The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
gaia
Kameleontti

Re: The DXM topic

Post by gaia »

Kyl toi oli jo vähä laajempi juttu, kun jopa pohjalaisessa oli juttua tuosta, ja myös muskottipähkinästä.
Vai toimiiko?
asdfghjk
Tuppisuu

Post by asdfghjk »

Vittuako ne puuttuu joka asiaan, antasivat aikuisten pitää ny hauskaa... kohtuus kaikessa silti!
Aesma
OD

Post by Aesma »

1200mg DXM kahdella hitillä ja greippi mehua,
näin ja koin kuolemani moneen tuhanteen kertaan, luulin jääväni siihen tilaan ja flippaavani lopullisesti,
paluuta ei ole.
Olin olemattomassa, minkäänlaista aikaa ei ollut olemassa, vielä parin päivän jälkeen vaikea ymmärtää tapahtunutta, ja tapahtuvaa.
Hmm...

Sanon vain ettei Dexmin kanssa kannata kauheasti ainakaan pelleillä 500mg suuremmilla annoksilla,
ja kannattaa oikeasti kunnioittaa Dexmiä.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Aesma wrote: ...Olin olemattomassa, minkäänlaista aikaa ei ollut olemassa...
Tuollaista tuli itsellekin. Oli kyllä mielenkiintoinen, mutta myös kohtalaisen ahdistava kokemus.
Lespidis
Psykonautti

Post by Lespidis »

onko kellekkään käynyt niin että ei olisi yskänlääkettä suostuttu myymään?
...kuulemma ne saa päättää kelle sitä myyvät.
Atomiabsorptiospektrofotometri
Where are you going to go? I don't know if you've looked in the mirror lately, but you kind of stick out in a crowd. Why do you do it? What do you hope to get out of it? Oh, I don't know. Maybe some self-realization.
Uke
LD50

Post by Uke »

Lespidis wrote:onko kellekkään käynyt niin että ei olisi yskänlääkettä suostuttu myymään?
...kuulemma ne saa päättää kelle sitä myyvät.
Joo kuulemma ennen oli niin, että piti myydä jos asiakas halus, mut nykyään vissiin ne saa myydä kelle haluaa. ns. "Luotettavan näköisille asiakkaille"
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aesma wrote:1200mg DXM kahdella hitillä ja greippi mehua,
näin ja koin kuolemani moneen tuhanteen kertaan, luulin jääväni siihen tilaan ja flippaavani lopullisesti,
paluuta ei ole.
Olin olemattomassa, minkäänlaista aikaa ei ollut olemassa, vielä parin päivän jälkeen vaikea ymmärtää tapahtunutta, ja tapahtuvaa.
Hmm...
Tuttua elämää. Toisaalta toi on mun mielenkiintoisimpia dexmin tuottamia fiiliksiä nykyään mulla. Juurikin tuntuu että irtaudun enemmän ja enemmän johonkin täysin olemattomaan tilaan jossa mieli on tasapainossa ja olen tässä ja nyt. Ilman suurempia ideoita tuntmuksia siitä onko jokin jossain vai ei. Koska minä olen niin ei missään.
polge
Psykonautti

Post by polge »

DXM + Tramal = ?
En kokeile ennen ku tulee viiltävää infoo ko. kombosta :foil:
W10
Kameleontti

Post by W10 »

polge wrote:DXM + Tramal = ?
En kokeile ennen ku tulee viiltävää infoo ko. kombosta :foil:
Voipi olla serotoniinisyndrooman riski. En kyllä nyt varma ole, mutta itse en menisi tuota komboa testailemaan ilman tarkempaa tutkimista asian tiimoilta.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
polge
Psykonautti

Post by polge »

Eiku ajattelin vaan ku mulla oli vaan 5mg/kg dexmiä, mutta hyvinhän toi pelkästäänki riitti näköjänsä pitkästä aikaa :) oli eka tarkotus hakee jotain uutta ja rankkaa "menoo" mutta tää on ihan jees :mrgreen: Nappailen tramalia sitten aamusta sellasenaan.
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Mäkin pidän pitkän tauon tosta aineesta nyt. Ollu pian 1.5kk ilman dxm, ja on sangen siistä huomata että kyllähän sitä pärjää ilmankin. 8) Hähää, täähän on jo melkein trollausta kirjottaa dexmi-topiciin että on ihan siistiä olla ilman dexmiä. :twisted:

Mut sitä tajuaa nyt että on maalaillu vähän omia maisemia ton kanssa (liikaa) pläträtessä. Etsin aineesta ratkaisua&ratkaisuja. Niin elämän suurimpaan kysymykseen kuin pieniin arjen vastahankauksiinkin. Aika jännä muuten. Se ON jännä muuten...

Julma-Henrkini lausui jotenkin näin:

Eikä kukaan oppis mitään jos vastaukset annettas valamiiksi,
Ja vastaukset täytyy löytää itse, eihän ne muuten ois sun vastauksiasi....
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

RoboPoski wrote:Mäkin pidän pitkän tauon tosta aineesta nyt. Ollu pian 1.5kk ilman dxm, ja on sangen siistä huomata että kyllähän sitä pärjää ilmankin.
Mää en käytä sanaa, että pärjää ilman vaan oon itse miettinyt, että ei tarvitse ottaa niin useasti... Kyllä dexmi edelleen rakas on, vaikka oon ottanut sitä varmaan kuukausi sitten viimeksi.
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

Dexma wrote:
RoboPoski wrote:Mäkin pidän pitkän tauon tosta aineesta nyt. Ollu pian 1.5kk ilman dxm, ja on sangen siistä huomata että kyllähän sitä pärjää ilmankin.
Mää en käytä sanaa, että pärjää ilman vaan oon itse miettinyt, että ei tarvitse ottaa niin useasti... Kyllä dexmi edelleen rakas on, vaikka oon ottanut sitä varmaan kuukausi sitten viimeksi.
Tuntuu nyt ku ois tuhonnu ittensä lopullisesti dexmillä. Ei oo päivää ku ei ahistais ja päättäny lopettaa monta kertaa, menee vaan pahempaan ja pahempaan sit ku sortuu tohon, ja tuntuu että muittenki elämät menee aivan vituilleen oman käytön takia(aina kun ite ottaa niin muillaki menee päin vittua ja kaikkea sattuu lähipiirissä). Otin eilen viimeset deksmit, ja hakkasin hyvän ystävän tosi pahasti vaikka se oli tarkottanu vaan pelkkää hyvää :( Täytyy sanoa että ei tunnu että elämä oo enää minkään arvosta ku kaikki jutut pyörii deksmin ympärillä ja oon tehny ittestäni hirviön jolla ei oo ku tylsiä juttuja. Kaduttaa ja masentaa ihan vitusti koko homma, ja tuskin palaa mieli enää entiselleen. :S
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!
Lespidis
Psykonautti

Post by Lespidis »

http://www.dxmstories.com/index.html

"Mielenkiintoinen sivu"
Atomiabsorptiospektrofotometri
Where are you going to go? I don't know if you've looked in the mirror lately, but you kind of stick out in a crowd. Why do you do it? What do you hope to get out of it? Oh, I don't know. Maybe some self-realization.
Baklan
Karvakuono

Post by Baklan »

No siis kamaa täytyy hallita eikä antaa kaman hallita itseään.

Kolmannet ressut vedin juu, kertaakaan aikaisemmin ei ole toiminut mutta...

Erottelin sitten ison pullon ressua, tein poretablettisekoituksen ja hörppäsin kamalan kitkerän paskalitkun sisuksiini...
aluksi vähän humalainen olo, istahdin, kaikki sumeni... heräsin uudestaan ja huomasin olevani ihan vitun sekaisin.
Silmät kiinni näin askeettisia palikkaihmeitä ja outoja asioita, mietin ja ihmettelin. Yhtäkkiä nousin ja oksensin läheiseen
muovipussiin. Kuulin ääniä ympäriltäni, pelkäsin aivan saatanasti kokoajan, ekaa kertaa oli vahva kuolemanpelko päällä
eläessäni.
Hevonpaskaa puhuu jokainen joka väittää ettei pelkää kuolemaa. Niin mäkin uskoin aina, nykyään kuolema on aika saatanan
pelottava, tosin se ei muuta sen todellisuutta joten sen kanssa vain täytyy elää ja on tulla kun on tullakseen.

Sekavaa, kaverini joka oli myöskin vetänyt vaikutti helvetin absurdilta, näin häntä sekunninvälein 10m kaukana ja 1m lähellä
vaihtelevasti... minuutit tuntui tunneilta, tunnit minuuteilta... paha sanoa. Mikään ei ollut selvää, olin ihan kuutamolla.

DXM on todella tykkiä tavaraa mutta oikeasti, ellette ole kokeneempia niin pitäkää huolta, että teillä on joku selvä ihminen
mukananne, ja sanokaa ettei soita ambulanssia ennenkuin delaat ja käske sen luvata niin.
Image
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Baklan wrote:No siis kamaa täytyy hallita eikä antaa kaman hallita itseään.

Kolmannet ressut vedin juu, kertaakaan aikaisemmin ei ole toiminut mutta...

Erottelin sitten ison pullon ressua, tein poretablettisekoituksen ja hörppäsin kamalan kitkerän paskalitkun sisuksiini...
aluksi vähän humalainen olo, istahdin, kaikki sumeni... heräsin uudestaan ja huomasin olevani ihan vitun sekaisin.
Silmät kiinni näin askeettisia palikkaihmeitä ja outoja asioita, mietin ja ihmettelin. Yhtäkkiä nousin ja oksensin läheiseen
muovipussiin. Kuulin ääniä ympäriltäni, pelkäsin aivan saatanasti kokoajan, ekaa kertaa oli vahva kuolemanpelko päällä
eläessäni.
Hevonpaskaa puhuu jokainen joka väittää ettei pelkää kuolemaa. Niin mäkin uskoin aina, nykyään kuolema on aika saatanan
pelottava, tosin se ei muuta sen todellisuutta joten sen kanssa vain täytyy elää ja on tulla kun on tullakseen.

Sekavaa, kaverini joka oli myöskin vetänyt vaikutti helvetin absurdilta, näin häntä sekunninvälein 10m kaukana ja 1m lähellä
vaihtelevasti... minuutit tuntui tunneilta, tunnit minuuteilta... paha sanoa. Mikään ei ollut selvää, olin ihan kuutamolla.

DXM on todella tykkiä tavaraa mutta oikeasti, ellette ole kokeneempia niin pitäkää huolta, että teillä on joku selvä ihminen
mukananne, ja sanokaa ettei soita ambulanssia ennenkuin delaat ja käske sen luvata niin.
Lopeta ny vittu toi sun trollaus. Ei päde ainakaan minuun, ei todellakaan.
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

onko kukaan muu huomannu että ympärillä ja lähipiirissä tapahtuis hämäriä ihme juttuja ku itse otatte deksmit? enkä tarkota mitään juttuja mitä ette muuten huomais vaan ihan tosijuttuja
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

master jon wrote:onko kukaan muu huomannu että ympärillä ja lähipiirissä tapahtuis hämäriä ihme juttuja ku itse otatte deksmit? enkä tarkota mitään juttuja mitä ette muuten huomais vaan ihan tosijuttuja
Minkälaisista nyt on oikein puhe?
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

Dexma wrote:
master jon wrote:onko kukaan muu huomannu että ympärillä ja lähipiirissä tapahtuis hämäriä ihme juttuja ku itse otatte deksmit? enkä tarkota mitään juttuja mitä ette muuten huomais vaan ihan tosijuttuja
Minkälaisista nyt on oikein puhe?
Vitut se mistään deksmin käytöstä johdu, täällä päin on vaan asiat menny vituilleen melkeen kaikilla. ei pitäis kännissä tulla tänne avautumaan kun en tiedä itsekään mistä puhun. mä lähden vetään täältä foorumilta eioo mun hommia mikään douppaaminen enää ja näitten juttujen lukeminen. on mielenterveys sekasin halun mun normitunteet takas
dredi
LD50

Post by dredi »

Angstia angstia....
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
pienisieni
Tuppisuu

Post by pienisieni »

On tuo kyllä hirveetä tavaraa, jos ei tiedä mitä on tulossa.Oon kaks kertaa tuota ottanu ja viime kerta oli sitten VIIMEINEN kerta.Luulin ottavani kakkos tason niin tulikin sitten kolmonen, kun laskin väärin paljon otan.Tuntu, että oisin sekoomassa lopullisesti.Tosin onneks oli kavereita, jotka osas psyykata siinä vieressä.Voisin kirjotella tänne joskus tarekmmin tuosta kokemuksesta.Yks hyvä puoli tuossa oli se, että pisti ajattelemaan ettei tarvii niitä vahvempia päihteitä edes kokeilla vaan riittää oma elämä perjantai rellestyksineen.En aijo siis näillä näkyminen kyseisen kokemuksen takia vahvempiin huumeisiin(varsinkaan psykedeeleihin)koskee enää ikinä.
polge
Psykonautti

Post by polge »

Viime deksmireissulla otin kynän ja paperia. Piirtelin kaikkee mitä näin ja mitä mieleen tuli. Aamulla näin paperit kirjotuspöydällä ja aika pelottavia kuvia on tullu piirreltyä :foil:
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

dredi wrote:Angstia angstia....
Välillä pitää angstata. tänään onki vähä ilosempi meininki jostaki kumman syystä, alko tulevaisuus näyttää valosammalta :) kevättä rinnassa. dexmi vie ja taksi tuo, ja siiderit mua liikuttaa :D
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

polge wrote:Viime deksmireissulla otin kynän ja paperia. Piirtelin kaikkee mitä näin ja mitä mieleen tuli. Aamulla näin paperit kirjotuspöydällä ja aika pelottavia kuvia on tullu piirreltyä :foil:
Skannaa koneelle ja postaa tänne? Jos vaan voit.
dredi
LD50

Post by dredi »

pienisieni wrote:On tuo kyllä hirveetä tavaraa, jos ei tiedä mitä on tulossa.Oon kaks kertaa tuota ottanu ja viime kerta oli sitten VIIMEINEN kerta.Luulin ottavani kakkos tason niin tulikin sitten kolmonen, kun laskin väärin paljon otan.Tuntu, että oisin sekoomassa lopullisesti.Tosin onneks oli kavereita, jotka osas psyykata siinä vieressä.Voisin kirjotella tänne joskus tarekmmin tuosta kokemuksesta.Yks hyvä puoli tuossa oli se, että pisti ajattelemaan ettei tarvii niitä vahvempia päihteitä edes kokeilla vaan riittää oma elämä perjantai rellestyksineen.En aijo siis näillä näkyminen kyseisen kokemuksen takia vahvempiin huumeisiin(varsinkaan psykedeeleihin)koskee enää ikinä.
:roll:

Joo, psykedeelit nääs tuppaa olemaan vähän ilkeitä kun niitä rupeaa väärällä asenteella kiskomaan. Niitä kun ei ole tarkoitettu "perjantai rellestyksiin" yms. päänsekoittamiseen. Että ehkä on ihan hyvä että pysyt "vahvemmista hUUmeista" erossa kun et osaa suhtautua kunnioituksella tämän maailman voimakkaimpiin todellisuuden ymmärtämistä edesauttaviin substansseihin...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
polge
Psykonautti

Post by polge »

NarkkiParkki wrote:
polge wrote:Viime deksmireissulla otin kynän ja paperia. Piirtelin kaikkee mitä näin ja mitä mieleen tuli. Aamulla näin paperit kirjotuspöydällä ja aika pelottavia kuvia on tullu piirreltyä :foil:
Skannaa koneelle ja postaa tänne? Jos vaan voit.
Emmä kehtaa ku en oo mikään hyvä todellaka piirtää enkä ilmeisestikään deksmeissä senkä vertaa :D
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Eilen kun yritin juoda tota niin samantien tyhjeni vatsa keittiön lavuaarii ja heti tän jälkee vessan lattialle :mrgreen: Pelkkä haju jo meinas riittää. Tänä vuonna ollu vähä epäonnea ton DXM:n kanssa. Onneks oli iha mukava ilta kun oli vähä pajaa ja kyl se dxm pienilläkin annoksilla on iha yes. Iha mielenkiintoisia ajatuksia tuli ja jossakin kohtaa pystyi näkemään mitä ajatteli :) Seuraavalla kerralla kyllä haihdutan sen siit bensasta ja vetäsen pommina. Kyllä täs kylmässä ja pimeessä maassa keinot keksitään. :D
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Itellä kans viimeks kun piti dexmiä ottaa meni sillai että sai sen n. 300mg 600mgstä otettua niin ei vaan pystyny enää ja jäi sit vajaaks, mut pajan kanssa erittäin mukava kokemus. Nyt on kyllä miracle fruit pillereitä staaashissa niin uus yritys täs joskus :)
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Madi
Psykonautti

Post by Madi »

Kannattaa tehdä c-vitamiinitabletteihin niin pystyy vetään huikalla helposti 1200mg.
surly
Lepakko

Post by surly »

Madi wrote:Kannattaa tehdä c-vitamiinitabletteihin niin pystyy vetään huikalla helposti 1200mg.
Tossa slack1 tapauksessa oli c-vitaan tehty, vähän liian paljon keitetty kun siitä tuli semmosta tahmeeta joka ei liuennu mihinkään lantrinkiin. Oli kans sen verran tiivistä dxm/c-vita mössöö että DXM pahan maun lisäks se litku kirveli suussa ja maistu ihan liian makealta c-vitamiini tablettien lisäaineiden takia.
Times are tough, huh, bud?