Jos apteekissa myytäisiin reseptivapaata lääkettä, jossa on LSD:tä ja se olisi helposti eroteltavissa niin eiköhän se LSD-topic olis kans sen 100 sivua pitkä... Ja mitä siellä ylä-asteen käytävillä kuuli, niin kyllä se tais olla viina ja imppaus mil suurinosa pisti sen pään sekasin.Asidyyli wrote:Jo sata sivua tässä ketjussa. Vertaa vaikka LSD -ketjuun... huomaa kyllä millä aineilla teinit tykkää päänsä sekaisin vetää. Tsiisus.
No offense DXM-kulinaristeja kohtaan. I'm very fond of it as well, sorta...
The DXM topic
-
slack1
- Psykonautti
Re: The DXM topic
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
mussunaattori
- Psykonautti
Aikoinaan heroiinia käytettiin suomalaisissakin yskänlääkkeissä 
-
RcKokki
- Apteekki
Nyt on muutama trippi menny ihan ettei mitään vaikutuksia ilmaannu :?
-
Jormis
- Karvakuono
Dodiin, 150ml + 200ml pullot resilaria eroteltu, pienempi menee kaverilleni. Sunnuntai-yönä ois tarkotus "nauttia" juomat. 
EDIT: Onks kellään kokemusta siitä et miten hyvin toi eroteltu litku säilyy? Oon lukenu täältä että jopa 3 viikkoo, mut jotkut on sanonu että alle viikon? Se on siis nestemäisenä.
EDIT: Onks kellään kokemusta siitä et miten hyvin toi eroteltu litku säilyy? Oon lukenu täältä että jopa 3 viikkoo, mut jotkut on sanonu että alle viikon? Se on siis nestemäisenä.
-
Dexma
- Moderator
Paljonko otit ja missä muodossa?einstein wrote:Nyt on muutama trippi menny ihan ettei mitään vaikutuksia ilmaannu :?
-
RcKokki
- Apteekki
Oon aina 2dl resilar pullosta erotellu.Eli dxm 600mg. Mulle 8mg/kg, mutta parilla viime kerralla ei vaan oo tuntunu missään.Dexma wrote:Paljonko otit ja missä muodossa?einstein wrote:Nyt on muutama trippi menny ihan ettei mitään vaikutuksia ilmaannu :?
-
Dexma
- Moderator
Erottelu mennyt vituilleen, taikka sulla on liian pieni annos... Ootko paljon muiden aineiden kanssa lätrännyt?einstein wrote:Oon aina 2dl resilar pullosta erotellu.Eli dxm 600mg. Mulle 8mg/kg, mutta parilla viime kerralla ei vaan oo tuntunu missään.Dexma wrote:Paljonko otit ja missä muodossa?einstein wrote:Nyt on muutama trippi menny ihan ettei mitään vaikutuksia ilmaannu :?
-
RcKokki
- Apteekki
Onhan nuita muitakin jonkun verran tullu koikeiltuu mm.Ayahuasca,Lsa,Silokit,Mdma ja Lsd. Onhan toi erotteluki voinu kusta
Mutta tuskin on liian pieni annos kun ennen on tuolla annoksella kuitenkin potkinu.
-
Caktuz
- Tuppisuu
Moi!
Oon lukenu tätä threadia paljo ja haluisin kokeilla kyseistä litkua.. Itseasiassa erottelinki sitä jo 600 mg, mut on vähä pelko perseessä et uskallanko ottaa tota dexmii ku oon paroxetin-kuurilla.. Oon ollu nyt vajaa pari viikkoo ja syön 30 mg/päivä. Tänää jätin ottamatta, mut noi puheet serotoniinisyndroomasta ei paljo innosta... Osaatteko arvioida yhtää kannattaisko? :?
Oon lukenu tätä threadia paljo ja haluisin kokeilla kyseistä litkua.. Itseasiassa erottelinki sitä jo 600 mg, mut on vähä pelko perseessä et uskallanko ottaa tota dexmii ku oon paroxetin-kuurilla.. Oon ollu nyt vajaa pari viikkoo ja syön 30 mg/päivä. Tänää jätin ottamatta, mut noi puheet serotoniinisyndroomasta ei paljo innosta... Osaatteko arvioida yhtää kannattaisko? :?
-
pyty
- Psykonautti
Mä en lähtis pelleileen dexmin kanssa. Serotoniinisyndrooman riski on imo todellinen.
-
Caktuz
- Tuppisuu
Ok. Kauankohan pitäis pitää taukoo kuurist et paroxetiini poistus kehost (lue: tohtisin huitasta huiviin ton herkun)? 
-
AmanitaX
- Tuppisuu
Mitä järkeä olla paroksetiinikuurilla jos haluaa kuurin aikana vedellä jotain, joka paroksetiinin kanssa mahdollisesti aiheuttaa hengenvaarallisen serotoniinisyndrooman? SSRI:t ei kyllä toimi jos kuurin keskeyttää välillä viikoksi, pariksi. Pahimmillaan saat hirveät viekkarit niistä vaikka sanotaankin, ettei SSRI-lääkkeistä sellaisia tule. Jos sulla on paroksetiini määrätty masennukseen niin suosittelen, että syöt kiltisti sitä etkä lähde leikkimään dexmillä. Mutta, jos itse olisin päättänyt nauttia dexmiä ja olisin juuri nyt SSRI-lääkityksellä, niin pitäisin kyllä taukoa ainakin sen kaksi viikkoa tuosta lääkityksestä. Ihan vaan varmuuden vuoksi.
-
jantardi
- Psykonautti
15x 600-850mg 25 päivän sisällä, vikalla kerralla tuli joku sigmatason tapainen, tai joku.
20 minuuttia tuntui päivältä, vaikea kirjoittaa mitään trippitarinaa, kun ei muista oikein mitään.
Sen verran kyllä muistan, että monta kertaa näppäilin kännykkään "112", mutten koskaan soittanut.
Liikkuminen oli lähes mahdotonta, lisäksi tuntui, että syke oli 200, kehon lämpötila jotain 100 astetta.
Musiikkia ei pystynyt kuuntelemaan sekuntia kauempaa, alkoi ahdistaa niin paljon.
En tiedä mitä tapahtui, oli ihan normi 600mg annos. Varmaan pakkautui monen päivän dexmit ja kodeiinit.
Nyt olen pitänyt ~viikon taukoa. Ei kyllä tee mieli ottaa uudestaan pitkään aikaan.
20 minuuttia tuntui päivältä, vaikea kirjoittaa mitään trippitarinaa, kun ei muista oikein mitään.
Sen verran kyllä muistan, että monta kertaa näppäilin kännykkään "112", mutten koskaan soittanut.
Liikkuminen oli lähes mahdotonta, lisäksi tuntui, että syke oli 200, kehon lämpötila jotain 100 astetta.
Musiikkia ei pystynyt kuuntelemaan sekuntia kauempaa, alkoi ahdistaa niin paljon.
En tiedä mitä tapahtui, oli ihan normi 600mg annos. Varmaan pakkautui monen päivän dexmit ja kodeiinit.
Nyt olen pitänyt ~viikon taukoa. Ei kyllä tee mieli ottaa uudestaan pitkään aikaan.
-
Caktuz
- Tuppisuu
Alotin kuurin pari viikkoo sit, en tosin masennukseen, mut ikävästi kiinnostuin dexmist vasta muutama päivä sit ja toisaalta en haluis hyvin alkanutta kuurii lopettaakaa enää täs vaihees... Ku kelasin jos vaan parin päivän tauon ois voinu pitää ja ottaa dxm välis.AmanitaX wrote:Mitä järkeä olla paroksetiinikuurilla jos haluaa kuurin aikana vedellä jotain, joka paroksetiinin kanssa mahdollisesti aiheuttaa hengenvaarallisen serotoniinisyndrooman? SSRI:t ei kyllä toimi jos kuurin keskeyttää välillä viikoksi, pariksi. Pahimmillaan saat hirveät viekkarit niistä vaikka sanotaankin, ettei SSRI-lääkkeistä sellaisia tule. Jos sulla on paroksetiini määrätty masennukseen niin suosittelen, että syöt kiltisti sitä etkä lähde leikkimään dexmillä. Mutta, jos itse olisin päättänyt nauttia dexmiä ja olisin juuri nyt SSRI-lääkityksellä, niin pitäisin kyllä taukoa ainakin sen kaksi viikkoa tuosta lääkityksestä. Ihan vaan varmuuden vuoksi.
-
slack1
- Psykonautti
Oli aine mikä tahansa, niin kyllä se keho osaa sanoa, että koska riittääjantardi wrote:15x 600-850mg 25 päivän sisällä, vikalla kerralla tuli joku sigmatason tapainen, tai joku.
-
DayTripper
- Karvakuono
Ei todellakaan kannata pelleillä tämän aineen kanssa. Itse unohdin seikan jos toisenkin viime kerralla... Ekana vedin n. 300mg, sillä erottelu oli mennyt vituiksi. Puolen tunnin/45 minuutin huimauksen jälkeen EI MITÄÄN. Lähdin sitten vielä kaupunkiin ja kipaisin samalla reissulla uudet bensat ja Ressut. Resilar kainalossa apteekintädille: "Onkos teillä semmosta puhdistettua bensiiniä...?" "Minä käyn hakemassa."
Kaikki sujui ihan jees. Menin kotiin erottelemaan kuuttasataa ja erottelin loppuun myös sen n. 300mg, joka jäi ylitse edelliseltä kerralta. Kello oli puoli 10 illalla, kun sain litkut sisuksiini. Muistan katsoneeni kelloa 22:40 ja 22:45. Sen viiden minuutin aikana meninkin niin sekaisin, ettei mitään rajaa. Painajaismainen kokemus! Tunsin kuolevani, eikä se varmaan kaukana ollutkaan. Välillä huomasin, etten muistanut hengittää ollenkaan. Sitten haukoin happea, kuin olisin ollut hukkumassa... Kaikki oli TODELLA sekaisin. En tosiaankaan tajunnut yhtään mitään. Muistan miettineeni sanaa "DXM", enkä yhtään tajunnut mitä se tarkoittaa. Sisuskalut tuntuivat olevan tulessa. Jossain vaiheessa olin ihan varma, että olin muualla, ja sitten havahduin siihen, että on oksennukset kurkussa.
Nyt vasta jälkeen päin tajusin ottaneeni saman päivän aikana n. 1200mg, vaikka tarkoitus oli ottaa 600. Ja olin ihan yksin koko ajan. Olisi pitänyt pyytää joku tsekkaamaan menoa... Ehkä tukehtumiskuolema ei olisi ollut niin tipalla. (Olin vielä ennen trippiä ihan varma, etten oksentaisi, sillä en ollut vielä koskaan ennen laatannut DXM:stä!)
Ja se seuraavan päivän krapula! Ihan kuin olisi vetänyt hirveät lärvit edellisiltana... Oli kyllä heikko olo. Tuntuu vieläkin vähän epätodelliselta. Olenko minä elossa? Voipi olla, että jätän tästedes trippailun niille, joiden keho sen kestää. Tai ehkä vain keräilen itseäni jonkin aikaa
...Uudelleensyntyäkseen täytyy kai ensin kuolla.
Kaikki sujui ihan jees. Menin kotiin erottelemaan kuuttasataa ja erottelin loppuun myös sen n. 300mg, joka jäi ylitse edelliseltä kerralta. Kello oli puoli 10 illalla, kun sain litkut sisuksiini. Muistan katsoneeni kelloa 22:40 ja 22:45. Sen viiden minuutin aikana meninkin niin sekaisin, ettei mitään rajaa. Painajaismainen kokemus! Tunsin kuolevani, eikä se varmaan kaukana ollutkaan. Välillä huomasin, etten muistanut hengittää ollenkaan. Sitten haukoin happea, kuin olisin ollut hukkumassa... Kaikki oli TODELLA sekaisin. En tosiaankaan tajunnut yhtään mitään. Muistan miettineeni sanaa "DXM", enkä yhtään tajunnut mitä se tarkoittaa. Sisuskalut tuntuivat olevan tulessa. Jossain vaiheessa olin ihan varma, että olin muualla, ja sitten havahduin siihen, että on oksennukset kurkussa.
Nyt vasta jälkeen päin tajusin ottaneeni saman päivän aikana n. 1200mg, vaikka tarkoitus oli ottaa 600. Ja olin ihan yksin koko ajan. Olisi pitänyt pyytää joku tsekkaamaan menoa... Ehkä tukehtumiskuolema ei olisi ollut niin tipalla. (Olin vielä ennen trippiä ihan varma, etten oksentaisi, sillä en ollut vielä koskaan ennen laatannut DXM:stä!)
Ja se seuraavan päivän krapula! Ihan kuin olisi vetänyt hirveät lärvit edellisiltana... Oli kyllä heikko olo. Tuntuu vieläkin vähän epätodelliselta. Olenko minä elossa? Voipi olla, että jätän tästedes trippailun niille, joiden keho sen kestää. Tai ehkä vain keräilen itseäni jonkin aikaa
...Uudelleensyntyäkseen täytyy kai ensin kuolla.
-
dredi
- LD50
1200mg on ihan siedettävä annos, luultavasti teit vaan erottelun niin päin persettä että vedit sitä bensaa kitusiisi, onneksi olkoon. 
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
slack1
- Psykonautti
Mietin kans, että jos kokemus kestää 5min ja käynnistyy 10min niin taitaa olla ne ressut nyt siel bensapulloissa...
-
RcKokki
- Apteekki
Mitä vittua ? ressut bensa pulloissaslack1 wrote:Mietin kans, että jos kokemus kestää 5min ja käynnistyy 10min niin taitaa olla ne ressut nyt siel bensapulloissa...
-
mussunaattori
- Psykonautti
Heh oli taas mielenkiintoinen trippi vaikkakin vain 2p. Olin lähes koko tripin silmät kiinni pimeässä huoneessa ja kuuntelin shponglea. Yhdessä vaiheessa kaikki muuttui mustavalkoseksi ja olin aivan varma että pystyin näkemään pimeässä kuten kissat, mutta ei se sitten oikein toiminutkaan (:D). Jännää oli myös se kuinka aivot pyrki korvaamaan näköaistia kun olin silmät kiinni. Näin silmäluomien läpi käteni jota heilutin ja joidenkin huonekalujen "ääriviivat". Kun nousin pystyyn ja aloin vähän liikkumaan niin kaikki alkoi sumenemaan. Tietty kyse voi olla vain hallusinaatiosta tai vastaavasta, sen sijaan että sillä olis mitään tekemistä aivojen pyrkimyksestä korvata näköaistia... Silmäluomien alta löytyi myös DXM-planeetta (sijaitsi kukkuloiden takana.. ööh) jossa lentelin metsässä. Näin myös ihmisen tapaisen DXM-olennon johon en saanut mitään yhteyttä. Paljon paljon muitakin mukavia visuaaleja tripin alusta loppuun asti.
On tää DXM kyllä ihana aine, jotenkin koen sen turvalliseksi ja luotettavaksi. Outoa että joidenkin mielestä 3p ja siitä eteenpäin on pelkkää kaaosta. Onhan se toisinaan aika rajua menoa (muutaman 3p:n kokeneenani), mutta ei auta kun antautua vietäväksi ja antaa DXM:n näyttää. Kohta kai kokeilen LSA:ta, en usko että tulee vetämään vertoja DXM:lle... Mutta juu.
On tää DXM kyllä ihana aine, jotenkin koen sen turvalliseksi ja luotettavaksi. Outoa että joidenkin mielestä 3p ja siitä eteenpäin on pelkkää kaaosta. Onhan se toisinaan aika rajua menoa (muutaman 3p:n kokeneenani), mutta ei auta kun antautua vietäväksi ja antaa DXM:n näyttää. Kohta kai kokeilen LSA:ta, en usko että tulee vetämään vertoja DXM:lle... Mutta juu.
-
DayTripper
- Karvakuono
Kokemus kestää 5-10 minuuttia?!? Kerroin ottaneeni annokseni klo 21:30. Sitten ehkä puolisen tuntia myöhemmin ryhtyi huimaamaan, kuten aina ennen kuin kunnon trippi alkaa. Noin klo 22:40 se Trippentroppi sitten alkoi. Ja se painajainen kesti ainakin klo 3:n asti. Esitin asiani aika epäselvästi.
Ja olen kyllä aina ollut tarkka noissa erotteluasioissa. Ja jos edellisen kerran otin 600mg ja nyt puolet enemmän ja kuitenkaan painoa ei ole kovin paljon... Veikkaan että se oli yksinkertaisesti liikaa meikäläiselle. Mutta nyt on huoleton ja puhdistunut olo. Ja olen kai aina ollut sitä tyyppiä, joka oppii vasta kantapään kautta.
Niin ja nyt kun laskeskelin, annos oli n. 21mg/kg
Ja olen kyllä aina ollut tarkka noissa erotteluasioissa. Ja jos edellisen kerran otin 600mg ja nyt puolet enemmän ja kuitenkaan painoa ei ole kovin paljon... Veikkaan että se oli yksinkertaisesti liikaa meikäläiselle. Mutta nyt on huoleton ja puhdistunut olo. Ja olen kai aina ollut sitä tyyppiä, joka oppii vasta kantapään kautta.
Niin ja nyt kun laskeskelin, annos oli n. 21mg/kg
Last edited by DayTripper on Mon 19 Jan 2009, 20:23, edited 1 time in total.
-
Dexma
- Moderator
Ei dxm välttämättä ole kaaosta. Kokeilkaa tuota 4 plateauta vaikka 10 kertaa niin ei enään niin pahalta tunnu...mussunaattori wrote:
-
mauseri
- LD50
riippuu siitä mitä haet matkustelulta.. itelläni ainakin hbwr on antanut ehdottomasti, parhaimmat/hauskimmat ja ennenkaikkea: eniten mua opettaneet trippini.. ja niiden avulla uskon tajunneeni lopullisesti sen mitä oon jo pitkään epäillyt.. mielestä on suurin osa täysin tutkimatonta (mutta löydettävissä olevaa) aluetta.. tosin Dexmi on jees, mut mua se ei auta (tai ei oo ainakaan vielä auttanut) tajuamaan, mitä mun pitäisi elämässäni muuttaa, että osaisin nauttia siitä selvinpäin.. viime tripin vedin toissa viikon perjantaina ja sen jälkeen oon nauttinut täysillä jokaisesta selvästä hetkestä.mussunaattori wrote:Kohta kai kokeilen LSA:ta, en usko että tulee vetämään vertoja DXM:lle... Mutta juu.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Dexma
- Moderator
Aah no sitten ymmärrän. Yksinkertaisesti oli vain liian iso annos sulle... Dxm vaikuttaa noin 3 tunnin päästä vasta täysillä, sen takia varomattomat muistakaa ensin odottaa se 3 tuntia aina...DayTripper wrote:Kokemus kestää 5-10 minuuttia?!? Kerroin ottaneeni annokseni klo 21:30. Sitten ehkä puolisen tuntia myöhemmin ryhtyi huimaamaan, kuten aina ennen kuin kunnon trippi alkaa. Noin klo 22:40 se Trippentroppi sitten alkoi. Ja se painajainen kesti ainakin klo 3:n asti. Esitin asiani aika epäselvästi.
Itse näkisin, että tätä voidaan selittää ihan psykologian kantilta, mutta toisaalta dexmiä kiskovana henkilönä minua on aina kiehtonut ajatus siitä, että dexmi saattaisi mahdollistaa jotain yliaistimista... hmm. No se on vain uskoa ja intoa ei mitään tieteellistä... Mutta yksi pointti tuossa on se, että OIKEASTI pystyt LUOMAAN täydellisen AISTIHARHAN aivoillasi pimeästä aluesta sellaisena kuin mitä olisit muistanut sen olevan valoisana TAIKKA, että mitä kuvittelisit sen olevan valoisana...mussunaattori wrote: Olin lähes koko tripin silmät kiinni pimeässä huoneessa ja kuuntelin shponglea. Yhdessä vaiheessa kaikki muuttui mustavalkoseksi ja olin aivan varma että pystyin näkemään pimeässä kuten kissat, mutta ei se sitten oikein toiminutkaan (:D). Jännää oli myös se kuinka aivot pyrki korvaamaan näköaistia kun olin silmät kiinni. Näin silmäluomien läpi käteni jota heilutin ja joidenkin huonekalujen "ääriviivat". Kun nousin pystyyn ja aloin vähän liikkumaan niin kaikki alkoi sumenemaan.
Toisaalta myös pimeissä huoneissa saattaa tulla uusia yllätyksiä vastaan dexmeissä
-
dredi
- LD50
Kyllä käsittääkseni on kyse melko samankaltaisesta ilmiöstä kun opiaattinuokuissa joskus näkee silmäluomien läpi...
-
Dexma
- Moderator
Saattaa olla, että tuo että silmät ovat herkempiä valolle olla totta. Vaiko puhutko jo valveunista?dredi wrote:Kyllä käsittääkseni on kyse melko samankaltaisesta ilmiöstä kun opiaattinuokuissa joskus näkee silmäluomien läpi...
-
dredi
- LD50
Jaa-a, en tiedä olisiko kyse valveunista, siinä vaiheessa kun näkee ympäristön tarkasti vaikka silmät ovat kiinni. Kerran kävi niin että suljin nuokuissa silmät ja näin ympärillä saman huoneen kuin silmät auki, mutta kaikki värit olivat hiukan erilaiset, ja ympärillä oli paljon kuvitteellisia henkilöitä. Sitten aloin juttelemaan niiden kanssa. Kyllä oli hassua.Saattaa olla, että tuo että silmät ovat herkempiä valolle olla totta. Vaiko puhutko jo valveunista?
Kerran taas suljin silmät ja näin saman huoneen kuin muutenkin, ja nappasin käteeni kirjan ja aloin lukemaan sitä. Aloin ihmettelemään kun joka sivulla luki vain jotain "xzkjzhfilhsjkn" sotkua jolloin kirja hävisi ja huomasin kirjan olleen valveunta, vaikka kaikki muu näkemäni olikin todellista.
Omituisia juttuja voi sattua opiaatteja vetäessä.
-
slack1
- Psykonautti
Tolla mun kovimmalla tripillä näin yhdessä vaiheessa paremmin silmät kiinni, kuin silmät auki. Jännä juttu miten aivoilla on niinkun tommonen backup todellisuus siellä jossakin 
-
gaia
- Kameleontti
Elikkäs nyt lähipäivinä olis tarkoitus sitten vihdoin valmistaa tuota dxm-freebasea. Eihän sillä ole mitään väliä jos dxm:n erottelee resilarista tuolla suomalaisella ohjeella? Tuossa Bluelightin ohjeessahan käytetään ammoniakkia soodatuhkan sijasta.
Eli juttuko menisi sitten sillälailla, että puhdistetun bensiinin annettaisiin haihtua pois, ja jäljelle jäänyt mömmö annettaisiin kristallisoitua, joka taas miksattaisiin suolahapon kanssa? Miten lopputuloksesta voi olla varma ettei joukkoon ole jäänyt suolahappoa sillä sitähän ei olisi mukava saada kiduksiinsa.
Eli juttuko menisi sitten sillälailla, että puhdistetun bensiinin annettaisiin haihtua pois, ja jäljelle jäänyt mömmö annettaisiin kristallisoitua, joka taas miksattaisiin suolahapon kanssa? Miten lopputuloksesta voi olla varma ettei joukkoon ole jäänyt suolahappoa sillä sitähän ei olisi mukava saada kiduksiinsa.
Vai toimiiko?
-
surly
- Lepakko
Teoriassa 1,0g DXM tarvii 0,134...g HCL jotta saadaan tai ~36,8ml HCL liuosta jos konsentraatio on 0,1mol/l jotta saadaan DXMHCL. Sen onko siinä jäljellä enää DXMHCL voi nähdä jollain pH indikaattoreilla. En mitään helpompaa tapaa tässä nyt heti keksi.gaia wrote:Elikkäs nyt lähipäivinä olis tarkoitus sitten vihdoin valmistaa tuota dxm-freebasea. Eihän sillä ole mitään väliä jos dxm:n erottelee resilarista tuolla suomalaisella ohjeella? Tuossa Bluelightin ohjeessahan käytetään ammoniakkia soodatuhkan sijasta.
Times are tough, huh, bud?