The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
jantardi
Psykonautti

Re: The DXM topic

Post by jantardi »

slack1 wrote:Eikai se soodatuhka enään miksikään muutu :/ (korjatkaa jos olen väärässä)
ja dexma: en saa tota alas ilman järkyttävää tappelua, jos en käytä punkkua/erittäin väkevää marjamehua.
Mutta siis jostain luin, että jos se imee kosteutta, niin muuttuu takaisin ruokasoodaksi.
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

No nyt otin 1/3 1050mg uutetusta kamasta. Eka kerta, saas nähä miten käy.
Ja ollut tota ennen pari päivää syömättä, niin aivan tyhjään vatsaan otin, pitäis kilahtaa nopeemmin.

:)
Aesma
OD

Post by Aesma »

jantardi wrote:No nyt otin 1/3 1050mg uutetusta kamasta. Eka kerta, saas nähä miten käy.
Ja ollut tota ennen pari päivää syömättä, niin aivan tyhjään vatsaan otin, pitäis kilahtaa nopeemmin.

:)
Ai meinasitko 1000mg dosen ottaa heti ekaa kertaa kokeillessa, no, voi olla ainakin vähiintään jännittävää :D
Muista kirjottaa stoori, mua ainakin kiinnostaa...
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Aesma wrote: Ai meinasitko 1000mg dosen ottaa heti ekaa kertaa kokeillessa, no, voi olla ainakin vähiintään jännittävää :D
Muista kirjottaa stoori, mua ainakin kiinnostaa...
No tuskin sentään :D Nyt puolet juotu, taidan tyytyä tähän määrään. Kutittaa.
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

jantardi wrote:Kutittaa.
hyvää matkaa :)
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Thoxium

Post by Thoxium »

Dexma wrote:
dredi wrote:Eipäs kannata, kyllä natriumlipeä toimii paremmin.
Millä tavoin loppujenlopuksi?
Ei millään tavalla, mutuilu on vaan niin kivaa. Lipeän kanssa tosin on se hyvä puoli ettei sitä tarvitse erikseen valmistaa, joten ei ole epäonnistumisvaaraa niinkuin soodatuhkan valmistuksessa, joka ei muutenkaan säily kovin pitkään (vissiin jo päivässä muuttuu takaisin ruokasoodaksi).
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Vttu, näin vartaona rantapallon ja jalkoina mcdonaldsin ronaldin kengät ja päässä propellilippis. :D
huomenna trippirapo.
surly
Lepakko

Post by surly »

slack1 wrote:Eikai se soodatuhka enään miksikään muutu :/ (korjatkaa jos olen väärässä)
ja dexma: en saa tota alas ilman järkyttävää tappelua, jos en käytä punkkua/erittäin väkevää marjamehua.
Hmm, muistin kans lukeneeni et se muuttuu itestään takasin bikarbonaatiks mutta en kyl löydä mitään mikä viittais siihen. Hiilidioksiidilla ja vedellä sen sais kai muuttumaan takasin.
Last edited by surly on Thu 18 Dec 2008, 23:24, edited 1 time in total.
Times are tough, huh, bud?
polge
Psykonautti

Post by polge »

Dexma wrote:
polge wrote:Tampere ja apteekti
Kannattaa tuo tuhka tehdä siitä ruokasoodasta ihan...
Ohan tampereella apteekkeja. Keskustorinki ympäristössä heti ainaski kolme.
maKe
Karvakuono

Post by maKe »

Jeps huomenna tarkotus kokeilla 700-1000mg satsia, kun jäi viime 600mg kokemus pelkästään jumittamisen ja euforian tasolle. Tarviskohan olla jotain trippivahtia mukana, jos meinaa vähän karata tilanne rukkasista? Olo oli loppupeleissä kuin kossupullon olis kitankii heittäny, tosin laskuja ei edes huomannut kauhean selvästi ja mitään hangoveria ei aamulla ollu, eli paljon positiivisempi kokemus kuin peruskännit.
polge
Psykonautti

Post by polge »

Huomenna koittaa se päivä! Teen 1200mg, mutta kattoo ny paljonko tulee otettua. jos vaikka sillei 8mg/kg testailis. Ja sit täytyy muistaa se kultanen neuvo: neljän tunnin päästä dexmien nauttimisesta alkoholi.

Hei muuten eihän ton teho mitenkä laske jos sen valmiin avaruussmehun lantraa ihan vaikka vedellä? Sielli että desistä tulee vaikka seittemän desiä?
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Olihan se aika erikoinen kokemus. Tunti DXMn ottamisen jälkeen tuntui, kuin kaula olisi muuttunut saranaksi, pää keinui holtittomasti eteen ja taakse,
niskat olivatkin sitten aamulla helvetin kipeät. Kuunnellessani musiikkia piirsin kaveristani kuvan(kaveri sanoi, että jokin levy soi päässä):
http://img171.imageshack.us/img171/4206/lveymb0.jpg
Kirjottelin muistioon kokemuksia, tässä pieni otos:

2120 yhä edelleen se vitun sarana päässä
nousee ni kaatuu ja tuoli tuntuu lentävältä matolta

2130 posket trpoo oon hamsteri

2143 hakasin sägnyssä pää tuli kipeeks löin kai itteein päähän np. Huge L - eino leevi remix

2150 mistä tää msikki tulee :o
tupakille lagaa vitun nopsaa
rantapallo minä propellilippis :DDDDDDDDDD

2200 kämppis puhu jotain en tiä mitä apskaa joku nainen ja jotain

Ton jälkeen sain mielestäni hyvän idean, päätin lähteä tyttöystävän luokse Helsingistä Keravalle.
Matka oli oikein lepposa, tuntui että kaikki muut olivat kännissä, paitsi minä.
Kun suljin kävellessä silmäni ja avasin hetken päästä, niin tuntui, että olin sekunnissa edennyt yhtäkkiä 200 metriä.

Kaikki meni ihan hyvin siihen asti, kunnes tuleva vuokranantaja soitti avaimesta joskus klo 23, en tiedä miksi.
Enkä muista, että mitä olen hänelle selittänyt. Täytyy varmaan sanoa että olin kännissä.

Ensi kerralla varmaan sitten isompi annos, jotain 600-700mg.

Aamulla ei ollut minkäänlaista krapulaa tai pahaa oloa. DXM tuntuu paremmalta vaihtoehdolta, jos pitää sen ja alkoholin väliltä valita.
Eikä tuo nyt niin pahalta maistunut, olin laittanut vihreää laimentamatonta mehukattia sekaan.
Maistui oukki doukki -karkeilta. :)

Melko paska stoori, kun tuli kesken kaiken lähdettyä pois. Ensi kerralla isompi annos ja pelkästään sisällä pimeässä.

E. Jossain vaiheessa kuuntelin Rhapsodyä ja tuli sellainen olo, että olisin kuolematon/voittamaton. Näin itseni turnajaisissa. :D
arbello
Psykonautti

Post by arbello »

surly wrote:
Hmm, muistin kans lukeneeni et se muuttuu itestään takasin bikarbonaatiks mutta en kyl löydä mitään mikä viittais siihen. Hiilidioksiidilla ja vedellä sen sais kai muuttumaan takasin.
jos vaan säilöö sen ilma/kosteustiiviisti niin ei muutu takaisin ainakaan kovin nopeasti, itse olen käyttänyt monet kerrat pari kukautta vanhaa tuhkaa ja hyvin on toiminut. tupperwaressa säilyy hyvin 8)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

polge wrote:
Dexma wrote:
polge wrote:Tampere ja apteekti
Kannattaa tuo tuhka tehdä siitä ruokasoodasta ihan...
Ohan tampereella apteekkeja. Keskustorinki ympäristössä heti ainaski kolme.

No eihän noi kolme riitä kuin yhdelle kerralle :D :D

polge wrote:Huomenna koittaa se päivä! Teen 1200mg, mutta kattoo ny paljonko tulee otettua. jos vaikka sillei 8mg/kg testailis. Ja sit täytyy muistaa se kultanen neuvo: neljän tunnin päästä dexmien nauttimisesta alkoholi.

Hei muuten eihän ton teho mitenkä laske jos sen valmiin avaruussmehun lantraa ihan vaikka vedellä? Sielli että desistä tulee vaikka seittemän desiä?
Ei sitä kannata veteen lantrata maku jää silti... Itse suosin appelsiini mehua... Tuo viini on mun mielestä huono asia, yleensäkkin tripille mukaan jotain päätä sumentavaa on huono... Kannattaa isoilla annoksilla miettiä että ottaako alkoa vielä neljän tunninkaan päästä?
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Ruutalla kun tuuppaa suoraan litkun nieluun niin ei ala etomaan lähellekkään niin paljoin ku lasista juotuna. Nenästä vaa kiinni ja alas. Tosin ei auta enää tuokaan konsti kun alkaa etomaan ennemmin tai myöhemmin jokatapauksessa maistoi sitä litkua tai ei.

Kakkoseen tuuppaamallakin toimi mutta en ole ihan varma oliko vaikutukset yhtä voimakkaita kuin juomalla. Raportoin seuraavalla kerralla uudestaan. Oli muuten melko jännittävä kokemus tuupata tuota monta desiä edellämainitulla tavalla :twisted:
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Uutettiin kaverin kanssa 600mg ja oli vielä edellisiä noin 500mg jäljellä.
Join ite ~650mg ja kaveri ekakertalaisena 450mg, mutta sillä ei tullut mitään vaikutusta,
kaveri on 72kg/187cm. Mikäköhän on mennyt pieleen?

Ei vetäny ykkösellä alas, mutta johonkin minuuttiin joi kaikki. Välissä hörppi limsaa.

Tripti päällä niin sekavaa tekstiä.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

jantardi wrote: kaveri on 72kg/187cm. Mikäköhän on mennyt pieleen?
Kaveris ei vain ottanut tarpeeksi... 6 mg per kilo.... Myös jos erotelu on mennyt jonkun verran pieleen ja tullut hävikkiä saattaa vaikuttaa...
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Taas tuli todistettua että klassinen musiikki on parasta dexmeissä.
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Huhhuh, täytyy jättää hetkeksi tämä aine. Tuli taas moikattua viikatemiestä, onneksi ei ottanut mukaansa.
Verensokerit oli laskenu, enkä ollu tuntenu mitään, onneksi tajusin mitata. Mittari näytti 1.3.

Onneksi kaverilla oli vajarit, selitin sille vaan että hakee hunajaa, ja onneksi olin kotona. Sitten kaavin lusikalla purkista hunajaa ja samalla näin itseni ruumisarkussa. Sitä hunajaa tuli sitten syötyä vähän liikaa, sokerit nous helvetin nopeasti taas korkealle,
siitähän sydän sitten tykkäs kivaa ja pulssi oli jotain 200 ja helvetinmoisia rintakipuja kun aamulla heräsi.

Muuten oli ihan mukava trippi, mm. samalla kun joku läpsi minua kiveksillä naamalle runkkasin pinokkion nenää, joka lauetessaan ampui ulos sikareita. :D Muutenkin kaikkeen liittyi jotenkin näkemäni piirretyt/sarjakuvat.

Annoksena oli 10mg/kg, eli ~750mg.

E. Dexma, taidettiin jauhaa jotain messengerissä. :D
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

^ Aikalailla olisin itse voinut kirjoittaa tuon.. Oli myös 10mg/kg ja käytiin viikatemiestä moikkaamassa, myös sydän tuntui olelvan hieman koholla, plus paniikki ja muuta häröä, mutta kuitenkin.. olihan kyseessä dexmi... :D Jokainen trippi ollut aivan erilainen kuin mikään toinen.. Luulin aikaisemmin, että tätäkö se on se, kun mennään tosi pitkälle, mutta näköjään voi mennä pidemmällekin..
maKe
Karvakuono

Post by maKe »

Nyt muuten syö miestä. Nautin tossa n. 3 tuntia sitten 1000mg (luultavasti :( ) eroteltua, ja tässä on lopputulos. Ei mitään. :shock:

Mitenköhän onnistuin nyt prosessin kusemaan kun viime kertanen 600mg toimi jo aika vahvasti eikä nyt kertakaikkisesti ole käynyt yhtikäs mitään?

Eilen erottelin 2 putelia yhden sijaan mitä ensimmäisen kerran duunasin, ja aino ero mitä tuli tehtyä oli bensa + lipeä yskänlääkesotkun sekottaminen. Tein sen pussukassa kunnon purkin sijaan missä sitä pysty sheikkailemaan ihan huolella, kun taas pussissa sitä ei kauhean rohkeasti tohtinu ravistella. Muut vaiheet meni kuten aijemmin, tosin luonnollisesti kaikkea tuplaten lisäten (gaso, sitruunahappo). Kiehautin soossia n. 4min ja kaadoin kulhoon misssä oli pari jääpalaa valmiina ja suoraan jääkaappin sen jälkeen viilenemään. Myös makukin oli paljon laimeampi mitä se oli pienemällä määrällä ekaa kertaa. Sai ilman turhia naamavärkin virnistyksiä ja silmiä vuodattamatta kulautetta alas 3 shottilasillista putkeen.

En muuta syytä keksi kuin gason sekotusvaiheessa dexmi ei liuennut lääkkeestä bensaan vaan jäi ite lääkkeeseen jonka kaadoin viemäristä alas...? :?
Myöskin kuinka paljon teille yleensä jää sitä gasoliinia vielä talteen? Desistä ehkä 3/4 jäi purkkiin enää loppuvaiheessa.
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

maKe wrote:En muuta syytä keksi kuin gason sekotusvaiheessa dexmi ei liuennut lääkkeestä bensaan vaan jäi ite lääkkeeseen jonka kaadoin viemäristä alas...? :?
Myöskin kuinka paljon teille yleensä jää sitä gasoliinia vielä talteen? Desistä ehkä 3/4 jäi purkkiin enää loppuvaiheessa.
Hmm, en oo ennen tutustunut deksmin erotteluihin mutta tää pisti silmään - onkse tarkoitus siis liuttaa siitä lääkkeestä siihen bensaan, ja sitten juoda deksmillä terästettyä bensaa? :D Kuulostaa rankalta.
Mieli on mukava paikka asua.
maKe
Karvakuono

Post by maKe »

Swampthing wrote:
maKe wrote:En muuta syytä keksi kuin gason sekotusvaiheessa dexmi ei liuennut lääkkeestä bensaan vaan jäi ite lääkkeeseen jonka kaadoin viemäristä alas...? :?
Hmm, en oo ennen tutustunut deksmin erotteluihin mutta tää pisti silmään - onkse tarkoitus siis liuttaa siitä lääkkeestä siihen bensaan, ja sitten juoda deksmillä terästettyä bensaa? :D Kuulostaa rankalta.
Joo ja ei. Gasohan on pooliton ja se lipeä+lääkesotku sitten vapauttaa sen dexmin siihen bensaan ja jää pinnalle kellumaan. Bensa dexmiseos otetaan talteen ja sitten sotketaan taas keskenään sitruunahappo+vesiliuoksen kanssa jolloinka se jää sitten siihen ja bensa otetaan talteen eikä siis tehä drinkkejä siitä. :P
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

jantardi wrote:Jantardi ja terveys jutut

E. Dexma, taidettiin jauhaa jotain messengerissä. :D
Joo juteltiin kait... :D Mutta muistakaa nyt, että dexmi on itse tripin aikana yleensä keholle tosi kovaa rasitusta, jotenka muistakaa olla varovaisia...

Itselläni nykyään tulee 1800 mg annoksesta sellainen tilanne, että ei tarvitse syödä eikä nukkua 2 päivään... Pirikin on pahempaa :mrgreen: :mrgreen:

maKe wrote:Tein sen pussukassa kunnon purkin sijaan missä sitä pysty sheikkailemaan ihan huolella, kun taas pussissa sitä ei kauhean rohkeasti tohtinu ravistella.
Laittakaa ihan 1,5 litran pulloihin noi kaikki möhnät ja siitä sekoitelkaa...
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Perjantai 19.12
Istuttiin iltaa himassamme ja mietittiin, että mitä sitä tänään tekisi. Rahat oli suht vähissä niin baari ei hirveesti inspannu. No sitten aateltiin, että olisiko se pitkästä aikaa dxm? Lauantai aamulla oli menoo, joten aateltiin ottaa pieni annos. Ilta oli jo aika myöhä ja lähdin siinä kauppaan ostamaan c-poretabuja ja ruokasoodaa. Siitä keskustaan etsimään bensaa. Ekassa apteekissa sano, että ei ole listalla kyseistä tuotetta (jännä juttu kun ennen on ollut :D). No sitten seuraavassa apteekissa myytiin, kun heitin pharmaseutille pientä smalltalkkia: "Joo mutsi lähetti hakemaan, mitä se nyt oli... semmonen pieni purkki puhdistettua hmm oliko se puhdistettua bensiiniä?" Siitä baariin lukeen päivän lehti ja odotteleen et saadaa ryhmä kokoon. Sitten ressut kainaloon ja kotiin erottelemaan.

Erottelu onnistui jotenkin paremmin, kuin koskaan ennen. Kello oli jotakin 00:00 kun olin valmis. Poltettiin siinä vähä hampulehtiä bongista ja juotii dexut lärviin. Juominen meni henk.koht. suht helposti. Sit käytiin heittää roskat pois ja mietittiin et pitäiskö sitä mennä baariin :twisted:
Noniin baarissa tilattiin yhdet ja siinä kohtaa, kun pää alkoi tuntuvaan pehmeältä ja tuntui kuin olisi kuussa kävellyt niin päätettiin kirmata takasin kotiin. Ryhmässämme oli siis kolme henkilöä ja kaikki nautimme 600mg. Pistetiin musaa soimaa ja patjat lattialle. Musiikki oli hieman liian nopeatempoista ja siinä oli liikaa bassoa + muita elementtejä, joten se oli vaihdettava. Huomasin tässä vaiheessa, että olin ryhmän ainoa jolta vaihto onnistuu, joten pistin hieman klassista ja menin takaisin patjalleni. Loistava valinta tuntui kun korvissani olisi ollut litra puhdasta euforiaa :) Pääni tuntui olevan jättimäinen, kova, kevyt ja kuuma pallo. Päätin olla koskematta siihen, koska tiesin että rauhotun jos en ajattele sitä. Ajatukset lentelivät sinne tänne valtavalla nopeudella, mutta mitään vahvoja visuaaleja en tällä kertaa nähnyt. Pienin kaveri tosin trippaili tässä vaiheessa jo melko lujaa. Toinen kavereista oli ottanut itselleen eri persoonan, joka puhui erittäin ärsyttävällä äänellä (jutut oli myös aika spede pasanen kamaa). Sitten kun pystyttiin kunnolla käveleen pienintä henkilöä lukuunottamatta, niin kävin ottamassa pari kylmää lonkeroa. Kruunukorkin avaaminen oli haastava tehtävä, mutta lopulta onnistuin. Kuuntelin youtubesta http://www.youtube.com/watch?v=GdNh9f2Wwm0
ja tämä olo oli kuin olisi räjähtänyt (positiivisessa mielessä) Sitten oli aika lähteä ulos kävelemään, pienin henkilö sano, että hän ei jaksa lähteä mukaan. Hän oli kumminkin jo niin selvä, että hänet uskalsi jättää kotiin. Käveltiin alikäytävätunnelin läpi pienelle järvelle, joka oli mahtavaa. Poltin tupakan ja join yhden kylmän lonkeron. Sitten takasin kotiin. Ajateltiin polttaa kunnon annos salviaa, mutta ei jostakin syystä sitten uskallettu. Sen aineen kanssa ei kannata pelleillä, sillä se on aina se voimakkaampi osapuoli :D Sitten menimme pariksi tunniksi nukkumaan ja kun heräsin niin olin AIVAN LÄPIMÄRKÄ. Aluksi luulin, että olin kussu housuun, mutta sitten huomasin että sänky oli hiestä märkä. Olin nukkunut vaatteet päällä, peiton alla ja dexu oli ilmeisesti pyörittänyt vielä aika lujaa. Suihkuun, kahvia ja naulakosta selvä persoonallisuus, sitten olikin jo aika lähteä ihmisten ilmoille :)
Ajattelin että 600mg olisi ollu, kuin vettä vaan, mutta olin liian ylimielinen. Mukava ilta kumminkin. Seuraavalla kerralla kunnolla klassista musiikkia playlistille, niin ei tarvi toimia dj:nä.
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Puolisen tuntia sitten otin 600mg, vähän ajan päästä sitten mennään. Toivottavasti halluissa näen joulupukin ja tonttuja.
Täytyy kuunnella joululauluja. :)
maKe
Karvakuono

Post by maKe »

Jepjep tässä nautittu 600mg. Vähän yli tunti sitten nautittu eroteltuna. Nyt kutittaa ja pirusti ja päässä on ku 12päkki liimattuna kiinni. Nyt ei vissii menny mönkään. Hyviä jouluja kaikille ja pysykää hengissä 8)
jantardi
Psykonautti

Post by jantardi »

Elämäni paras trippi.
Pintti Sandelsia naamariin nyt.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

jantardi wrote:Elämäni paras trippi.
Pintti Sandelsia naamariin nyt.
Mitäs opit?
maKe
Karvakuono

Post by maKe »

Ei herranjumala....olipas sekavat tripit. Onneks olin fillarilla enkä autolla liikenteessä. Tulin just kaverilta ja lopputuloksena se että pöydällä kaks tyhjää tupakkiaskia, joista molemmat oli täysiä illan aikana ja muistan käyneeni 3-5 kertaa tupakilla. :shock:

Vieläkin aika ikävä hedari yllä ja pyörii ku karuselli päässä. Ei tää viimeks näin pahasti muistia vieny mennessään?
Kaveri höyhensarjalainen ja 74kg/600mg pisti tämän veijarin puheista päätellen jonnekkin 3p lähimaastoon. Itse en kyllä päässyt erityisesti oman minäni kanssa mihinkään tekemisiin 600mg/90kg setillä, vaan taas jäi johonkin retardi -välimaastoon taistelemaan, ja ylös ei kyllä montaa kertaa pystyny nousemaan surkean motoriikan ja huonon olon takia jonka nouseminen yleensä aiheutti (kääriydyin peiton alle ja sehän vastan mukavalle tuntu). Muistikuvan palautuminen ois ihan kiva, niin vois miettiä mitä olis parannettavaa vielä.

E: Nyt muistu mieleen että pahin virhe oli pistää dead space peli päälle ja sulkea kaikki valot. Joku 5min tuli pelattua ja lopputuloksena että sydän hakkas tuhatta ja miljoonaa samalla pistäen pahan ahdistus tilan päälle. Kaveri vaan tuijotti ja rupes huutaa jotain kaaoksesta. Onneks tajusin sulkea sen heti ja pistää jotain ilosta matskua pyörimään.