4-HO-MET / 4-AcO-MET
-
Amore
- Karvakuono
Re: 4-HO-MET
Taitaapi itelläki olla sama vendori, ihan nätisti tuli 4-ho-met suurinpiirtein viikossa 
-
gerotimo
- Kameleontti
Satanan saatana. Niin olisin tätä halunnut mutta tullihan ne nappasi. Näitä kuoria saaneet, onko niissä ollut palautusosoitetta?
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
Happotatti
- Apteekki
ei ollu minun pussissa palautus osoitetta. 
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
sxoxyvg
- OD
4-AcO-MET testattu suonensisäisesti. 5mg näyttää riittävän +++ tilan saavuttamiseen.
--Dr. Mengele
--Dr. Mengele
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Happotatti
- Apteekki
-
sxoxyvg
- OD
Tykästyin, oli pakko tilata lisää. Nyt peukut pystyyn että tulee perille.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Amore
- Karvakuono
itellä meni meno aika himmeeks ku ensi otin 20mg oraalisesti sen jälkee viel päätin buustata 10mg iv:nä
-
Happotatti
- Apteekki
Pitäisikö nyt tehdä 4-aco-metille ihan uusi topikki.
Tässä odottelen rahatilanteen paranemista ja tekee mieli lisää.
OT:Olispa jo syksy, pääsis sieneen.
Tässä odottelen rahatilanteen paranemista ja tekee mieli lisää.
Last edited by Happotatti on Wed 08 Apr 2009, 15:02, edited 1 time in total.
-
mauseri
- LD50
noita yhdisteitä alkaa oleen jo niin vitusti et ei pysy mitenkään vanha mukana.. eka kesä ja happoa!Happotatti wrote:Pitäisikä nyt tehdä 4-aco-metille ihan uusi topikki.
Tässä odottelen rahatilanteen paranemista ja tekee mieli lisää.![]()
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Happotatti
- Apteekki
En suosittele kenellekkään mitään, mutta on kyllä helvetin mukavaa tavaraa tämä 4-aco-met. 
-
Happotatti
- Apteekki
Onko tää nykyään lääkeainelistalla? Vai pitäiskö jättää noutamatta tullista.
-
surly
- Lepakko
Pari kertaa tullu testattua tätä, erittäin hyvin toimii vaikka tolet noisee suht nopeeta. Nouse tapahtuu aika nopeeta ja on suht intensiivinen, vahvasti tää aine ei pitkään vaikuta mutta ne visuaalit tästä aineesta jää päälle todella pitkään.
Huonoina puolina oli vähän semmosta nausean tapasta, jos ei syöny mitään niin suuhun jäi semmonen tyhjä olo ja kokoajan piti juoda jotain tai pureskella purkaa tai polttaa tupakkaa ja lopulta hampaisiin sattu, mut nää negatiiviset efektit oli aika mietoja. Vähän saatto olla semmosta tunnetta että olisit kuumeessa kans.
Mutta visuaalit on mahtavat ja kannattaa kattoa jotain tyylikästä leffaa/sarjaa niin se aukee uudella tavalla kun pystyy keskittyyn siihen visuaaliseen tyylin, esim. Twin Peaks toimi hyvin. (Mutta Mulholland Drive alko sattumaan päähän)
Huonoina puolina oli vähän semmosta nausean tapasta, jos ei syöny mitään niin suuhun jäi semmonen tyhjä olo ja kokoajan piti juoda jotain tai pureskella purkaa tai polttaa tupakkaa ja lopulta hampaisiin sattu, mut nää negatiiviset efektit oli aika mietoja. Vähän saatto olla semmosta tunnetta että olisit kuumeessa kans.
Mutta visuaalit on mahtavat ja kannattaa kattoa jotain tyylikästä leffaa/sarjaa niin se aukee uudella tavalla kun pystyy keskittyyn siihen visuaaliseen tyylin, esim. Twin Peaks toimi hyvin. (Mutta Mulholland Drive alko sattumaan päähän)
Kerran oon vaan 4-AcO-DMT kokeillu ja se oli vähemmän visuaalinen mut muuten ehkä mukavampi.Tuleeko tästä bodyloadia? Mietin kans et 4-AcO-DMT vai 4-HO-MET?
Times are tough, huh, bud?
-
Anonyymi
Toimii nokkaanki ihan OK, vähän pinnalliselta tuntuu mut...
mukava rapsuttaa kissanpentua ja kattoo elokuvaa<3
mukava rapsuttaa kissanpentua ja kattoo elokuvaa<3
-
Anonyymi
<3 kaunista, mutta niin pelottavaa, mutta silti niin kaunista.Dexma wrote:Vika voi tosiaan olla ihan missä vain... Itselläni Hometi teki minusta taas kerran lapsen... Olin jo pitkän aikaa muistellut lapsuuttani ja niitä kokemuksia sieltä, sitten yhtäkkiä 4-Ho-Met teki minusta taas lapsen... Sanotaan näin, että näin maailman lapsen silmin, pelästyin omaa ääntäni leikin sillä, leikin vedellä koska se oli kiintoisaa... jne jne... Jotain mää sieltä opin toisaalta nämä tulivat päähäni ihan peruspilareihin saakka jotenka yksittäiset asiat ovat pienet... Mutta joo tilanne hetki, se on tärkeää kokemuksen kannalta...
Kyllä tässä potentiaalia on (hyi kuulostaapa pahalle sanoo, piti ihan editoida osa pois kun toinen persoonani niin halusi)
Ei oikeestaan mitään kehollisia tuntemuksia hirveesti tästä havaitse, nousuissa ehkä vähän kylmäsi. Hyvä olla<3 Vrt. 2C-E jolloin ainakin allekirjoittaneesta tuntuu ettei pysty olemaan mitenkään päin
-
surly
- Lepakko
Tolet ei välttämättä nouse niin nopeeta kunhan osaa olla toleranssoitumatta, pelottava aine jos on halukas ottaan sen askeleen syvemmälle ja onnistuu vapauttamaan mielensä siitä mikä kaikki on mahdollista.
Pelottavan tästä varmaan lähinnä teki sen että sitä sattu oleen 2,5 grammaa tätä tavaraa kaverilla joka on aika hyvin rajoja rikkova määrä deelejä.
Pelottavan tästä varmaan lähinnä teki sen että sitä sattu oleen 2,5 grammaa tätä tavaraa kaverilla joka on aika hyvin rajoja rikkova määrä deelejä.
Times are tough, huh, bud?
-
sxoxyvg
- OD
Mä olin halukas ottamaan sen askeleen syvemälle mut eipä siitä tullut kuin hienoja visuaaleja..surly wrote:Tolet ei välttämättä nouse niin nopeeta kunhan osaa olla toleranssoitumatta, pelottava aine jos on halukas ottaan sen askeleen syvemmälle ja onnistuu vapauttamaan mielensä siitä mikä kaikki on mahdollista.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Dexma
- Moderator
Samoja jauheita nää vähän kaikki on...
4-ho-met, aco-dmt
miptit ja diptit eroaa enemän, mutta ei oikeasti jos tolet on kohallaan niin aika kevyeksi menee...
mut silti toisaalta kehun tätä...
Oli aikoinaan parhaimpia jauheita... tryptamiini psykedeeli synteettinen.. jees pääsanat.
4-ho-met, aco-dmt
miptit ja diptit eroaa enemän, mutta ei oikeasti jos tolet on kohallaan niin aika kevyeksi menee...
mut silti toisaalta kehun tätä...
Oli aikoinaan parhaimpia jauheita... tryptamiini psykedeeli synteettinen.. jees pääsanat.
-
Anonyymi
Tuli otettua jotain 20mg klubilla, meni ilta sitten vähän erilailla. Eikun takariviin omaan kuplaan analysoimaan ympäristöä :>
Tästä kemikaalista tulee aivan järjettömän hieno afterglow.
-
Dexma
- Moderator
Itse tein tän saman siten, että kiskasin 25 mg ensin sitten buustasin tyhmänä samalla annoksella...Anonyymi wrote:Tuli otettua jotain 20mg klubilla, meni ilta sitten vähän erilailla. Eikun takariviin omaan kuplaan analysoimaan ympäristöä :>
eksyin klubille ja känniä peliin. loppuillasta olin porukan paras tanssija. (paskanen narkkipaita päällä vuhuhuhuuuuu silmät happosena) tietenkin klubilla jossa oli vain kasa känni ääliöitä...
Loppuillasta psykeissä juttelin jonkun heebon kanssa bussipysäkillä psykedeelisestä kokemuksesta
Kuuluu elämäni kivoimpiin trippeihin...
-
Sub-Zero
- Karvakuono
Re: 4-ACO-MET
tää oli varsin hauskaa tavaraa varsinkin ekoilla kerroilla. vähän muistuttaa 4-ho-mettia mut paremmat visuaalit IMO.
..:: Cold as ice ::..
-
lonecell
Tää vaikuttais aika mukavalta aineelta, TiHKALin annosohjeistuksen alaraja, ts. n. 10mg (tosin fumaraattia), riitti mulla henkisesti melko syvään mutta positiiviseen ja muutenkin oikein mukavaan reissuun. Plus-kolmonen ihan selvästi 
Erittäin positiivinen ensivaikutelma, bodyloadiltaan suht samaa luokkaa 4-HO- tai AcO-DMT:n kanssa minusta, mut jotenkin muuten ehkä vielä kivempaa. Vaikea sanoa, että mitä tapahtuisi, jos ottaisi enemmän, enkä oikein tiedä, viitsinkö edes koittaa.
Erittäin positiivinen ensivaikutelma, bodyloadiltaan suht samaa luokkaa 4-HO- tai AcO-DMT:n kanssa minusta, mut jotenkin muuten ehkä vielä kivempaa. Vaikea sanoa, että mitä tapahtuisi, jos ottaisi enemmän, enkä oikein tiedä, viitsinkö edes koittaa.
-
tRip
- Moderator
4-HO-MET tutui olevan potentimpi versio 4-asetoxy-DMT:st'..SamaNisti wrote:Tuleeko tästä bodyloadia? Mietin kans et 4-AcO-DMT vai 4-HO-MET?
Aco-DMT on jollaintapaa.. kun siitä puuttuu ne bodyloadit, niin kokemuksesta nauttii oikeastaan tosi eri tavoin.
Dosena siis ~18mg 4homettii
Ainaki nousujen kohdalla huomasin tutun 'keuhkot huutaa savuu' tunnteen, mikä useille fenyille onkin itseasiassa ominaista.
Myös se, että tuntuu kuin kehossani olisi liikaa energiaa jota en vain osannut kanavoida oikein mihinkään, sitä vaan päätyi haukomaan henkeään ja ihmettelemään taivaallisen kauniita visuaaleja, ajatusten selkeyttä.. Elämä alkoi hengittää ja värit muuttua ympärillä..
Siinä oli tiettyä syvää mystisyyttä, jota tateissakin olen huomannut-
Onneksi tämä nousuvaihe oli miellyttävän lyhyt.
Hieman joutui haukomaan henkeä, ennenkuin pääsi mukavasti matkalle.
Visuaalit.. ne olivat jotain ihan käsittämättömän tryptamiinisen kauniita. *Syvä huokaus*
äsidi-tattideliaa.. selkeästi rehellistä Psykedeliaa. aaltoilevaa, kelailevaa, pohdiskelevaa.. samalla myös kykenee olemaan ihmisiksi ja kommunikoimaan.. ainakin jollain sfäärisellä tasolla.
Tosi paljon toi mieleen äsidimäisyyden.. mutta samalla tripin edetessä tryptamiinisuus tuli mahtavasti esiin. Nautin siitä aivan tajuttomasti, ku kaikki vain oli just niinku pitääkin.. mahtavan hyvin.
Vaikka nousuvaiheessa olin taas päätymässä sinne jonnekin ikuisen tiedostamisen polulle, joka on tunteena hieman ahdistava. Kun ajatukset alkavat päätyä siihen yhteen pisteeseen, taas alkaakseen vain alusta.
Kaikinpuolin todella tattimaista äsidi-deliaa. Tykästyin kovasti. Sillä tämä kemikaali tosiaan sisältää myös sen mystisen luonnollisuuden
tällä on ihan älyttömästi potentiaalia tarkastella ja avata mielen solmuja, siltikään olematta liian diipeissä.
Voisihan tuosta melkein kirjoittaa ihan stoorinkin, koska koko trippi sisälsi jollaintapaa ylipäätään ihan uskomattoman tarinan.
Oivalsin jotain hyvin tärkeää elämässä.. ja tajusin sisäistäneni sen vihdoin :)
Ystävä, jonka kanssa trippailimme oli todella kiehtovaa seuraa.. todella mystisen jännää.
<¤>
☺
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
sxoxyvg
- OD
Veikeetä.. Musta tää taas tuntu tosi paljon kevyemmält versiolt 4-aco-dimitristä. 4-AcO-METkin tuli testattua mutta siitä en juuri muista, sattui vähän sellaiseen vaiheeseen elämässä. Voi olla että jos olisi tullut 4-AcO-DMT otettua silloin sekin olisi jäänyt yhtä mitäänsanomattomaksi kokemukseksi. Ehkä sillä kemikaalilla ei niin väliä ole, varsinkin puhutaan näin samankaltaisista aineista. Samaan paikkaan ne vie jos on viedäkseen.
Tryptamiinit <3
Niijoo, sen muistan tästä että tosi vähän mindfuckia vaikka annokset kävivät aika härskeissä. Maailma pullollaan visuaaleja ja silti suht selvä pää on kyllä veikeä kokemus sinänsä :}
Tryptamiinit <3
Niijoo, sen muistan tästä että tosi vähän mindfuckia vaikka annokset kävivät aika härskeissä. Maailma pullollaan visuaaleja ja silti suht selvä pää on kyllä veikeä kokemus sinänsä :}
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Dexma
- Moderator
Musta tässä veikeintä on se, että tää on just niistä kaikista visuaalisin tryptamiini loppupeleissä, ainakin "desing perheestä", miptit ja diptit on aika vähän visuaalisia, ne tuntuu eri tyylisillä tasoilla toimivan, mutta tää on sellaista, just hmm 6 tunnin HAPPOO. Tai jotain vähän hauskempaa versioo sienistä mulle... 4-aco-dmt on mun mielestä tietyllälailla paljon ärtsympää ja todellakin dmteemäisempää.
-
tRip
- Moderator
Psilosetiini
Kovin tuntuu eriävän ihmisten mielipiteet näistä kemikaaleista..
Kovin myös, vaikka kuinka olisi tutkari, niin aina niistä löytää sitä feny-tutkareille ominaista bodyloadia.
Tässä nyt puhutaan 4hometista, mutta jos minulta kysyttäisiin kumpi on 'päheempi' deeli, niin voisin melkein jopa kallistua mukavuudenhaluisena aco-dmt:n, josta itselleni ei tule juurikaan mitään bodyloadia.
Molemmissa on sitä jotain syvempää, luonnollista, deeämteemäisiä.. psilocetin, psilacetin... ei niissä ole loppupeleissä muikeita eroja, mutta pienet erot ilmeisesti tuntuvat eri ihmisillä hyvinkin eritapaa.
Kyseiseen aineeseen jäi todella suuri kiehtovuus..
Muistan tulleeni kelanneni matkan aikana, et 'tää on ihanku happo, mut pakattu vaan tiiviimpään pakettiin'
Sitä se totisesti oli. Tosin itse tryptamiinina 4hometista pidin enempi kuin itseasiassa äsidistä.
Kandee siis muistaa että jokaisella omanlaisensa kemiat, ja jokainen meistä ottaa nousut omalla tavallaan.
Itse arvostan mahdollisimman 'tervettä' bodyloadia, vrt. Sienet.
Jännää siis vertailla näitäkin kahta hieman erilaista tutkaria, vaikkakin niin samankaltaisia kuin ovat, silti niin erilaisia.
Ehkä voisi sanoa 4hometissa ainakin oli sitä DELIAAA, joka ahh, tuntui niin taivaalliselta.
Vaikka kyllä toki 4-AcO-DMT:ssakin on sitä deliaa, mutta se on taas erilaista....
tsillee..
Kovin myös, vaikka kuinka olisi tutkari, niin aina niistä löytää sitä feny-tutkareille ominaista bodyloadia.
Tässä nyt puhutaan 4hometista, mutta jos minulta kysyttäisiin kumpi on 'päheempi' deeli, niin voisin melkein jopa kallistua mukavuudenhaluisena aco-dmt:n, josta itselleni ei tule juurikaan mitään bodyloadia.
Molemmissa on sitä jotain syvempää, luonnollista, deeämteemäisiä.. psilocetin, psilacetin... ei niissä ole loppupeleissä muikeita eroja, mutta pienet erot ilmeisesti tuntuvat eri ihmisillä hyvinkin eritapaa.
Kyseiseen aineeseen jäi todella suuri kiehtovuus..
Muistan tulleeni kelanneni matkan aikana, et 'tää on ihanku happo, mut pakattu vaan tiiviimpään pakettiin'
Sitä se totisesti oli. Tosin itse tryptamiinina 4hometista pidin enempi kuin itseasiassa äsidistä.
Kandee siis muistaa että jokaisella omanlaisensa kemiat, ja jokainen meistä ottaa nousut omalla tavallaan.
Itse arvostan mahdollisimman 'tervettä' bodyloadia, vrt. Sienet.
Jännää siis vertailla näitäkin kahta hieman erilaista tutkaria, vaikkakin niin samankaltaisia kuin ovat, silti niin erilaisia.
Ehkä voisi sanoa 4hometissa ainakin oli sitä DELIAAA, joka ahh, tuntui niin taivaalliselta.
Vaikka kyllä toki 4-AcO-DMT:ssakin on sitä deliaa, mutta se on taas erilaista....
tsillee..
Keep it unreal.
-
lonecell
Tää on kyllä edelleen yks mun suosikeistani. Otin tuossa lauantaina selvään päähän 20mg (en ole syönyt mitään reseptilääkkeitäkään n. viikkoon), nousut olivat melko järisyttävät ja siinä alkuvaiheessa heitti kyllä mieli useammankin kerran kuperkeikkaa. Visuaalisesti tää on tosi kivaa, mikään muu ei oo mm. pystynyt tekemään tasaisen harmaista housuista vaaleansinisiä ja punareunaisella kirjoituksella varustettuja
Bodyload vaihtelee euforian ja sellaisen "pidä parempaa huolta itsestäsi"-fiiliksen välillä jota esim. 2C-E tekee, ts. kaikki jatkuvat säryt korostuvat ja tuntuu jotenkin itsestään selvältä et mikä ne on aiheuttanut.
Jotenkin oon tykännyt tästä enemmän kuin 4-AcO-DMT:stä, laskut on jotenkin helpommat tän kanssa. Tosin nyt menin ryssimään nekin bentsoilla ja kaljalla
Jotenkin oon tykännyt tästä enemmän kuin 4-AcO-DMT:stä, laskut on jotenkin helpommat tän kanssa. Tosin nyt menin ryssimään nekin bentsoilla ja kaljalla
-
tRip
- Moderator
Joo, sellanen aika itsetietonen, 'kotoisa' fiilis, mut silti vähän hukassa.lonecell wrote: Bodyload vaihtelee euforian ja sellaisen "pidä parempaa huolta itsestäsi"-fiiliksen välillä jota esim. 2C-E tekee, ts. kaikki jatkuvat säryt korostuvat ja tuntuu jotenkin itsestään selvältä et mikä ne on aiheuttanut.
Keep it unreal.
-
King Ink
- LD50
Testasin eilen, 15mg pommina ja läbypaukkuja siellätäällä.
Alko vaikuttaa vasta 1,5 tunnin jälkeen ottamisesta poltettuani paukut,
visuaalisuus oli keskivertoa, vaikka annos aika pieni olikin, varmasti isommilla doseilla voisi väritkin kunnolla näyttäytyä. Nyt lähinnä vaan katon kupruilemista ja pieniä väriläiskiä siellätäällä.
1,5-2,5 tunnin kohdalla ottamisesta oli aika epämiellyttävä bodyload, ei oikein osannut asettua.
Ei kuitenkaan niin paha kuin esim. sienistä olen saanut.
Ajatukset juoksi aika vilkkaasti, ja sain pohdittua aika tärkeitä asioita liittyen itseeni ja kehitykseeni psykedeelien parissa.
Ihmettelin itseasiassa tätä syvyyttä, varsinkin näin pienellä dosella.
Piirtelin jonkin aikaa, polttelin lätkää välillä ja koomailin vaan ympäriinsä.
Rupesin sitten nukkumaan ehkä 5-6 tuntia ottamisesta, mutta sain unta vasta joskus aamukuudelta, vaikka rupesin jo ennen kolmea.
Huomasin myös tuon Usodan mainitseman pupillien eri kokoisuuden, eilen illalla se oli huomattava mutta ne ovat jotenkin tasoittuneet vaikka vasen silmä on edelleenkin silmin huomattavasti suurempi.
Oikein mukava, odottelen isompia annoksia ja uusia kokemuksia tämän aineen parissa.
Yea.
Alko vaikuttaa vasta 1,5 tunnin jälkeen ottamisesta poltettuani paukut,
visuaalisuus oli keskivertoa, vaikka annos aika pieni olikin, varmasti isommilla doseilla voisi väritkin kunnolla näyttäytyä. Nyt lähinnä vaan katon kupruilemista ja pieniä väriläiskiä siellätäällä.
1,5-2,5 tunnin kohdalla ottamisesta oli aika epämiellyttävä bodyload, ei oikein osannut asettua.
Ei kuitenkaan niin paha kuin esim. sienistä olen saanut.
Ajatukset juoksi aika vilkkaasti, ja sain pohdittua aika tärkeitä asioita liittyen itseeni ja kehitykseeni psykedeelien parissa.
Ihmettelin itseasiassa tätä syvyyttä, varsinkin näin pienellä dosella.
Piirtelin jonkin aikaa, polttelin lätkää välillä ja koomailin vaan ympäriinsä.
Rupesin sitten nukkumaan ehkä 5-6 tuntia ottamisesta, mutta sain unta vasta joskus aamukuudelta, vaikka rupesin jo ennen kolmea.
Huomasin myös tuon Usodan mainitseman pupillien eri kokoisuuden, eilen illalla se oli huomattava mutta ne ovat jotenkin tasoittuneet vaikka vasen silmä on edelleenkin silmin huomattavasti suurempi.
Oikein mukava, odottelen isompia annoksia ja uusia kokemuksia tämän aineen parissa.
Yea.
-
sxoxyvg
- OD
Re: 4-AcO-MET
Jos sitä taas kohta...
Kiva aine jos muistikuvat pitää paikkaansa. Turboversio 4-HO-METistä, ei juuri mindfuckia(vrt 4-AcO-DMT), intensiiviset visuaalit. Karkkitrypta.
e: Söin huumetta
e2: Ei pöllömpi reissu. Tällä kertaa bodyload oli varsinkin nousuissa huomattava, saattoi kyllä johtue yleisestä väsymyksestä. Kivoja visuaaleja, eipä juuri muuta. Äh, ei ollutkaan niin kiva kuin muistin.
Kiva aine jos muistikuvat pitää paikkaansa. Turboversio 4-HO-METistä, ei juuri mindfuckia(vrt 4-AcO-DMT), intensiiviset visuaalit. Karkkitrypta.
e: Söin huumetta
e2: Ei pöllömpi reissu. Tällä kertaa bodyload oli varsinkin nousuissa huomattava, saattoi kyllä johtue yleisestä väsymyksestä. Kivoja visuaaleja, eipä juuri muuta. Äh, ei ollutkaan niin kiva kuin muistin.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
derp
- Karvakuono
tulipa myös kokeiltua
17mg pommina ja savuja siellä sun täällä
eka deeli kokeilu koskaan joten odotukset oli kovat
ihmettelin aluksi että missäs ne vaikutukset ovat mutta 2h ottamisen jälkeen alkoi huomaamaan sitten
vaikutukset olivat ihan kivoja ei oikeastaan mitään kehollisia fiiliksiä, ajatus juoksi normaalia nopeammin ja kaikki tuntui järkevältä syvällisemmin ajateltuna
olin myös koko vaikutuksen ajan hirmu iloinen kaikki hymyilytti, sarjojen katseleminen ja tietokoneella oleminen oli kivaa värit pyöri vähän vaikka miten missä ja zoom/blur vaikka mitä muuta jännää
kaikenkaikkiaan ihan kiva kokemus odotin ehkä vähän enemmän visuaaliselta puolelta, mutta isommilla annoksilla sit tulevaisuudessa
17mg pommina ja savuja siellä sun täällä
eka deeli kokeilu koskaan joten odotukset oli kovat
ihmettelin aluksi että missäs ne vaikutukset ovat mutta 2h ottamisen jälkeen alkoi huomaamaan sitten
vaikutukset olivat ihan kivoja ei oikeastaan mitään kehollisia fiiliksiä, ajatus juoksi normaalia nopeammin ja kaikki tuntui järkevältä syvällisemmin ajateltuna
olin myös koko vaikutuksen ajan hirmu iloinen kaikki hymyilytti, sarjojen katseleminen ja tietokoneella oleminen oli kivaa värit pyöri vähän vaikka miten missä ja zoom/blur vaikka mitä muuta jännää
kaikenkaikkiaan ihan kiva kokemus odotin ehkä vähän enemmän visuaaliselta puolelta, mutta isommilla annoksilla sit tulevaisuudessa
Tietoa siitä mitä tapahtuu, ei tällä hetkellä ole.