-Päivänsini topic-
-
Ahab
viewtopic.php?p=7137#7137Exaile wrote:ihan turhia noi siemenettulee vitun paska olo, ei siinä pysty tajuumaan ku et on huono olla.
"...Me and my monkey
With a dream and a gun
I'm hoping my monkey don't point that gun at anyone..."
-
Jeshu
- OD
Mulla on ollut taipumus unohtaa pahat olot aina kun vaikutus on alkanut. Vaikka siis en olisi erotellut.Exaile wrote:ihan turhia noi siemenettulee vitun paska olo, ei siinä pysty tajuumaan ku et on huono olla.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Kuumotus
- Lepakko
-
tRip
- Moderator
Mutta joskus se jotenkin jää vain taustalle ja latistaa trippiä melkolailla.Kuumotus wrote:Näinhän se yleensä tapahtuu, onneksi.jesuiitta wrote:Mulla on ollut taipumus unohtaa pahat olot aina kun vaikutus on alkanut. Vaikka siis en olisi erotellut.Exaile wrote:ihan turhia noi siemenettulee vitun paska olo, ei siinä pysty tajuumaan ku et on huono olla.
Ikäänkuin nousut eivät riittäisi viemään pahaa oloa muualle vaan mieli takertuu siihen pahanolon tunteeseen.
-
tRip
- Moderator
-
Kalastaja
-
tRip
- Moderator
-
Kuumotus
- Lepakko
-
h.s.t.
-
Kuumotus
- Lepakko
-
Kuumotus
- Lepakko
-
tRip
- Moderator
Mites muuten pistetäänkö suomessa myytäviin siemeniin jotain 'ei toivottua' ainetta, joka tekisi nauttimisesta epämiellyttävämmän? tietääkö kukaan? Jostain vain muistan lukeneeni/kuulleeni.
Ja miten jos vaikka varmuudenvuoksi pesisi siemenet, niin voiko sen tehdä huolettomasti kraanavedellä ilman pelkoa LSAn tuhoutumisesta?
Ja miten jos vaikka varmuudenvuoksi pesisi siemenet, niin voiko sen tehdä huolettomasti kraanavedellä ilman pelkoa LSAn tuhoutumisesta?
-
viaticus
- Psykonautti
Jotkut siementoimittajat kuulemma käsittelevät siemenensä sieni- ja ötökkäsuoja-aineilla, mutta itse en tiedä varmuudella ainakaan yhtään suomalaista toimittajaa joka näin tekisi. Tosin aina on parempi pelata varman päälle.tRip wrote:Mites muuten pistetäänkö suomessa myytäviin siemeniin jotain 'ei toivottua' ainetta, joka tekisi nauttimisesta epämiellyttävämmän? tietääkö kukaan? Jostain vain muistan lukeneeni/kuulleeni.
Jos kokonaiset siemenet pesee niin en usko että LSA-konsentraatio muuttuu kovinkaan paljoa, siellä varsinaisessa siemenmateriaalissa ne halutut alkaloidit ovat. Nämä pahaa oloa aiheuttavat puolestaan ovat muistaakseni keskittyneet enemmänkin kuoreen. Mutta itse ainakin suosittelisin pesua mikäli on epäilystä että siemenet on saatettu käsitellä jollain.Ja miten jos vaikka varmuudenvuoksi pesisi siemenet, niin voiko sen tehdä huolettomasti kraanavedellä ilman pelkoa LSAn tuhoutumisesta?
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
-
Asidyyli
- LD50
-
tRip
- Moderator
-
Asidyyli
- LD50
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
Terveppä terve vaultin väki!
Tämä taitaneepi olla ensimmäinen tekstini tänne, ellei lasketa ihan ensimmäisiä vaultteja jonne minulla olikin ehkäpä 10 kirjoitusta.
Itselläni kasvaapi komea päivänsini tuossa nurkassa ja olenkin nyt tutkiskellut kaiken maailman lähteistä sitä sun tätä... paremminkin varmana voisi tutkia, mutta ajattelin täältä kysyä kun kaikkialla puhutaan vain siementen uuttamisesta / syömisestä, että tietääkö kukaan onko muussa kasvissa mitään ytyä? Esim jos kasvi rukka menisi kuolemaan, niin tuleeko esim lehden uuttamisesta mitään iloa arkeen?
Onko tällaista asiaa kukaan ehtinyt tutkimaan tai löytyykö jopa henkilökohtaisia kokemuksia? Kiinnostaisi vain kuulla tämäkin puoli, kun niistä siemenistä vain höpötetään kaikkialla...
Tämä taitaneepi olla ensimmäinen tekstini tänne, ellei lasketa ihan ensimmäisiä vaultteja jonne minulla olikin ehkäpä 10 kirjoitusta.
Itselläni kasvaapi komea päivänsini tuossa nurkassa ja olenkin nyt tutkiskellut kaiken maailman lähteistä sitä sun tätä... paremminkin varmana voisi tutkia, mutta ajattelin täältä kysyä kun kaikkialla puhutaan vain siementen uuttamisesta / syömisestä, että tietääkö kukaan onko muussa kasvissa mitään ytyä? Esim jos kasvi rukka menisi kuolemaan, niin tuleeko esim lehden uuttamisesta mitään iloa arkeen?
Onko tällaista asiaa kukaan ehtinyt tutkimaan tai löytyykö jopa henkilökohtaisia kokemuksia? Kiinnostaisi vain kuulla tämäkin puoli, kun niistä siemenistä vain höpötetään kaikkialla...
-
Kalastaja
-
Keisari
- Lepakko
-
Joniitti
- Apteekki
Jep, ja saa sitä päivänsineäkin smartshopeista, mutta hwbr on parempaa:
1. Korkeampi alkaloidi pitoisuus
2. Vähemmän syötävää (jossei ekstraktoi)
Suosittelen tilaamaan enemmän kuin yhteen trippiin niitä siemeniä jossei ekalla kerralla potki. Ja muutenki sen tilan ymmärtää vasta muutaman kerran jälkeen paremmin.
Ja tolla suomalaisella sivulla, mihin pistit linkin myytiin gramman pusseissa tota sineä (noin. 30 siementä), jos oloja haluat niin 300 - 700 siementä tarvitaa!
Suosittelen tilaamaan enemmän kuin yhteen trippiin niitä siemeniä jossei ekalla kerralla potki. Ja muutenki sen tilan ymmärtää vasta muutaman kerran jälkeen paremmin.
Ja tolla suomalaisella sivulla, mihin pistit linkin myytiin gramman pusseissa tota sineä (noin. 30 siementä), jos oloja haluat niin 300 - 700 siementä tarvitaa!
-
Keisari
- Lepakko
200 riittää mainiostiJoniitti wrote:Jep, ja saa sitä päivänsineäkin smartshopeista, mutta hwbr on parempaa:
-
Jeshu
- OD
Jos siemenet ovat toimivaa tavaraa niin 200 on vallan mainio ensikertalaiselle. 300 ja vähän päälle siementä voi heittää yllättävän pitkälle. 700 voi olla jo todellista höykytystä. Satakin siementä toimii jo.Joniitti wrote:Ja tolla suomalaisella sivulla, mihin pistit linkin myytiin gramman pusseissa tota sineä (noin. 30 siementä), jos oloja haluat niin 300 - 700 siementä tarvitaa!
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
Kyz
- Lepakko
-
Keisari
- Lepakko
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
Itse en noista bensauutoksista tiedä, mutta jossakin sivulla luki jotakin, että tunkisi murskatut siemenet veteen johon on sekoitettu sitruunan mehut ja laittaa muutamaksi tunniksi jääkaappiin... sitten vain kylmä mehu pois jääkaapista, siemenet helvettiin ja hörppimään.
Liekköhän "toimiva" resepti? onko kokemuksia? Tai sitten muistini alkaa pettämään eikä tämä "resepti" liittynyt edes päivänsineen... 
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko