Sirdalud

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
bol
Kameleontti

Re: Sirdalud

Post by bol »

kissankorva wrote:Kuinka nopeasti sirdalud poistuu kehosta, esim päivän kahden käyttökerrat..

Jos runsaasti juo niin luulisi 1-3 päivää?
VASTAUKSIA?

EDit: aloittelian jolla ei ole toleja kannattaa varmaan joku ykkönen - kakkonen nokittaa, luulisitoimivan?
Alkoholia tietysti buustiksi?
Kyllä kakkosella ainaki unen saa ja lihakset lepposeks. Turhaan sitä bisseä litkit sen kanssa ^^
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Mulla ei sitte vaikuttanu yhtään syötynä noi. :S vaikka niitä 4 nielin nii ei mitää. mut jo puolikas 2mg sniffattuna tuntuu. on se jännä.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
Swoosh
Karvakuono

Post by Swoosh »

miymau wrote:Mulla ei sitte vaikuttanu yhtään syötynä noi. :S vaikka niitä 4 nielin nii ei mitää. mut jo puolikas 2mg sniffattuna tuntuu. on se jännä.
Joo syötynä ei itsellänikään tunnu 4mg kuin todella lievästi, sitten nokitettuna 2mg niin aika pakko mennä parin tunnin sisään nukkumaan.

Asiasta puheenollen, koitin aivan huvikseni polttaa sirdaludin, murskasin 4mg tabletin ja tein röökin keskelle pienen koko röökin pituisen reiän johon sulloin puikolla jauhot sisään, vastaus on... Ei tee poltettuna yhtään mitään MAHDOLLISESTI ehkä jotain tosi pientä.
Smack
Karvakuono

Post by Smack »

Tässä joskus keväällä otin kouluun noita ja nokittelin niitä varmaan joku 5 2mgn nappia (en siis kerralla kaikkia) ja kun rupes väsyttään niin kofeiinitabletteja kaveriks niin varsin rennosti meni se koulupäivä.
hYlatty
Tuppisuu

Post by hYlatty »

1/4 Osa 4mg napista, niin saa hyvät notkut, puolikkaasta paremmat, kolmasosasta tipahtaa.
I.V. käytössä tosin... enpä ole nokitellut koskaan...
w
Psykonautti

Post by w »

Mä en jostain syystä ole ikinä tipahtanut näistä, näyttää muilla olevan aika yleistä.. 2-4mg sirkkoja nokitellu eikä tuu kun ihan jees löysät, euforiaa ei niinkään. Mut onhan sekin mukavaa. Tottakai jos sänkyyn menee ja laittaa pään tyynyyn niin heti taju pois. :)
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

Lapinjärven siviilipalveluskeskuksessa nappasin laatan, elikkä 20mg sirkkoi ja paljo oanakodei, ku oli nii kova krapula. Kyl sien luentosalis oli ihan kiva nukkuu. Varsini, ku epäselvä nainen piti kelainfoo "kerrankin yksi mies oli kelassa ja mies halusi asumistukea, mutta mies joutui luopumaan asunnosta, koska se oli liian kallis."
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Juups, eilen dexmin (1200 mg) ja kaljan kanssa, tuli nautittua 20 mg, sirdaludia.... Kyllähän siitä aika nopeasti putosi... Mutta putosi mitä euforisempaan uneen... Nytkin aika kiva olo...
20g_utopiaa
Karvakuono

Re:

Post by 20g_utopiaa »

desoxy wrote:ei sirdaludeista mitään "oloja" saa. en tiedä miksi siinä edes mitään kolmiota on. mutta siihen mihin ne on tarkoitettu. eli lihasten rentouttamiseen ovat aivan loistavia! sellasen 4mg napin kun ottaa niin ei enää kolota eikä kivistä.
Hehe, mun mielestä on kyllä aika "olot" kun ei mitään paikkaa särje 8)

Joten taidanpa mennäkin työntään luteita suoniin.
"Normaali on enemmistö, entä sit ku me ollaan enemmistö?"
-JulmaHenri
budha
Karvakuono

Post by budha »

saiskohan noista sirkoista tisanidiin eroteltua niistä sidosaineista ettei tartteis vitunmoisia kasoja vetää..
ingen pant
Tuppisuu

Post by ingen pant »

4mg meni tämän pedon vatsaan -> ei vaikutusta. Ensikerralla ilman muuta tukin nenäni, varmaan tupla-annoksella. Tavoitteena siis tipahtaa ihan vain :) .
mauseri
LD50

Post by mauseri »

budha wrote:saiskohan noista sirkoista tisanidiin eroteltua niistä sidosaineista ettei tartteis vitunmoisia kasoja vetää..
ainakin kun väsää hihatöötit niin sinne kuppiin jää enemmän ku laki sallii. siis sitä paskaa..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Jos enemmän naitä kiskoo nenään, niin pirullista se, että saa seuraavana päivänä kaivaa nenästä massaa pois. Ihan siistei kyl jos haluaa nukkua, josks voi nukkua ihan muutenkin vaan, vaikka unien takia joita toi titsanidiini muokkaa kyl elävimmiks ja oudoiks.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
budha
Karvakuono

Post by budha »

mauser1911 wrote:
budha wrote:saiskohan noista sirkoista tisanidiin eroteltua niistä sidosaineista ettei tartteis vitunmoisia kasoja vetää..
ainakin kun väsää hihatöötit niin sinne kuppiin jää enemmän ku laki sallii. siis sitä paskaa..

meinaatko sitä et veteen ja filtteröi?
w
Psykonautti

Post by w »

Tosi tripauttavat unet näistä tulee joo. Todentuntusia, ja oikeestaan aina vaan hyviä ja euforisia unia eikä painajaisia ollenkaan. Harmi kun piti tänäänkin herätä töihin, olis niin mieli tehny vaipua siihen maailmaan takas. :)

edit: ps. hyvin valuu :x
mauseri
LD50

Post by mauseri »

budha wrote:
mauser1911 wrote:

meinaatko sitä et veteen ja filtteröi?
joo, siis aina ku oon väsänny töötit ni 2 tai 2,5 metrii vettä ja sit filsun läpi ni sitä kuonaa jää ihan saatanasti sinne kuppiin.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Aesma
OD

Post by Aesma »

2mg sirdalud nokitettuna parin kaljan jälkeen=KIVA.
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Ekoja kokeiluja joskus, 2x2mg sirkkaa nokitettuna, sitten muskottipähkinää 15g.
Helvetin paha olo tuli, oksensin kaks kertaa ja sitten nukahdin. :D

Nuo on kyllä hyviä, jos on univaikeuksia.
Nokittaa ~4mg, tulee hetken päästä ihan vähän aikaa kestävä letkeä olo, tuntuu kuin vajoaisi sängyn sisälle,
sitten nukahtaa. Muuhun näistä ei varmaankaan ole, viihdekäyttöön ainakaan. Ja seuraavana aamuna tajuton
pääkipu näiden takia.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Ei mulla oo ainakaan seuraavana päivänä ollut minkäänlaista päänsärkyä kun oon sirdaludia edellis iltana ottanut..
Paitsi joskus kun on alkon kanssa ottanut :D
Mun mielestä sirdalud on ihan mukava, ei kuitenkaan ehkä paras vaihtoehto viihdekäyttöön, mutta erinomainen nukahtamiseen.
Unet tosiaankin muuttuu paljon todentuntuisemmiksi kuin normaalisti ja yleensä ne unet muistaa vielä aika selvästi, erittäin mukavaa.
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Aesma wrote:Ei mulla oo ainakaan seuraavana päivänä ollut minkäänlaista päänsärkyä kun oon sirdaludia edellis iltana ottanut..
Paitsi joskus kun on alkon kanssa ottanut :D
Mun mielestä sirdalud on ihan mukava, ei kuitenkaan ehkä paras vaihtoehto viihdekäyttöön, mutta erinomainen nukahtamiseen.
Unet tosiaankin muuttuu paljon todentuntuisemmiksi kuin normaalisti ja yleensä ne unet muistaa vielä aika selvästi, erittäin mukavaa.
No mä oon yleensä juonu pari kaljaa aina alle, saattaa tuo pääkipu johtua siitä.

Mulle ei oo koskaan käynyt niin, että oon nukkunut noiden takia sen 2-4h ja sitten herännyt, enkä enää uudestaan saanut unta.
Kun tuollaisista oireista jotkut puhuu.
Aesma
OD

Post by Aesma »

jantardi wrote: Mulle ei oo koskaan käynyt niin, että oon nukkunut noiden takia sen 2-4h ja sitten herännyt, enkä enää uudestaan saanut unta.
Joo mä oon kanssa nukkunut kuin vauva vähintään 8 tuntia enkä kertaakaan(tietääkseni) herännyt.
Pentabarf
Lepakko

Post by Pentabarf »

Aesma wrote:
jantardi wrote: Mulle ei oo koskaan käynyt niin, että oon nukkunut noiden takia sen 2-4h ja sitten herännyt, enkä enää uudestaan saanut unta.
Joo mä oon kanssa nukkunut kuin vauva vähintään 8 tuntia enkä kertaakaan(tietääkseni) herännyt.
Minulla tuota heräilyä ilmaantuu jos useampana iltana ottaa sirdaludia putkeen. Unetkin tuntuvat muuttuvan huonommiksi. Yleensä herää johonkin painajaiseen.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
LucaBrasi

Post by LucaBrasi »

Kyllä sirkat toimii ja rentouttaa mukavasti.Uni kajahtaa niin ettei huomaakkaan ja minä ainakin nukun varsin leppoisasti.Juuri vedin 10 codia poreena,alkaa vähän laskea jo,joten sirkkaa nenään.Sirdat ehdottomasti nokkaan,ei ne muuten kolise.Ajattelin vetäistä 3x4mg.
0_0
Tuppisuu

Re:

Post by 0_0 »

catha wrote:Itselläni nämä tekevät letkeän fiiliksen. Minua nämä eivät väsytä. Yksinään loppujen lopuksi aika tylsiä, mutta bentsojen tai kevyiden opiaattien kanssa mukavaa.

edit: Eräs tuttavani tykkää rännitellä näitä. Sanoo että kun lyö männän pohjaan niin tulee hetkeksi samanlainen olo kuin esso nousuissa. Hmm, mitenköhän on.
^^ Joo toi kyl ihan totta, mut se olo ei kovin kauaa kestä, alle minuutin..
Kyl noista pubren kans parhaat olot on saanu. Viinan kans tippunu, nokkiin en oo ees testannu...
Mut tosi hyvii unii ainaki näkee ku tööteil heittää, jotai sellast unen ja valveen rajamailta :D
AbysmalGrave
Karvakuono

Post by AbysmalGrave »

Työviikolla parasta.
Ei tarvii paljon yli kahentoista maleksia koneen ääressä, ku hyvissäajoin nokittaa muutamat sirdaludit.
Helpottaa seuraavaa päivää huomattavasti.
Ei oo painellu kuvaton.comin random nappia koko yötä.
PCD
Psykonautti

Post by PCD »

Sirkat on paras nokittaa, vaikuttaa silloin parhaiten jopa 2-3 kertaa paremmin, itellä on muutama nelosen sirkka ja hyvin toimii jos haluaa unta ;)
Panic Chaos Disaster!
wwedd
Tuppisuu

Post by wwedd »

Itsellä eka kerralla 2mg sirkka kielen alla liuotettuna vähän renotutti, seuraavalla kerralla 6mg ei vaikuttanu edes yhtä paljon, joten tole vissiin aika nopeesti kasvaa. Vaikuttaako paremmin nokkaan vai hihaan? ja tarviiko filtteröidä jos hihaan tykittää?
Ram1t

Post by Ram1t »

wwedd wrote:Itsellä eka kerralla 2mg sirkka kielen alla liuotettuna vähän renotutti, seuraavalla kerralla 6mg ei vaikuttanu edes yhtä paljon, joten tole vissiin aika nopeesti kasvaa. Vaikuttaako paremmin nokkaan vai hihaan? ja tarviiko filtteröidä jos hihaan tykittää?

KAIKKI pillerit PITÄÄ filtteröidä jos suoneen meinaat heittää!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mulla nää ainakin meni sillein, että mää vetäsin sirkan 2 mg, ja sen jälkeen odotin mitä tapahtui ei nukahtanut, mutta tuli hyvä olo. Sen jälkeen toinen nokkaan. Sitten jossain kohtaa nukahdin, mutta mitä enemmän näitä vetää sitä paremmalta nää rupee tuntuun :D Kunnes tolet on niin isot ettei siitäkään saa mitään irti...

Mutta on se kiva aina silloin tälllöin saada paketti näitä, kun niistä riittää pitkäksi aikaa...
xxx-men
Kameleontti

Re:

Post by xxx-men »

catha wrote:Itselläni nämä tekevät letkeän fiiliksen. Minua nämä eivät väsytä. Yksinään loppujen lopuksi aika tylsiä, mutta bentsojen tai kevyiden opiaattien kanssa mukavaa.

edit: Eräs tuttavani tykkää rännitellä näitä. Sanoo että kun lyö männän pohjaan niin tulee hetkeksi samanlainen olo kuin esso nousuissa. Hmm, mitenköhän on.

Muutaman kerran piti testaa heittää hihaan noita sirkkoja eka 4mg ja hetken oli ok olo ja siihen se sit loppuikin. Pikkasen väsytti ja thats it. EIpä noi syötynäkään toimi juurikaan. 10kpl 2mg sirkkuja naamaan sai vasta pienen rentoutuksen aikaan.