The DXM topic
-
paukuttaja
- Karvakuono
Re: The DXM topic
Tekis kyllä miel ottaa joku 3 plateaun annos... Mutta en mä tiiä uskallanko tota enää vetä, jos kato aivot palaa.. Voi pperkele houkutus on suuri. Aiemmin oon kerran koittanu ja kakkosella mentiin, oli se vaan vitun hienoa..! On jääny vähän epäselväksi että voiko siitä tosiaan aivot mennä...?
-
Ram1t
No Dexma on dxm kunkku ja iha hyväs kunnos se on.. Mutta kaikki "hyymeet" on pahasta.. mutta en itse kuumottelis tokasta kerrasta.. itselläni on menny joku 6 trippiä ja iha hyvin jaksetaan.. Dexma onki varmaan siellä 300+ tripilläpaukuttaja wrote:Tekis kyllä miel ottaa joku 3 plateaun annos... Mutta en mä tiiä uskallanko tota enää vetä, jos kato aivot palaa.. Voi pperkele houkutus on suuri. Aiemmin oon kerran koittanu ja kakkosella mentiin, oli se vaan vitun hienoa..! On jääny vähän epäselväksi että voiko siitä tosiaan aivot mennä...?
-
paukuttaja
- Karvakuono
[quote="FreestLr"][/quote]
Jeb jee. Mutta jos se onkin yksilöllistä? Toisilla menee vähästäkin pääkoppa ja ...?
Niinpä, kyllä vaikuttaa äijällä hyvin menevän. Paitsi letti.. Dexma huhuu!! Mitäs sanot tosta tukanlähdöstä, mitä epäilet syyksi? Oisko ne liuottimet/dexmi vaiko ihan perinnöllistä..?
Jeb jee. Mutta jos se onkin yksilöllistä? Toisilla menee vähästäkin pääkoppa ja ...?
Niinpä, kyllä vaikuttaa äijällä hyvin menevän. Paitsi letti.. Dexma huhuu!! Mitäs sanot tosta tukanlähdöstä, mitä epäilet syyksi? Oisko ne liuottimet/dexmi vaiko ihan perinnöllistä..?
-
dredi
- LD50
-
Dexma
- Moderator
Joo siis letti on lähtenyt, mutta imppasin myös puolivuotta yhteenmenoon, MYÖS on perinnöllistä...paukuttaja wrote:
Paitsi letti.. Dexma huhuu!! Mitäs sanot tosta tukanlähdöstä, mitä epäilet syyksi? Oisko ne liuottimet/dexmi vaiko ihan perinnöllistä..?
Mutta siis mun mielestä on ihan ok, ottaa dexmiä kerran kuussa. YMMÄRTÄÄKSENI, dxm vaarallisuuksiin kuuluu eniten se, että jos aine on pitkiä aikoja päässä, esim monia päiviä vaikuttamassa ja usein niin voi tulla jotain vahinkoa, mutta enemmän porukka on puhunut psyykkisistä ongelmista pitkäaikaisen käytön jälkeen.
Mutta mun mielestä kannattaa paukuttaja kokeilla sitä kakkosplateauta ja tutkia sitä rauhassa. Ongelman ainakin monilla mun kavereilla jotka on dexmiin innostunut on tullut se, että he ovat harpponeet dexmi annoksia liian nopeasti liian isoiksi ja heiltä jää paljon oppimatta siinä välissä, eivätkä onnistu tottumaan siihen dexmittelyyn. Itseänikin vähän vituttaa, että nykyään tarttee vetästä 1200 mg eikä saa enään niitä jotenkin perinteisiä 3 plateau kokemuksia millään.
Pieni kertomus plateausta mun mielipiteitä...
1 Plat.
Mukava, euforinen, pikkaisen stimulatiivinen myös jossain kohtaa. Erittäin hyvä vaihtoehto vaikka pienen kodeiini annoksen kiskomiseen....
2. Plat
Ensimmäiset kerrat ovat saattavat olla ERITTÄIN kaaottisia.
Jotenkin kaikista psykedeelisin dxm olotila, muistuttaa jopa jotenkin dmt, mutta sen pysähtymisen sijaan pystyt liikkumaan ja sekoilemaan. HUOM. Mitä enemmän noita 2 plateau annoksia ottaa aluksi se muuttuu ekstaattiseksi olotilaksi, ja sitten alkaa enemmän opiaattimainen löysäily.
3 Plat.
Kaikista surrealistisin tila. Dissosiaatio erittäin vahvaa, mutta fraktaalien sijaan tulee kuvia niinkuin valokuvia yms. Myös tietyissä pisteissä tulee niitä fraktaali tiloja, mutta tämäkin riippuu paljon kokemus määrästä yms.
4. plat
Alussa erittäin kaaottinen tila, harvoin ensi kerroista paljon muistaa, saattaa jopa pudota deliriumiin. Mutta pikkuhiljaa tästä tulee juurikin se tila, jossa ufot ilmestyvät fraktaalien kautta sinun todellisuuteen. Maailman/universumin fraktaalisuuden voit tuntea, ja voit tuntea matkustavasi sen sisällä paikasta toiseen fratkalistisen näkyjen kautta.
Sigma
Ei oikeastaan delirium tila. Oikeastaan sekoitus kaikkia alempia plateau tiloja jotka nousevat avoimien silmien eteen. Tuntuu kuin katsoisit omaa mieltäsi peilin kautta. Persoonasi saattaa olla erittäin kadonnut, mutta se saattaa löytyä sieltä peilistä.
DXM Delirium. Ei mitään järkeä, egosi hajoaa, joku silti ottaa sinut haltuunsa, et tiedä mitä teet samalla tiedät. Kaikki on kaaoksessa. (hankala kuvata)
5. Plateau
Kohtaat täydellisen dissosiaation, mielesi on todellisuutesi, kaikki aisti kokemukset ovat mieltäsi. Et kuule, et liiku, et haista yms yms. Erittäin mielenkiintoista, kun yhtäkkiä nämä normaali aistitoiminnat alkavat tulemaan takaisin päälle....
-
dredi
- LD50
-
Dexma
- Moderator
Huvikseni, sori off topick....dredi wrote:Miksi?imppasin myös puolivuotta yhteenmenoon
-
Henu_P
Hieman pohjustusta:
Olen tässä viimeisen seitsemän kuukauden aikana tutustunut sieniin, 2CE:hen ja nyt eilen Dexmiin.
Ostettiin siis kaverin kanssa resilarit, zippobensat, c-vitamiinitabletit ja ruokasooda.
Jostain syystä päädyimme semmoseen ratkaisuun että erottelimme ensin ensimmäisen pullon, jaoimme kahtia, heitettiin huiviin
ja aloitettiin seuraavan erottelu.
Olin jo ensimmäisestäkin annoksesta mukavissa euforioissa (ehkä elämäni parhaissa
), mutta tiedonjano tästä niin puhutusta hullunmyllystä
oli liian suuri jotta olisin voinut lopettaa siihen, joten sit jonkin ajan päästä buustasin samalla annoksella. (tuskin sama vaikutus kun vetäisi heti koko satsin?)
Tämän toisen annoksen nautittuani muistikuvat on aika heikkoja. Jossain vaiheessa olin kiihkeästi varma että ymmärrän miltä skitsofreenikoiden päässä tuntuu, jälkeenpäin
vaikuttaa vähän naurettavalta spekuloinnilta
Sen enempää en tosiaan muista, mutta onneks on muistiinpanot:
---------------------
20.54
600ml pullo eroteltuna kahteen mieheen, vaikutuksia odotellessa...
21.22
Hieman pilvikänni/essonousuja muistuttava tila.
Helvetin hyvä olo.
22.45
Toinen satsi. Meno on hikistä ja nopeaa. Elämä on ihanaa.
Käveleminen on hauskaa.
(Hieman sekaisempaa tekstiä lehtiössä, olen kaiken lisäksi kattonut ilmeisesti kellon väärin joka kerralla tästä eteenpäin )
"21.51"
VAIN SÄ TIEDÄT MITÄ TAPAHTUU
MÄ RAKASTAN TÄTÄ
"22.29"
Aika villi meno
kohta lisää
euforia
onnellisuus
(Seuraavat hyvin, hyvin sekaisella tekstillä lehtiössä:)
"23.55"
S E K A I S IN
(ilman aikamerkintää:)
Heräsin horroksesta
Todellakaan päällä ei pelkoa
----------------------
Olen viettänyt sairaalassa teholla muutaman viikon morfiineissa, jotenkin DXM vaikutti samankaltaiselta.
Jossain vaiheessa tätä DXM-"trippiä" olin hyvin varma että olivat sairaalassa sitä minulle itseasiassa antaneet, siksi ei DXM "pelottanut" tai ahdistanut missään vaiheessa.
Kiteytettynä hyvin mielenkiintoinen ja miellyttävä kokemus, olen iloinen että tuli kokeiltua.
Olen tässä viimeisen seitsemän kuukauden aikana tutustunut sieniin, 2CE:hen ja nyt eilen Dexmiin.
Ostettiin siis kaverin kanssa resilarit, zippobensat, c-vitamiinitabletit ja ruokasooda.
Jostain syystä päädyimme semmoseen ratkaisuun että erottelimme ensin ensimmäisen pullon, jaoimme kahtia, heitettiin huiviin
ja aloitettiin seuraavan erottelu.
Olin jo ensimmäisestäkin annoksesta mukavissa euforioissa (ehkä elämäni parhaissa
oli liian suuri jotta olisin voinut lopettaa siihen, joten sit jonkin ajan päästä buustasin samalla annoksella. (tuskin sama vaikutus kun vetäisi heti koko satsin?)
Tämän toisen annoksen nautittuani muistikuvat on aika heikkoja. Jossain vaiheessa olin kiihkeästi varma että ymmärrän miltä skitsofreenikoiden päässä tuntuu, jälkeenpäin
vaikuttaa vähän naurettavalta spekuloinnilta
Sen enempää en tosiaan muista, mutta onneks on muistiinpanot:
---------------------
20.54
600ml pullo eroteltuna kahteen mieheen, vaikutuksia odotellessa...
21.22
Hieman pilvikänni/essonousuja muistuttava tila.
Helvetin hyvä olo.
22.45
Toinen satsi. Meno on hikistä ja nopeaa. Elämä on ihanaa.
Käveleminen on hauskaa.
(Hieman sekaisempaa tekstiä lehtiössä, olen kaiken lisäksi kattonut ilmeisesti kellon väärin joka kerralla tästä eteenpäin )
"21.51"
VAIN SÄ TIEDÄT MITÄ TAPAHTUU
MÄ RAKASTAN TÄTÄ
"22.29"
Aika villi meno
kohta lisää
euforia
onnellisuus
(Seuraavat hyvin, hyvin sekaisella tekstillä lehtiössä:)
"23.55"
S E K A I S IN
(ilman aikamerkintää:)
Heräsin horroksesta
Todellakaan päällä ei pelkoa
----------------------
Olen viettänyt sairaalassa teholla muutaman viikon morfiineissa, jotenkin DXM vaikutti samankaltaiselta.
Jossain vaiheessa tätä DXM-"trippiä" olin hyvin varma että olivat sairaalassa sitä minulle itseasiassa antaneet, siksi ei DXM "pelottanut" tai ahdistanut missään vaiheessa.
Kiteytettynä hyvin mielenkiintoinen ja miellyttävä kokemus, olen iloinen että tuli kokeiltua.
-
heinhe
- Tuppisuu
Hei!
Kuinka paljon on 100mg millilitroissa? Olisi jotenkin helpompi näin ymmärtää sopivan annoksen koko kun saa sillä apteekin pienellä kipolla annostella
Kuinka paljon valmista tavaraa tulee 600 Ml resupullosta?
Minkä laisia annoksia tarvitsee päästäkseen eri plateau tasoille? :?:
Kuinka paljon on 100mg millilitroissa? Olisi jotenkin helpompi näin ymmärtää sopivan annoksen koko kun saa sillä apteekin pienellä kipolla annostella
-
Aesma
- OD
100mg on noin. 33ml resilaria.heinhe wrote:Hei!
Kuinka paljon on 100mg millilitroissa? Olisi jotenkin helpompi näin ymmärtää sopivan annoksen koko kun saa sillä apteekin pienellä kipolla annostella![]()
Yksi iso resilar pullo sisältää 200ml resilaria ja 600mg dexmiä, mutta 600ml resilaria saisit 1800mg dexmiä.
Riippuu ihan painostasi kuinka paljon tarvitset dexmiä päästäksesi eri plateuille.
--------------------
Musta dexmiä pitää tutkia vähän aikaa että alkaa ymmärtämään ja kokemaan sen todellisen dxm-psykedelian,
ja dexmiltä on ihan turha etsiä mitään visuaalisuutta tai hallusinaatioita, paitsi jos niistä todella nauttii ihan älyttömästi..
ja öö meen takas nukkumaan, jatkan varmaan tätä postia jos jaksan.. vittu mikä olo... frendi tuli herättää joskus kuuelta..
-
dredi
- LD50
Riippuu siitä miten erottelet sen...Kuinka paljon on 100mg millilitroissa?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
slack1
- Psykonautti
Itsellä kans viimepäivinä tehnyt aivan järkyttävästi mieli dxm. Tosin hieman on ollut kiireitä ja sitten, kun ei ole ollut kiireitä ei ole vaan jaksanut. Viime dexuttelustakin aikaa jo varmaan kuukausi. Itse en jaksa murehtia niistä aivoista, kun meneehän ne iän myötäkin löysemmäksi... Ja pitäähän kaikille tyhmemmille antaa tasotustapaukuttaja wrote:Tekis kyllä miel ottaa joku 3 plateaun annos... Mutta en mä tiiä uskallanko tota enää vetä, jos kato aivot palaa.. Voi pperkele houkutus on suuri. Aiemmin oon kerran koittanu ja kakkosella mentiin, oli se vaan vitun hienoa..! On jääny vähän epäselväksi että voiko siitä tosiaan aivot mennä...?
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
Dexma
- Moderator
Ainakin oot nähnyt minkänäköinen mies mie oon 4 vuoden käytön jälkeen... Ihan hyvin vielä pompitaan...slack1 wrote:Itseä kiinnostaisi mitä toi esim: 2, 10 tai 40 vuoden käytön jälkeen tekee :?: Mut kohtuus kaikessa, myös vesi tappaa, kunhan vain tarpeeksi vetää.
Ei tää ainakaan ihan suoraan sillein mene, että otat dexmiä ja aivot on samantien paskana... Tiiä sitten mitä homma on 10 vuoden päästä...
-
paukuttaja
- Karvakuono
Jooh. Kyllä noi kaikki kommentit ja omat syvät pohdinnat auttanu mut siihen tulokseen että jospa tässä joku päivä kävis apteekissa
. Tosin kiireitä vähän, mutta eiköhän tossa joku viikonloppu ehti napata. Tällä kertaa erottelen x).. Niin ja ongelmana toi soodatuhka, kun ei uunia oo niin porukoilla pitäs säheltää, mutta eiköhän sitä jotain keksitä.
-
Mushru
- Moderator
Whoa kaikki aatellu että mitä aivoille tapahtuu, mut mitä tapahtuu maksalle ja munuaisille? vaikuttaako DXM niihin jotenkin tuhoavasti vai kuinkaaa :?: oon vähän sitä tässä aatellut mutta mutta mukavaa tavaraa tapahtuipa keholle mitä vaa heh heh vaikee kirjottaa kohta kolmosella mennään!
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Touchet
- Moderator
Pitäisköhän munkin luoda haamutunnari, että voisin trollata tähän topiciin?
Kun en mä oikein kehtaa. Enkä kehtaa. Mutta DXM on kyllä sellaista kamaa, joka suorastaan vaatii trollaamista.
Kun en mä oikein kehtaa. Enkä kehtaa. Mutta DXM on kyllä sellaista kamaa, joka suorastaan vaatii trollaamista.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Dexma
- Moderator
Miksi niin?Touchet wrote:Mutta DXM on kyllä sellaista kamaa, joka suorastaan vaatii trollaamista.
-
slack1
- Psykonautti
Natriumhydroksidia saa apteekista, rautakaupoista, honkkareista... Putkistonavaamiseen tota taidetaan vaultin ulkopuolella käyttää.paukuttaja wrote:Tällä kertaa erottelen x).. Niin ja ongelmana toi soodatuhka, kun ei uunia oo niin porukoilla pitäs säheltää, mutta eiköhän sitä jotain keksitä.
-
PCD
- Psykonautti
Kerran vetäsin 150ml pullollisen Resilaria, kyl siit olot sai mut mukavia sivuvaikutuksiakin, ei enää suoraan pullosta, eroteltuna ehkä sitten...
Panic Chaos Disaster!
-
Dexma
- Moderator
Okei rakkaat opetuslapset tehkää perässä: (:D)
Vedätte dexmiä (tarpeeksi itse otin 2400 mg) dissosioikaa vähän aikaa... Sitten menette saunaan pistätte saunan päälle, ja laittakaa sauna sellaseksi, että sinne ei tule valoa...
Mää kokeilin just äsken tota... Meinasin öööh polttaa mulkkuni... kröhöm., käteni jne...
Mutta toisaalta mielenkiintoinen kokemus, kun olin saunassa se ei näyttänyt ollenkaan saunalta vaan siellä oli intiaanejaä ja ovia dexmipöhinöissä kun siellä seikkailin
Pelottavaa... Yleensäkkin TÄYSIN pimeä paikka dexmeissä voi olla erittäin kiinnostava paikka tripata...
Vedätte dexmiä (tarpeeksi itse otin 2400 mg) dissosioikaa vähän aikaa... Sitten menette saunaan pistätte saunan päälle, ja laittakaa sauna sellaseksi, että sinne ei tule valoa...
Mää kokeilin just äsken tota... Meinasin öööh polttaa mulkkuni... kröhöm., käteni jne...
Mutta toisaalta mielenkiintoinen kokemus, kun olin saunassa se ei näyttänyt ollenkaan saunalta vaan siellä oli intiaanejaä ja ovia dexmipöhinöissä kun siellä seikkailin
Pelottavaa... Yleensäkkin TÄYSIN pimeä paikka dexmeissä voi olla erittäin kiinnostava paikka tripata...
-
Normander
- Psykonautti
-
slack1
- Psykonautti
Se on hieno herätä aamulla ja kirvelevässä perseessä lukee Högfors. 
Ahhh, perjantai 13. Ei kiire mihinkään ja luvassa paljon DXM ja mahdollisesti vähän pajaria. Mieli tekis ottaa 1800, mutta nyt on jo trippitaidot sen verta ruosteessa et taidan tyytyä 1200 tai 1500. Täytyy käydä rautakaupasta ja vapaavalinnassa kysymässä vähä natriumhydroksidia niin ei tarvis leikkiä sen soodatuhkan kanssa. Osaako joku sanoo, mistä tota vois löytää? Olen kyl ihan liian innoissani, tuskin saan ees unta
Ahhh, perjantai 13. Ei kiire mihinkään ja luvassa paljon DXM ja mahdollisesti vähän pajaria. Mieli tekis ottaa 1800, mutta nyt on jo trippitaidot sen verta ruosteessa et taidan tyytyä 1200 tai 1500. Täytyy käydä rautakaupasta ja vapaavalinnassa kysymässä vähä natriumhydroksidia niin ei tarvis leikkiä sen soodatuhkan kanssa. Osaako joku sanoo, mistä tota vois löytää? Olen kyl ihan liian innoissani, tuskin saan ees unta
-
Dexma
- Moderator
Joo oli..normisto wrote:kuulostaa pimeeltä
Nyt olo... Seinät liikkuu ei mitään erikoista... Erittäin pihalla...
Ensikerralla saakin ostaa jo 5 pulloa ressua että saa hyvän shotin... PERKELE.
-
heinhe
- Tuppisuu
mulla on tämä annostelu pikkusen hakusessa? Elikkäs tänään olisi tarkoitus ressut hakea ja kaikki muu jo löytyykin! Eroteltuna ajattelin ottaa sillä en halua paskalla trippailla! Elikkäs jos haen yhden ison pullon 200ml niin paljonko ottaisin eroteltuna tuota herkkua siis ihan millilitroissa? Erottelu tapahtuu sooda tuhka sitruunahappo menetelmällä! Eikös tuossa 200Ml pullossa ole 600Mg vaikuttavaa ainetta? Olisiko hyvä annos erotellusta loppu tuotteesta puolet näin alkuunsa? Kertokaa nyt oon vähän hukassa näitten millilitrojen ja milligrammojen kanssa! 
-
dredi
- LD50
Jos ei itse osaa päätellä ihan sen etiketin perusteella paljonko yhdessä pullossa on tavaraa, on syytä jättää erottelut fiksummille...
No ei vaan. Kerrotaan nyt sitten: 3mg per millilitra (joka lukee paketissa kissankokoisin kirjaimin), 200 ml per pullo. Oletetaan että sitruunaerottelulla tulee pieni hävikki, niin sanotaan pyöreästi 500mg.
No ei vaan. Kerrotaan nyt sitten: 3mg per millilitra (joka lukee paketissa kissankokoisin kirjaimin), 200 ml per pullo. Oletetaan että sitruunaerottelulla tulee pieni hävikki, niin sanotaan pyöreästi 500mg.
-
Zeke
- Lepakko
slack1 wrote:Täytyy käydä rautakaupasta ja vapaavalinnassa kysymässä vähä natriumhydroksidia niin ei tarvis leikkiä sen soodatuhkan kanssa. Osaako joku sanoo, mistä tota vois löytää?
Palapelit on kivoja.slack1 wrote:Natriumhydroksidia saa apteekista, rautakaupoista, honkkareista... Putkistonavaamiseen tota taidetaan vaultin ulkopuolella käyttää.
Niin ja voiko joku selittää miksi porukat säätää NaOH:in JA bensan kanssa? Ei siiheen erotteluun tarvitse kuin ~3 teelusikallista rakeita.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
dredi
- LD50
Kerropa meille tyhmemmilekin miten kalastat sen DXM:n sieltä emäksisestä mössöstä ilman poolitonta liuotinta?miksi porukat säätää NaOH:in JA bensan kanssa? Ei siiheen erotteluun tarvitse kuin ~3 teelusikallista rakeita.
-
Zeke
- Lepakko
Ressut pulloon, rakeet perään, sekoitus, litku suodattimen läpi, suodattimesta dexmit mukiin sitruunahapon avituksella.dredi wrote:Kerropa meille tyhmemmilekin miten kalastat sen DXM:n sieltä emäksisestä mössöstä ilman poolitonta liuotinta?miksi porukat säätää NaOH:in JA bensan kanssa? Ei siiheen erotteluun tarvitse kuin ~3 teelusikallista rakeita.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
dredi
- LD50
Ja kuinka hyvin tuo toimii käytännössä? Oletko onnistunut montakin kertaa??
Kas kun vähän epäilen että ei onnistu ihan tuolla tavalla. NaOH kyllä deprotonoi DXM:n mutta millä keinoin presipitoit sen kiinteäksi? Kristallisaatio pitää käynnistää jollain keinolla. Luulen vähän että DXM freebase pysyy liuoksena emäksisessä polaarisessa nesteessäkin ellei sitä presipitoida jollain keinolla.
edit. asiaa tarkemmin tutkittuani, saatan olla väärässä, ja DXM:n ilmeisesti ainakin teoriassa voi erotella tuollakin keinolla, mutta kaiken lukemani mukaan sitä on aina pidetty hyvin epäluotettavana metodina jolla on suuri hukkaprosentti. Tällä keinolla DXM ei myöskään kristallisoidu vaan presipitoituu hyvin hienojakoiseksi jauheeksi joka ei välttämättä kahvisuodatinpussiin edes jää vaan menee siitä läpi. Että onnea vaan.
Kas kun vähän epäilen että ei onnistu ihan tuolla tavalla. NaOH kyllä deprotonoi DXM:n mutta millä keinoin presipitoit sen kiinteäksi? Kristallisaatio pitää käynnistää jollain keinolla. Luulen vähän että DXM freebase pysyy liuoksena emäksisessä polaarisessa nesteessäkin ellei sitä presipitoida jollain keinolla.
edit. asiaa tarkemmin tutkittuani, saatan olla väärässä, ja DXM:n ilmeisesti ainakin teoriassa voi erotella tuollakin keinolla, mutta kaiken lukemani mukaan sitä on aina pidetty hyvin epäluotettavana metodina jolla on suuri hukkaprosentti. Tällä keinolla DXM ei myöskään kristallisoidu vaan presipitoituu hyvin hienojakoiseksi jauheeksi joka ei välttämättä kahvisuodatinpussiin edes jää vaan menee siitä läpi. Että onnea vaan.
-
Boilder
- Lepakko
Joo, tuli tossa viime perjantaina maistettua ensimmäistä kertaa tätä ihanaa ainetta. erottelu sujui ilman mitään ongelmia, mutta maku oli pahempi kuin lakassa ja tavaraa oli huomattavasti enemmän :s Sain juotua kaiken ja ajantaju katosi kokonaan joten en ole aivan varma tapahtumien ajasta. Siinä vietettiin kaverin kanssa pieniä nousuja, lähdimme ulos haukkaamaan happea ja siinä samalla kaveri oksenti pois varmaan kaiken tavaran (nauttimisesta mennyt varmaan 1h) siinä vieressä seisoskellessa tajusin, että ollaan kävelemässä hirmuisella vuoren rinteellä tai vastaavassa (todellisuudessa metsäpolku) sen vuoren kautta sitten takaisin sisälle. Saunaan piiloon kun talo oli täynnä kännisiä ihmisiä. Siitä sitten yksin lähdin myös oksentamaan..mutta kauaa ei tarvinnu yksin olla kun sain kaverikseni sellaisen lumi tyypin
uuden kaverin kanssa oksennettua palasin takaisin saunaan ja päätimme lähteä minun luokseni karkuun humalaisia ihmisiä. tässä vaiheessa minulta muisti katkeaa, mutta selvänä ollut ystävä kertoi, että automatkan aikana olin alkanut huutamaan ja pelkäämään, että olen tulikekäle. Valitin auton kuumuutta ja sitä että palan siellä takapenkillä, samalla myös huusin ja pelkäsin auton 40-50km/h nopeutta
meille päästyämme alan muistamaan (ei mitään tietoa kauan automatkan jälkeen) siitä kun meidän seuranamme oli pingviini, joka tarvitse purkkaa, koska sen leuat olivat ihan jumissa sama asia oli meilläkin muistaakseni, että halusimme purkkaa. Ystäväni lähti tässä vaiheessa paskantamaan kilpikonnaa : ) siinä sitten 2-3 piri lainia nautittiin ja päätettiin lähteä takaisin sinne bileisiin mistä karkuun lähdimme. Siinä sitten loppu yö/aamu meni mukavissa laskuissa istuskellessa ja piriä käyttäen. Kaiken kaikkiaan erittäin antoisa kokemus ja mukava ilta. Annoksena meillä oli 1 ressu pullo per naama....Niin mukavaa oli, että tässä uutta ressu pulloa erotellessa kirjoitin tämänkin tarinan : )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare