The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
mauseri
LD50

Re: The DXM topic

Post by mauseri »

Tosimies juo ressun raakana
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Madi
Psykonautti

Post by Madi »

mauser1911 wrote:Tosimies juo ressun raakana
Douppi doppina ja ulostuslääke ulostuslääkkeenä. :lol:
polge
Psykonautti

Post by polge »

Tulee siinä samalla vähän huumoria ku päästelee vähän leijjaa ilmoille. Tosin kaikki hyvä loppuu aikanaan, kuten myös tämä vessanpöntölle :D
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Onkos tällä mitään yhteis vaikutusta Seroquelin kanssa?
Aesma
OD

Post by Aesma »

Kauhee säätö tänään kun on ostellut ressuja ja bensoja,
osaako joku sanoa mitä Zippon "Synthethic Isoparaffinic Hydrocarbon" mahtaa olla,
synteettistä hiilivetyä siis, mutta mitä nimenomaan, ei varmaankaan käy erotteluun häh.. joo lopetan tän selittämisen ja menen taas.. :foil:
surly
Lepakko

Post by surly »

Aesma wrote:Kauhee säätö tänään kun on ostellut ressuja ja bensoja,
osaako joku sanoa mitä Zippon "Synthethic Isoparaffinic Hydrocarbon" mahtaa olla,
synteettistä hiilivetyä siis, mutta mitä nimenomaan, ei varmaankaan käy erotteluun häh.. joo lopetan tän selittämisen ja menen taas.. :foil:
Kyl se liuottimena pitäis käydä. Kunhan tiheys on eri kuin veden.
Times are tough, huh, bud?
Aesma
OD

Post by Aesma »

surly wrote:
Aesma wrote:Kauhee säätö tänään kun on ostellut ressuja ja bensoja,
Kyl se liuottimena pitäis käydä. Kunhan tiheys on eri kuin veden.
Nii ko ei tiiä.. ajattelin jos joku olisi kyseistä litkua käyttänyt eli pullossa luki
"ZIPPO
Synthethic Isoparaffinic Hydrocarbon" ei sitten kerrota että mitä hiilivetyä, mut kai se käy kun eikös nuo yleisestikin liukene erittäin huonosti vetteen..

No katotaan huomenna jaksanu tänää alkaa säätää neempää.. piti ravata ympäri helsinkiä kun mikään apteekki ollut auki..
:foil:

edit: no pääsin himaan, laitoin soodat uuniin.. eli taidankin ottaa tänään dexmiä :foil: :shock:
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

master jon wrote:
Dexma wrote:
master jon wrote:onko kukaan muu huomannu että ympärillä ja lähipiirissä tapahtuis hämäriä ihme juttuja ku itse otatte deksmit? enkä tarkota mitään juttuja mitä ette muuten huomais vaan ihan tosijuttuja
Minkälaisista nyt on oikein puhe?
Vitut se mistään deksmin käytöstä johdu, täällä päin on vaan asiat menny vituilleen melkeen kaikilla. ei pitäis kännissä tulla tänne avautumaan kun en tiedä itsekään mistä puhun. mä lähden vetään täältä foorumilta eioo mun hommia mikään douppaaminen enää ja näitten juttujen lukeminen. on mielenterveys sekasin halun mun normitunteet takas
Ei meikällä ainakaan! Toki tiedän kyllä kenestä puhut.

Mutta ottaa huomioon niiden ihmisten elämäntilanteet, niin ainakin mun mielestä semmonen ehkä hieman tästä normi normista poikkeava käytös on ihan hyväksyttävää. Ainakin näillä kahdella ketä itse tarkotan.
Vai toimiiko?
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Huh, dexmi ja pimeä huone. Hitto että osaa olla hitonmoista menoa.
J0k3r
Karvakuono

Post by J0k3r »

Jep pimeässä alkaa näkeä kaikenlaista kivaa pienemmilläkin annoksilla. :twisted:
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Hassu lukea tätä ketjua ja havaita miten kummalliset yhteensattumat sattuu yhteen. Just ku aineen kanssa sattuu ja tapahtuu ja vähän liikaakin. Ja ku pudotteli käyttöfreqvenssiä niin kaikkee paskaa tapahtu. Paskaa, jollaista en ikinä ole tavannut. Kyse oli ihmishengistä ym. Joutu mies töihin että kaverit pärjäs. Vitutuksen määrä kuulemma on maailmassa suht vakio, uskon tavallaan siihen, ja ratkaisujen hakeminen aineen kautta varmaan kostautu kun alko oleen enempi streittinä. Mut nyt on hyvä ja rauha taas. 8) Lopullinen hurahdus ja big pojoing tuloo. :mrgreen:
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

master jon wrote:onko kukaan muu huomannu että ympärillä ja lähipiirissä tapahtuis hämäriä ihme juttuja ku itse otatte deksmit? enkä tarkota mitään juttuja mitä ette muuten huomais vaan ihan tosijuttuja
Yhteensattumaa. Tai sitten kuvittelit kaiken ollessasi pää täynnä deksmiä.
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

NarkkiParkki wrote:
Yhteensattumaa. Tai sitten kuvittelit kaiken ollessasi pää täynnä deksmiä.
Kaikenlaista ihmeellistä yhteensattumaa, ja ehkä osa kuvitelmaa, on mulla esimerkkejä mutten ala niitä täällä selittelemään, enkä hirveesti muista deksmi-hemmoiluistani. :shock:

Olen nyt huomannu ku oon ollu selvinpäin jonkinaikaa että dexmi vaikuttaa tosi pitkän aikaa luonteeseen ja ajatuksiin , ja jos tripin luonne on vituillaan, niin on myös koko seuraavan viikon häiriintyneitä ajatuksia jotka tietenkin vaikuttaa voimakkaasti muihin, menee nin herkäks mieli denksmistä ku olen muutenki herkkätunteinen.

Jätän siis tästä lähtien dexminkäytön kovemmille jannuille, ja juon pelkästään yskään tuota luumunmakuista-Laria. :D
Siunausta kaikille. Amen
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Mullakin on esimerkkejä et lähipiirissä tapahtuu outoja asioita samalla, kun on dxm! Kerrankin kun kokeilin dxm niin mun lähimmät elämänläheiset henkilöt pyöri mun matrixulottuvuusseinissä... kaikki totta :D
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
growy
Kameleontti

Post by growy »

huh huh kyl on meiningit muuttunu ku ei oo hetkeen Vaultissa käynyt.. :shock:
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

growy wrote:huh huh kyl on meiningit muuttunu ku ei oo hetkeen Vaultissa käynyt.. :shock:
Miltä se ennen näytti? Mihinkä haluaisit sen rakentuvan?
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

growy wrote:huh huh kyl on meiningit muuttunu ku ei oo hetkeen Vaultissa käynyt.. :shock:
Samaa sanoit jo helmikuussa :lol: :lol:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
mussunaattori
Psykonautti

Post by mussunaattori »

Keskiviikkona 600mg + greiippibuustii (ei oikein toiminu, juotiiin litra 1-2 tuntia ennen sitruunahappodexmiä), torstaina taas 600mg, perjantaina selvänä ja taas lauantaina 600mg.

Kyllä alkaa pääkoppa olla jo aika diudiu 55 kilosel kaveril. Tos perjantaina oli kyl short-term muisti aika paskana ja säikyin olemattomia. Kuuluu ääniäkin pään sisältä. Moimoi olkaa varovaisia toverit. Kiva huume.
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

mussunaattori wrote:Keskiviikkona 600mg + greiippibuustii (ei oikein toiminu, juotiiin litra 1-2 tuntia ennen sitruunahappodexmiä), torstaina taas 600mg, perjantaina selvänä ja taas lauantaina 600mg.

Kyllä alkaa pääkoppa olla jo aika diudiu 55 kilosel kaveril. Tos perjantaina oli kyl short-term muisti aika paskana ja säikyin olemattomia. Kuuluu ääniäkin pään sisältä. Moimoi olkaa varovaisia toverit. Kiva huume.

ota tonni greippibuustil ni loppuu se ajattelu... :D
ja mehut naamaa n.1h ennen limuja ja erottelun aikana on kiva vetää viel mehuu, iha varmuuden vuoksi ^.^
ja piä viikko taukoo reissujen välil ni ei mee pää pipiks :roll:

EDIT: rybb n deckeri o moskaa... juo juissii, halvempaa ja parempaa
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

freakmatic wrote:

Pöh!

Eivais, mitä isomman annoksen muuten ottaa sitä oudommaksi menee jos iskee greippi mehua suuhun koko ajan... Yllätyin itsekkin viimeksi kun kiskoin 1200 mg dexmiä ja join siinä samalla litran greippimehua. No ei nyt mitään kävelyn menetystä, mutta esim purin huuleni hajalle ja ajatus pätki mukavasti... Ois tarttenut kyllä ottaa joku 1800 mg... Mikähän vittu tässä oikein on, kun ei enään pääse kunnolla sellaiseen dxm pulveriin muutakuin ottamalla 2400 mg???!!!! VITTU MÄÄ HALUUN MASSIA JOSTAIN. Lahjoittakaa mulle joku tonni, niin kiskon tieteen nimessä sen kurkusta alas dexminä. kiitän. Hitto. Tarttis tehä pari varmistus tutkimus reissua 2400 mg ja sitten vois käydä ostaan sen 3000 mg ja kiskaista kerralla. Vähän vaan mietityttää edelleen toi annos, okei oon yhden päivän aikana ottanut sen 3000 mg. (puolet kaikesta musiikista jota olen luonut sai inspiraation siitä.) Mutta tollasen hitin kun kerralla ottais niin VOHHOOOOOO! Tai sitten haen 1200 mg dexmiä ja kodeiinia hmmmm, ja teen yskänlääke booleja hmmmm.
Madi
Psykonautti

Post by Madi »

Mulla ainakin pärisi aivan törkeesti (välillä jopa liikaa) kun vedin greippibuustilla 1700mg..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:
freakmatic wrote:

Pöh!

Eivais, mitä isomman annoksen muuten ottaa sitä oudommaksi menee jos iskee greippi mehua suuhun koko ajan... Yllätyin itsekkin viimeksi kun kiskoin 1200 mg dexmiä ja join siinä samalla litran greippimehua. No ei nyt mitään kävelyn menetystä, mutta esim purin huuleni hajalle ja ajatus pätki mukavasti... Ois tarttenut kyllä ottaa joku 1800 mg... Mikähän vittu tässä oikein on, kun ei enään pääse kunnolla sellaiseen dxm pulveriin muutakuin ottamalla 2400 mg???!!!! VITTU MÄÄ HALUUN MASSIA JOSTAIN. Lahjoittakaa mulle joku tonni, niin kiskon tieteen nimessä sen kurkusta alas dexminä. kiitän. Hitto. Tarttis tehä pari varmistus tutkimus reissua 2400 mg ja sitten vois käydä ostaan sen 3000 mg ja kiskaista kerralla. Vähän vaan mietityttää edelleen toi annos, okei oon yhden päivän aikana ottanut sen 3000 mg. (puolet kaikesta musiikista jota olen luonut sai inspiraation siitä.) Mutta tollasen hitin kun kerralla ottais niin VOHHOOOOOO! Tai sitten haen 1200 mg dexmiä ja kodeiinia hmmmm, ja teen yskänlääke booleja hmmmm.
kuten olen jo maininnut: Dexma on hullu.. :D tilaa Dexma sitä dxm-pulveria, ei tarvii kiertää kaupunkin jokaista apteekkia kun haluaa dexmeillä :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

mussunaattori wrote:Keskiviikkona 600mg + greiippibuustii (ei oikein toiminu, juotiiin litra 1-2 tuntia ennen sitruunahappodexmiä), torstaina taas 600mg, perjantaina selvänä ja taas lauantaina 600mg.

Viimeks ku otin dxm olin 52 kg ja otin 500-600mg. Nousut alko.. siihe se sitten jäi :roll: Mutta todella hyvä fiilis koko päivän, ja seuraavankin :)
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

meitsi ei vois kuvitellakkaa oottavani deksmii ilma greippimehuu... jotenkin kivempaa ku se iskee nopeemmin, kovempaa, pitempää..

ja tämän kirjoitettuani lähdenkin sit ostoksille, tarkotuksena on ottaa joko uudestaan 1000mg tai uusi dose 1200mg..

isoin dose siis on mulla ollu toi 1000mg ja se oli aika vahva, en oikein voinu nauttii olosta ku se oli jotenkin kuitenkin niin uutta ja intensiivistä.. tänään, uskon voivani jopa nauttii :)

edit: pikku infot viel: painan n63kg, ja doset on ollu 400, 450, 600, 600, 600, 600, 600, 600, 600, 600, 600, 600, 600, 1000, sit oli 3 viikon tauko, ja sen jälkeen 600, 400, ja nyt sit tän päivänen :roll: ja kahes ekas en käyttäny mehu buustii, kaikis muis oon ottanu, ilman ei voi elää :)
Last edited by freakmatic on Thu 23 Apr 2009, 13:45, edited 1 time in total.
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:
kuten olen jo maininnut: Dexma on hullu.. :D tilaa Dexma sitä dxm-pulveria, ei tarvii kiertää kaupunkin jokaista apteekkia kun haluaa dexmeillä :D
Sinänsä toi on hyvä idea, mutta en koe kauheasti viitsiväni riskeerata dexmin tilaamista 10 grammaa enempää, koska aika turhan pieni määrä tuo mulle on... 5 annosta vain ja hinta on suht koht iso, samalla kun voin kiskoa vain silloin tällöin kunnon dexmit ja hankkia kaiken apteekista...

Tai no en tiiä. Sellaista kuumottelua jota en nyt osaa selittää. Jos hankkis ensi kuussa unikoita, bentsoja ja dexmipulloja, sitten jos etsis vähän HASSISTA niin oiskohan mulla lötkö kevät?
Aesma
OD

Post by Aesma »

Jos se dexmi ei toimi teillä niin jotenkin on kussut erottelu, uskokaa vaikka huviksenne vaikka vaikeaa se olisikin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aesma wrote:Jos se dexmi ei toimi teillä niin jotenkin on kussut erottelu, uskokaa vaikka huviksenne vaikka vaikeaa se olisikin.
tai dose on liian pieni, dexmi on kumminkin hyvin yksilöllisesti vaikuttava aines... Onhan tuo jonkunmoinen määrä ihmisiä joilla ei DXM toimi, mutta puhutaan erittäin pienestä määrästä.
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Onhan se pienet deksmit otettava kun lyricaa otin alle, nii ny saa todella letkeen olon :razz:
filtteri
Karvakuono

Post by filtteri »

Olen tässä jo pitemmän aikaa perehtynyt tähän dexmiin, ja nyt sitten olen päättänyt tehdä ensimmäiset sopat.
Kuitenkin mieltä askarruttaa vielä sellainen asia, että kuinka paljon sitä c-vitamiinia pitää erotteluun olla?
Kaupassa katselin kaikki eri merkkiset tabletit läpi ja jokaisessa oli 60mg c-vitamiinia per tabletti.
Jotkut sanovat että c-vitamiinia pitäisi olla 1000mg ja jotkut että 1-2 tablettia riittää. Olen hämilläni. Apua.
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Voisithan ostaa suoraan apteekista jauheena sitruunahappoa, käytetään säilöntään tai johonkin, ei maksa paljoa.
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness