-Päivänsini topic-

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
NarkkiParkki
Lepakko

Re: -Päivänsini topic-

Post by NarkkiParkki »

einstein wrote:Kyllä nää on ihan vitunmoisissa hinnoissa täällä päin 7-8 siementä 2,65 € :?
Voi vittu, jos tuolla hinnalla aletaan myymään kaikkialla ja vielä noin pieniä määriä.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Oon seurannu tätä päivänsinien myynti tilannetta nelisen vuotta ja hinnat on ainakin viimesen 2 vuoden sisällä noussu kohtuuttomasti. Kun menee kaupaksi, niin hintaa nostetaan - riistävät meitä psykepäitä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
13360
Psykonautti

Post by 13360 »

Ostakaa netistä, 14.95 usd maksaa I:ssä 3000 kpl.
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Viime la sit otin kaverin kans 4,4 g per nuppi ja olihan se hieno ensi kokemus :)
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

aaah,itelläni just lähössä siementehdas käyntiin.. :D pistin lauantaina siemenet likoomaan
ja sunnuntaina pistin multaan... tänään oli noussut jo 12 pikku taimea!! Oletin ettei kaikki lähe kasvamaan,
saa nähä miten parvekkeelle mahtuu.. :o Mutta,puutarha-messuilla viime viikonloppuna oli kiitettävästi päivänsinen siemeniä,
tosin oli tosi kalliita...

Kuinka monta siementä yhteen kukkaan tulee? Ja miten on paras kuivattaa siemenet?
. . . (--) °
Mirrorland33
Psykonautti

Post by Mirrorland33 »

forum wrote: Kaikkea yhdisti numero 2. Kaiken pystyy jakamaan ja kertomaan kahdella. Kun jaat kahdella tarpeeksi pitkään, lähenet nollaa ja saat ympyrän. Kun kerrot kahdella, lähenet yhtä ja saat suoran. Koko elämä on tasapainottelua näiden kahden välillä.
Ootko muuten huomannut, että luonnossa on noita kahtia ja kahtia ja kahtia ... jakautuvia rakenteita hirmuisesti. Esimerkkinä vaikkapa puun oksien haarautuminen (yms. kasvit), jokien suistot, halkeamat seinässä... ja vaikkapa ihmisen verisuonisto ja aivot.

http://www.bordalierinstitute.com/image ... Vessel.jpg

Tsiigaa tuota kuvaa, huomaa mittakaava. Siinä on ihmisen verisuonistoa. Samanlaisia kasvaa tuolla pihalla. Aika hämmentävää, eikö. :D

Johtuukohan ihmisen ajattelun pakonomainen taipumus dualistisuuteen tuosta rakenteesta. Haarautuvat polut, kyllä ja ei, hyvä ja paha.

Mikrosiru toimii 0 1 -periaatteella. Solukalvon rakenne on käytännössä orgaaninen versio mikrosirusta (Bruce Lipton). Jos näkee aina vain toisen puolen, miten voisi ymmärtää kokonaisuuden.

Jne... Kyllä tälläkin päänsä sekaisin saa. :lol:

Mutta alan jo vähän väsyä tuohon älyllistämiseen. Nykyistä näkemystäni kuvaa tarkemmin tuo: http://www.uic.edu/com/eye/LearningAbou ... cevase.gif

Kaiken voi nähdä monella tapaa, riippuu havaitsijasta. Pitääkö päässään sellaista suodatinta joka läpäisee rakkautta, vai sellaista joka läpäisee pelkoa, se on oikeesti tärkeetä. Ihanan kliseistä <3, mutta totta. :)
W10
Kameleontti

Post by W10 »

"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Mirrorland33
Psykonautti

Post by Mirrorland33 »

forum
Tuppisuu

Post by forum »

Mirrorland33 wrote:
forum wrote: Kaikkea yhdisti numero 2. Kaiken pystyy jakamaan ja kertomaan kahdella. Kun jaat kahdella tarpeeksi pitkään, lähenet nollaa ja saat ympyrän. Kun kerrot kahdella, lähenet yhtä ja saat suoran. Koko elämä on tasapainottelua näiden kahden välillä.
Ootko muuten huomannut, että luonnossa on noita kahtia ja kahtia ja kahtia ... jakautuvia rakenteita hirmuisesti. Esimerkkinä vaikkapa puun oksien haarautuminen (yms. kasvit), jokien suistot, halkeamat seinässä... ja vaikkapa ihmisen verisuonisto ja aivot.

http://www.bordalierinstitute.com/image ... Vessel.jpg

Tsiigaa tuota kuvaa, huomaa mittakaava. Siinä on ihmisen verisuonistoa. Samanlaisia kasvaa tuolla pihalla. Aika hämmentävää, eikö. :D

Johtuukohan ihmisen ajattelun pakonomainen taipumus dualistisuuteen tuosta rakenteesta. Haarautuvat polut, kyllä ja ei, hyvä ja paha.

Mikrosiru toimii 0 1 -periaatteella. Solukalvon rakenne on käytännössä orgaaninen versio mikrosirusta (Bruce Lipton). Jos näkee aina vain toisen puolen, miten voisi ymmärtää kokonaisuuden.

Jne... Kyllä tälläkin päänsä sekaisin saa. :lol:

Mutta alan jo vähän väsyä tuohon älyllistämiseen. Nykyistä näkemystäni kuvaa tarkemmin tuo: http://www.uic.edu/com/eye/LearningAbou ... cevase.gif

Kaiken voi nähdä monella tapaa, riippuu havaitsijasta. Pitääkö päässään sellaista suodatinta joka läpäisee rakkautta, vai sellaista joka läpäisee pelkoa, se on oikeesti tärkeetä. Ihanan kliseistä <3, mutta totta. :)
Sä olet niin oikeassa! Sä olet juuri oikeilla jäljillä. Ei oo varmasti kulunu päivääkään etten ois tuota mun trippiä ajatellut ja juuri näitä asioita se auttoi minua ymmärtämään. Jotenkin ihmiset (ja kenties kaikki maapallon eliöt) on ohjelmoitu ajattelemaan dualistisesti. Sen näkee IHAN KAIKESSA. Ja huomatkaa silloinkin kun puhumme "normaalista". Sekin on kahden ääripään keskiarvo. Siihen me pyrimme.

Tuo facevase.gif kertoo kyllä kaiken. Ihmismieli on niin rajoittunut, emmekä aina edes näe sitä.

Uskomatonta. Psykedeliaa.
Mirrorland33
Psykonautti

Post by Mirrorland33 »

Hienoa että osui. :)

Onhan mielellä sitten se toinenkin puoli, assosiaatiot. Mieli jatkuvasti etsii _ja luo_ itsesimiliaarisia rakenteita (fraktaaleja tutkimalla ymmärtää tuon itsesimiliaarisuuden). Tähän puoleen pääsee helpoiten käsiksi (selko)unissa kun muut toiminnot on disablella, ja trippimeiningeissäkin tietysti.

Ihmeellistä on. :)
yoshimura
Psykonautti

Post by yoshimura »

tuota miten tää lsa toimii ihmisen päänsisässä eli vaikuttaako samal taval serotoniini järjestelmään ku lsd ?
eli onko haittaa jos ssri lääkitys ?
Uke
LD50

Post by Uke »

Hmm.. mä ainakin kuulin joskus sellasta infoa, että ei kande ottaa jos on ssri:t päällä, mut tulkoot joQ viisaampi sanomaan.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
dredi
LD50

Post by dredi »

Serotonergiset psykedeelit toimivat hyvin huonosti jos ollenkaan SSRI-lääkityksen aikana.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
peltsi
OD

Post by peltsi »

Saako tähän aikaan vuodesta vielä päivänsinen siemeniä?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

Kyllähän noita vielä näkyisi saavan joissain paikoissa. Joissain paikoissa myyvät siemeniä melkein koko kesän ajan.

Olen ihmetelly sitä kun useimmat tuntuvat sanovan psinejä yrjösiemeniksi ja kaamean makuisiksi. Mun mielestä eivät maistuneet millekään oikeastaa, oikeastaan ihan ookoo pureskeltavaa. Ehkä mulla ei vain ole makuaistia :lol: . Mikä on muuten halvin hinta/määräsuhde mihinkä olette törmänneet netissä tai ihan kauppakaupassa?
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
Uke
LD50

Post by Uke »

Vitamine wrote:
Kyllähän noita vielä näkyisi saavan joissain paikoissa. Joissain paikoissa myyvät siemeniä melkein koko kesän ajan.

Olen ihmetelly sitä kun useimmat tuntuvat sanovan psinejä yrjösiemeniksi ja kaamean makuisiksi. Mun mielestä eivät maistuneet millekään oikeastaa, oikeastaan ihan ookoo pureskeltavaa. Ehkä mulla ei vain ole makuaistia :lol: . Mikä on muuten halvin hinta/määräsuhde mihinkä olette törmänneet netissä tai ihan kauppakaupassa?
Joo eihän se mitää herkkuu oo, mut ei se rehellisesti oikee miltä maistunukkaa :D
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

karstainen
Karvakuono

Post by karstainen »

Meikä aikoo tässä kesällä tesmata näitä, kaveri pisti tilauksen just eteenpäin. Minkälaista annosta suosittelette, noin 700kpl itse saan noita. Jääkö liian vajariksi jos syön noi puoliksi kaverin kanssa, pilveä aattelin poltella kanssa. :evil: Tieteski jokasen oma päätelmä mikä on liian vähän ja riittävästi, mutta joku sanoi että tää on kuitenkin aika mieto psykedeeli.
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Kyllä mä uskoisin, että tolla 350kpl pääset jo spinien makuun :)
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Uke
LD50

Post by Uke »

zul1us wrote:Kyllä mä uskoisin, että tolla 350kpl pääset jo spinien makuun :)
myö keskusteltii jo irkissä karstaisen kanssa ja psinit varmaa menny jo? en tiiä. :P 350 on varmaa iha sopiva dose juuh..
Image

bol
Kameleontti

Post by bol »

Uke wrote:
myö keskusteltii jo irkissä karstaisen kanssa ja psinit varmaa menny jo? en tiiä. :P 350 on varmaa iha sopiva dose juuh..

Itellä tosiaan 225-250 pisti jo ihan uusiin sfääreihin. Ihan helvetin intensiivistä.
Uke
LD50

Post by Uke »

bol wrote:
Uke wrote:

Itellä tosiaan 225-250 pisti jo ihan uusiin sfääreihin. Ihan helvetin intensiivistä.
Mulla oli 270 ja imo olis saanu olla päräyttävämpi "trippi" :D

600 VIESTIÄ =DD
Image

Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Joo kyllä se 250-400 on ihan näppärä määrä..saa kyllä pärinät aikaiseksi : )
-A.O.Spare
WARHEAD
Karvakuono

Post by WARHEAD »

Tuleeko jotain haittaa jos niitä siemeniä joutuukin pitämään siellä vedessä liukenemassa pidempäänkin kuin sen n.2-12h.Eli jos meneekin vedessä lilluessa(jääkaapissa) vaikka 3-4 päivää niin onko kaikki hyödyllinen hajonnut/haihtunut
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Ei näistä kyllä kovin kummosia oloja saa.. Ottakaa tutkumis kemikaaleja ja jättäkää siemenet hipeille ;)
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

einstein wrote:Ei näistä kyllä kovin kummosia oloja saa.. Ottakaa tutkumis kemikaaleja ja jättäkää siemenet hipeille ;)
einiin, mutta kyllä nämä paremman puutteessa katsos menee ;)
-A.O.Spare
WARHEAD
Karvakuono

Post by WARHEAD »

kuinka paljon sitä vettä pitää olla jos on n.300siementä??
Uke
LD50

Post by Uke »

^Senku rouskit menemää vaa vaikka jugurtin kanssa, ni avot. Minä aineka mitää vettä hommannu siihen.
Image

Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

siemenet+pippurimylly+jogurtti= himo paskaa kipollinen :lol:
-A.O.Spare
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

zul1us wrote:siemenet+pippurimylly+jogurtti= himo paskaa kipollinen :lol:
Ei hemmetti, tuli mieleen ku ei kaverin kanssa osattu avata sitä saatanan pippurimyllyä ja piti ostaa mortteli et oltais saatu jauhetuksi. Plus tarinan loppu on sillein, että loppujenlopuksi ne siemenet ei ees ollu psinejä :roll:
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
Uke
LD50

Post by Uke »

zul1us wrote:siemenet+pippurimylly+jogurtti= himo paskaa kipollinen :lol:
Meni ne jaffanki seassa. Oikiata herkkuva!
Image