The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Aesma
OD

Re: The DXM topic

Post by Aesma »

Fuck man things are getting really weird out here, I mean there!!
CRAZY STUFF GOING ON:.......... :twisted: :evil: :twisted: :twisted: :twisted:
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Mäkin otan 7min päästä :)
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Hmm... Mitähän vittua nyt taas...
40min kulunu, kuumotta, tuntuu ihan ku tää toimis niinku jotkut jarrut. Outoo, ei oo ennen ollu tällasta tunnetta. :D
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

heh-hee,tietääkö kukaan saako erotellusta dexmilitkusta mitenkään kiinteämpää? tököttiä tai jotain... helpottais lievästi huiviin heittoa.
. . . (--) °
maKe
Karvakuono

Post by maKe »

Vähän offia, mutta kuka haluaa päästä nopeiten mielisairaalaan? :twisted:

-http://www.horror-shop.net/product_info ... cts_id/784
-http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... ija-lauta/
-http://en.wikipedia.org/wiki/Ouija

+ Dexmiä 3-4plateaulla samaan aikaa :lol:

Kuulostaa humpuukilta tuo, mutta eikai kaikki ihmiset ole niin päästään vialla tai kusipäitä että kehtaa valehdella suurinta osaa noista stooreista?
Pelottava vekotin kieltämättä, jää iteltä kokeilematta ihan vaan kun olen muutenkin niin heikkohermonen kyseisiä asioita kohtaan.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mun mielestä DXM kokemus ei tarvitse mitään oujaa lautaa, kunhan vain kerran löytää sen hengen niin se on aina läsnä, kun haluaa...

Ouja lauta on kyllä muuten tosi outo asia, mutta sekin on vain yksi keino tutkia niitä asioita joita saamme ympäriltä tietoomme...
DayTripper
Karvakuono

Post by DayTripper »

Itse on joskus tullut kyhättyä semmoinen leivinpaperihökötys (nuorempana) ja kavereiden kanssa mentiin metsään pelaamaan "spiritismiä". Eihän siitä mitään tullut, kun alkysyksy ja aurinko paistaa, eikä yhtään tunnelmaa ja puolelta porukasta pettää aina pokka kun pitäisi ruveta mumisemaan jotain taikasanoja. Joo no, enää en usko moisiin. Kaveri kyllä väittää, että oli tapahtunut outoja kun olivat viimeksi kokeilleet. Tiedä sitten minkä aineiden alaisina olivat olleet...

Liittyy taas olennaisesti DXM:ään, mutta :lol:

Tänään muuten mennään. Säästin varmuudeksi sen ensimmäisestä erotteluvaiheesta jääneen litkun, sillä minulla on huono aavistus... Onko kukaan erotellut erikseen tuosta mömmöstä? Kun jostain syystä on semmonen fiilis, että DXM saattaisi yhä oleilla siellä. Sen tosin näkee kohta.
DayTripper
Karvakuono

Post by DayTripper »

Aaaaaagh! Johan pistää kiroamaan! Oli näköjään liian vähän bensaa erottelussa mukana, kun pisti pelkän huimauksen päälle, mutta ei lähde sitten kunnolla käyntiin. Nyt kyllä ärsyttää ja niin paljon etten löydä sanoja... .. .
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Dexma wrote:Mun mielestä DXM kokemus ei tarvitse mitään oujaa lautaa, kunhan vain kerran löytää sen hengen niin se on aina läsnä, kun haluaa...

Ouja lauta on kyllä muuten tosi outo asia, mutta sekin on vain yksi keino tutkia niitä asioita joita saamme ympäriltä tietoomme...
Mä löysin dexmi-hengen pari vuotta sitten polttaessani salviaa roboteissa. Se kuoriutu mulle semmoisesta kotilosta. Se on vaan niin outo henki, etten vieläkään oikein ymmärrä, ei sitä varmaan koskaan. Mutta aina kun se tulee se vihjaa että olisin mennyt liian pitkälle. Todella mielenkiintoista, etten sanoisi jännää. Mutta uudenvuoden aatto oli jotain todella kovaa menoa.

Dexma, onko toi Avaruuskatti Tohtori Sykeröstä avatarissas?
mussunaattori
Psykonautti

Post by mussunaattori »

Mushruumis wrote:heh-hee,tietääkö kukaan saako erotellusta dexmilitkusta mitenkään kiinteämpää? tököttiä tai jotain... helpottais lievästi huiviin heittoa.
Sitä sitruunahappodeksmiä voi siinä lopussa keittää niin kauan, että siitä jää jäljelle pieni sormilla muoltoiltava tahna. Jotkut sanoo että syntyy hävikkiä ja jotkut sanoo että ei, mutta kannattaa varautua jos kokeilet. Ei sen sitruunahapon juominen pitäis kyllä olla ylitsepääsemätöntä.
RoboPoski wrote:Dexma, onko toi Avaruuskatti Tohtori Sykeröstä avatarissas?
Liisa ihmemaassa ;)
Aesma
OD

Post by Aesma »

DXM on kyllä omasta mielestäni yksi parhaista ja monipuolisimmista päihteistä ja suhkot edullista vielä ja vähintään puoli laillista ja hyvin helposti saatavilla, ongelmista ja haitoista en sen enempää tiedä, itse en ole mitään vakavaa huomannut DXM käyttöni aikana..
Joillekkin erottelu on pakollinen, mut itseäni ei haittaa enää yhtään jos en erottele,
ei mene vatsa kipeäksi ja harvoin saan edes paskat väännettyä kuin vasta seuraavana päivänä vaikka annokset yleensä ovat päälle 200ml(600mg), kun taas muutamalle tuttavalleni erottelu on täysin välttämätön,
heillä menee vatsa ihan sekaisin ja kuulemma kestämättömät kivut vatsassa ja loppu illasta tulee pelkkää kuraa perseestä,
mutta itselläni ei ole esiintynyt kuin pari kertaa samankaltaisia ongelmia ja olen voinut keskittyä trippiin täysillä.
DXM sopii omasta mielestäni niin bileisiin kuin yksin pohdiskeluun ja trippailuun.
DXM:ää kannattaa ehdottomasti kokeilla jos on jo entuudestaan sitä harkinnut,
mutta siltä ei kannata heti ensimmäisellä kerralla odottaa mitään, antaa Dexmin näyttää.
Hmm... ehkä mun pitäisi mennä takaisin nukkumaan, tulin vaan selittämään jotain ihme paskaa tänne kun ei ollut taas muuta tekemistä,
apteekkissa voisi käydä kohta jos jaksaisi herätä...
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Psytrance ja ambient on dexmeissä jees, mutta mulla on eräs muriseva suosikki. Brodequin
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

RoboPoski wrote:
Mä löysin dexmi-hengen pari vuotta sitten polttaessani salviaa roboteissa. Se kuoriutu mulle semmoisesta kotilosta. Se on vaan niin outo henki, etten vieläkään oikein ymmärrä, ei sitä varmaan koskaan. Mutta aina kun se tulee se vihjaa että olisin mennyt liian pitkälle. Todella mielenkiintoista, etten sanoisi jännää. Mutta uudenvuoden aatto oli jotain todella kovaa menoa.
Mää näkisin dexmin hengen erittäin vahvana henkenä, (on se sitten oikeasti mikä tahansa) mutta näkisin, että kyseisenen henki voi viedä häntä joka tätä seuraa niin johonkin. Hankala tietenkin on sanoa mihin, itse olen 4 vuotta tätä henkeä seurannut ja jotain tuntuu kokoajan saavuttavan. Jotain olen myös saavuttanut. Mutta edelleen tuntuu, että suurin juttu on edessä. Itseäni ei ikinä ole pelottanut mennä dexmin kanssa liian pitkälle, joskus tuntuu, että dexmi haluaisi mennnä minun niin pitkälle kuin mahdollista jotta pystyisin näkemään sen salaisuuden.

Flippiäkö vain? :foil:
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Oli muuten apteekissa pantavan näkönen myyjä ku kävin ressuu hakemassa :mrgreen:

E: ja teitä se varmaan paljo kiinnostaa
Jormis
Karvakuono

Post by Jormis »

einstein wrote:Oli muuten apteekissa pantavan näkönen myyjä ku kävin ressuu hakemassa :mrgreen:

E: ja teitä se varmaan paljo kiinnostaa
Kyselikö mitään? :)

Tietääkö kukaan missä myytäis zippobensaa? Ehkä R-Kioskilla?
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Kysy että laitetaanko mitta kupit :mrgreen: joo r kioskilta voit poistaa 5 euron hintaan
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Mua alkaa aina hymyilyttää, kun ne kysyy tyyliin että: "Tarvitsetko jonkin mittakupin tälle?" Tekis aina niin mieli sanoo vaa, että "nyt ei taida mittakuppi riittää" tai "joo anna samalla semmonen litran pullo".
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

slack1 wrote:Mua alkaa aina hymyilyttää, kun ne kysyy tyyliin että: "Tarvitsetko jonkin mittakupin tälle?" Tekis aina niin mieli sanoo vaa, että "nyt ei taida mittakuppi riittää" tai "joo anna samalla semmonen litran pullo".
heh joo, on meinannu joskus pokka pettää..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Enään ei pysty nauttii Dexmiä kun muutama seuraava päivä menee sitte aiiivan vituilleen,ei jaksa muuta tehä kun nukkua ja vittuuntua.Ja sitte töyt menee ihan vituiks :x
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

einstein wrote:Enään ei pysty nauttii Dexmiä kun muutama seuraava päivä menee sitte aiiivan vituilleen,ei jaksa muuta tehä kun nukkua ja vittuuntua.Ja sitte töyt menee ihan vituiks :x
Nautit dexmiä silloin kun on aikaa palautua...

Mikä porukkaa haittaa tuossa pitkässä puutuneessa jaksossa joka dexmin jälkeen tulee? Mun mielestä se on yksi parhaimpia aikoja siitä? Parantaa kehon ja mielen moneksi päiväksi...
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Sitä ei monesti oo aikaa palautua kunnolla. Se puutunu olo on ainakin töissä täysin perseestä. Väsyttää ja ahistaa ja sitte jos vaikka kynäruiskulla jotain tarkkaa joutuu rueta maalaa ni aarrggggh :shock:
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

sata sivua dexmia, huhhuh.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Melkein 2000 postia täällä... Kuinkahan pitkälle tämä keskustelu toisaalta on mennyt, mietin sitä, että kuinka suuri osa näistä posteista on sitä, tarvinko zippoa siinä että saan resilarista dexmin pois?

Hieno ketju on, ja mukavaa huomata että mullakin on hengenheimolaisia :D
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

Jebs, vedin ekat deksmit siis tossa parikuukautta sitten ja määrä oli 400mg, ja ei oikein tullu mitään.

Päätin kuitenkin kokeilla uusiks, määrän piti aluksi olla 600mg mutta saimme poikaan kanssa kasaan vaa 1 iso ja 2 pientä bulloo, joten määräksi tuli 500mg per perse.

Ja vieläkään ei oo kokonaan tajunnu kuinka hyvin se potki. Ihan uskomattoman mukavaa oli, on kyl muuttunu meikän käsite/kiinnostus/kunnioitus deksmiin kertaheitolla.

Kyllä kokeilen uudestaan :)
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Kohta otetaan vuosiluku kiinni. Dxm jälkimainingeista sen verran, että tietenkin jokainen kokee sen omalla tavallaan. Itse saan sellaisen potkun että astiat särkyy tiskatessa sun muuta. Se on kivaa. :) Oikeestaan dxm-"darra" tulee mulle sellasina aaltoina, eka päivä energiaa täynnä, toinen vähä väsy, sit taas suht energinen päivä jne.

Nyt 13 päivää ilman dxm ja alkaa ottamaan koville, kiukuttaa, joutuu kohta ravisteleen pusseja taas ja oikomaan ajatuksia. Joku voi sanoa että "säälittävää". Mutta ei minusta. :razz:
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Jo sata sivua tässä ketjussa. Vertaa vaikka LSD -ketjuun... huomaa kyllä millä aineilla teinit tykkää päänsä sekaisin vetää. Tsiisus.

No offense DXM-kulinaristeja kohtaan. I'm very fond of it as well, sorta...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

RoboPoski wrote: Oikeestaan dxm-"darra" tulee mulle sellasina aaltoina, eka päivä energiaa täynnä, toinen vähä väsy, sit taas suht energinen päivä jne.

Nyt 13 päivää ilman dxm ja alkaa ottamaan koville, kiukuttaa, joutuu kohta ravisteleen pusseja taas ja oikomaan ajatuksia. Joku voi sanoa että "säälittävää". Mutta ei minusta. :razz:
Tuntuu, että mitä enemmän dexmiä kiskoo sitä enemmän sitä tajuaa. Siis siihen jää sillein positiiviseen riippuvuuteen. Sen jutun tajuaa vasta varmaan vuosien käytön jälkeen...

Itselläni nykyään melkein tärkein asia dexmi rituaalissani on juurikin tuo darra vaihe. Trippi on tietenkin tärkeä, mutta se trippi tuntuu purkautuvan vasta jälkeisillä päivillä.

Jotenkin tuntuu joskus siltä, että dxm ei ole sillä tavalla psykedeeli, että se antaisi juurikin ne vastaukset, se raottaa jotain. Parantaa mahdollisuuksia siihen, että itse menee siitä sisään mitä se raottaa?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Täällä on puhuttu siitä, mitä DXM voidaan saavuttaa ja yleensäkkin on puhuttu sitä, että onko dexmissä mitään järkeä?

Pistän pari videota joka saattaa kiinnostaa dexmipeikkoja... :D

http://www.youtube.com/watch?v=7k_0Hwn7 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=JtGG58g7 ... re=related

Ei ehkä mitään parhaita, mutta lyhyitä ja ytimekkäitä...
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Asidyyli wrote:Jo sata sivua tässä ketjussa. Vertaa vaikka LSD -ketjuun... huomaa kyllä millä aineilla teinit tykkää päänsä sekaisin vetää. Tsiisus.

No offense DXM-kulinaristeja kohtaan. I'm very fond of it as well, sorta...
Olen pian 28. :mrgreen: En silti väitä että olisin aikuinen. Tähän päivään mennessä olen nähnyt yhden ainoan kappaleen LSD-lappuja ja siitäkään itse en päässy nauttimaan. Dxm on iisi ja minulle sopiva.

Ja vuos on 1992, eipä ku 1993.

Kivat linkit Dexma.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mun mielestä dxm ei missään nimessäkään ei ole teini huume, tämän aineen mahdollisuudet ja korkeudet joihinka tällä päästään on aivan sanoin kuvaamattomat...

Mitä kaikista päihde kokeiluistani olen kokeillut niin dxm ja datura on ehkä ollut kovimmat ja pelottavimmat tähän saakka.