Kapteeni Musta parta
-
Boilder
- Lepakko
- Posts: 291
- Joined: Tue 13 Jan 2009, 19:34
Kapteeni Musta parta
Onko kukaan ikinä maistanut/nähnyt kyseistä yskänlääkettä? Tossa tuli kaverin kanssa puhetta dxm:stä niin mainitsi että nuorempana olivat sitä ostelleet..tämä on vissiin vähän markkinoilta poistunut lääke mutta pitäisi löytyä vielä joistain apteekeista. Netistä en löytänyt valmisteaine luetteloa, mutta sisältää kuulemani perusteella lähes täysin vain kodeiiniä ja alkoholia, joten hieman kävi kiinnostamaan
mutta katsellaan ja kuunnellaan tilannetta. ; )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
W10
- Kameleontti
- Posts: 640
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 20:24
- Location: Mirrorland
Re: Kapteeni Musta parta
Löytyy sitä vielä tiskin takaa nimellä Mustanparran yskänmikstuura. Eli ei muuta kuin apteekkeihin kyselemään. Ei tosin myydä kuin 100ml pulloissa (kodeiinia 1mg/ml) ja voipi maksaa vaikka 9e. Eli kallista kodeiinia, jossa on seassa vielä oksetusjuurta. Olen huomannut että oksetusjuuren määrä vaihtelee valmistajan mukaan. Joistain lentää laattaa väkisin ja jotkut eivät kuin vähän närästä.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Re: Kapteeni Musta parta
Täällä päin löytyy yhdestä apteekista tuota mustapartaa. Ei minkäänlaisia vatsavaivoja tule ja parhaimman makuinen kodeiiniyskis heti codesanin jälkeen. Proffa on itseasiassa melko saman makuinen.
Tarkkaa hintaa en muista mutta se taisi olla jotain 5-6 euron luokkaa.
Tarkkaa hintaa en muista mutta se taisi olla jotain 5-6 euron luokkaa.
-
growy
- Kameleontti
- Posts: 834
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31
Re: Kapteeni Musta parta
Suosittelen,jos yskänlääkettä haluaa juoda..
Sisältää aika paljon Oksetusjuurta,en nyt muista määrää.Mulla ei ainakaan pistänyt yhtään mahaa sekaisin.
Kyl mä oon ainakin jokasesta apteekista josta oon käynyt kysymässä niin saanut Mustapartaa.Hinnat on vaihdellu aikalailla,joskus ostin 7e pullo ja joskus taas melkein 8,5e joten kallista on..
Sisältää aika paljon Oksetusjuurta,en nyt muista määrää.Mulla ei ainakaan pistänyt yhtään mahaa sekaisin.
Kyl mä oon ainakin jokasesta apteekista josta oon käynyt kysymässä niin saanut Mustapartaa.Hinnat on vaihdellu aikalailla,joskus ostin 7e pullo ja joskus taas melkein 8,5e joten kallista on..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
rogues
- Lepakko
- Posts: 168
- Joined: Sat 07 Feb 2009, 17:42
Re: Kapteeni Musta parta
voiko tota mustaapartaa vetää pullon tai puolikkaan. kun oon panacodille allerkinen ? tulee maha saatanan kipeeksi 
-
rogues
- Lepakko
- Posts: 168
- Joined: Sat 07 Feb 2009, 17:42
Re: Kapteeni Musta parta
yks pullo juotu. meneekö kauan ennenkuin mitään tapahtuu vai tapahtuuko yhdestä pullostä mitään ? tuleeko edes maha kipeeksi. taidan syödä levyn xanoreita odotellessa. hyvää se oli meni 2 huikalla alas ja olis mennyt hyvin kerrallakin 
hippitrippi-moden tilitys; niinkusiisHÄ? malttia hyvä miäs, tällaset täysin turhat postit vaan on hiton turhia. Ja edit nappi on ihan pätevä
hippitrippi-moden tilitys; niinkusiisHÄ? malttia hyvä miäs, tällaset täysin turhat postit vaan on hiton turhia. Ja edit nappi on ihan pätevä