Amfetamiini, ulostaminen ja ejakulaatio

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
stufff
Karvakuono

Amfetamiini, ulostaminen ja ejakulaatio

Post by stufff »

Joo eli tämä ei sit ole vitsi vaikka voiki kuulostaa joistaki siltä.

En oo kuullu et muut ois koskaa puhunu tälläsestä ongelmasta, eli oonko tosiaan ainut ihminen jolla piripäissään paskalla käydessä lähes aina lentää mällit veltosta munasta ? Varsinki perseenpyyhkimisvaihees. Sitä tulee kunnon lastit ainaki josen o hässiny/runkannu lähiaikoina pusseja tyhjiks, ja se on aika vitun rasittavaa, ku yleensä sen jälkeen valuu viel boksereihin sit mälliä ja muutenki tuntuu nihkeeltä/likaselta poreis.

Osaisko joku selittää mistä vitusta tää johtuu ?

Ja selvennän viel etten oo kiinnostunu anaaliseksistä, mua ei ole koskaan pantu perseeseen ja tosiaan iha ilma kiihotusta/erektioo nää lastit lentääki aina.
Harold
Kameleontti

Re: Amfetamiini, ulostaminen ja ejakulaatio (????!!!)

Post by Harold »

hmmm, aika erikoisen kuulosta. mun oman kokemuksen perusteella vitamiineissa ei saa edes kunnolla stondista, puhumattakaan siemensyöksystä, paitsi jos löytyy riittävästi tahdonvoimaa, mut sillonkin pitää keskittyä niin pirusti !!

mut sulla tulee mällit veltosta kyrvästä ??? :shock:
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
stufff
Karvakuono

Post by stufff »

Jep. Tosin tuol plinkki.foorumit.fi annettiin seuraavanlainen selitys asialle:
pedvepe wrote:no mul on ainaki yks juttu mistä tää vois johtua:

Peräsuolen ja virtsarakon välissä sijaitsee eturauhanen. KUVA

onko kukaan kelannut miks paskantaminen tuntuu niin hyvältä, ainakin miehillä? koska, kun paska etenee suolessa ja on juuri tulossa niin paksusuolen seinämä koskettaa eturauhasta ja se pökäle niinku osuu rauhaseen ja tuo sellaisen 'hyvänolontunteen' / 'helpottuneen".

Tämän takia sulla lentää mälli. Sit on myös semmonen et jos työntää perseseen sormet ja hipelöi eturauhasta niin voi laueta ! hermo1
Mut sen takia mä lähinnä nostin asian esille et en o koskaa kuullu kenenkää muun kertovan missää samanlaisesta kokemuksesta, oonko tosiaa ainut ja minkä ihmeen takia :E
Uke
LD50

Post by Uke »

Aika erikoista. Mä olen kuullu vaan, että paska lentää hyvin ainakin laskuissa ja muna vetäytyy ns. kemikaalipippeliksi (=täysin rutussa), mutta vastaavaa en ole kuullut - tai ei kukaan ole kehdannut ainakaan ottaa puheeksi.
Stuffilta kysyisin offtopikkina tässä, kun kerran ulostamisesta tuli puhe, niin onko se kaikilla ongelmana, että lakan vaikutuksen alaisena paska ei meinaa tulla, vaikka kuinka paskattais?
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
chibbo

Post by chibbo »

Gandalffi wrote: Stuffilta kysyisin offtopikkina tässä, kun kerran ulostamisesta tuli puhe, niin onko se kaikilla ongelmana, että lakan vaikutuksen alaisena paska ei meinaa tulla, vaikka kuinka paskattais?
Vaikka et minulta kysykään niin itselläni menee maha lievästi sekaisin noin 5 minuuttia siitä kun litkut on heitetty naamaan, eli about kun alkaa pärisemään. Vittumaista sinänsä, että jos ei ole hetkeen käynyt paskalla pitää eka shotti ottaa jossain missä on vessa. En ole ainoa jolla tätä tapahtuu joten ilmeisesti olet luonnonoikku.
stufff
Karvakuono

Post by stufff »

Mul oli yhtee aikaa työpajal käydes tapana ottaa shotit, sit mennä tasan 13 min pääst vessaa paskalle kuulokkeet korvilla, tuli mahtava fiilis ko shotti nousi, suoli tyhjeni ja musiikki boostas oloo. Lakka laittaa mul ainaki mahaa aika hyvin sekasi.
frapathea

Post by frapathea »

Minä en kyl tähä mennessä missää stimuissa ole missään olosuhteissa pystyny laukeamaan ku tosi kovalla yrittämisellä että jos lasti lentää paskantamisesta niin on siinä valoisaki puoli...? :D Oon kyllä muikki niinku moni tietää mut mut.

Squirttailua paskantamisesta... :-D
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

No ulostaessahan lihakset rentoutuu ja sitten vielä tuo eturauhaskiihotus plus yleinen paskantamisen tuoma euforia... mutta kyllä tuo silti hyvin epätavalliselta kuulostaa, siis jos ei ole erektiota ja kun vielä ottaa huomioon miten stimulantit hankaloittaa yleensä laukeamista. Tapahtuuko tätä nousuissa vai laskuissa.

Ei kai tuohon muuta ratkaisua ole kuin runkata hyvissä ajoin ennen pirin vetämistä, tai sitten ei vaan mene paskalle. Tai sitten voi konsultoida lääkäriä, ne tosin pistäis sut häkkiin jonkinlaisena lääketieteellisenä ihmeenä...
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Anonyymin infopaketti:

no seksihän (orgasmi kai varsinkin, voisin näin mutulta heittää) vapauttaa aivoissa dopamiinia ja piri tekee samoin niin kyllähän tuo on aika loogista että saattaa aiheuttaa tommosta

... vois vähän vähentää tuota wikipedian selaamista ku alkaa jo olemaan liikaa tekstiä päässä :|
w
Psykonautti

Post by w »

:shock:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Erikoinen penis kaverilla. :foil: :foil:
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

En oo varma kehtaako edes myöntää jos kerran näinkin harvinaista yleisesti. Mutta pakko sanoo, että ainakin kerran on pireissä tullut syöksy juurikin paskalla. Ihmettelin suuresti tätä, sillä tämä tapahtui täysin ilman kiihotusta taikka ilman muutakaan koskettelua(pinnistysvaiheessä tuli). Hämärä muistikuva on, että olisi tullut kerran aikaisemminkin samalla lailla. Se siinä eniten hämmästyttikin, että miten löysästä pirikatkaravusta ny noin tuli ku yrittämälläkin menee pari tuntia jos on nopeissa.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

joskus kuulin jonkun puhuvan että kun sai subuissa paskannettua, niin tuntu ni hyvältä et mälli lenti..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
dredi
LD50

Post by dredi »

Seksi piripäissään on ihan helvetin kivaa. En tajua ihmisiä jotka ei saa stondista piripäissään.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
w
Psykonautti

Post by w »

Ehkä tän palstan karuin topic tähän mennessä.
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

Seksuaalinen halukkuus saattaa olla aineen vaikutuksesta voimistunut, mutta toisaalta esim. miehillä yhdyntään riittävän potenssin ylläpitäminen saattaa tuottaa vaikeuksia.

Amfetamiinin fyysisiin vaikutuksiin kuuluvat kohonnut verenpaine sekä kiihtynyt sydämen syketiheys. Toisinaan voidaan kuitenkin havaita reflektorista sykkeen hidastumista korkean verenpaineen seurauksena. Usein hengitystiheys kasvaa, mustuaiset laajenevat ja syljen eritys vähenee. Sympatomimeettisistä vaikutuksista johtuen verenkierto keskittyy lähinnä suurempiin luustolihaksiin, jonka seurauksena esim. sormien, varpaiden ja sukupuolielinten verenkierto vähenee. Tästä seuraa mm. kylmäsormisuutta jalkojen palelemista, sekä potenssivaikeuksia.

viewtopic.php?f=17&t=1204&st=0&sk=t&sd=a
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
frapathea

Post by frapathea »

dredi wrote:Seksi piripäissään on ihan helvetin kivaa. En tajua ihmisiä jotka ei saa stondista piripäissään.
Kiihoittumisessa ei näillä kulmilla ole ongelmaa. Se laukaisuvaihe vaan puuttuu tai jää todella laimeaksi yrityksen määrään nähden.

Ihmiset reagoi eri tavalla nuihin aineisiin. Väitetään, että opparit laskis libidoa, mutta mä käyn oppareissa tosi kiimaiseksi ja liipasinherkäksi.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Tutun kuuloista. Ei tosin omalla kohdallani, mutta sen verran voin sanoa ettet ole ainoa jolta on lentänyt mällit slaikkarista paskalla käydessä. Itselläni kävi kerran niin, että kun olin wankkimässä, niin siemensyökssy tapahtui paljon ennen aikojaan, ja vieläpä ilman orgasmia. Tai ehkä se oli orgasmi jota en "huomannut".
Vai toimiiko?
master jon
Karvakuono

Re: Amfetamiini, ulostaminen ja ejakulaatio

Post by master jon »

dredi wrote:Seksi piripäissään on ihan helvetin kivaa. En tajua ihmisiä jotka ei saa stondista piripäissään.
On se! Vaikkei olis mitään halujakaan aluksi niin kyllä kun lämmittelee KULLIA joku 10-20 min niin sitten ne halut lisääntyy ja sitten voi nussia vaikka 6 tuntia jos vaan kikkeli kestää. :D
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tulipa mieleen noista orgasmeista niin, kyllä deeleissä se on ehdottomasti jotain whahahahaaaaa...

Dexmissä tapahtuu mulle näin, että nousun vaiheessa orgasmia ei huomaa, yhtäkkiä on vain kastiketta joka suunnassa... Sitten itse afterglowssa melkein lentää taju kun saa orgasmin... SIIS TARKOITAN NYT SELLAISTA NORMAALIA TAJUNLENTÄMISTÄ. KORVISSA SURISEE PUTOAA SUORILTA JALOILTA JNE :D :D :D :D

Itse dexmin piikin aikaan on ihan turhaa sitten edes kuvitella mitään orkkuja :(
frapathea

Post by frapathea »

master jon wrote:
On se! Vaikkei olis mitään halujakaan aluksi niin kyllä kun lämmittelee KULLIA joku 10-20 min niin sitten ne halut lisääntyy ja sitten voi nussia vaikka 6 tuntia jos vaan kikkeli kestää. :D
Meizi jaksaa piripäissään kyllä panna mutta orkuista ei o tietoakaan. Muutenki vähän tuskallisen tuntusta pidemmän päälle. Opparisexi (Y)
stufff
Karvakuono

Post by stufff »

Shottiseksi on parasta, siihe toki voi ottaa pirivedot kylkeen tai mitkä vaa vedot tai useemmat ;E Mutjoo off-topikkia, tos ei ollu mitää seksuaalista.
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Kyse lienee eturauhasen stimulaatiosta. Amfetamiini vaikuttanee tätä stimulaatiota tehostavana seikkana, joka sitten johtaa herkempään reaktioon.

Ulostaessasi amfetamiinipäissäsi eturauhanen ja siemennestettä kuljettavat tiehyet stimuloituvat ja vapauttavat normaalisti siemennesteeseen sekoittuvaa ravintonestettä virtsaputkeen (koska luulevat mekaanisen rasituksen olevan normaalia orgasmin lihassupistelua?). Kiveksistä tulevat siittiöthän ovat vain pieni osa ejakuloitavan nesteen tilavuudesta. Kyseinen tavara ei siis sisältäisi lainkaan siittiöitä, koska tätä ejakulaatiota ei ole käynnistänyt orgasmi (joka siis pumppaisi myös siittiöitä ulos).
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

Dexma wrote:Tulipa mieleen noista orgasmeista niin, kyllä deeleissä se on ehdottomasti jotain whahahahaaaaa...

Dexmissä tapahtuu mulle näin, että nousun vaiheessa orgasmia ei huomaa, yhtäkkiä on vain kastiketta joka suunnassa... Sitten itse afterglowssa melkein lentää taju kun saa orgasmin... SIIS TARKOITAN NYT SELLAISTA NORMAALIA TAJUNLENTÄMISTÄ. KORVISSA SURISEE PUTOAA SUORILTA JALOILTA JNE :D :D :D :D

Itse dexmin piikin aikaan on ihan turhaa sitten edes kuvitella mitään orkkuja :(
HAHAH :D tuli mieleen hauska tapaus kun runkkailin kunnon deksminousuissa 1200mg ikkuna auki virne naamalla (asun kerrostalossa) ja huutelin samalla kaikkea överi härskiä juttua ja niin että naapuritki varmasti kuulis, täytyy myöntää että tuntu aika kuninkaalliselta. oli se hauskaa! :D
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!
W10
Kameleontti

Post by W10 »

master jon wrote:
Dexma wrote:Tulipa mieleen noista orgasmeista niin, kyllä deeleissä se on ehdottomasti jotain whahahahaaaaa...

HAHAH :D tuli mieleen hauska tapaus kun runkkailin kunnon deksminousuissa 1200mg ikkuna auki virne naamalla (asun kerrostalossa) ja huutelin samalla kaikkea överi härskiä juttua ja niin että naapuritki varmasti kuulis, täytyy myöntää että tuntu aika kuninkaalliselta. oli se hauskaa! :D
WTF!?
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

frapathea wrote:
master jon wrote:
Meizi jaksaa piripäissään kyllä panna mutta orkuista ei o tietoakaan. Muutenki vähän tuskallisen tuntusta pidemmän päälle. Opparisexi (Y)
Hmh, offtopicin puolelle pikkasen menee mutta mulla on sama juttu suboxonen kanssa? Seksi on vitun siistiä muttei orkkua sitten millään. :cry: Onkohan noissa tietyissä päihteissä joku lääkeaine tai jtn mikä voi vaikuttaa siihen vai mitä hä?
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

barbababa wrote:
frapathea wrote:
master jon wrote: On se! Vaikkei olis mitään halujakaan aluksi niin kyllä kun lämmittelee KULLIA joku 10-20 min niin sitten ne halut lisääntyy ja sitten voi nussia vaikka 6 tuntia jos vaan kikkeli kestää. :D
Hmh, offtopicin puolelle pikkasen menee mutta mulla on sama juttu suboxonen kanssa? Seksi on vitun siistiä muttei orkkua sitten millään. :cry: Onkohan noissa tietyissä päihteissä joku lääkeaine tai jtn mikä voi vaikuttaa siihen vai mitä hä?
Eiköhän opiaateissa se analgeettinen vaikutus pidä huolen, että tuntoherkkyys katoaa aika hyvin.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

W10 wrote:Eiköhän opiaateissa se analgeettinen vaikutus pidä huolen, että tuntoherkkyys katoaa aika hyvin.
Aivan, joo. :lol: Ahah, oon puhunut tästä samasta aiheesta muuten useasti, unohdin kokonaan. Pitäis ehkä poltella vähän vähemmän.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
dredi
LD50

Post by dredi »

MDPV:n kanssa on seksi kyllä aika tajutonta. Ihan :shock: :shock: :shock:
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Thoxium

Post by Thoxium »

W10 wrote:Eiköhän opiaateissa se analgeettinen vaikutus pidä huolen, että tuntoherkkyys katoaa aika hyvin.
Mä taas olen tullut semmoseen johtopäätöksen, ettei endorfiinit toimi jo meneillään olevassa opiaattikuosissa. Vähän kun kombottas kahta opiaattia.