DMT (dimetyylitryptamiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Touchet
Moderator

Re: DMT

Post by Touchet »

SamaNisti wrote:^ Mut kyllähän ne kasvitkin kehittyy ja niiden "olemus" henki muuttuu. Siis tohon DMT on DMT, LSD on LSD juttuun ;).
Veikkaisin, että kun kyse on (suht simppelistä) neurotransmitterista, niin lähinnä se psykofarmakologian muutos tapahtuu siinä vastaanottavassa päässä. Siis onhan toi tavallaan ihan hyvä, että ihminen taikauskoisuutensa avulla indusoi parempia ja merkittävämmältä tuntuvia trippejä. Uskoo, että "tää kasvi haluaa opettaa mulle jotakin," niin aivan varmasti opettaa.

edit: deletoin turhan sanan
Last edited by Touchet on Tue 16 Dec 2008, 12:59, edited 1 time in total.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

^ jep. Kiitti "maan pinnalle" palautuksesta ja vilkaise vielä kun editoin tota edellistä viestiä hieman jos ehdit jo :lol:. Pidän näistä " " -sarkasmi merkeistä kun kaikki tuntuu aika sarkastiselta.-
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Touchet wrote:ihminen taikauskoisuutensa avulla indusoi parempia ja merkittävämmältä tuntuvia trippejä. Uskoo, että "tää kasvi haluaa opettaa mulle jotakin," niin aivan varmasti opettaa.
Ja jos ei usko, niin sitten se ei varmasti opeta, koska kokija ei ole vastaanottavalla taajuudella. 8)
Hallusinogenit opettaa juuri niin paljon kuin kohdehenkilö on valmis vastaanottamaan.
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Noniin eli onkos lain vastasta tilata tuota mimosa hostilis juurikaarnaa?
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Mushroombear
Tuppisuu

Post by Mushroombear »

Kyllä on, sisältääpi kiellettyjä aineita joten missään tapauksessa ei ole laillista sitä Suomeen tuoda rajan yli.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

laki koskee niitä jotka, jää kiinni!
wtf
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

DMT = Man For All Seasons :D

Tarvittaessa myös kovin jouluinen.
Happotatti
Apteekki

Re: dmt+vaporisaattori

Post by Happotatti »

Tässä olis englanninkieliset ohjeet extractointiin http://www.erowid.org/chemicals/dmt/ext ... ide1.shtml. Voisinpas itsekin kokeilla tuota, ayahuascan kanssa ei oikein tärpännyt kun oli liian pelottavaa (huono trippi). 30g mimosaa saa n.5-6 annosta riippuen kuinka hyvin onnistuit erottelussa.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
ukko73
Tuppisuu

Re: dmt+vaporisaattori

Post by ukko73 »

Löytyy huomattavasti yksinkertaisempikin prosessi josta ilmeisesti on saatu ihan hyviä tuloksia, oliks se nyt lazymans tek.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Kalastaja wrote:Tästä oli muuten uusimmassa entheogen reviewssa parinkymmenen sivun juttu
Hmm, luulin että ER lopetettiin - eikö sittenkään?
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Aukikco wrote:
Kalastaja wrote:Tästä oli muuten uusimmassa entheogen reviewssa parinkymmenen sivun juttu
Hmm, luulin että ER lopetettiin - eikö sittenkään?
Tulisko viel yks numero tai kaks.
Mut päätös lopetuksesta tehtiin jo viime vuoden alkupuolella.

Harmi sinällään. Hyviä juttuja siinä ollut ja noin. Paljon kivempi lukea kuin selata lukuisia foorumeita sieltä täältä.
En tiedä paljon tilaajia ollut, mutta jostain lukemastani sain käsityksen että 500 - 1 000. Lähempänä viittäsataa kai.
Muutenki tullut fiilisteltyä viimeaikoina noita aika ug julkaisuja jenkeistä. Thomas Lyttlen 80-luvun lopussa 90-luvun alussa julkasemaa "Psychedelic Monographs" nyt ollu hyppysissä. Ainakin tossa numerossa, joka ollut hyppysissä on tosi innostava ja yhteisöllinen henki. Me vastaan DEA, me ja maailma ym. Tosi kiinnostavia juttuja, vaikka vanhentuneita nyt jo ovatkin. Mut ihan noin kulttuurihistoriallisesti tosi kovaa tavaraa.
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

HAITTAAKO jos on valkoviinietikka 6% vaikka ohjeessa sanotaan että pitäs olla 5%?
Onks sillä mitään väliä kuin vahvaa etikkaa on? Ja miks pitää olla juurikin VALKOviinietikkaa? Miksei tavallinen etikka käy?

Kiitos.

P.S. aion silti käyttää mun 6% etikkata koska oon kapinallinen, mutta kiinnostais saaha vastauksia.
dredi
LD50

Post by dredi »

Ei haitanne.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

Niinno en kuvitellutkaan et se haittais jotenki, mutta kiinnostaa että miks ohjeessa on valkoviinietikka miks ei mikävaan etikka käy? vai onkse sellanen kermapyllyjuttu, että valkoviinietikalla eroteltu deeämtee maistuu sivistyneemmältä. vittuun sivistys, sanon minä!
mut ei se kai siitä voi johtua.. ehkä se on vaa laitettu siihen ohjeeseen ku se n yt vaan oli kaapissa sopivasti tai jotain sellasta... mutta mä en SAA RAUHAAAA!!1 ennen kun mä tiedän tämän jutun, nii bliis kertokaa mulle!
Ei sen tarvii olla ees totta kunhan kuulostaa uskottavalta!

nim. neuroosi-ko mulla?
dredi
LD50

Post by dredi »

Valkoviinietikka sen vuoksi että se on puhtaampaa kuin muut etikat. Tärkein aine siinä etikassahan on etikkahappo, kaikki muu on ylimääräistä ja turhaa ja haittaa vain prosessia.
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

KIITOS DREDI MUSSUKKA! Nyt vihdoin saan rauhan.
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Mä kun olen aina kuvitellut että väkiviina etikka(white vinegar) olisi puhtainta.
Image
dredi
LD50

Post by dredi »

_FOOL_ wrote:Mä kun olen aina kuvitellut että väkiviina etikka(white vinegar) olisi puhtainta.
No sitähän mä just tarkotin.

Kielimuuri...
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

No oli se mulle tarpeeks uskottavaa..
dredi
LD50

Post by dredi »

Niin no mä kun luulin että toi valkoviinietikka on just sitä white vinegaria. Jota siis pitäisi käyttää. Mutta kyllä varmaan luulisi valkoviinietikankin toimivan ihan hyvin. Pääasia että siinä on sitä etikkahappoa.

ps. jos ohjeessa käsketään käyttää 5% etikkaa ja sulla on 6% niin kannattaa varmuuden vuoksi laimentaa vähän vedellä sitä, niinku 5 prosenttiseksi asti.
bUkkA

Post by bUkkA »

dredi wrote:Niin no mä kun luulin että toi valkoviinietikka on just sitä white vinegaria. Jota siis pitäisi käyttää. Mutta kyllä varmaan luulisi valkoviinietikankin toimivan ihan hyvin. Pääasia että siinä on sitä etikkahappoa.

ps. jos ohjeessa käsketään käyttää 5% etikkaa ja sulla on 6% niin kannattaa varmuuden vuoksi laimentaa vähän vedellä sitä, niinku 5 prosenttiseksi asti.
niin ja hommata joku kallis laite jolla sittten voi mitata, että aivan varmasti on se 5%
dredi
LD50

Post by dredi »

Hehe, paljon DMT:tä liikkeellä nykyään... :)
dredi
LD50

Post by dredi »

Tämä kuvaa hyvin freebase-DMT:n vaikutusta

Image
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

dredi wrote:Tämä kuvaa hyvin freebase-DMT:n vaikutusta
Mulla taas tämä on hyvin lähellä...

http://www.boohbah.com/zone.html
Image
bol
Kameleontti

Post by bol »

_FOOL_ wrote:
dredi wrote:Tämä kuvaa hyvin freebase-DMT:n vaikutusta
Mulla taas tämä on hyvin lähellä...

http://www.boohbah.com/zone.html
Toi peli on helvetin hauska.
dredi
LD50

Post by dredi »

"peli?" eihän tossa oo mitään pointtia... olis kyl varmaan hauska trippaillessa
tRip
Moderator

Post by tRip »

Pitäs muuten kokeilla DMT&K-hole.. :razz:
Uskoisin että ainakin käsitys ihmisenä olemisesta katoaisi johonkin täysin sfääreihin.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Poltin tänään vähän.. Set&setting ei ollut kunnossa, koska luulin että siinä olis todella vähän DMT:tä. Poltin hehkulamppuvapossa ja en pystynyt ottaa kaikkea koska, Kesti kokonaisen sekunnin että vaikutus alkoi. Näin kaikkialla samaa visuaalia, näin sitä myös hapoissa. Menin vähän paniikkiin ja konttasin olohuoneeseen ja ties minne ja soitin kaverille ja selitin kuinka kauheaa se oli (johtui kai dmt:n mausta suussa ja tunteesta keuhkoissa ja kurkussa). Hengästyin todella paljon ja kädet tärisi. Aistit herkentyi yli tunniksi. Jälkiolot oli samanlaista kuin olisi "vain hapoissa".
Luulin että vaikutus kesti alle 3 minuuttia mutta siinä meni 20 minuuttia.. Jälleen kerran failasin enkä pystynyt miettimään mitään siinä ahdistuksen keskellä.
Kauhea maku...Näin 7 tunnin päästä haistan vielä välillä DMT:n.. Muovia..Stydiä muovia.
Vapoon jäi vähän ja taidan antaa kaverin kokeilla.

Ei todellakaan jäänyt viimeiseksi kerraksi vaikka kokemus oli negatiivinen!
Set & setting :roll:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Uke
LD50

Post by Uke »

Otatteko te kaikki vapottamalla tuon vai ottaako tuota kukaa nenää / suuhu? Meinasin vaa, et en jaksais väsää mitään vapoa, vaikka se nyt ei vaikee olekkaa, jos nyt tätä joskus tossa sais.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Gandalffi wrote:Otatteko te kaikki vapottamalla tuon vai ottaako tuota kukaa nenää / suuhu? Meinasin vaa, et en jaksais väsää mitään vapoa, vaikka se nyt ei vaikee olekkaa, jos nyt tätä joskus tossa sais.
Toimii vapottamalla parhaiten, en tiiä nokittamisesta oikein, jos oraalisesti haluut nauttia niin tarviit jonkun MAO-inhibiittorin esim. harmalaa muutama gramma ja annostus sillon vähän isompi, varmaan noin vähän alle 2x isompi annos on ok.

DMT toimii mun tietojen mukaan erilailla ja vähemmin intesiivisemmin oraalisesti nautittuna, polttaminen on suositeltua.
Terence McKenna muistaakseniin suositteli ihan vaan hehkulamppuvapoa ja valmistat sen näin helposti noin 15 minuutissa; http://www.youtube.com/watch?v=RhEGp7aD-qA

Ei oo vaikeeta, mutta jos vaikeuksia pitää keuhkoissa ne dmt höyryt niin voi oraalisestikin mennä silloin, mutta höyrystäminen on kaikista suositeltavin tapa.

Toimii myös esim. piipusta tai bongista ilman vettä poltettuna mut sillon kantsii varoo kuumentamasta sitä liikaa ja suoraan.
Toimii myös sätkästä, mutta tällöin menee hukkaan ihan tajuton määrä ja tämä on luultavasti vähiten kannattava tapa nauttia DMT:tä.

Vastaus kysymykseesi:
En ole itse ottanut dmt oraalisesti ja vapottanut vain pieniä määriä 20mg ja pienempiä annoksia tutustumis mielessä,
en usko että moni ottaa dmt:tä oraalisesti tai nokittaa.