Bromo-Dragonfly
-
Jussi
- Apteekki
Re: Bromo-Dragonfly
Minkä verran kannattais ottaa ekalla kerralla tätä? Oon kuullut että boostiminen ei onnistu koska ei toimi moneen päivään sen jälkeen kun sitä on ottanut.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
Gartargor
- Psykonautti
Miks bromoa tarvis boostia o.O, eikö toimi tarpeeks pitkään?Jussi wrote:Minkä verran kannattais ottaa ekalla kerralla tätä? Oon kuullut että boostiminen ei onnistu koska ei toimi moneen päivään sen jälkeen kun sitä on ottanut.
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
-
slack1
- Psykonautti
Ei kyl tosissaan siin loppuvaihees boost hirveesti kyl pyöri mielessä... kannabisboost kenties.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
Dexma
- Moderator
Just toistteppäin eihän sitä kukaan kestä lopussa ilman ihan överiksi vetoa.slack1 wrote:Ei kyl tosissaan siin loppuvaihees boost hirveesti kyl pyöri mielessä... kannabisboost kenties.
-
Jussi
- Apteekki
Jos ei uskalla ottaa koko lappua kerralla ja jää vajareiksi.Gartargor wrote:Miks bromoa tarvis boostia o.O, eikö toimi tarpeeks pitkään?Jussi wrote:Minkä verran kannattais ottaa ekalla kerralla tätä? Oon kuullut että boostiminen ei onnistu koska ei toimi moneen päivään sen jälkeen kun sitä on ottanut.
-
Ahab
Yleensä yksi lappu on ihan hyvä. 500-750 mikroa lienee hyvä annos aloittaa.
-
Mirrorland33
- Psykonautti
Mulle oli puolikas ihan ok annos, mutta ei se kokonainenkaan varmaan liikaa ole.
Boostailun kanssa voi olla vähän niin ja näin, itellä kesti yli 6h että pääsi huipulle. 3-4 h kohdalla ei tuntunut juuri mitään. Eli yllätyksiä voi olla luvassa.
Enpä kyllä uudestaan tuohon koske kun tripin jälkeen väsytti/nukutti 3 päivää ja masenti viikon. Muutenkin vähän "hengetön", ja lihasjäykkyys/stimulaatio esti uppoutumasta psykedeliaan. Musiikin/visualisaattorin jumittelu oli kyllä erityisen kivaa.
Mutta jännää tavaraa, olotilat vaihteli psykedeelisen, hyperaktiivisen ja täysin selvän välillä.
Boostailun kanssa voi olla vähän niin ja näin, itellä kesti yli 6h että pääsi huipulle. 3-4 h kohdalla ei tuntunut juuri mitään. Eli yllätyksiä voi olla luvassa.
Enpä kyllä uudestaan tuohon koske kun tripin jälkeen väsytti/nukutti 3 päivää ja masenti viikon. Muutenkin vähän "hengetön", ja lihasjäykkyys/stimulaatio esti uppoutumasta psykedeliaan. Musiikin/visualisaattorin jumittelu oli kyllä erityisen kivaa.
Mutta jännää tavaraa, olotilat vaihteli psykedeelisen, hyperaktiivisen ja täysin selvän välillä.
-
slack1
- Psykonautti
Kokeile seuraavaksi "kokonaisella" annoksella.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
tRip
- Moderator
Ehkä se selittääkin miksi bromo on niin tajuttoman visuaalista..dredi wrote:Eli siis bromo on ainakin 5HT2A reseptorin täysagonisti...
Mutta ei ihan selitä sitä miksi itselläni tuppaa visuaalinen säkennöinti jatkumaan jopa viikkoja bromon nauttimisen jälkeen.
Ihan kuin se jotenkin porautuisi oikein huolella sinne 5HT2A reseptoriin.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Ahab
Ehä joo. Ehkä ei viewtopic.php?f=17&t=2391tRip wrote:Ehkä se selittääkin miksi bromo on niin tajuttoman visuaalista..dredi wrote:Eli siis bromo on ainakin 5HT2A reseptorin täysagonisti...
-
Jussi
- Apteekki
Puolikas mistä määrästä?Mirrorland33 wrote:Mulle oli puolikas ihan ok annos, mutta ei se kokonainenkaan varmaan liikaa ole.
Miten muuten onnistuu kävely kun on ottanut esim 500ug. Jaksaako kävellä/loppuuko voimat?
Aattelin ottaa ulkona..
-
chibbo
Onnistuu yhtä hyvin kuin normaalisti, kyllä se aika stimuloivaa on.Jussi wrote: Miten muuten onnistuu kävely kun on ottanut esim 500ug. Jaksaako kävellä/loppuuko voimat?
Aattelin ottaa ulkona..
-
tRip
- Moderator
Totta.Ahab wrote:Ehä joo. Ehkä ei viewtopic.php?f=17&t=2391tRip wrote:Ehkä se selittääkin miksi bromo on niin tajuttoman visuaalista..dredi wrote:Eli siis bromo on ainakin 5HT2A reseptorin täysagonisti...
Mun mielestä toi on itseasiassa ihan helvetin monimutkasta miten joku aine toimii kehossa. Se millä voimakkuudella ja miten, mihin, miksi.. reseptoriin jokin aine kiinnittyy on nimenomaan melko käsittämätöntä hepreaa ottaen huomioon miten me ihmisetkin olemme erilaisia.
Mutta se miksi bromosta juuri pidän, on juuri se että sillä on mahtava kyky stimuloida visuaalikeskusta aivoissa.
Nykysin kun tripit ovat yhä enempi henkistä kuin visuaalista matkailua, niin bromon visuaalinen viihdyttävyys on loppujenlopuksi tosi kiehtovaa psykedeliaa.
Keep it unreal.
-
Mirrorland33
- Psykonautti
Puolikas lappu, en oo varma printistä, oisko ollu punainen polkupyöräilijä.Jussi wrote:Puolikas mistä määrästä?
-
Jussi
- Apteekki
Kauanko nää laput säilyy? Mä oon pitäny folion sisällä minigrip pussissa pimeässä ja huoneenlämmössä. Tosin kerran oli vahingossa 15 minuuttia 30 asteessa
, pimeässä silti.
-
tRip
- Moderator
Ainaki vuoden säilytin ilmatiiviissä pimeessä komerossa..Jussi wrote:Kauanko nää laput säilyy? Mä oon pitäny folion sisällä minigrip pussissa pimeässä ja huoneenlämmössä. Tosin kerran oli vahingossa 15 minuuttia 30 asteessa, pimeässä silti.
Ehkä tehot oli laskenu pikkasen..ehkä just sopivasti..
Keep it unreal.
-
bUkkA
Bromosta visuaaleja? Ite olen ottanu 5x500µ lappua jotka oli 100% varmuudella juuri tuon vahvuisia ja ainoot visuaalit oli tracerit jotka jäi jos kopitteli jotain tjsp. Njoo. Eipä tuu kyllä dmt:stäkään poltettuna mitään vaikka sitä kuinka raivottais
-
Squege
- Psykonautti
Jokin lääkitys salpaa kenties toiminnan? En tiiä..bUkkA wrote:Bromosta visuaaleja? Ite olen ottanu 5x500µ lappua jotka oli 100% varmuudella juuri tuon vahvuisia ja ainoot visuaalit oli tracerit jotka jäi jos kopitteli jotain tjsp. Njoo. Eipä tuu kyllä dmt:stäkään poltettuna mitään vaikka sitä kuinka raivottais
-
bUkkA
Nääääh. Ei oo mitään lääkitystä ja näin on ollu joka huumeen kanssa niin kauan kun muistan... Eli ei toimi kunnolla. Tai ainankaan niinkuin muilla. Lähinnä pääsee aika diippeihin mietiskelyihin deelien avulla. Visuaaleja tjsp ei ole koskaan tullu oikeen mistään.
-
Aukikco
- OD
Opettele visualisoimaan selvänä. Mullakaan ei hirveesti tunnu juttuja näkyvän, mutta oon tuntenut etten oo muutenkaan niin visuaalinen ajattelija.bUkkA wrote:Lähinnä pääsee aika diippeihin mietiskelyihin deelien avulla. Visuaaleja tjsp ei ole koskaan tullu oikeen mistään.
Toisaalta välillä tajuan ajattelleeni huomaamattani tosi visuaalisesti kompleksisia juttuja, ja havahdun äkillisesti siihen että tässähän tätä visuaalista mieltä on ja on koko ajan ollutkin. Jotenkin multa vaan jää se hoksaamatta. Kummallista.
Eli jonkinlainen tiedostaminen voi tässäkin auttaa.
-
frapathea
Mulla oli juurikin samoja ja tuon verran niissä pitäis olla.Jussi wrote:Mul olis pari lappua mis lukee "br dfly" mustalla tussilla kirjoitettuna vaalenpunasella taustalla ja toisella puolelle vihreetä fraktaalia. 500ug/lappu?
En kyllä tulis enää ikinä ottamaan tätä, en vaikka maksettais :I
-
tRip
- Moderator
Mä just tajusin et mä itseasiassa elän jossai ihme visual side of reality - maailmassa. Oikeestaan mun kaikki aistit on liittyneenä nimenomaan mun visuaaliseen tapaan tarkastella ja huomata maailmaa.Aukikco wrote:Opettele visualisoimaan selvänä. Mullakaan ei hirveesti tunnu juttuja näkyvän, mutta oon tuntenut etten oo muutenkaan niin visuaalinen ajattelija.bUkkA wrote:Lähinnä pääsee aika diippeihin mietiskelyihin deelien avulla. Visuaaleja tjsp ei ole koskaan tullu oikeen mistään.
Toisaalta välillä tajuan ajattelleeni huomaamattani tosi visuaalisesti kompleksisia juttuja, ja havahdun äkillisesti siihen että tässähän tätä visuaalista mieltä on ja on koko ajan ollutkin. Jotenkin multa vaan jää se hoksaamatta. Kummallista.
Esteettisyys on kaunista.
Kauneus on mielikuvituksen luomaa harmoniaa.
Keep it unreal.
-
SadPanda
- LD50
hmm. Oiskohan tuosta nyt joku melkeen vuos ku oli liikkeellä hoffmannin fillareita mitkä sisälsi bromoa. ostin pari niitä ja annoin toisen kaverille ja ruvettiin testailee..eka puolikas ja sit puolentunnin päästä puolesta puolet ja puolentunnin päästä puolesta puolet.. Meni joku 3-4h niin tuli aivan kauhia hiki, tuntu niinku ois ollu jossain tyyliin mdma nousuissa-> makoilu oli ihanaa., hiki valui ja euforiat olivat loistavat. Sitä sit jatku se pari tuntia ja päätettii lähteä kävellen polttaan hitit kaverinluo jos alkais tapahtuu jotain.. pääsin hissiin asti ja katsoin itteäni peilistä.. pupillit ihan lautaset ja se trippi pamahti päälle.. kaikki aistit oli huipussaan -> ulkona oli kylmä ja se kylmyyshän on deeleissä ihan kauheata (itellä laukasee paniikkikohtauksen) mut sit päästiin frendille ja hän oli syöny kans kyseisen fillarin eikä ollut oikeen missään oloissa vaikka hiisaili savua kokoajan..(eli taas palataan siihen et kaikki toimii kaikila erillailla).. sit poltin kukkasavut. PUFFF ihan huikean hieno olo.. nauratti kokoajan huone oli välillä punainen välillä sininen .JA HYVINKI VISUAALISTA! sit ulos ja takas känpille..se oli jotain kaunista.> puut kasvo taivaalle ja pilvet muodosti jonkun ison massan mikä laskeutui päälle
tai siltä se tuntu.. tuntu niinku ois ollu kaikissa lempihuumeissa yhtäaikaa -> mdma, pore, sienet, lsd, lakka/gamma, bentsot yms
eli huitsin kivaa oli ainaki itellä. Kannattaa silti olla tuon kans varovainen kun niitä negatiivisiä kokemuksiakin on tosi paljon (osalla omaa tyhmyyttään kun ottaa liikaa jne) mut kuitenki alottakaa pienellä määrällä ja varatkaa enskerraks isompi määrä jos ei sit toimi.. boostaaminen on aika hankalaa tällä setillä enkä suosittele kellekkään. OLKAA VAROVAISIA! peace <3

[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
tRip
- Moderator
Jotenkin sait SadPanda kuvailtua bromon juuri sellaisena kuin sen itsekin koen..
Keep it unreal.
-
SadPanda
- LD50
<33 oisit varmasti mahtavaa trippailu seuraatRip wrote:Jotenkin sait SadPanda kuvailtua bromon juuri sellaisena kuin sen itsekin koen..
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
bUkkA
Joo siis kyllähän mä olen täysin tyytyväinen kaikkiin kokemuksiin deelien kanssa. Tuntuu vaan, että ihmiset täällä pistää jotenki tosi tärkeäksi osaksi deelien vaikutusta ne visuaalit, vaikka itselle ne on pelkästään mietiskelyä varten. Kyllähän niitä visuaaleja löytyy jos alkaa hakemalla etsimään, mutta mitäs sitä visuaaleilla kun on kivempaa vain uppoutua omaan mieleen. Helposti vaikka pelkästään kun on polttanut ganjaa pystyy visualisoimaan asioita mieleensä ja se on erittäin mukavaa. Tosin tätä pidän enemmänkin mielikuvituksena. Kun taas visuaaleja esim seinien valumista, pintojen elämistä, tracereita, motion blurria ja sen semmosta.Aukikco wrote:Opettele visualisoimaan selvänä. Mullakaan ei hirveesti tunnu juttuja näkyvän, mutta oon tuntenut etten oo muutenkaan niin visuaalinen ajattelija.bUkkA wrote:Lähinnä pääsee aika diippeihin mietiskelyihin deelien avulla. Visuaaleja tjsp ei ole koskaan tullu oikeen mistään.
-
Serotoniini
- Psykonautti
Joskus otin bromoa ja tiedän etten tuu enään ottaan. Tosi visuaalista mutta ei mitään muuta, tuntui ettei edes ajatustapa olis mitenkää muuttunu. Sekava olo vaan kokoajan, ja hirveet bodyloadit varsinkin laskuissa. Ja tää on tosiaan ihan liian pitkä kestonen mun makuun.
-
mauseri
- LD50
kerran olen ottanut, ei toiminut yhtään, ainoastaan n. 3tunnin päästä alkoi särkeen hieman jalkoja. se on saletti et se oli kunnon bromoo. ehkä se ei toiminu siks et olin vetänyt happoo ynm. edellisinä päivinä..?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
dwrx
- Psykonautti
Tulipa bromolappui vastaan eikä ole hajua miten paljon ne sisältää. Pari lappua keskeltä jotain randomia arkkia.
Kysyisinkin auttaako bentsot ja viina hyvin jos alkaa liian ahdistaan eli saisko menoa rauhotettua niillä jos alkaa kesto vituttaan.
Kysyisinkin auttaako bentsot ja viina hyvin jos alkaa liian ahdistaan eli saisko menoa rauhotettua niillä jos alkaa kesto vituttaan.
I say no to drugs, but they don’t listen.
-
mauseri
- LD50
bentsoilla saa kyllä yleensä tripin ku tripin ainakin lieveneen bromosta en osaa sanoodwrx wrote:Tulipa bromolappui vastaan eikä ole hajua miten paljon ne sisältää. Pari lappua keskeltä jotain randomia arkkia.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"