alla olevaa parissakin paikassa tiedustellut, ja tiedustelen uudestaanm, sen verran kovin jäänyt vaivaamaan, itse en ole ollut "tiedekokeilu" haluinen jotta rupeaisin hommaamaan vierotusoireita tai trippejä juur ny.
Luulisi tämän olevan kokeilun arvoinen...
---vanha viesti---
tällästä ihmettelin jollain osastolla, en saanut vastauksia, mutta käipi mietityttämään:
Kaveri kertoi joskus saaneensa "tripit" ja mahtavat sellaiset puolella pullolla sir efedriiniä, itse nappasin morfiini vierotuksissa jotain neljäs osan pullosta ja rupesi tapahtumaan "jotain", kaverillani taisi myös olla viekkaritt: että onko tällä yhteys?
toisella kerralla kaveri ei taas saanut mitään tuosta sir efedstä, ilmeisesti oli subut kohdallaan ja halusi vain lisäpotkuja,(hiton pullasorsa kun on koko addicti) kun taas itsellä vierotusvaiheessa rupesi huippaamaan tuo aine. Mitään varsinaista trippiä en hakenutkaan koska ne on minulla enemmän tai vähemmän painajaismaisia. (no joo onhan se hienonnäköistä kun maljakot tanssahtelee pöydällä, toisaalta minulla ei silloin ollut silmälaseja joten saatoin nähdä sen väärin ;P )) (täh)
hyvää spykoosi musaa (soundit avaa alitajuntaa(ks sid piiri c64)) -70 luvulla syntyneille löytyy seuraavan linkin takanta jos jaksaa haeskella (basicit popit löytyy heti)
www.pocketmaster.ch
efedriini asiaa
-
nickreq
- Karvakuono
efedriini asiaa
Kaikki on menossa jonnekkin, tai sitten tulossa sieltä...
-
dredi
- LD50
Re: efedriini asiaa
Asialla on sikäli yhteys, että sir.ephedrin sisältää efedriinin lisäksi dekstrometorfaania (DXM) joka on suurempina annoksina aika trippaava. Lisäksi se lievittää opiaattirefloja jossain määrin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
nickreq
- Karvakuono
Re: efedriini asiaa
eli kannattaa lukea etiketti tarkasti ennen yliannostusta ;P
Kaikki on menossa jonnekkin, tai sitten tulossa sieltä...