Nestemäinen diatsepaami ja indalgin kokemuksia?
-
zan
- Apteekki
- Posts: 414
- Joined: Sat 20 Dec 2008, 19:20
Nestemäinen diatsepaami ja indalgin kokemuksia?
Ensinäkin pahoittelen,että en ole pitkään aikaan viestitellyt,kone paskana ja puolassa huollossa. Sain lekurilta näitä sairaalatavara rec siviilikäyttöön,eki diatsepam oralisuspensio 2mg/1ml x 600ml ja indalginia l.ethylmorfonia,yhteisvaikutus sama kuin temgesicil,väsyttävä.tämänhetkinen pkv lääkitys on: diatsepam oralsusp. Tramal,indalgin,ardinex,code m72,sirda,stilnoca ja ja lyrica,sekä 0.2 tdmgfsic
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Nestemäinen diatsepaami ja indalgin kokemuksia?
joskus 2000 luvun alkupuolella oli jotain nestemäisii pamiampulleja. niitä oli valkosta ja kirkasta nestettä. mutu.2ml ampulleja, purukka veti hihaan niitä ja taisin myydä vuorokaudessa joku 70kpl niitä. jengi makso niistä melkein mitä vaan. kyllä ne juomallakin toimi jos ei tolee ollu.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
zan
- Apteekki
- Posts: 414
- Joined: Sat 20 Dec 2008, 19:20
Re: Nestemäinen diatsepaami ja indalgin kokemuksia?
Joo diatsepaamin i.v versio on valkoista maitomaista tavaraa. Tuo oralsusp. On punertavaa mansikanmakuista,peri-aatteessa vois i.v käyttää,mutta lisä-aineet epäilyttää ja aika jankin olosta. Indalginiin olen kyllä tyytyväinen,4-5kaps vesi-eroteltuna a'vot,voi ilmankin vaan indometasiini voi tuoda pahanolon joillekkin. Eikös se 1 dentist ehotellu sulle mauser indaa tramalinSijasta? Vaan et halunnu
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Nestemäinen diatsepaami ja indalgin kokemuksia?
joo.. vähän vituttaa, ku en sillo tienny mitä se on
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
zan
- Apteekki
- Posts: 414
- Joined: Sat 20 Dec 2008, 19:20
Re: Nestemäinen diatsepaami ja indalgin kokemuksia?
Kaikkihan meistä on diapam reseptin saanut,mutta kuinka moni on saanut oralisuspensioon? Nauratti kun recin kans apoon menin niin täti tuumas "ei meillä tälläisia ole,tämä on sairaala tavaraa". No ei siinä,piti hakea orionin tukusta oulusta,nyt sitä löytyy paik.apostakin kun olen kunnan ainut mies kellä toi rec. Melko hyvin perustelin doctorille käytt.tark. Indalginista muilla kokemuksia?