The DXM topic
-
slack1
- Psykonautti
Re: The DXM topic
Itsellä oli myös erittäinen sumea tuo trip kun olin ottanu reilut kännit pohjalle. Laskuissa on kyllä siisti fiilistellä ja napata siinä sivussa lonkero tai siideri tai kaksi 
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
mussunaattori
- Psykonautti
Joo mihkä ton sitruunahappodexmin vois sekoitella ettei menis maha sekasin? Kerta kerralta on vaikeutunu ton juominen ja nyt oon siinä pisteessä että laatta lentää. Mietiskelin että voisko se pahoinvointi johtua bensasta, joka olis jääny erottelussa sitruunahappoon keittämisestä huolimatta? Ja onko kukaan kokeillut neutralisoida sitruunahappoa esim soodalla, jos se olis sitten mukavampi mahalle?
-
slack1
- Psykonautti
-
jantardi
- Psykonautti
Hmm... Äsken uutin 1200mg, sitten olin keittelemässä sitä, ja kun kaadoin sen takaisin mukiin, oli sitä melkein puolet vähemmän kuin ennen keittämistä.
Tais kiehua vähän liikaa kun kiinnitin huomion johonkin muualle. Paljonkohan siitä meni hukkaan, n. 500mg? Vai meneekö se noin?
Tais kiehua vähän liikaa kun kiinnitin huomion johonkin muualle. Paljonkohan siitä meni hukkaan, n. 500mg? Vai meneekö se noin?
-
mussunaattori
- Psykonautti
Ei sen DXM:n siitä pitäisi juurikaan siitä hävitä. Vielä lisää kun olisit keittäny niin jäljelle olis jäänyt jonkinlainen "tahna", joka joidenkin tahojen mukaan toimii yhtä hyvin kuin itse sitruunahappodexmi.jantardi wrote:Hmm... Äsken uutin 1200mg, sitten olin keittelemässä sitä, ja kun kaadoin sen takaisin mukiin, oli sitä melkein puolet vähemmän kuin ennen keittämistä.
-
jantardi
- Psykonautti
Okei, hyvä tietää. En sitten viitsikään koko litkua nauttia yksin. 
-
Swampthing
- Apteekki
Puhut eka vähän siihen malliin, että väliäkö hällä onko tämä portti ns. oikeasti ("objektiivisesti") musta aukko tai "fraktaalin keskipiste" tai muuta, sitten onkin yhtäkkiä tärkeää tietä mihin tämä portti "OIKEASTI" vie. Jos tahtoo tietää, MIHIN portti OIKEASTI vie, ois mielestäni aika oleellista tietää MIKÄ se portti OIKEASTI on.Dexma wrote:Tässä on tullut mietitittyä dxm vaikutuksia ja sen mitä oikeasti on dxm kokemus. Olen tullut siihen tuntemukseen, että dxm on eräänlainen teleportti kokemus, jolla voimme suunnata johonkin suuntaan ja nopeasti. Muuttaa sitä paikkaa missä olemme, TAIKKA tuntea sama paikka täysin erilaisena minkälaisena se on. Haen siis sitä, että DXM on portti johonkin. Olkoon se sitten mielemme oma illuusio, olkoon oikeasti madonreikä, olkoon musta aukko, fraktaalin keskipiste yms. Mutta sen tiedän, että dxm on portti johonkin. Seuraava asia onkin sitten miten käytämme tätä porttia hyödyksemme ja tietenkin tutkia sitä mikä tämä portti on ja mihinkä se OIKEASTI vie. Jokatapauksessa väitän, että DXM käytännöllinen hyötykäyttö on paljon tärkeämpi kuin se mitä se oikeasti tekee, koska, me pystymme kyseenalaistamaan kaiken aina. Toisaalta ennenkuin alamme täysin käyttään dexmiä hyöty käyttöön voisi helpottaa tietää mitä se oikeasti tekee...
Ajatukset sekaisin, mutta nyt olen tajuamassa jotain
(Psyko)neurofarmakologisesti (mikä on oikee termi?) tai siis "aivokemiallisesti" käsittääkseni tiedetään aika hyvin mitä DXM "oikeasti tekee". Et ilmeisesti kuitenkaan tarkoita kysymystäsi ihan tälle tasolle? Mitä siis on tämä DXM:n käytännöllinen hyötykäyttö, tai käännettynä: mitä käytännön hyötyä DXM:stä siis on?
Mieli on mukava paikka asua.
-
Hedonisti
- Tuppisuu
Otettiin vähän dxm:ää. Mä taisin ottaa 600mg ja jantardi 750mg.
Kohta mennään

Kohta mennään
-
maKe
- Karvakuono
Ookoo eli uusvuos mentiin pelkällä keitolla, kun ei rohkeutta ollu tesmata tuota komboa. Kaikenlisäks oli läjä niin paljon ihmisiä että ei ois varmaankaan kehannu alkaa roboilemaan. Jos sitä huomenna jaksas kokeilla jotain tutkimusmatka annosta (800-1000mg) ja ihmetellä syvällisiä asioita pitkästä aikaa.
-
Hedonisti
- Tuppisuu
Ihan vitun hyvä trippi. Tajunta todellakin laajeni ja jotenkin kaikki tuntui selvemmältä. Tää ainehan on ihan kuningas. Musiikki kuulosti psykedeelisemmältä kuin koskaan. Ei pysty sanoin kuvaamaan sitä olotilaa. Tai pystyy, mutta en nyt jaksa. Parempaa raporttia ehkä huomenna.
-
Dexma
- Moderator
Puhun tuosta asiasta suurin kysymysmerkein... Kuvailen tuota portin tapahtumia jotenkin siihen mitä voisi jokin singulariteetti piste omistaa, mutta en osaa sitäkään kuvata. Miten voit kuvata jotain täysin kuvailematonta, jota voi kokea, ilman kokemusta bllaah. Kokeillaan....Swampthing wrote:
Puhut eka vähän siihen malliin, että väliäkö hällä onko tämä portti ns. oikeasti ("objektiivisesti") musta aukko tai "fraktaalin keskipiste" tai muuta, sitten onkin yhtäkkiä tärkeää tietä mihin tämä portti "OIKEASTI" vie. Jos tahtoo tietää, MIHIN portti OIKEASTI vie, ois mielestäni aika oleellista tietää MIKÄ se portti OIKEASTI on.
(Psyko)neurofarmakologisesti (mikä on oikee termi?) tai siis "aivokemiallisesti" käsittääkseni tiedetään aika hyvin mitä DXM "oikeasti tekee". Et ilmeisesti kuitenkaan tarkoita kysymystäsi ihan tälle tasolle? Mitä siis on tämä DXM:n käytännöllinen hyötykäyttö, tai käännettynä: mitä käytännön hyötyä DXM:stä siis on?
Jokin ihme asia vaikuttaa sinussa, sinä on kadoksissa, aivosi ovat kuin pyörregalaksit, ne lomittuvat toistensa päälle ja tekevät ajatuksia jotka pakottavat kokemuksen täysin monenkertaiseksi. Aistisi menevät päällekkäin, tekevät käännöksiä, eivät osaa tajuta tai ainakaan antaa mitään infoa, koska tuntuu, että aika on nyt ja historia tulevaisuuden kanssa on nyt. Muistoja ei ole on vain kokemusta joka iskee. Tuntoaistisi syöttää sinulle makujen, hajujen kautta tunteita nämäkin ovat päällekkäin et tunnista aistejasi tunteistasi. Et tiedä onko mikä sinun pääntekemää vaan tiedät mikä on edessäsi ja sekin on niin kaaottinen, ettet pysty sitäkään oikein käsittämään. Toimit jollain vaihtoehtoisella vaihteella joka auttaa sinua selviämään, käyt oksentamassa vaikka et tiedä missä on vessa. Joku muu ottaa sinun kehosi valtaan, parantaa sen, uudesti synnyttää sinut. Pikkuhiljaa alat kumminkin olemaan jossain... Jossain missä harmonia on kaaosta, ja toisteppäin. Et enään pysty ajattelemaan, olet hajalla niin suurella alueella, että tunnet jollain toisella tunteella, että olet jossain. Ajatuksia ei ole. Kokemus on jotenkin niin koettava ettei sitä sanoiksi osaa sanoa. Yhtäkkiä tapahtuu jotain. Käännyt takaisin, syöksähdät orgasmin lailla takaisin. Tiedät käyneesi jossain, et osaa sitä ehkä siltikään kertoa. Pääsi on tyhjä, kokemuksesi on tyhjä, mutta silti täynnä.
Hyötykäyttö dexmissä? Mikä on hyöty? Mitä on dexmi? Miksi tykkäät kokea?
-
jantardi
- Psykonautti
Tuli tuossa lomalla otettua 15 päivän aikana 8 kertaa dexmiä. Jotain ~600mg keskiarvo.
Nyt varmaan pientä taukoa, ainakin viikko.
-
Dexma
- Moderator
Noin neljän vuoden aikana 200 trippiä... Mun tässä tauolle pitäis alkaajantardi wrote:Tuli tuossa lomalla otettua 15 päivän aikana 8 kertaa dexmiä. Jotain ~600mg keskiarvo.
-
jantardi
- Psykonautti
Eli noin kerran viikossa.
Toivottavasti mulla pysyis sellainen kerran parissa viikossa -tahti jatkossa. 
-
jantardi
- Psykonautti
Ja taas mennään, noin 40min sitten otin 600mg. 
E. No eipä mentykään, tuli vaan pientä sekavuutta, katsoin simpsoneita, liian pieni annos, liian valoisaa.
E. No eipä mentykään, tuli vaan pientä sekavuutta, katsoin simpsoneita, liian pieni annos, liian valoisaa.
-
Squege
- Psykonautti
Huomenna fillaril hakee kylält ressua, ja erotteluvälineetki on valmiina. Perjantaina kaikki hyvä alkakoon!
-
Hz0
- Apteekki
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp ... 07_p.shtml
En tiedä onko tämä postattu jo jossain, mutta postaanpa kuitenkin.
En tiedä onko tämä postattu jo jossain, mutta postaanpa kuitenkin.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Dexma
- Moderator
Kyllä joskus tuntuu myös, että dxm ei olisi mitenkään poistumassa jos ajattellaan, että ulkomailla dxm käyttö reseptivapaana yskänlääkkeenä on ollut vielä ihan voimissaan. Suomi tulee vähän muiden maiden perässä ja nyt tuntuu, että ulkomailla ei dxm olisi poistumassa. TOISAALTA dxm on saanut paljon negatiivista julkisuutta siinä samalla ja folihattu tässä varmaan dexmipeikoilla kokoajan vuorautuu suuremmin kiinni... hmm.
-
Jormis
- Karvakuono
Oon nyt 3-5 kertaa "kokeillu" dxm, kaikki annokset 300mg luokkaa, seuraavalla kerralla 600mg. Yleensä oon makaillut sängyllä musiikki päällä tai kävelly ympäri asuntoa, se alkaa käydä aika tylsäks. :l
Mitä te yleensä teette vaikutuksen alaisena? Sisällä siis, kukaan ei tykkää pakkasesta.
Mitä te yleensä teette vaikutuksen alaisena? Sisällä siis, kukaan ei tykkää pakkasesta.
-
RcKokki
- Apteekki
Kokeile vaikka piirtää tai kirjottaa jotain. On kiva sitten selvinpäin katella mitä on aikaan saanu
Ite en kyllä tripillä tartte mitään tähellistä tekemistä 
-
Squege
- Psykonautti
Onko vaarallista jos ottaa Kofeiinia 100-400mg ja sen jälkeen 2-3h nauttimisen jälkeen ottaa 600Mg DXM? Luin jtain ja varmuus on vaihteleva joten jos joku tietää niin ilmoittakoon. =D
-
jantardi
- Psykonautti
Olis taas 600mg valmista kamaa tossa. Mietityttää vaan, että kannattaako ottaa. Toisaalta tekis mieli, toisaalta ei.
Oon nyt tässä parinkytä viime päivän aikana ottanut aika paljon, tää olisi kai 9. tai 10. kerta.
Annokset ovat olleet seuraavat; 450mg, 600mg, 600mg, 750mg, 600mg, 600mg, 600mg, 850mg, 500mg.
Oon nyt tässä parinkytä viime päivän aikana ottanut aika paljon, tää olisi kai 9. tai 10. kerta.
Annokset ovat olleet seuraavat; 450mg, 600mg, 600mg, 750mg, 600mg, 600mg, 600mg, 850mg, 500mg.
-
Dexma
- Moderator
Ota isompi annos, kyllä se antaa uusia ideoita.Jormis wrote:Oon nyt 3-5 kertaa "kokeillu" dxm, kaikki annokset 300mg luokkaa, seuraavalla kerralla 600mg. Yleensä oon makaillut sängyllä musiikki päällä tai kävelly ympäri asuntoa, se alkaa käydä aika tylsäks. :l
Yleensä, kun alat dissosioimaan maksimoidaksesi kokemus tarvitsee olla aika aloillaan, yleensä silmät kiinni. Toisaalta jos haluaa olla ei aloilla niin kävely ulkona, pieni urheilu kotona, uusien huoneiden tutkiminen pimeässä taikka jotain. Sigma kokemuksilla KYLLÄ tapahtuu jo kaikenlaista joka pitää tekemistä.
Itselläni nykyään on perusjuttuja on itse piikin aikana tuo makoileminen sängyllä ja juurikin dissoaminen. Sen jälkeen lähden käveleen pihalle yms. Pieni venyttely ja tanssiminen on ihan vitun siistiä jossain kohtaa... Meditoiminen on myös aika usein mulla mukana noissa tripeissä. Musan teko afterglowssa yleensäkkin afterglow on erittäin inspiroiva tila kannattaa kokeilla.
Yleensäkkin jos dxm rupeaa kyllästyttämään niin muuttakaa radikaalisti sitä trippiä. Set and setting uusiksi taikka jotain. Kyllä se ainakin mulla on 4 vuoden aikana tehnyt aina uusia juttuja. Annoksen muuttaminen ja boosti tripit aina muuttaa radikaalisti tripin kulkua.
-
Swampthing
- Apteekki
No vittu dexmi on DXM ja hyöty on hyöty, jokin joka aiheuttaa parannusta/tehostusta/edistystä ihmisen elämässä, mieluiten nyt tässä tapauksessa käytännön tasolla (tähän kuuluu myös esim. ihmisen suuri filosofisen ajattelun edistyminen). "Miksi tykkäät kokea?" oon ihminen, ei kauheesti muuta ole kuin kokemus. Puhuit hyötykäytöstä niin oletin että sulla on itselläsi joku kanta siihen. Älä kysele koko ajan! Esitä sun näkemyksesi!Dexma wrote:Puhun tuosta asiasta suurin kysymysmerkein... Kuvailen tuota portin tapahtumia jotenkin siihen mitä voisi jokin singulariteetti piste omistaa, mutta en osaa sitäkään kuvata. Miten voit kuvata jotain täysin kuvailematonta, jota voi kokea, ilman kokemusta bllaah. Kokeillaan....Swampthing wrote:
Puhut eka vähän siihen malliin, että väliäkö hällä onko tämä portti ns. oikeasti ("objektiivisesti") musta aukko tai "fraktaalin keskipiste" tai muuta, sitten onkin yhtäkkiä tärkeää tietä mihin tämä portti "OIKEASTI" vie. Jos tahtoo tietää, MIHIN portti OIKEASTI vie, ois mielestäni aika oleellista tietää MIKÄ se portti OIKEASTI on.
Hyötykäyttö dexmissä? Mikä on hyöty? Mitä on dexmi? Miksi tykkäät kokea?
Mieli on mukava paikka asua.
-
Dexma
- Moderator
Parannus, tehostus, edistys.Swampthing wrote:
No vittu dexmi on DXM ja hyöty on hyöty, jokin joka aiheuttaa parannusta/tehostusta/edistystä ihmisen elämässä, mieluiten nyt tässä tapauksessa käytännön tasolla (tähän kuuluu myös esim. ihmisen suuri filosofisen ajattelun edistyminen). "Miksi tykkäät kokea?" oon ihminen, ei kauheesti muuta ole kuin kokemus. Puhuit hyötykäytöstä niin oletin että sulla on itselläsi joku kanta siihen. Älä kysele koko ajan! Esitä sun näkemyksesi!
Näitä ainakin DXM mulla on tehnyt kaikilla tasoilla, hitaasti jotenkin tekis mieli lausua tähän "hitaasti kokien". En tiedä saitko missään nimessäkään tuosta kiinni jotenka kuvailen sitä tarkemmin. Hitaasti kokien tarkoittaa sitä edistystä mikä on ollut mulla viimeisen 4 vuoden aikana DXM käytön avulla. Kokemalla jatkuvasti enemmän ja enemmän erilaisia kokemuksia vaikka ehkä "hitaasti" on tullut erilaisia askelia tullut otettua suuntaan jos toiseen. Näitä askelia kai voi pitää sitten elämänä, ja mun elämään näiden 4 vuoden aikana on erittäin paljon vaikuttanut säännöllisen epäsäännöllinen DXM käyttö. DXM on rakentanut mua ja mun persoonaa yleensä elämää ihan samallalailla (silti erityyleillä kait? ) kuin mikä tahansa mystinen kokemus. Mitä sitten on oikeasti tapahtunut tämän neljän vuoden aikana? Otetaan tähän keskittymispistettä pikkaisen sitten dxm käyttööni.
Yleensäkkin elämän muutosta. Kaikki tietenkin on alkanut jo joskus 15 vuotiaana, kun dxm oli vain tapa pää saada sekaisin, mutta tietynlaista kanavointiahan tuo DXM käyttö kait oli jo silloin. Tämä näkyi luovuudessa, elämän hallinnassa----->Jatkuva lääkeviina sekoitus muuttui viikottaiseksi DXM käytöksi. Meditointi sai uusia ulottuvuuksia, ei niin pelkkää valaistumista kohtaan vaan siihen mitä asioita pyrin tekemään. Yleensä alkoi uudenlainen kanavointi, lähes kaikella mahdollisella tavalla. Tätä kanavointia on jatkunut kokoajan, itsensä virittelemistä dexmin avulla. Dexmin avulla viritelty itseään niin elämän tavoissa, mutta ehkä tärkeintä on ollut virittäytyä parempaan tilaan jotta olisi mahdollista kokea mahdollisimman "mystinen" kokemus. Yleensäkkin kokemus määrän tai, voisko sanoa laajentaa kokemusta? Juurikin laajentaa tietoisuutta siten, että voi kokea jotain muuta jota ei normaalisti koe. Mutta miksi haluan kokea? Juurikin luultavasti kokeakseni mahdollisimman laajasti, mutta myös sen takia tätä virittelyä teen, että pystyn kokemaani opettelemaan kanavoimaan. (taas toisaalta eikö se kanavointi ole taas vaan uutta kokemusta
Parannusta
Tätä on tullut itseni mielestä moniin asioihin. Riippuen paljon elämän tilastani, mutta tuntuu, että DXM on aina tehnyt jotain. Pieniä muutoksia jotka ovat usein kestäneet lyhyen aikaa ihan vain sen takia, että mulle tulee uusia suuntia helposti ja mikään ei ole ollut kauhean pysyvää mulla. (täytyis rakentaa itselleen jotain "kestävyyttä kait") Parannus voidaan käsitellä monessa yhteydessä. Ensinnäkin, ehdottomasti DXM on lääke. (jeps yskänlääkehän se.) Eli se parantaa tauteja. Itse olen huomannut DXM auttaneen monenlaiseen tautiin nopeasti erittäin hyväksi olen kokenut sen silloin, kun ongelmana on ollut kehossa. Selkäkivut ym parantuu yleensä nopeasti DXM kokemuksen aikana. DXM kokemus näkyy mielialassa. Itselläni DXM on auttanut mielen tasaantumiseen, yleensä rauhoittumiseen, paniikin poistamiseen ja pelkotilojen kohtaamiseen. Tämä näkyy yleensä jo kokemuksen aikana, mutta myös kokemuksen jälkeen saattaa olla monia päiviä jotenkin "lääkitty" taikka parantunut olo.
Parannus on myös näkynyt aina elämän tavoissa, tämä kyllä aina lyhyaikasesti joka ehkä sitten on minun omaa vikaani. Otetaan esimerkki vaikka viimeisen DXM kokemuksen jälkeen olen yrittänyt alkaa taas meditoimaan aktiivisemmin, urheilemaan ja pitämään päätä selvänä. (kuosaus never stops, silti...
Tehostus
Mietin mitä kaikkea tarkoitat tehostus sanalla tuossa? Tämä tehostus on juurikin näkynyt luovuudessa, aktiivisuudessa varsinkin uusia asioita kohtaan. Yleensä DXM kokemuksen jälkeen, mitä syvemmälle olen päässyt sitä pitempään tämä tehostus näkyy. Tehostus näkyy juurikin ehkä jossain aktiivi tasolla. DXM kokemuksen jälkeen tulee niitä pieniä asioita tehtyä. Otan kitaran käteen tallennan uutta musiikkia, otan kynän käteen piirrän paperille, otan imurin käteen imuroin koko kämppäni, TEEN asioita joita en normaalisti saa tehdyksi. Tietenkin huono tapa ehkä sinänsä on ottaa aina jotain psykoaktiivia tähän tarkoitukseen, mutta tapansa kullakin on virittää itsensä aktiivisemmalle tasolle/mielelle.
Edistys
Edistystä on tapahtunut, pikku hiljaa enemmän ja enemmän kokiessa on alkanut maailma näyttään kokoajan enemmän ja enemmän erilaiselta. On tullut uusia kokemuksia joita jotkut kutsuvat sitten mystiseksi yms. Tämä edistys näkyy siinä miten maailmaa luen, mitä itsestäni tiedän, mitä ympäristöstäni tajuan... Pieniä hitaita muutoksia joita jokainen muukin "psykonautti" kokee (luultavasti). Mihinkä sitten on edistyksen suunta sitä on hankala oikeastaan sanoa, yleensäkkin edistyksen hahmottaminen on yleensä hankalaa... Paljon tapahtuu, mutta suurimmat muutokset ovat johtuneet pienien palasten loksahtaessa paikalle. Ehkä juurikin DXM kokemuksien kautta on tullut juurikin tuota omaa maailmankuvaa rakennettua pikkuhiljaa suuntaan jos toiseen. Viime aikoina olen pistänyt suunnitelmia niihin musta aukka singulariteetteihin, että teleportti teorioihin mitä olen DXM kokemuksen aikana kokenut. Nuo on tietenkin jo niin mystisiä kokemuksia, että niissä on varmaan aika tervettä ettei saa mitään täysin absoluuttisia vastauksia vaan, että lähtee niihin kiinni kysymysmerkein ja avoimin mielin.
Ehkä vielä voisi huume aiheisella vähän käydä lisää kysymkseen: Miksi DXM miksei mikään muu? Moni varmasti pikkaisen dissoaa dexmiä varsinkin siinä miten se voi olla kehityksellistä jne. Itse väittäisin, että he vain ovat missanneet ehkä suurimman osan siitä pointista mitä dissosiatiivit että delirant huumeet saattavat edustaa. Jotenkin tuntuu, että verrattuna näihin perinteisimpiin psykedeeleihin, niin näkisin, että dissosiatiivit ja delirantit käyvät niin "pitkällä" yleensäkkin tuntuvat epäaidoilta, että näiden kohdalla tulee vähän "epätodellinen olo", mutta tämä taitaa johtua siitä, että porukka lähtee etsiin liian helposti jotain vastausta, unohtaa ne kysymysmerkit ja avoimen mielen. Ei kaikki selviä hetkessä, eikä kaikki selviä vuodessa, ei kahdessa... Ainut mitä voimme toivoa on mahdollisimman monta kokemusta ja tajuamista. (ehkä. :?: :?: :?: :?: :?: :?: )
-
whenuntillthen
mulla ois tällasta c-vitavalmistetta kuin:
sitruunahappo
natriumvetykarbonaatti
maltodekstriini
L-askorbiinihappo
aromi
natriumsyklamaatti
natriumsakariini
riboflaviini
käykö tämä erotteluun?
ja tuossa zippo"bensassa" lukee, että se on petroolitisle??
onko tääkään nyt oikee??
sitruunahappo
natriumvetykarbonaatti
maltodekstriini
L-askorbiinihappo
aromi
natriumsyklamaatti
natriumsakariini
riboflaviini
käykö tämä erotteluun?
ja tuossa zippo"bensassa" lukee, että se on petroolitisle??
onko tääkään nyt oikee??
-
jantardi
- Psykonautti
On tuo sitä oikeaa ainetta, siis tuo Zippo-bensa.
Kannattaa käydä apteekista vaan kysymässä sitä sitruunahappoa, ja selittää, että sun täytyy putsata pesukone.
Antavat ilomielin vielä ohjeenkin mukaan.
Eikä maksa paljoa, muistaakseni jotain 1,5e.
Kannattaa käydä apteekista vaan kysymässä sitä sitruunahappoa, ja selittää, että sun täytyy putsata pesukone.
Antavat ilomielin vielä ohjeenkin mukaan.
-
whenuntillthen
okei, kiitos neuvosta.jantardi wrote:On tuo sitä oikeaa ainetta, siis tuo Zippo-bensa.
Antavat ilomielin vielä ohjeenkin mukaan.Eikä maksa paljoa, muistaakseni jotain 1,5e.
-
whenuntillthen
nyt tuli sitten mieleen, että onko tuossa erottelussa tärkeätä tuo c-vitamiini, vai sitruunahappo? kun täällä (viewtopic.php?f=8&t=1867&p=63532#p63532) suositellaan c-vitamiinia..
-
bol
- Kameleontti
Ei ole vaarallista. 400mg kofeiiniä ois kyllä tosi epämukavaa.Onko vaarallista jos ottaa Kofeiinia 100-400mg ja sen jälkeen 2-3h nauttimisen jälkeen ottaa 600Mg DXM? Luin jtain ja varmuus on vaihteleva joten jos joku tietää niin ilmoittakoon. =D