressu pullon erotteluun? Yhdessä tapletissa on 60mg c-vitamiinia. Haittaako vaikka tapletit ovat appelsiinin makuisia. Mihin vesimäärään nuo tabletit olisi hyvä liottaa?
Itse olen aina käyttänyt sen 500-600mg c-vitamiinia ja liottanut sen n.1dl vettä
-A.O.Spare
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

onkos se muuten niin, että valvominen boostaa myös dxm:ä niinkuin se boostaa kaikkia deelejä? muistelisin näin lukeneeni jostain, mutta en aivan varma nyt ole :(
-A.O.Spare
polge
Psykonautti

Post by polge »

jermus wrote:
Puuhamies wrote:Ootteks millasia biisejä soitelleet 3-4 plateaulla? Itellä ois tarkotus vetää piakkoin 1200mg ja siihen pitäs saada musasetit kasattuu,

Itellä ainaki Infected Mushroom sopii ku nenä päähän! Vetää aika moiselle tripille. Biisejä suosittelen mm. Heavyweight, Dancing With Kadafi ja The Missed Symphony. Kuulokkeet vaan päähän ja simmut kii niin viides maailma on aivan silmiesi edessä!
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

1,5 vuorokautta porskeella ja siihen päälle tuuppasin n.600mg dexmiä..se oli kyllä sitä sekavaa aikaa : P ensimmäisen kerran sain ihan kunnollisia valveunia..tai sillein et jutut alko menemään ihan älyttömiksi ja sit yht äkkiä nostan pääni ja kaikki olikin ihan eritavalla :lol:
-A.O.Spare
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Dexmi toimii kyllä täysin pimeässä huoneessa aika lujaa.. Ihan erilainen kokemus, kuin valosassa. Kun ei ole ulkoisia ärsykkeitä niin jotenkin oman mielen luomus tulee vahvemmin esiin..
Puuhamies
Karvakuono

Post by Puuhamies »

Okei, elikkä 1200mg tuli pamahti aika helvetin lujaa. Illan muistikuvat ovat hieman heikossa, mutta päällisin puolin muistan että matkailin suurimman osan ajasta jossain hyvin erikoisessa rakennuksessa. Pystyin siis liikkumaan siellä mieleni mukaan ja koin olevani siellä aivan oikeasti. Tällä hetkellä taisin siis olla täysin reagoimaton ympäröivään maailmaan. Koin myös hieman aijemin erittäin vahvoja hallusinaatioita, kuten ihmisiä huoneessani ja kattolampun muuttumisen mitä erikoisimmiksi asioiksi. Musiikkia tarvitsin lähinnä rauhoittamaan itseäni nousuissa, huipulla en muista mitään musiikista, mutta kuten sanoin ei minulla ollut silloin yhteyttä ulkoimaailmaan. Kokemus oli ehkä vahvin tähän asti, ennen en ole lähtenyt toiseen maailmaan aivan väkipakolla enkä luullut että olen siellä aivan oikeasti.

1200mg sopii mulle aika hyvin muutaman kerran vuodessa -irtiotoksi, mutta liian usein tätä on aivan liian hullua vetää.
Huomasin seuraavana päivänä kehoni hallinnan paljon helpommaksi, ja esimerkiksi tasapaino oli parantunut aika paljon.
Painan siis 52kg.
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Puuhamies wrote:Okei, elikkä 1200mg tuli pamahti aika helvetin lujaa. Illan muistikuvat ovat hieman heikossa, mutta päällisin puolin muistan että matkailin suurimman osan ajasta jossain hyvin erikoisessa rakennuksessa. Pystyin siis liikkumaan siellä mieleni mukaan ja koin olevani siellä aivan oikeasti. Tällä hetkellä taisin siis olla täysin reagoimaton ympäröivään maailmaan. Koin myös hieman aijemin erittäin vahvoja hallusinaatioita, kuten ihmisiä huoneessani ja kattolampun muuttumisen mitä erikoisimmiksi asioiksi. Musiikkia tarvitsin lähinnä rauhoittamaan itseäni nousuissa, huipulla en muista mitään musiikista, mutta kuten sanoin ei minulla ollut silloin yhteyttä ulkoimaailmaan. Kokemus oli ehkä vahvin tähän asti, ennen en ole lähtenyt toiseen maailmaan aivan väkipakolla enkä luullut että olen siellä aivan oikeasti.

1200mg sopii mulle aika hyvin muutaman kerran vuodessa -irtiotoksi, mutta liian usein tätä on aivan liian hullua vetää.
Huomasin seuraavana päivänä kehoni hallinnan paljon helpommaksi, ja esimerkiksi tasapaino oli parantunut aika paljon.
Painan siis 52kg.
aika ronkeli annos tuo 1200mg 52kg ihmiselle..saanko udella, että oletko paljonkin dxm:ä maistellut kun noin ison annoksen nappasit?
-A.O.Spare