Onkohan näistä mitään kauheita haittoja jos vetää ihan sikana näitä?
Oon ymmärtänyt ettei ainakaan kuolemaan pitäisi johtaa... ite käytän sirdaludia aika paljon nykyään
vklp aikana mennyt paketti 4 milligrömmäsiä.. onkohan tolet noususasa
Sirdalud-valmisteiden yliannostuksesta on saatu vain muutamia raportteja. Kaikki potilaat, myös yksi 400 mg Sirdaludia ottanut potilas, joiden on raportoitu ottaneen ainoana lääkkeenä Sirdalud-yliannoksen, toipuivat ilman komplikaatioita.
Hoito: Suositetaan, että lääke poistetaan antamalla toistuvasti suuria annoksia lääkehiiltä. Tehostetun diureesin otaksutaan nopeuttavan Sirdaludin eliminaatiota. Jatkohoidon tulisi olla oireenmukainen.
Unohtakaas..
Kooma.. no jaa vitut koomasta jos sellanen riski on olemassa...
taas meni 8mg alas ja 2mg nenään...
tää on vaan niin kiva... tykkään... haluan
Whoawh..
Sirdalud osaa ollla aika semisti tripauittava kun tarpeeksi ottaa..
Kummallisia valve unia jopa silmät auki(????)
Kaikki tapahtuu jälkeenpäin jotenkin peilimäisesti... HMM..
Pisti ahdistamaan pikkusen..
Oon pari kertaa nokittanu 4mg sirdaludin ja saanut siitä väsyneen ja erittäin puutuneen olon. Unilääkkeeksi ei kuitenkaan sovi, muutaman tunnin valveuni ja sen jälkeen unesta ei enää tietoakaan. Toisella kertaa iski päänsärky joka kesti pari tuntia, mutta se voi johtua muustakin. Eiköhän nuo rentoutumiseen sovi kun polttaa pliffin siinä sivussa.
After:
Pakko myöntää että alkon kanssa toimii myös. mukavan letkeä tila tuli jo 2mg ja reilusta 6 packista. Eikä tarvi heti miettiä mistä sais seuraavat yömyssyt. Loppujen lopuksi voisi sanoo että kulutettavaa tavaraa. Täytyypä siis mennä kuluttamaan lisää.
Kyl se 4mg nokitettuna ainakin unen laittaa tulemaan jos ei ole tolea mutta kunnon yöunia sillä ei ehkä saa eli voi herätä n.4tunnin kuluttua, viihteeseen on aika kehnoja ellei ole alkoa alla.. sit voi tipahtaa aika nopiaa.
trile wrote:tota, ku tuol luki ettei sais verenpainetta laskevien lääkkeiden kanssa, kuuluuko propanol niihin? :S ja viel yks kysymys näkyykö HYKSIN seuloissa?
Propanol laskee verenpainetta. Muistaakseni hidastaa sydämen sykettä. Mulla lähtee taju pois jo 2mg sirkalla, että jos epäilyttää niin tuskin kannattaa riskeerata. Seuloista en tiedä. Tuskin ne nyt sirkkoja kumminkaan testaavat, koska ei sillä paljon viihdekäyttöpotentiaalia ole.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
desoxy wrote:öh, siis häh. väsyttäähä noi joo. mut päihteenä ni ainoostaa opiaattien ja bentsoje yhteiskäytössä jotai ns.hyötyä koska ns.boostaa. vedätteks te noit sellasenaa ja ns. päihdytte?
joo, eipä ne kyllä muuta tee ku väsyttää. kerran kyllä vedin piriä+sirdaa hihaan olin hetken selostanut kavereille jotain: hei, mulla on kolme jalkaa ja sit tippunu.. mut opiaatteja ne buustaa ihan kivasti.
desoxy wrote:öh, siis häh. väsyttäähä noi joo. mut päihteenä ni ainoostaa opiaattien ja bentsoje yhteiskäytössä jotai ns.hyötyä koska ns.boostaa. vedätteks te noit sellasenaa ja ns. päihdytte?
Kyllä kun on vähän tolea niin noita voi nokitella aika reippaasti ja olla löysänä...
Kyllä sirdalud mun mielestä päihdyttää, semmonen mukava pumpuli.. tosin se vaikutus ei kauan kestä, mutta muiden bentsojen ja alkon kanssa voi olla oikeastikin mukava.. mulla on tylsää ja oon vaan tässä koneella.. ai niin neloselta alkaa "Run Forrest, run!" meenkin katsomaan sen
h.s.t. wrote:^no siitä et voi syyttää ku ittees...
Hmm.. aivan totta.. mutta olenka minä jossain vaihteessa syyttänytkään ketään muuta siitä?
Omasta mielestäni en, enkä todellakaan tarkoituksella niin ole tehnyt jos niin olen sattunut tekemään..
vetäsin nenuu eilen illasta 4mg ja yöllä heräsin monta kertaa siihen että hakkasin seinää nyrkillä joka johti sit viimeisellä kerralla siihen et sain unissaa niin kovan raivokohtauksen et löin nyrkin seinästä läpi ja pikkurilli murtu.. muistan kuinka näin vaan unta et hakkasin jotain isoa karhua tai jtn metsässä ja tunsin samalla kuinka oikeasti hakkasin sitä huoneen seinää paskaksi. ja oudointa oli etten edes herännyt vaikka takoin nyrkin ihan verille.. herättyäni olin aivan helvetin vihainen, en oo ennen niin vihanen oo ollu. ja heräsin muutenkin monta kertaa kun unessa joku kysyi multa jtn niin sit kun olin vastaamassa niin heräsin siihen et huusin kurkkusuorana jtn. Eli hyvin epämiellyttävä kokemus, varsinkin se raivokohtaus jota en saanut hillittyä mitenkään hereillä ollessakaan, ja arvelenkin et jos huoneessa ois ollut joku muukin kuin minä niin oisin kyl hakannut sen kuoliaaksi..
Kokemusta on hyvin vaikea selittää. mut taitaa sirdaludid jäädä vähäks aikaa sinne kaappii..
mattipatti wrote:Osaisiko joku sanoa mistä moinen johtuu?
Sun päästä? Eihän sirdalud kuin pistä lihakset veltoiksi ja väsyttämään.
tuskimpa mun päästä johtuu .. en oo ollu sitä yötä ennen koskaan väkivaltainen tai ylipäätään mitenkään hirveän vihainen. no eipä mitään en uskalla kyl nuita ottaa enää..
mattipatti wrote:Osaisiko joku sanoa mistä moinen johtuu?
Sun päästä? Eihän sirdalud kuin pistä lihakset veltoiksi ja väsyttämään.
Mulla esiintyy usein painajaisia.. se on aika kuumottavaa
Jotain hämärää tässä aineessa on.. muistelisin että tällä aineella olisi ainakin ollut jotakin NMDA:a-blokkaavaa vaikutusta (ts.'dissosiatiivista')
No kyl omakohtaiset kokemukset rajoittuuu ihan tohon väsyneeseen ja pumpulimaiseen oloon, joskus kännissä laittanu vähän pihalle jotenkii sikakännii mut ei silti..mut mitään dissosiaatioita en oo kyllä keltään kuullu saavan.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
peltsi wrote:mut mitään dissosiaatioita en oo kyllä keltään kuullu saavan.
Sen takia pistinkin sanan dissosiatiivi lainausmerkkeihin, että se kuulostaisi jollaintapaa ymmärrettävämmältä.
Yhtälailla alkoholi vaikuttaa NMDA reseptoreihin..
Ei sillä että ymmärtäisin täysin koko glutamaatti-systeemiä..
mutta ainakin tuntuisi siltä että aineet joilla on NMDA antagonistisia vaikutuksia, olisi jollaintapaa myös dissosiatiivisia.. ei kuitenkaan välttämättä lainkaan siinä määrin mitä esim. DXM tai ketamiini.
peltsi wrote:mut mitään dissosiaatioita en oo kyllä keltään kuullu saavan.
Sen takia pistinkin sanan dissosiatiivi lainausmerkkeihin, että se kuulostaisi jollaintapaa ymmärrettävämmältä.
Yhtälailla alkoholi vaikuttaa NMDA reseptoreihin..
Ei sillä että ymmärtäisin täysin koko glutamaatti-systeemiä..
mutta ainakin tuntuisi siltä että aineet joilla on NMDA antagonistisia vaikutuksia, olisi jollaintapaa myös dissosiatiivisia.. ei kuitenkaan välttämättä lainkaan siinä määrin mitä esim. dextrometorfaani tai ketamiini.
Joo en oo perehtyny asiaan tarkemmin.
En sitten tiedä miten noi tuuppaamalla toimii mut oon kuullu et ihan ku essonousuissa. Tarkemmin kun aattelee niin suurilla annoksilla ehkä hieman poissaoleva olo..kai sitäkin voi dissosiatiiviseks sanoa
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Onko kellekkään tullut sirdaludin pidempiaikaisesta käytöstä jonkinlaisia refloja? Itse olen yrittänyt vähentää käyttöä nyt ja en oikein osaa sanoa johtuuko tämä flunssainen olo allergiasta vai sirdaludeista.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."