HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)
-
J0k3r
- Karvakuono
Re: HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)
Onko tietoo miten E(dit):n kautta tilatut HBWR-siemenet toimii? Ajattelin ottaa 5kpl huomenna ja kaverille myös 5.
-
Tulinen Pippuri
- Tuppisuu
Ovat toimineet vallan mainiosti. 5 siidua ja erinäisiä legal-polttoja päälle ja oli ihan älyttömän mahtavaa. Vähän tuntuu siidukohtaisesti vaihtelevan pitoisuudet. Kerran 2 siidua ja pikkasen polttoa antoi aikamoisen psykologisen itsensäluotaamis-reissun. Aina ei kyllä tiedä, mitä nuo tarjoavat. Välillä kun on typeryyksissään ottanut muutaman, että "ois kiva ilta" niin onkin ollut huonona sängyssä pohtimassa itku silmäkulmassa elämäänsä. Nekin jutut on jälkeenpäin olleet ihan hyvä asia.J0k3r wrote:Onko tietoo miten E(dit):n kautta tilatut HBWR-siemenet toimii? Ajattelin ottaa 5kpl huomenna ja kaverille myös 5.
-
tRRkvlt
- Tuppisuu
Muutaman kerran tullut kokeiltua, kahden eri puljun siemeniä. Väittäisin että eivät juurikaan toimineet, liekkö olleet heikompilaatuisia huuhaasiemeniä. Annoksena muistaakseni 3-9 siementä. Joka kerta alussa aivan hirvittävän paha olo, joka tosin vaihtuu silmän räpäyksessä euforiaksi laattauksen jälkeen. Valojen ympärillä isot sädekehät, muuta ei juuri jäänyt mieleen. Ei kyllä ole sen pahan olon väärti jonka nämä minulle aiheuttavat. Lisäksi se maku; ei ainakaan sitruuna+vesi+siemenet mene enää alas, pakko sotkea johonkin ettei maistu niin hirvittävälle.
Ehkä jos joskus innostuu noista taas niin kokeilen kyllä ekstraktiota bensiinillä, jonka pitäis poistaa pahaa oloa aiheuttavia aineita.
Kaverille kyllä aiheutti ilmeisesti enemmän oloja, ja tahatonta lihasten nykimistä.
Ehkä jos joskus innostuu noista taas niin kokeilen kyllä ekstraktiota bensiinillä, jonka pitäis poistaa pahaa oloa aiheuttavia aineita.
Kaverille kyllä aiheutti ilmeisesti enemmän oloja, ja tahatonta lihasten nykimistä.
Don't tell me how to talk or how to live my life.
-
freakmatic
- Psykonautti
niin hienoja tarinoita että melkeempä vois laittaa tilaukseen "legal high" paketin.
jotain tähän suuntaan: Hawaiian Baby Woodrose Seed, Yucatan Fire - 2g, Spice Gold - 3g
ja meinasimpa ihan combottaa kaikki, pitää sitten tarkemmin kertoo vaikka stoorin muodos mitä käy =D
tosin tol combol on muutama aukko, ainakin mulle, esim: spice gold ja yacatan combo, meneekö sillä jo ihan yli?
monta hbwr siiduu uskaltas ekakertalaisena vetää jos tulee vedettyy goldit tai yacatanit samalla kans?
siis en nyt mitään lääkärin tarkastusta hae mutta ois kiva jos sais sellasen herättävän trippailun eikä mitään yliampuvaa kauhujentalo flippailuu, ku edellisestä trippailusta on jo aikaa, (semi trippi, kolmeen pekkaan 170kpl mehujen kanssa) alku syksystä.
ku tarkotuksena ois kuitenkin seuraavanakin päivänä ehkäpä trippailla..
ja toimiiko noi hbwr siidut ees peräkkäisinä päivinä...
EDIT:
postista tuli lappu että tuotteet ovat saapuneet, 30kpl HBWR ja kyytipojaks 3g spice goldii
tri tri tri tripilleeeeeeeeee, stooria ehkä tänään myöhemmin =)
jotain tähän suuntaan: Hawaiian Baby Woodrose Seed, Yucatan Fire - 2g, Spice Gold - 3g
ja meinasimpa ihan combottaa kaikki, pitää sitten tarkemmin kertoo vaikka stoorin muodos mitä käy =D
tosin tol combol on muutama aukko, ainakin mulle, esim: spice gold ja yacatan combo, meneekö sillä jo ihan yli?
monta hbwr siiduu uskaltas ekakertalaisena vetää jos tulee vedettyy goldit tai yacatanit samalla kans?
siis en nyt mitään lääkärin tarkastusta hae mutta ois kiva jos sais sellasen herättävän trippailun eikä mitään yliampuvaa kauhujentalo flippailuu, ku edellisestä trippailusta on jo aikaa, (semi trippi, kolmeen pekkaan 170kpl mehujen kanssa) alku syksystä.
ku tarkotuksena ois kuitenkin seuraavanakin päivänä ehkäpä trippailla..
ja toimiiko noi hbwr siidut ees peräkkäisinä päivinä...
EDIT:
postista tuli lappu että tuotteet ovat saapuneet, 30kpl HBWR ja kyytipojaks 3g spice goldii
tri tri tri tripilleeeeeeeeee, stooria ehkä tänään myöhemmin =)
-
Poliklinikka
- OD
Nyt anhetaan Hawajin Beibe laulaa! Koputetaan kepillä jaatä ja otin 4 Editin HBWR siidua. Kaljaa ja punaviinia päälle. Nauseaa odotellessa
.
-
freakmatic
- Psykonautti
joo sinne mäni. Tiistai: 5 hbwr + spice goldiii = pikku tutka, Keskiviikko: 5 hbwr + kaljaa + tosi vähän spicee = pikku tuka..
eli ei oo mun ainetta toi, tai sit annos oli liian pieni, tosin välil tuntu että spicen lomassa ois tuntunu mutta ei sitten kuutenkaan. Menee kyl hetki ennenku haluun kokeilla uusiks...
ps. ihan hyvin tuli suomeen, perjantaina lähti tulee ja tiistaina tuli, ei ne tullis varmaan ees tikkuu siirtäny mun kirjepaketin kohilla
eli ei oo mun ainetta toi, tai sit annos oli liian pieni, tosin välil tuntu että spicen lomassa ois tuntunu mutta ei sitten kuutenkaan. Menee kyl hetki ennenku haluun kokeilla uusiks...
ps. ihan hyvin tuli suomeen, perjantaina lähti tulee ja tiistaina tuli, ei ne tullis varmaan ees tikkuu siirtäny mun kirjepaketin kohilla
-
Poliklinikka
- OD
Pakko kokeilla joku reilu 10 siidua. 4llä ei tullut mitää kovin ihmeellistä.
Pitäis vaan saada joku hemmetin hyvä "set", että pääsisi oikeuksiinsa tuo substanssi.
Pitäis vaan saada joku hemmetin hyvä "set", että pääsisi oikeuksiinsa tuo substanssi.
-
shishamon
Olis 10 kpl näitä odottamassa nauttimista. Luulin jo hetken, et jäivät spicejen kanssa tulliin, mut ei onneks. Psineä oon useasti nauttinut ja tykännyt kovasti. Ajattelin ekaks syödä noita 5-7 kpl. Pitää vaan odotella sopivaa hetkeä...
-
bUkkA
I'd say that vahva LSA dose > Vahva LSD Dose. Lähinnä sen takia, että LSA on paljon sedatiivisempi. Happo vain semmoinen ajatuksia muuttava. LSA:ta vois pitää mun mielestä tosi opiaattimaisena deelinä. Esim, LSA olot paljon leppoisemmat kun esim opium.
-
dredi
- LD50
I'd say that vahva LSA dose > Vahva LSD Dose
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
spasm
- OD
Vieläkin ihmiset jaksaa verrata (astetta vähemmän analyyttisesti ainakin) noita keskenään. Ja ylipäätään substanssia x ja lsd.dredi wrote:I'd say that vahva LSA dose > Vahva LSD Dose![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja reagoida näille mielipiteille. Vahva lsa dose on suurempi kuin vahva lsd dose? mitä tämä edes tarkoittaa? Kolisee kovemmin?
Mun mielestä ei oo mitenkään kuvaavaa tai selittävää verrata substansseja toisiinsa vaikutusten intensiivisyyden perusteella, vai mitä ikinä tässä nyt haettiinkaan. Onhan ne kaks eri substanssia, ja ihmiset tykkää erilaisista asioista.
Sori offtopic..
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
J0k3r
- Karvakuono
Jees kiva tulliin jäi 50kpl hbwr-siemeniä. Noh ilmotin tullille, että lähettäävät kirjeen mahd. pian takaisin kauppaan (E). Jos vaikka joku päivä saisi ton tilauksen kotia asti prkl. Valtio näköjään yllyttää laittomien aineiden hankkimiseen tai sitten myrkyllisen alkoholin ostoon. Siihen en sorru. Nyt olen vihainen toivottavasti en enää myöhemmin.
-
AmanitaX
- Tuppisuu
Kadotinpa sitten salasanani enkä sitä saanut mistään resetoitua joten rekkasinpa uudelleen... (ex-Amanita)
Toistamiseen tuli 20kpl hbwr-siiduja tullista läpi. Paketti oli selvästi avattu pohjasta ja ilmeisesti pengottu, mutta siemeniä ei ollut otettu pois! Kumma juttu. Noh, pitää kiittää onneaan. Paketissa oli kyllä muutakin huttua mukana.
Kokemukseen siis. Oliskohan tämä nyt ollut 3. kerta kun noita nappaan. Ekalla kerralla otin 8 ja kokemus oli melko järisyttävän euforinen. Tällä kertaa otin vain 3, sillä minulla oli seuraa enkä halunnut aivan täysin vetelöityä. Kolmekin siementä näemmä riitti tuottamaan euforisen, unenomaisen, visuaalisesti ja henkisesti avartavan kokemuksen. Koin itseni hyvin empaattiseksi, olin jollakin syvemmällä kumppanuuden ja ymmärtämyksen tasolla. Miesseuralaiseni kanssa katseltiin erilaisia visuaalisesti hyvin näyttäviä musiikkivideoita, joita en kylläkään nyt muista, mutta olin aivan suu pyöreänä ja lähes henkeä haukkoen ihmettelin, kuinka sellaisia voi saada aikaan. Mies otti vain 2 siementä, mutta koki hyvin samanlaisia tuntemuksia. Hänelle ei tullut edes pahoinvointia, mikä minulle taas tuli alkuun hyvin voimakkaana. Pidin kuitenkin pintani enkä laattaillut, ja nauseahan katosi kuin taikaiskusta heti kun euforia otti vallan. Edes ekalla kerralla näitä siemeniä nauttiessani en kokenut näin voimakasta nauseaa. Nauseasta huolimatta kerta kaikkiaan vallan positiivinen kokemus taas kerran. Mies kuvaili kokemustaan myös elävöittäväksi, kuin hänen oikea persoonansa olisi tullut taas esiin, kuin olisi herännyt taas eloon.
Vaikutukset kestivät ehkä 3-5 tuntia, aikaa vaikea arvioida tarkemmin kun ajantaju katosi täysin tuntemuksien vallassa. Hirveän hiostuksen nämä siemenet kyllä saa aikaan kun alkavat vaikuttaa ja varsinkin kun vaikutus alkaa hiipua. Kylmää hikeä. Silti, nam.
Toistamiseen tuli 20kpl hbwr-siiduja tullista läpi. Paketti oli selvästi avattu pohjasta ja ilmeisesti pengottu, mutta siemeniä ei ollut otettu pois! Kumma juttu. Noh, pitää kiittää onneaan. Paketissa oli kyllä muutakin huttua mukana.
Kokemukseen siis. Oliskohan tämä nyt ollut 3. kerta kun noita nappaan. Ekalla kerralla otin 8 ja kokemus oli melko järisyttävän euforinen. Tällä kertaa otin vain 3, sillä minulla oli seuraa enkä halunnut aivan täysin vetelöityä. Kolmekin siementä näemmä riitti tuottamaan euforisen, unenomaisen, visuaalisesti ja henkisesti avartavan kokemuksen. Koin itseni hyvin empaattiseksi, olin jollakin syvemmällä kumppanuuden ja ymmärtämyksen tasolla. Miesseuralaiseni kanssa katseltiin erilaisia visuaalisesti hyvin näyttäviä musiikkivideoita, joita en kylläkään nyt muista, mutta olin aivan suu pyöreänä ja lähes henkeä haukkoen ihmettelin, kuinka sellaisia voi saada aikaan. Mies otti vain 2 siementä, mutta koki hyvin samanlaisia tuntemuksia. Hänelle ei tullut edes pahoinvointia, mikä minulle taas tuli alkuun hyvin voimakkaana. Pidin kuitenkin pintani enkä laattaillut, ja nauseahan katosi kuin taikaiskusta heti kun euforia otti vallan. Edes ekalla kerralla näitä siemeniä nauttiessani en kokenut näin voimakasta nauseaa. Nauseasta huolimatta kerta kaikkiaan vallan positiivinen kokemus taas kerran. Mies kuvaili kokemustaan myös elävöittäväksi, kuin hänen oikea persoonansa olisi tullut taas esiin, kuin olisi herännyt taas eloon.
Vaikutukset kestivät ehkä 3-5 tuntia, aikaa vaikea arvioida tarkemmin kun ajantaju katosi täysin tuntemuksien vallassa. Hirveän hiostuksen nämä siemenet kyllä saa aikaan kun alkavat vaikuttaa ja varsinkin kun vaikutus alkaa hiipua. Kylmää hikeä. Silti, nam.
-
Jussi
- Apteekki
Mistäköhän johtuu että saan hbwr:stä monen tunnin pahoinvoinnin.
Otin taas 4 kpl hyvin kuorittuja ja murskattuja hbwr:iä (1 niistä tais olla joku madagaskarilainen) klo 9:00 tyhjään mahaan, tällä kertaa jogurtin seassa mielestäni pahan maun takia.
Klo 10: vähän euforiaa
Klo 11: oksettaa
Klo 12-17: oksettaa ja heikottaa
Klo 18: oksensin
Klo 19: ei okseta ja söin vähän ruokaa
Klo 20-23: euforiaa
Eli oksetus lakkasi oksentamisen jälkeen. Mitä jos oksennan heti kun se alkaa eli 2 tunnin päästä ottamisesta, toimiiko LSA?
Ja kannattaako ottaa tyhjään mahaan?
Otin taas 4 kpl hyvin kuorittuja ja murskattuja hbwr:iä (1 niistä tais olla joku madagaskarilainen) klo 9:00 tyhjään mahaan, tällä kertaa jogurtin seassa mielestäni pahan maun takia.
Klo 10: vähän euforiaa
Klo 11: oksettaa
Klo 12-17: oksettaa ja heikottaa
Klo 18: oksensin
Klo 19: ei okseta ja söin vähän ruokaa
Klo 20-23: euforiaa
Eli oksetus lakkasi oksentamisen jälkeen. Mitä jos oksennan heti kun se alkaa eli 2 tunnin päästä ottamisesta, toimiiko LSA?
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
bol
- Kameleontti
Itse oksensin tunnin sen jälkeen kun olin syönyt siemenet ja hyvin toimi. Kannattaa ottaa tyhjään mahaan, niin on vähemmän oksentamista. Juo jotai mitä on mukava oksentaa ( esim jotain hedelmämehua )Eli oksetus lakkasi oksentamisen jälkeen. Mitä jos oksennan heti kun se alkaa eli 2 tunnin päästä ottamisesta, toimiiko LSA?
-
AmanitaX
- Tuppisuu
bol wrote:Itse oksensin tunnin sen jälkeen kun olin syönyt siemenet ja hyvin toimi. Kannattaa ottaa tyhjään mahaan, niin on vähemmän oksentamista. Juo jotai mitä on mukava oksentaa ( esim jotain hedelmämehua )Eli oksetus lakkasi oksentamisen jälkeen. Mitä jos oksennan heti kun se alkaa eli 2 tunnin päästä ottamisesta, toimiiko LSA?
Heh, vähän offtopic mutta onko oksentaminen koskaan mukavaa?
-
osu_ja_uppos
- Psykonautti
-
spasm
- OD
Ehdottomasti on.AmanitaX wrote:Heh, vähän offtopic mutta onko oksentaminen koskaan mukavaa?
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Jussi
- Apteekki
Juuri näin tein, ja siksi aattelin että olisko pitäny syödä eka jotain ettei alkais oksettaa.bol wrote:Itse oksensin tunnin sen jälkeen kun olin syönyt siemenet ja hyvin toimi. Kannattaa ottaa tyhjään mahaan, niin on vähemmän oksentamista. Juo jotai mitä on mukava oksentaa ( esim jotain hedelmämehua )Eli oksetus lakkasi oksentamisen jälkeen. Mitä jos oksennan heti kun se alkaa eli 2 tunnin päästä ottamisesta, toimiiko LSA?
Mun mielestä on kivempaa oksentaa ruokaa kuin tyhjää..
AmanitaX: kyllä se on kivaa jos tulee koko ajan parempi olo
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
spikey
- Tuppisuu
Nämä ovat ilmeisesti mietoja psykedeelejä? Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta mistään tripeistä siis. Eli kuorin vaan siemenet ja naamaan vaan? Ovatko hyvä valinta ekalle kerralle?.
-
bol
- Kameleontti
Enpä tiedä ovatko mitkään psykedeelit mietoja. Ehkä jotkut RCt ja kannabis järkevillä doseilla.spikey wrote:Nämä ovat ilmeisesti mietoja psykedeelejä? Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta mistään tripeistä siis. Eli kuorin vaan siemenet ja naamaan vaan? Ovatko hyvä valinta ekalle kerralle?.
Itseni LSA yllätti aivan täysin. Päivänsini oli ihan pirun vahvaa ja todella kaunista, mutta myös pelottavaa ja vakavaa. Kannattaa pyytää joku hyvä kaverisi katsomaan perääsi ainakin aluksi, jos siihen on mahdollisuus. Jos ei ole, nii trippaile vaikka talossasi tai jossain paikassa jonka tunnet turvalliseksi. Varaa kokemuksellesi koko päivä.
Muista pitää hauskaa äläkä ota kaikkea liian vakavasti
-
Swampthing
- Apteekki
On oikeesti aika turhaa lähteä puhumaan siitä mikä psykedeeli on "mieto" ja mikä ei. Vaikutus riippuu annostuksesta, henkilöstä, asennoitumisesta ja KAIKESTA. Puhun nyt lähinnä siis psykedeeleistä perinteisessä "vaikuttaa serotoniinireseptoreihin tällee" -mielessä. Kannabiskin noudattaa kyllä aika lailla samaa kaavaa, eri juttuja eri ihmisillä.bol wrote:Enpä tiedä ovatko mitkään psykedeelit mietoja. Ehkä jotkut RCt ja kannabis järkevillä doseilla.spikey wrote:Nämä ovat ilmeisesti mietoja psykedeelejä? Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta mistään tripeistä siis. Eli kuorin vaan siemenet ja naamaan vaan? Ovatko hyvä valinta ekalle kerralle?.
Itseni LSA yllätti aivan täysin. Päivänsini oli ihan pirun vahvaa ja todella kaunista, mutta myös pelottavaa ja vakavaa. Kannattaa pyytää joku hyvä kaverisi katsomaan perääsi ainakin aluksi, jos siihen on mahdollisuus. Jos ei ole, nii trippaile vaikka talossasi tai jossain paikassa jonka tunnet turvalliseksi. Varaa kokemuksellesi koko päivä.
Muista pitää hauskaa äläkä ota kaikkea liian vakavasti
Nii, että jos kysyt mikä on "mieto psykedeeli" saat noin miljoona eri vastausta riippuen täysin siitä, millainen ihminen vastaaja on ja on ennen ollut ja millaisia psykedeelejä hän on käyttänyt, muun muassa.
Mieli on mukava paikka asua.
-
gerotimo
- Kameleontti
Yhtä mieltä voitaisiin kuitenkin olla siitä, että ensimmäisellä kerralla LSA tuskin tuntuu miedolta vaan joltain aivan muulta.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
Hz0
- Apteekki
Tuossa noita HBWR:iä olisi kuorimattomana kokonaiset 25 kappaletta minigripissä, täytynee vetää uudenvuoden jälkeen jonkinlainen kokeiluerä. Mikähän noiden nauttimiseen olisi nyt se parhain keino, kun siitä tuntuu olevan monta mielipidettä threadissa?
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
stufff
- Karvakuono
6kpl kuorin ja pureskelin hetken, tuli aivan uskomattoman hyvä olo pitkäks aikaa mut sitte josai vaihees tuliki varmaa huonoin olo ikinä, hirvee paniikki ja ahdistus. Shotin kanssa aion kokeilla tota seuraavaks, sen pitäs ehkästä huonot olot + viel boostata sitä euforiaa.
-
bUkkA
Mä söin näitä viikon sisään 150kpl. Eli n. 20kpl/päivä. Kun tuossa oli toi loma. Aiemmin näistä on kokemusta ehkä n.10 kerralta jolloinka suurin määrä on ollu 20kpl. Koskaan ei ole tullut näistä oksennus, välillä on ollu nauttimisen jälkeen paha olo n.1h. Taidan olla onnekas, koska kaikki kaverit tuntuu saavan näistä aina ihan hirveät nauseat.
-
mauseri
- LD50
järkyttäviä määriäbUkkA wrote:Mä söin näitä viikon sisään 150kpl. Eli n. 20kpl/päivä. Kun tuossa oli toi loma. Aiemmin näistä on kokemusta ehkä n.10 kerralta jolloinka suurin määrä on ollu 20kpl. Koskaan ei ole tullut näistä oksennus, välillä on ollu nauttimisen jälkeen paha olo n.1h. Taidan olla onnekas, koska kaikki kaverit tuntuu saavan näistä aina ihan hirveät nauseat.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
RcKokki
- Apteekki
Otin nuita kaksi tuntia sitten viisi (5) kappaletta nuita , ei mitään muita vaikutuksia kun nausea 
-
jantardi
- Psykonautti
25.12.2008 tilasin A:sta näitä 20kpl. Nyt jänskättää että tuleeko tullista läpi. Paketissa ei oo muuta ku noi ja pari piippua, toivottavasti tulee.