LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Aukikco
OD

Re: LSD (Lysergidihapon dietyyliamidi)

Post by Aukikco »

Jos ei oo valmis jäämään matkalle ni ei kannattane lähteä matkalle.

Mä en ole palannut.
5ew
Tuppisuu

Post by 5ew »

Nyt olis taas tarkotus lähteä matkalle. Eli mökkireissu along with happo :)
Kaverin kanssa meinattiin että lähetään mökille happoilemaan luonnon helmaan, päätettiin ottaa amigakin mukaan jos tekee mieli pelata vanhoja klassikoita. Isot lumityöt vaan edessä ennen illanviettoa, mutta eipä se menoa haittaa. En vaan tosiaan tiedä missä kunnossa mökin ympäristö on näin talvella mutta uskoisin että mahtavaa tulee olemaan. Voisin postata myöhemmin tänne jotain trippi-stooria jos saan aikaan.
Nyt oli vaan pakko hehkuttaa jo etukäteen :D

Älkää pahastuko turhasta postauksesta ;)

Edit: Jaaha, oon näköjää eilen illalla kännissä postannu tän. Vieläkun osais päättää että ottaisko yhen vai kaks shivaa. Toisaalta olis mukava säästää yks myöhemmäks mutta sit taas kuitenki haluis ottaa molemmat.
bol
Kameleontti

Post by bol »

5ew wrote:
Edit: Jaaha, oon näköjää eilen illalla kännissä postannu tän. Vieläkun osais päättää että ottaisko yhen vai kaks shivaa. Toisaalta olis mukava säästää yks myöhemmäks mutta sit taas kuitenki haluis ottaa molemmat.
Yks shiva oli itselleni täydellinen tutustumisannos LSDhen. Jos oot ennenki hapotellu, nii mikäs siinä, jos tykkäät syödä kaksi :P.
Varmasti tulee olemaan mukava reissu luonnon äärellä 8)
dredi
LD50

Post by dredi »

Ota kolme.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
5ew
Tuppisuu

Post by 5ew »

No niin mökkitrippi on nyt sitten ohi. 2 shivaa meni per naama ja super skunkkia poltettiin vielä siinä nousuissa. Meno kävikin melko villiksi ja ahdistus valtasi ilmapiirin vähäksi aikaa. Jotenkin se happo vei mukanaan ihan eritavalla tällä kertaa. Koitan huomenissa kirjotella tarkempaa stooria reissusta.

Edit: koitan tähän jotain stooria raapustaa mutta en usko että mitään hyvää saan aikaan kun meni jotenkin niin sekavaksi se trippailu.

Perjantai iltana noin klo 21 lähdettiin kaverin kanssa ajamaan mökille päin johon matkaa noin 150km. Kun pääsimme perille totesimme edessä olevan lumitöitä vähän isommassa mittakaavassa kuin kuvittelimme. Kun siinä saatiin auto pihaan, tavarat sisään ja mökki lämpeämään oli kello jo noin 23.50. Noh, siitä sitten laput kielen alle ja töllön ääreen odottelemaan matkan alkua. Eka tunti menikin melko nopeasti ja aloin huomaamaan perus kuvioita ja hehkua tavaroiden pinnoilla. Noin klo 01.30 menin käymään tupakalla ja tajusin olevani aivan kuutamolla :)
Oli mahtavaa katsella terassin valaisemaa lumista maisemaa järvelle päin. Menin takaisin sisään jossa kaveri katsoi Skins- liekeissä nimistä ohjelmaa, ohjelman seuraaminen oli hyvin vaikeaa koska uppouduin siihen aina noin 5min ajaksi jonka jälkeen aloin katselemaan takkaa. Ja samaa kaavaa noudatettiin noin tunnin ajan.
En muista tarkalleen kellonaikaa koska poltettiin bongista super skunkkia mutta kait heti TV-ohjelman loputtua. Ihmeteltiin kaverin kanssa että mites kun ei tää happo nyt tällä kertaa tuo visuaaleja kuten ennen, ja päätettiin imuttaa bongia. Oli äärimmäisen vaikeaa arvioida että miten paljon kukkaa ladattaisiin bongiin. :lol:

Sen jälkeen onkin muistikuvat hieman hataralla pohjalla mutta ahdistus alkoi valtaamaan ilmapiiriä. Molemmat pyörittiin siellä mökissä ja pihalla miettien että miten vois parhaiten rauhottua ja ohjata tripin parempaan suuntaan. Näin jo yhdessä välissä sivusilmällä että sukulaiseni olivat paikalla ja tiesi nyt meidän tekemisistä, mutta kun katsoin heitä päin, wham, katosivat kuin tuhka ilmaan. Pyörin sängyssä peiton alla ja puhuin yksinäni kun ajattelin sen helpottavan oloani :)

Unta oli mahdoton saada mutta huomasin että nyt aletaan laskeutua ja päätin mennä käymään kusella. Huomasin ettei mökillä ole ketään muita kuin minä ja kaverini, helpotus oli suunnaton kun tajusin että alettiin laskeutua ja jälkihehkuissa vielä pyörittäisiin jonkin aikaa. Poltin piipullisen kukkaa ja katselin aamuista järvimaisemaa samalla kun kuuntelin musiikkia puhelimesta.
Yhteenvetona voi todeta että uusi paikka kun oli niin olisi ehkä pitänyt olla polttamatta sitä äkäistä kukkaa niin aikaisin, ja ehkä joku kolmas henkilö olisi ollut hyvä olla siinä mukana. Vaikkakin oli välillä pelottavaa niin silti hieno kokemus. Jotenkin se tällä kertaa toi aivan erilaisen tripin kuin ennen. Musiikilla ja televisiolla taisi olla omat vaikutuksensa trippiin. Hieno mutta jotenkin silti vähän tyhjäksi jäi tämänkertainen trippi. Veikkaan ettei kukaan oo jaksanu lukea näin pitkälle kun ei nää mun kirjotukset ikinä onnistu.
P.S. kellonajat saattaa olla ihan päin peetä kun ajantaju oli niin kuutamolla.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Kannattanee todella tunnustella omaa olotilaansa ja matkusteluympäristöänsä. Panostaminen maksaa itsensä aina takaisin, tavalla tai toisella.

Voi olla myös kannattavaa harkita savujen jättämistä myöhempään ja ottaa ne nousut vastaan sellaisenaan. Tällä tavalla saa selvemmän kuvan siitä, mikä on hapon vaikutusta ja mikä taas hatsin. Kokemukseni mukaan hatsi sotkee ja sekottaa, lisää usvaa. Ilmeisesti aika moni kokee samoin.
5ew
Tuppisuu

Post by 5ew »

Aukikco wrote:Kannattanee todella tunnustella omaa olotilaansa ja matkusteluympäristöänsä. Panostaminen maksaa itsensä aina takaisin, tavalla tai toisella.

Voi olla myös kannattavaa harkita savujen jättämistä myöhempään ja ottaa ne nousut vastaan sellaisenaan. Tällä tavalla saa selvemmän kuvan siitä, mikä on hapon vaikutusta ja mikä taas hatsin. Kokemukseni mukaan hatsi sotkee ja sekottaa, lisää usvaa. Ilmeisesti aika moni kokee samoin.
Joo tuli todettua että olis pitäny jättää hatsit myöhempään, jotenkin itellä ainakin tuli unohdettua matkan alussa että olin edes happoa ottanut. No mutta nyt tulee tässä pidettyä taukoa deeleihin vähän pidempään muutenkin. Hyväähän tunnetusti kannattaa odottaa
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

5ew wrote:
Aukikco wrote:Kannattanee todella tunnustella omaa olotilaansa ja matkusteluympäristöänsä. Panostaminen maksaa itsensä aina takaisin, tavalla tai toisella.

Joo tuli todettua että olis pitäny jättää hatsit myöhempään, jotenkin itellä ainakin tuli unohdettua matkan alussa että olin edes happoa ottanut. No mutta nyt tulee tässä pidettyä taukoa deeleihin vähän pidempään muutenkin. Hyväähän tunnetusti kannattaa odottaa
tripin ajankohta oli omasta mielestäni vähän huono. Koko päivä takana, ja yö alkaa häämöttää niin en itse kyllä söisi happoa, vaan olisin säästäny tuon 2 hittiä seuraavalle aamulle ja nauttinut aurinkoisesta mökkisäästä hapoissa :)
"Taste
Serotoniini
Psykonautti

Post by Serotoniini »

Mulla on pari kertaa käynyt tripillä silleen että oon nähny itseni edessäni kävelemässä tai tekemässä jotain muuta. Ja kun joskus tarkkailee tilannetta kun on ihmisiä ympärillä niin se tuntuu tosi oudolta kun näkee itsensä siellä ihmisten seassa. Tosi outoja mutta mahtavia ajatuksia ja tunne tiloja tulee aina tuosta. Onko kellään muulla käynyt näin?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Pzyko wrote: Onko kellään muulla käynyt näin?
Ihan normipäiviini kuuluu niin hapoissa kuin muissakin tiloissa. Nytkin pystyn hyvin kuvittelemaan itseni pois itsestäni...
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Vihdoinkin sain pari lappua käsiini... Kaupassa tuli käytyä siinä alussa hakeen vähä juomaa ja makkaraa juhannukseksi. Nauru ja hymy oli kyllä koko ajan herkässä :) Pikkasen kuumotti kun jotkut katto silmiin sillei, et mikä tol on hätänä mut onneks en oo loppunjenlopuks kovin kuumotusherkkä henkilö. Se oli outo että kun olin kotona niin visuaalit olivat melko vahvoja, mutta sitten kun oli ulkona niin kaikki oli suht normaalia. Menin järvenrantaan syömään ja tämän jälkeen kävelylle. Kävely oli mahtavaa. Pikkasen pääsin eksymään, mutta sitten huomasin että olinkin jo melkein kotona :D Pink floyd toimi kun tuhat volttia. Loppuillasta juttelin kavereiden kaa netin välityksellä. Unen saanti oli lievästi vaikeeta. Kokonaisuudessaan mukava kokemus. Jos joskus vielä saa happoa niin täytyy kokeilla piirtelyä ja luontodokkareita :)

Seuraavana päivänä masensi aivan tajottumasti ja 3-4h yöunet enne töitä ei auttanut asiaan. Ajatuksia oli päivän aikana ehkä 20 ja 18 niistä negatiivisia :( Töiden jälkee nukkuu ja kun illalla heräsin niin olo alkoi helpottumaan. Kuningas alkoholikin helpotti kerrankin oloa. Nyt tänää olo on ollu jo normaali.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
tRip
Moderator

Post by tRip »

slack1 wrote:Seuraavana päivänä masensi aivan tajottumasti ja 3-4h yöunet enne töitä ei auttanut asiaan. Ajatuksia oli päivän aikana ehkä 20 ja 18 niistä negatiivisia :( Töiden jälkee nukkuu ja kun illalla heräsin niin olo alkoi helpottumaan. Kuningas alkoholikin helpotti kerrankin oloa. Nyt tänää olo on ollu jo normaali.
Mul esiinty ennen lähes aina happomasennusta seuraavana päivänä, vaikka aina sen 12h tripin jälkeen nukuinkin.
Nykysin ku oon tajunnu mistä se kumpusi, oon alkanu nauttimaan jälkioloista jopa enemmän kuin itse matkasta.

Oli muuten sulla vähän kehno setting jos seuraavana päivänä töitä :/
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

tRip wrote:Oli muuten sulla vähän kehno setting jos seuraavana päivänä töitä :/
Se kyllä myönnettäköön, mutta toisaalta muilta osin hetki oli lähes täydellinen. Yritin itsekkin kovasti pähkäillä, että mistä tuo masentuminen kumpuaa, mutta en kyllä mitään fiksua lähdettä keksinyt. Noin 12 tuntia se 'masennus' kesti, eli ei se nyt niin kauheaa ollut, kun jotkut joutuu noiden ajatusten kanssa painimaan vuodesta toiseen.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Uke
LD50

Post by Uke »

Pitäsköhän sitä väsätä joskus joku stoori tästä ACIDista. Se on kyllä jotenkin niin sanoinkuvailematonta, että jää kyllä paljon pois, kun sitä yrittää kertoa :D
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Uke wrote:Pitäsköhän sitä väsätä joskus joku stoori tästä ACIDista. Se on kyllä jotenkin niin sanoinkuvailematonta, että jää kyllä paljon pois, kun sitä yrittää kertoa :D
Totta... Tuntuu ettei sitä kokemusta, ajatusvirtaa ja kokonaisvaltaista olotilan syventymistä VOI kuvailla sanoin...
"Taste
dredi
LD50

Post by dredi »

Ei sitä voi.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mut sen herättämiä ajatuksia kyllä voi..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote:Mut sen herättämiä ajatuksia kyllä voi..
Ja niitä ajatuksia voi toteuttaa, se on siistiä.
spz
Psykonautti

Post by spz »

Olemme kielen asettamien ilmaisunrajoituksien uhreja, byääää! :roll:
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks
Aura fractalis
Tuppisuu

Post by Aura fractalis »

dredi wrote:Ota kolme.
Otin tuosta neuvosta vaarin eilen. Lopputulos oli voimakkain kokemani psykedeelinen tilanne, joka häkellyttävän kauniina virtasi ympärilläni, sitten häivytti minut kaaokseen ja lopuksi kääntyi helvetillisen epämiellyttävään feedback-noiseen tajunnassa. Sativainen savu ja äänentoistolaitepelleily sysäsivät jälkimmäiseen tilaan. Kirjoitan tästä vielä erikseen tarkemmin.

Vaulttilaisille terveisiä todellisuudesta,
häntä koipien välissä,
entistä ehompana.

- nimim. Shipwrecked frontier pioneer
"The mind is like a parachute - it only works when it's open." - Frank Zappa
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Mulla happo on aina ollut jotenkin voimakkaasti ja miltei pakottavasti euforinen (vrt. sienet, joissa minulla oli välillä todella epävarma olo itsestäni). Sain syödä 4 suht. vahvaa lappua ennen kuin missään vaiheessa tuntui epävarmalta, tai että kontrolli lipsuisi. Muistan myös sen jollain tasolla ärsyttäneeni minua, että musiikkia kuunnellessani pystyin itse muokkaamaan ääniä flanger- ja phaser-tyylisillä efekteillä mieleni mukaan, enkä enää tunnistanut mikä biisi oli kyseessä - se oli täysin omani, ja kuulosti melko typerälle. Pian tuon jälkeen minut kuitenkin imaistiin johonkin aivan muualle; tapahtuneesta en tarkasti muista mitään, mutta olin matkalla jonkinlaisen äärimmäisen monimutkaisen teknologisen vempeleen läpi. Sieltä palattuani lopputrippi oli hämmentävän epävisuaalinen; visuaalit olivat paljon vähemmän intensiiviset kuin esimerkiksi kaksi samanlaista lappua nauttineena.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

dredi wrote:Ei sitä voi.
Sanat ovat sitä hedelmällisempiä, mitä paremmin tunnistamme niiden rajat. Sanojen epäkäytännöllisyys syntyy yleensä vain siitä, että yritämme pakottaa niitä kykenemään tekoihin joihin ne eivät pysty. Ei se sanojen vika ole.

Siitä voi puhua mutta sitä ei voi puhua halki. Jotain siitä voi välittää - äärettömän paljon. Silti äärettömän paljon jää sanojen ulottumattomiin. Eikö ole kaunista?

Hatsi tosiaan tuntuu jotenkin sumentavan ja luupittavan kaikkia psykedeelejä. On yhdistelmässä kiinnostaviakin vaikutuksia, mutta en kyllä erityisesti suosittelis kellekään. Ei niin, että suosittelisin sitä vastaankaan,
Aura fractalis
Tuppisuu

Post by Aura fractalis »

Aukikco wrote: Hatsi tosiaan tuntuu jotenkin sumentavan ja luupittavan kaikkia psykedeelejä. On yhdistelmässä kiinnostaviakin vaikutuksia, mutta en kyllä erityisesti suosittelis kellekään. Ei niin, että suosittelisin sitä vastaankaan,
Komppaan tuota nöyränä. Itsestäni tuntuu, että eilisen opinkappale olemassaolosta käsitteli kohtuutta, minkä raameja menin ja koettelin (toistuvat baasit ja liikaa musaa). Koko järjestelmä ylikuumeni, eikä (varsinkaan audiaalinen) informaatio pysynyt enää kanavissaan. Ajattelen tätä tilannetta ja sen tarjoamaa näkemystä hyvällä, mutta on myönnettävä, että ajatus koetusta pilipali-vortex-sekoilusta* kammottaa vieläkin. Olen kuitenkin tässä alkaneen päivän mittaan naureskellut itselleni, ja kuin uudestisyntyneenä arvelen osaavani kikkailla maailman menossa jatkossa mallikkaammin.

* Edit:
+ Life-pelimäistä digitaalikaaosta, joka ilmeni tajunnassa yliaistillisena
+ ennenkokematon, järjetön sanojen ja tavujen sekasotkuluuppi tunki kaikkien ajatusten taustalle
+ hillitön noiseksi yltyvä äänten kaikuhyöky
= järkyttävän, järjettömän äärettömyyden kokeminen, ja itsen integroimispaine asianlaitaan, informaatiotulvan ymmärtäminen, kaipuu luonnonrauhaan voimistui
"The mind is like a parachute - it only works when it's open." - Frank Zappa
dredi
LD50

Post by dredi »

Hatsi tosiaan tuntuu jotenkin sumentavan ja luupittavan kaikkia psykedeelejä.
Totta. Monet vetävät hatsia trippien aikana "trippin ballz" -effektin takia, mutta itse arvostan tripeissäni ajatuskulun selkeyttä, ts. olen ohittanut ns. "hihihii kauniita värejä" -vaiheen. Hatsia on ihan kiva polttaa noin muuten, silloin tällöin. DMT:n polttelu sopii paremmin tripeille.
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

dredi wrote:
Hatsi tosiaan tuntuu jotenkin sumentavan ja luupittavan kaikkia psykedeelejä.
Totta. Monet vetävät hatsia trippien aikana "trippin ballz" -effektin takia, mutta itse arvostan tripeissäni ajatuskulun selkeyttä, ts. olen ohittanut ns. "hihihii kauniita värejä" -vaiheen. Hatsia on ihan kiva polttaa noin muuten, silloin tällöin. DMT:n polttelu sopii paremmin tripeille.
DMT:n polttaminen fenetyyliamiinien kanssa näyttäisi kokemani ja myöhemmin lukemani perusteella toimivan huonosti. DMT:N vaikutus jää baselineen, vaikka annostus olisi oikea ja puolestaan fenetyyliamiinien stimulaatio jää pahasti vajaaksi.

Sorry offtopic.
Image
dredi
LD50

Post by dredi »

DMT:n polttaminen fenetyyliamiinien kanssa näyttäisi kokemani ja myöhemmin lukemani perusteella toimivan huonosti.
En nyt sanoisi ihan noin. Oikeastaan fenetyyliamiinit tavallaan imevät DMT:n vaikutuksen itseensä, ja tavallaan sen DMT-matkan kokee sitten muun tripin seassa laimentuneena.

Mutta joo, kyllä sitä joutuu polttelemaan aika paljolti enemmän.

Tryptamiinit ja happo taas sopivat hyvin yhteen DMT:n kanssa. Varsinkin happo. Mikään ei ole hienompaa kuin polttaa reipas annos DMT:tä happonousujen aikana.
frapathea

Post by frapathea »

Oon kyllä monilta kyynistelijöilt kuullut, että kyllä siihen happoon kyllästyy, mut enpä vielä. SIIS HUHHUH. SEN SANON.
Olen tässä kuussa ottanu kolme kertaa happoa reilun kolmen kuukauden tauon jälkeen, ensin kahtena päivänä peräkkäin ja sit parin viikon päästä. Ja voi vittu, että on
flipautellu
ravistellu
itkettäny
naurattanu
jäykistäny
rentouttanu
olen myös synnyttänyt
sulautunut
kaikkeen
Kokemukset ovat olleet JÄRISYTTÄVIÄ.

Mä nistahdan tähän aineeseen aina oitis. Aina vaan tekee mieli lisää, vaik kokoajan käy rankemmaks.
Enpä osannu sitä ekaa sokeripalaa syödessäni yhtään aavistaa, mitä tulemaan pitää.
Voi luoja paratkoon :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

frapathea wrote:Oon kyllä monilta kyynistelijöilt kuullut, että kyllä siihen happoon kyllästyy,
Mä oon löytänyt tästä enemmän puolia kanssa viimeaikoina. Tai toisaalta mä oon aika hiton moneen deeliin jo jossain kohtaa kyllästynyt, yleensä se auttaa, että jatkaa sitä flippailua selvinpäin, ja tekee uusia kokeiluja, tekee erilaisia juttuja kun ottaa uudestaan happoo jne.

Hapon yksi parhaita puolia on se, että kun ottaa happoo niin voi mennä loppupeleissä vähän minne vain tehä kaikenlaisia juttuja. Menee kuin pieni lapsi ja kokeilee.

Mutta joo. Ite välillä kyllästynyt.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Otin tänään kuuden aikaan ekaa kertaa happoo.
Puolikkaan jostain shivasta ilmeisesti oli, kuulemma 200ug sisältää.

Oli kyllä tosi mukavaa, tosin ei kyllä musta sieniä päihitä.
Visuaalit oli tosi fraktaalimaisia ja geometrisia. Yhtä heräilemistä se koko matka oli.
Tuli kelailtuakin kaikkee, ihan kaikkea. Toi myös tuntu oudolta kun se kesti noin kauan ku ei oo aiemmin ottanut mitään näin pitkäkestoista.

Enköhän yritä tästäkin trippistooria luoda, joskus.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Ite oon kuullu nyt liikkeellä olevista Shivoista arviot 200/250/300ug. 300ug en taida ihan uskoa ja aina rupeaa myyntipuhehälytyskellot kilkattaan, mutta itse heittäisin noiden vahvuuden sinne 250 tienoille, vähintään 200. 2 kappaletta oli skidisti liikaa. :D