The DXM topic
-
slack1
- Psykonautti
Re: The DXM topic
Luulen, että tuo säilyy hyvinkin pitkään, jos pidät ilma/valo tiiviisti ja viileässä(pakastin?). Aika mutua on kumminkin. Korjatkaa jos olen väärässä.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
tajunalle
- Lepakko
No kuivassa ja pimeässä mahdollisesti myös melko lämpimässä säilyi itselläni ainakin kuukausi eikä kyllä tehot mihinkään ollut lähtenyt.
Ja säilyyhän tämä tuossa yskänlääke muodossakin ties kuinka kauan.
-
Dexma
- Moderator
Tämähän on muuten helvetin hyvä pointtiAltair wrote:
-
polge
- Psykonautti
Onko muuten mitään ideoita millä ton eineksen (ressun suoraan pullosta) sais pysyy sisällä, ku trippi vaan nousee nousemistaan niin kauan aina, kunnes on pakko käydä räjäyttämässä pankki? Tietty erottelemalla dxm yskänlääkkeestä, mutta onko jotain reseptivapaata lääkettä vaikka jolla ton litkun sais pysyyn sisällä?
Viimeks koitin imodiumilla, mutta vaikutus oli, että mahaa kivisti 384932 kertaa enemmän ku ennen, johtuen ehkä siitä, että Imodium ei päästäny mitään mahasta ulos, ja sitten olinki jo aika korkeella ja kipristelin jumalattomissa vatsakivuissa lattialla irtaantuen samalla kehosta sillon tällön, kunnes oli pakko mennä maalaamaan pöntön sisuskalut uuteen uskoon..
Pahoittelen pitkiä lauseitani
Viimeks koitin imodiumilla, mutta vaikutus oli, että mahaa kivisti 384932 kertaa enemmän ku ennen, johtuen ehkä siitä, että Imodium ei päästäny mitään mahasta ulos, ja sitten olinki jo aika korkeella ja kipristelin jumalattomissa vatsakivuissa lattialla irtaantuen samalla kehosta sillon tällön, kunnes oli pakko mennä maalaamaan pöntön sisuskalut uuteen uskoon..
-
Aesma
- OD
No mua ei ees haittaa enää jos en erottele, ei mulla edes mee vatsa enää siitä sekaisin,polge wrote:Onko muuten mitään ideoita millä ton eineksen (ressun suoraan pullosta) sais pysyy sisällä, ku trippi vaan nousee nousemistaan niin kauan aina, kunnes on pakko käydä räjäyttämässä pankki? Tietty erottelemalla dxm yskänlääkkeestä, mutta onko jotain reseptivapaata lääkettä vaikka jolla ton litkun sais pysyyn sisällä?
Viimeks koitin imodiumilla, mutta vaikutus oli, että mahaa kivisti 384932 kertaa enemmän ku ennen, johtuen ehkä siitä, että Imodium ei päästäny mitään mahasta ulos, ja sitten olinki jo aika korkeella ja kipristelin jumalattomissa vatsakivuissa lattialla irtaantuen samalla kehosta sillon tällön, kunnes oli pakko mennä maalaamaan pöntön sisuskalut uuteen uskoon..![]()
joskus harvemmin saattaa vähän nestemmäisemmässä muodossa se paska lentää.. harvoin niinkään..
-
polge
- Psykonautti
Kauanko täytyy reenata että pääsee määränpäähän, eli ressua pullosta ilman vessaa?Aesma wrote:No mua ei ees haittaa enää jos en erottele, ei mulla edes mee vatsa enää siitä sekaisin,polge wrote:Onko muuten mitään ideoita millä ton eineksen (ressun suoraan pullosta) sais pysyy sisällä, ku trippi vaan nousee nousemistaan niin kauan aina, kunnes on pakko käydä räjäyttämässä pankki? Tietty erottelemalla dxm yskänlääkkeestä, mutta onko jotain reseptivapaata lääkettä vaikka jolla ton litkun sais pysyyn sisällä?
Viimeks koitin imodiumilla, mutta vaikutus oli, että mahaa kivisti 384932 kertaa enemmän ku ennen, johtuen ehkä siitä, että Imodium ei päästäny mitään mahasta ulos, ja sitten olinki jo aika korkeella ja kipristelin jumalattomissa vatsakivuissa lattialla irtaantuen samalla kehosta sillon tällön, kunnes oli pakko mennä maalaamaan pöntön sisuskalut uuteen uskoon..![]()
joskus harvemmin saattaa vähän nestemmäisemmässä muodossa se paska lentää.. harvoin niinkään..
-
Aesma
- OD
hahah no kuule mä kuitenkin suosittelen sitä erottelua, ihan vaan maun takia...polge wrote:Kauanko täytyy reenata että pääsee määränpäähän, eli ressua pullosta ilman vessaa?Aesma wrote:No mua ei ees haittaa enää jos en erottele, ei mulla edes mee vatsa enää siitä sekaisin,polge wrote:Onko muuten mitään ideoita millä ton eineksen (ressun suoraan pullosta) sais pysyy sisällä, ku trippi vaan nousee nousemistaan niin kauan aina, kunnes on pakko käydä räjäyttämässä pankki? Tietty erottelemalla dxm yskänlääkkeestä, mutta onko jotain reseptivapaata lääkettä vaikka jolla ton litkun sais pysyyn sisällä?
en ees tajua et miksi helvetissä sitä pitää suoraan ressu pullosta juoda,
on se niin helvetin pahaa eikä se kuitenkaan kauheen hyvääkään varmaan tee...
Mut jos nyt ihan välttämättä haluut juoda sitä resilaria niin kyllä sun keho tottuu kaikkeen siihen paskaan jossain vaihteessa...
-
spasm
- OD
Mikä idea siinä on juoda sorbitolia (ja muuta turhaa) ylettömästi, aivan turhaan? o.opolge wrote:Kauanko täytyy reenata että pääsee määränpäähän, eli ressua pullosta ilman vessaa?Aesma wrote:No mua ei ees haittaa enää jos en erottele, ei mulla edes mee vatsa enää siitä sekaisin,polge wrote:Onko muuten mitään ideoita millä ton eineksen (ressun suoraan pullosta) sais pysyy sisällä, ku trippi vaan nousee nousemistaan niin kauan aina, kunnes on pakko käydä räjäyttämässä pankki? Tietty erottelemalla dxm yskänlääkkeestä, mutta onko jotain reseptivapaata lääkettä vaikka jolla ton litkun sais pysyyn sisällä?
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Aesma
- OD
aivan.. ite en vaan jaksa erotella ja pari kertaa oon unohtanut bensat ostaa.. mut hyvin se mulla tähän mennessä on näinkin mennyt...spasm wrote:Mikä idea siinä on juoda sorbitolia (ja muuta turhaa) ylettömästi, aivan turhaan? o.opolge wrote:Kauanko täytyy reenata että pääsee määränpäähän, eli ressua pullosta ilman vessaa?Aesma wrote: No mua ei ees haittaa enää jos en erottele, ei mulla edes mee vatsa enää siitä sekaisin,
-
Dexma
- Moderator
Okei dexmi guru dexma avautuu... siis nyt tulee päivän kovin lause

Olen vetänyt lähes öööööäääh varmaan 70 ehkä jopa 100 kertaa erottelematonta ressua... En tiiä... Mutta voitte kuvitella, että näissä annoksissa on menty yli sen legendaarisen 600 mg JA on nautittu ERITTÄIN useasti professorin yskänlääkettä kodeiini tilan hoitamiseen...
+ viina
+ ryynit
Näistä on siis oltu erittäin sekaisin.... Älkää olko teinejä ja ottakaa dexmittely tosissaan !
Muttei liian tosissaan paskalla olo ruuulz 
Olen vetänyt lähes öööööäääh varmaan 70 ehkä jopa 100 kertaa erottelematonta ressua... En tiiä... Mutta voitte kuvitella, että näissä annoksissa on menty yli sen legendaarisen 600 mg JA on nautittu ERITTÄIN useasti professorin yskänlääkettä kodeiini tilan hoitamiseen...
+ viina
+ ryynit
Näistä on siis oltu erittäin sekaisin.... Älkää olko teinejä ja ottakaa dexmittely tosissaan !
-
polge
- Psykonautti
Onkse ihan ok vetää viinaa dexmien kans? 
-
Dexma
- Moderator
On, mutta siitä katoaa kaikki trippi fiilis... Yleensä baari-iltaan mulla kuuluu 600 mg dexmiä ja sitten loput bissellä.... Oudon asian takia olen se jolla on eniten hauskaa ja on eniten selvinpäin! Ja seuraavana päivänä ei edes ole krapulaapolge wrote:Onkse ihan ok vetää viinaa dexmien kans?
-
polge
- Psykonautti
Vois perjantaina sit vaikka sen 600mg eroteltua kiskasta ja muutaman olusen kyytipoikana 
-
Dexma
- Moderator
Ota vasta noin 4 tuntia dexmin jälkeen... Kiität mua tästä tiedosta... Meinaan posahtaa sellainen king euforia, ettei mitään rajaapolge wrote:Vois perjantaina sit vaikka sen 600mg eroteltua kiskasta ja muutaman olusen kyytipoikana
-
polge
- Psykonautti
Kiitti vinkeroisesta =) Täytynee yrittää.Dexma wrote:Ota vasta noin 4 tuntia dexmin jälkeen... Kiität mua tästä tiedosta... Meinaan posahtaa sellainen king euforia, ettei mitään rajaapolge wrote:Vois perjantaina sit vaikka sen 600mg eroteltua kiskasta ja muutaman olusen kyytipoikana
-
polge
- Psykonautti
Houkuttelis kyllä testata noita marsuja kans. Ja testaanki kyllä jos apteekissa niitä myyvät. Huomenna täytyy käydä kysäseen. Paljon haukkuvat noita, mutta mulla on myös se kuuluisa periaate "kaikkee pitää kokeilla, paitti omaa mummoonsa ja iltalehden veikkausvinkkejä", so nothing can't stop me
Mutta näistähän on oma paikkansa täällä puhua, joten jätän asian sinne. 
-
polge
- Psykonautti
Tästä oon kyllä eri mieltä.. Itselläni pistää ainaski ko. aine tanssijalan vipattamaan ja on energinen olo ja suuuppppeerrrrr häpi ja meno on kovaa! Dexmin nousu vaikuttaa mulla ainaski näin. Verrattavissa ehkäpä hyvään sativaan ja pieneen nousuhumalaan samaan aikaan.Poliklinikka wrote:
En suosittele juottolaan menemistä dexmeissä, DXM-tila ei sovi sellaiseen paikkaan. Rauhallisiin kotibileisiin sen sijaan varsin mukava aine, ainakin pienenä määränä 1-2p.
Sitten kyllä jos annos on isommanlainen, muuttuu tahti nousujen jälkeen hyvin hiljaiseen sohvalla istumiseen.
Ite oon kokenu kapakkireissuilla dexmin huonona ainoosti sen takia, että kaverit tulee selittään kuinka helvetin sekasin oon ja kyselee että mitä vittua oot vetäny oikein, ku jutut on mitä on ja meno melkeimpä EU-direktiivien vastaisen kovaa
-
maKe
- Karvakuono
Jeespoks tulipahan tutustuttua eilen tähän kyseiseen kaveriin ensi kertaa. En alkuunsa viitsinyt suodattaa kuin yhden putelin, jottei ihan niin kauheata hävikkiä tulisi kuin kahdesta jos olis kämmänny. Ei loppujenlopuksi edes kovin erikoinen proseduuri, jopa tällänen 4-5 vuotta sitten yläaste kemian kanssa touhuillessa pääsi haluttuun lopputulokseen (kai).
Onkohan noilla rautakaupan ja apteekkien lipeä laaduilla kovinkaan suurta käytännön eroa? Apteekista tuli eioota kun kävin kysäsee, ja syyksi heitin näppärästi saippuan valmistusta varten kun olen duunaamassa erikoisempia joululahjoja ystäville. Joku 5min eukko penko ja tuli takas sanoen että ei ole eikä tilata, ja on kuulema ollu näin joulun alla muitakin saippuan tekijöitä liikkeellä täällä (hymyili vielä jokseenkin vähäsen). Oliko sitten vittuilua, vai ihan oikeata tietoa, ei mulle niinkään väliä. Purnukan mitä hain rautiksesta oli viemärin rakeinen avausrae ja takapuolella lukee isolla Natriumhydroksidi, tosin ei sanota onko 100% puhdasta mutta muistakaan aineksista ei puhuta.
Kattilassa kun kiehautin lopputuotteen niin voiko sitä kauhean hapanta ja kuvottavaa makua millään peitellä? Oma taktiikka oli että 30ml suoraa kitankiin nenästä kii pitäen, ja samantien perään tosi tujakkaa seosta fun lightia ettei meinaa tukehtua siihen happamuuteen. Meikälle ei tullut kuin n. 50ml yhdestä purkista ja heitin alkuunsa 30ml (n. 360mg) huiviin. Reilu puol tuntia odottelin ja mitään ei tapahtunut niin en malttanu olla loppujakaan nakkailla kitaan. Tuosta vielä n. tunti eteenpäin niin rupes ajatusmaailma muuttumaan. Pientä kutinata alko ilmestymää ja mahassa lämpöili kuin notski käryis sisuksissa. Kaikkea tuosta eteenpäin kavereitten puheen mukaan touhuilin kaikkea tyhmää ja olo oli aivan tajuttoman euforinen. Muista substansseista ei ole kokemusta kuin perus viinasta ja joskus nulikkana HBWR, mutta se olo oli jotenkin niin paljon erilainen kuin kunnon nousukänneissä. Paljon hienostuneenpi ja samalla puski lämmintä aaltoa ja painovoima alko temppuilla aika rankasti. Mitään halluja en saanu aikaseksi simmut kii/auki eikä kehosta irtaantumista (ymmärsin vielä muitten puheet suht. järkevästi).
Oliko tuo nyt jotain kakkos plateau välimaasto kokemusta sitten? En oo mikään kukkakeppi 180/85kg ja annoshan oli raakasti sanottuna 7mg/kg, eli pitäs osua tuonne kakkos levelin hujakoille? Pitäsköhän sitten tuossa vklp tähdätä sinne 1000mg hujakoille ja yrittää vähän syvällisempää kokemusta...paljon on vielä opittavaa.
Onkohan noilla rautakaupan ja apteekkien lipeä laaduilla kovinkaan suurta käytännön eroa? Apteekista tuli eioota kun kävin kysäsee, ja syyksi heitin näppärästi saippuan valmistusta varten kun olen duunaamassa erikoisempia joululahjoja ystäville. Joku 5min eukko penko ja tuli takas sanoen että ei ole eikä tilata, ja on kuulema ollu näin joulun alla muitakin saippuan tekijöitä liikkeellä täällä (hymyili vielä jokseenkin vähäsen). Oliko sitten vittuilua, vai ihan oikeata tietoa, ei mulle niinkään väliä. Purnukan mitä hain rautiksesta oli viemärin rakeinen avausrae ja takapuolella lukee isolla Natriumhydroksidi, tosin ei sanota onko 100% puhdasta mutta muistakaan aineksista ei puhuta.
Kattilassa kun kiehautin lopputuotteen niin voiko sitä kauhean hapanta ja kuvottavaa makua millään peitellä? Oma taktiikka oli että 30ml suoraa kitankiin nenästä kii pitäen, ja samantien perään tosi tujakkaa seosta fun lightia ettei meinaa tukehtua siihen happamuuteen. Meikälle ei tullut kuin n. 50ml yhdestä purkista ja heitin alkuunsa 30ml (n. 360mg) huiviin. Reilu puol tuntia odottelin ja mitään ei tapahtunut niin en malttanu olla loppujakaan nakkailla kitaan. Tuosta vielä n. tunti eteenpäin niin rupes ajatusmaailma muuttumaan. Pientä kutinata alko ilmestymää ja mahassa lämpöili kuin notski käryis sisuksissa. Kaikkea tuosta eteenpäin kavereitten puheen mukaan touhuilin kaikkea tyhmää ja olo oli aivan tajuttoman euforinen. Muista substansseista ei ole kokemusta kuin perus viinasta ja joskus nulikkana HBWR, mutta se olo oli jotenkin niin paljon erilainen kuin kunnon nousukänneissä. Paljon hienostuneenpi ja samalla puski lämmintä aaltoa ja painovoima alko temppuilla aika rankasti. Mitään halluja en saanu aikaseksi simmut kii/auki eikä kehosta irtaantumista (ymmärsin vielä muitten puheet suht. järkevästi).
Oliko tuo nyt jotain kakkos plateau välimaasto kokemusta sitten? En oo mikään kukkakeppi 180/85kg ja annoshan oli raakasti sanottuna 7mg/kg, eli pitäs osua tuonne kakkos levelin hujakoille? Pitäsköhän sitten tuossa vklp tähdätä sinne 1000mg hujakoille ja yrittää vähän syvällisempää kokemusta...paljon on vielä opittavaa.
-
jantardi
- Psykonautti
Just erittelin DXMn Resilarista.
Ihan hyvin tuntu menevän, käytin kuitenkin apteekista saatavan bensiinin sijaan zippobensaa. Vaikuttako mitenkään?
Enkä tiedä kiehautinko tarpeeksi. Ei kai siitä mitään tapahdu jos sinne vähän sitä bensiiniä jäi?
Yhden 450mg annoksen ajattelin vetästä. Oon 75/185, eli 6mg/kg. Kai sillä 2P:lle pääsee.
Huomenna olis tarkotus vedellä. Tuossa viikonloppuna tyhmänä tuli syötyä muskottipähkinää ja kaikkea muutain paskaa kahtena peräkkäisenä päivänä,
eilen tuntui vielä krapulan oireita, mukava pöhnä, tänään ei mitään.
E. Nyt kun otin jääkaapista pois, ei haise bensa ollenkaan. Maistoin vähän sormenpäällä ja maistu ku ois syöny 20 sitruunaa. Pistin laimentamatonta vihreetä mehukattia sekaan.
Ihan hyvin tuntu menevän, käytin kuitenkin apteekista saatavan bensiinin sijaan zippobensaa. Vaikuttako mitenkään?
Enkä tiedä kiehautinko tarpeeksi. Ei kai siitä mitään tapahdu jos sinne vähän sitä bensiiniä jäi?
Yhden 450mg annoksen ajattelin vetästä. Oon 75/185, eli 6mg/kg. Kai sillä 2P:lle pääsee.
Huomenna olis tarkotus vedellä. Tuossa viikonloppuna tyhmänä tuli syötyä muskottipähkinää ja kaikkea muutain paskaa kahtena peräkkäisenä päivänä,
eilen tuntui vielä krapulan oireita, mukava pöhnä, tänään ei mitään.
E. Nyt kun otin jääkaapista pois, ei haise bensa ollenkaan. Maistoin vähän sormenpäällä ja maistu ku ois syöny 20 sitruunaa. Pistin laimentamatonta vihreetä mehukattia sekaan.
-
slack1
- Psykonautti
Eiköhän se zippobensakin toimi, mutta tietääkseni siinä on myös jotakin muuta skeidaa mukana, ei käytännössä kumminkaa mitään vaarallista, kun ei sitä erottelun jälkee sinne lopputuotteeseen pahimmillaankaan pääse kun tippa pari ja sit kun kiehauttaa niin aika nopeesti se bensa siit haihtuu.
Makuongelman kanssa punaviini on itsellä ollu aika toimiva. Maanantaina aattelin jotakin 1500mg taas kokeilla pitkästä aikaa.
Makuongelman kanssa punaviini on itsellä ollu aika toimiva. Maanantaina aattelin jotakin 1500mg taas kokeilla pitkästä aikaa.
-
maKe
- Karvakuono
En ainakaan itse kehdannu zippogasoa käyttää juuri kaikenmaailman paskojen takia mitä se sisältää, ja apteekin bensa kaikenlisäks on euron halvempata. 
En ainakaan ite saanut kaikkea bensoja takaisin jemmaan ekalla yrityksellä. Ehkä joku 10-15ml pääty johonki kupin pohjaan tai pöydälle, mutta eipä kai tuo niin vaarallista ole. Saahan sitä aina haettua lisää.
En ainakaan ite saanut kaikkea bensoja takaisin jemmaan ekalla yrityksellä. Ehkä joku 10-15ml pääty johonki kupin pohjaan tai pöydälle, mutta eipä kai tuo niin vaarallista ole. Saahan sitä aina haettua lisää.
-
Dexma
- Moderator
Jos kunnolla trippailla ajattelit niin suosittelen, että jätä juomatta se punaviini... Appelsiini mehu on paljon parempi...slack1 wrote: Makuongelman kanssa punaviini on itsellä ollu aika toimiva. Maanantaina aattelin jotakin 1500mg taas kokeilla pitkästä aikaa.
-
polge
- Psykonautti
Tampereen kaikki apteekit kolusin kanssa läpi ja ei ollu tarjota mitään lipeää tai muuta vastaavaa. Puhuin kans tekeväni saippuaa. Eräässä apteekissa osattiin kuitenki neuvoa läheiseen rautakauppaan ja siellähän sitä oli. Otin purkin 98-100% kaliumhydroksidia. Myyjä sano että juur pari tuntia sitten joku mummo oli hakenu kans samaa ainetta saippuan tekemiseen. Lähtöä tehdessäni myyjä vielä anto vinkin, että ei kannata kerrostalossa tehdä sitä saippuaa, koska muuten kuulemma haisee koko taloyhtiössä.maKe wrote:
-
polge
- Psykonautti
Tänää ostin perjantaita varten kaks isoo pönikkää ressua 
-
Dexma
- Moderator
Kannattaa tuo tuhka tehdä siitä ruokasoodasta ihan...polge wrote:Tampere ja apteekti
-
dredi
- LD50
-
Dexma
- Moderator
Millä tavoin loppujenlopuksi?dredi wrote:Eipäs kannata, kyllä natriumlipeä toimii paremmin.
-
Anonyymi
Eipä tuota soodatuhkaa käyttäessä häviä muuta ku puol tuntia aikaa ja vaivaa. 
-
jantardi
- Psykonautti
Kauanko tuo soodatuhka säilyy?
Eilen valmistin ja laitoin sen takaisin tuohon ruokasooda-purkkiin.
Voiko vielä käyttää tuota samaa jos nyt uutan?
Eilen valmistin ja laitoin sen takaisin tuohon ruokasooda-purkkiin.
Voiko vielä käyttää tuota samaa jos nyt uutan?
-
slack1
- Psykonautti
Eikai se soodatuhka enään miksikään muutu
(korjatkaa jos olen väärässä)
ja dexma: en saa tota alas ilman järkyttävää tappelua, jos en käytä punkkua/erittäin väkevää marjamehua.
ja dexma: en saa tota alas ilman järkyttävää tappelua, jos en käytä punkkua/erittäin väkevää marjamehua.