Kyllähän siitä viideks minuutiks pää turtu karvan verran sillei että huomas jotain tapahtuvan, mutta ei niin mitään erikoista kuitenkaan..polge wrote:Löysin jonkun jutun että kun kastaa tupakanpuruja ressuun, antaa imeytyä ja polttaa ne niin pitäis mäjähtä huppuunMahtaneeko toimia...?
![]()
The DXM topic
-
polge
- Psykonautti
Re: The DXM topic
-
slack1
- Psykonautti
Mielestäni tuo ruokajuttu on hieman hienosäätöä dxm:n kohdalla, eli jos annos on erittäin pieni niin ei mitään ihmeellistä tapahdu vaikka olisi pari päivää paastonnut. Toisaalta jos on iso annos kyseessä niin aika hyvin humahtaa, vaikka olisi juuri vetäny spagettia kolme lautasellista. Mielestäni olen saanut parhaimman olon noin vatsallisesti, kun olen syönyt päivällä kevyesti ja ottanu vaikka pari näkkäriä dexun pohjalle. Paino se on se joka ratkaisee hyvin paljon siitä, että mikä annos sopii kenellekkin. Isommilla annoksilla se vatsa tyhjentää itsensä automaattisesti muutenkin 
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
Adrenochrome
- Psykonautti
Ensimmäinen plateaukin on kiva. Ja ihan erottelematta voi ottaa, lähinnä vain ilmavaivoja tuli.
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
-
Pentabarf
- Lepakko
Eilen tuli testattua DXM jauhetta ~300mg pommina. Kesti varmaan 3-4h ennen kuin alkoi tuntumaan ja senkin jälkeen vaikutukset jäivät todella miedoiksi. Hassua vielä, että vaikutukset alkoivat tuntua heti sen jälkeen kun söin kunnolla. Koko päivän olin vain napostellut jotain leipipä, mutta sitten kun söi lautasellisen lämmintä ruokaa niin alkoi tuntua vaikutuksia. Mukavasti rentoutti, mutta jotenkin odotin että olisi ollut vähän tykimpää kamaa. 300mg eroteltunakin tuntui potkivan paremmin.
No hyi helvetti! EI NÄIN!polge wrote:Löysin jonkun jutun että kun kastaa tupakanpuruja ressuun, antaa imeytyä ja polttaa ne niin pitäis mäjähtä huppuunMahtaneeko toimia...?
![]()
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
Dexma
- Moderator
Mun mielestä edelleen syöminen vaikuttaa nousun kovuuteen, aina mennään loppupeleissä "yhtä pitkälle". Täytyy vain osata avautua ja hypätä sisäänslack1 wrote:Mielestäni tuo ruokajuttu on hieman hienosäätöä dxm:n kohdalla, eli jos annos on erittäin pieni niin ei mitään ihmeellistä tapahdu vaikka olisi pari päivää paastonnut. Toisaalta jos on iso annos kyseessä niin aika hyvin humahtaa, vaikka olisi juuri vetäny spagettia kolme lautasellista. Mielestäni olen saanut parhaimman olon noin vatsallisesti, kun olen syönyt päivällä kevyesti ja ottanu vaikka pari näkkäriä dexun pohjalle. Paino se on se joka ratkaisee hyvin paljon siitä, että mikä annos sopii kenellekkin. Isommilla annoksilla se vatsa tyhjentää itsensä automaattisesti muutenkin
-
polge
- Psykonautti
Ite ainakin huomasin toissapäivänä tämän kanssa, että nousu on paljon hitaampi täydellä mahalla, joka on ehkä hyväkin jos nauttii ensimmäisen plateaun alkuvaiheen hilpeydestä, sillä sitä riitti ainakin minulla ainakin tunnin verran, kunnes alkoi nousta enemmän. 
-
polge
- Psykonautti
Mutta onko ketään hakenu apteekista samalla kertaa resilarin lisäks dxm:n erotteluainekset? Mua on aina hävettäny hakee kaiken maailman kemikaaleja yms. apteekista.. 
-
Pentabarf
- Lepakko
Kyllähän sitä puhdistettua bensaa sieltä varmaan samalla saisi. Lipeän kanssa voi olla vähän nihkeämpää, varsinkin jos on nuori. Se apteekin bensa on kallista verrattuna zippobensaan, jolla erottelu myös onnistuu. Itse en ole apteekista koskaan noita erottelukemikaaleja hakenut, koska halvempiakin vaihtoehtoja on saatavilla ihan perusmarketeista.polge wrote:Mutta onko ketään hakenu apteekista samalla kertaa resilarin lisäks dxm:n erotteluainekset? Mua on aina hävettäny hakee kaiken maailman kemikaaleja yms. apteekista..
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
slack1
- Psykonautti
Kyllä sitä voi olla likasia vaatteita kotona ja samalla myös kurkku kipeä.
-
surly
- Lepakko
NaOH:ia käytetään rasvan kanssa saippuan valmistukseen jos välttämättä lipeää haluaa.
Times are tough, huh, bud?
-
paukuttaja
- Karvakuono
Sattu hypermarketissa vastaan natronlipeä "Ala vetää". Jotain viemärijuttuja varten. Voikohan tota käyttää erottelussa? Hinta oli joku 7€. Mitäs se apteekissa maksaa? Entä bensa?surly wrote:NaOH:ia käytetään rasvan kanssa saippuan valmistukseen jos välttämättä lipeää haluaa.
-
slack1
- Psykonautti
Muistaakseni se erottelubensa on apteekissa jotakin 4e/dl ja kannattaa ottaa talteen se bensa jos ajattelee vetää joskus toistekkin dxm, niin ei tarvi ostaa bensoja uusiksi. Lähes aina kysyy tarkotusta, mutta kun siihen tokasee että: vaatteiden puhdistus, niin aina olen saanut.
Lipeän voi korvata ruokasoodalla, jota saa kaupasta (lähes ilmaista)
Lipeän voi korvata ruokasoodalla, jota saa kaupasta (lähes ilmaista)
-
Jormis
- Karvakuono
Otin 1dl sir ephedriiniä @ about 20:30, kello on nyt 0:50 eikä mitään efektejä. Join aika paljon greippimehua pari tuntia ennen sen ottamista, ja soin sipsejä samalla kun otin sitä..
En tajuu mikä meni väärin? :S
Efedriinihydrokloridi, 1,21 mg/ml
Dekstrometorfaanihydrobromidi, 3 mg/ml
-
dredi
- LD50
-
Jormis
- Karvakuono
No voi itku, eikö se oo tarpeeks hc annos sulle?dredi wrote:Vikana on että 300mg on ihan turha annostus...
-
dredi
- LD50
No ilmeisesti ei sullekaan, kun just itkit ettet saanu "efektejä". Ens kerralla teet sitten erottelun etkä juo raakaa yskänlääkettä mikä on ihan säälittävää toimintaa.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
surly
- Lepakko
Jossei DXM niin efedriinin ainakin pitäis tuoda jo jotain efektejä noissa määrissä.Jormis wrote:Otin 1dl sir ephedriiniä @ about 20:30, kello on nyt 0:50 eikä mitään efektejä. Join aika paljon greippimehua pari tuntia ennen sen ottamista, ja soin sipsejä samalla kun otin sitä..
Times are tough, huh, bud?
-
Jormis
- Karvakuono
Ei tullu mitään siitäkään.surly wrote:Jossei DXM niin efedriinin ainakin pitäis tuoda jo jotain efektejä noissa määrissä.Jormis wrote:Otin 1dl sir ephedriiniä @ about 20:30, kello on nyt 0:50 eikä mitään efektejä. Join aika paljon greippimehua pari tuntia ennen sen ottamista, ja soin sipsejä samalla kun otin sitä..
-
dredi
- LD50
Kannattaa joo unohtaa tuo sir.efedrin. Kunnon annostuksella saat siitä sellasen määrän efedriiniä että ei ole mielyttävä olo niitten sivuvaikutusten kanssa.
-
paukuttaja
- Karvakuono
Mitäs säälittävää siinä on?dredi wrote:Ens kerralla teet sitten erottelun etkä juo raakaa yskänlääkettä mikä on ihan säälittävää toimintaa.
Jospa ei vaikka satu olemaan tarvikkeita/mahdollisuutta sillä hetkellä hommata niitä, niin mikäs siinä jos vatsa pienen myllerryksen kestää.
-
dredi
- LD50
Jos ei ole mahdollisuutta erotella niin voi olla vetämättä kunnes pystyy erottelemaan. Säälittävää on jos on niin kova hinku vetää että pitää raakaa yskänlääkettä juoda. Sama kuin kiljun juominen on säälittävää...
-
paukuttaja
- Karvakuono
Mielipiteitä on monia. Ja kiljuhan on hyvvöää
-
slack1
- Psykonautti
Itse en saanut ensimmäisellä kerralla mitään efektejä, kun ekan kerran koitin ja annos tais olla 480mg... jossakin 1000mg:ssä raavittiin päätä ja nähtiin hieman jotakin, mitä selvinpäin ei nää. 1200mg alkaa jo toimimaan aika hyvin. 1500mg:ssä lievää dissosiointia ja 1800mg paukkuu niin lujaa et eipä ole uskallettu vielä hetkeen kokeilla uusiksi.
-
Dexma
- Moderator
Silloin kun oli kovin dexmi tahti, ei haitannut paljon menoa veti sitten raakana tai ei... Tulipahan vain vedettyä sikana ...dredi wrote:Jos ei ole mahdollisuutta erotella niin voi olla vetämättä kunnes pystyy erottelemaan. Säälittävää on jos on niin kova hinku vetää että pitää raakaa yskänlääkettä juoda. Sama kuin kiljun juominen on säälittävää...
-
dredi
- LD50
Joo ja se vasta onkin, jos ei säälittävää niin ainakin typerää. Dissosiatiivejä, kuten ei psykedeelejäkään, ei tulisi käyttää ylettömästi.
-
Kalavale
- Apteekki
Miksei? Sinäkö sen päätät mikä on oikein ja mikä väärin?dredi wrote:Joo ja se vasta onkin, jos ei säälittävää niin ainakin typerää. Dissosiatiivejä, kuten ei psykedeelejäkään, ei tulisi käyttää ylettömästi.
All things are equal, there are no special things.
-
Dexma
- Moderator
Joo no silloin mulla oli vain yksi päämäärä......dredi wrote:Joo ja se vasta onkin, jos ei säälittävää niin ainakin typerää. Dissosiatiivejä, kuten ei psykedeelejäkään, ei tulisi käyttää ylettömästi.
-
RoboPoski
- Lepakko
Mitä väki sanoo siihen että kahden pullon erottelu onnistui mainiosti 180mg:llä c-vitamiinia. Siis kolmella 60mg:n c-vitaporeella. C-vitamiinin määrä ei olekaan niin oleellinen tässä prosessissa. Ja oletteko koittanut muuntaa dxm:n dxo:ksi?

-
Squege
- Psykonautti
Joo mulla olis tässä muutama kysymys tästä Ressun puhistuksesta =).
1. Käykö Kaliumhydroksidi Natriumhydroksidin sijasta? koska sitä on himassa koska harrastan myös kemiaa.
2.Onko näissä "Zippo" bensoissa eroa, koska minulla on jotain halpis versiota joka ei kyllä edes haise bensalle.
3.Kuinka hyvin säilyy DXM jos se on liuotettuna johonkin reiluun desiin vettä ja on tiiviissä lasipurkissa?
Kiitos vastaajille!
1. Käykö Kaliumhydroksidi Natriumhydroksidin sijasta? koska sitä on himassa koska harrastan myös kemiaa.
2.Onko näissä "Zippo" bensoissa eroa, koska minulla on jotain halpis versiota joka ei kyllä edes haise bensalle.
3.Kuinka hyvin säilyy DXM jos se on liuotettuna johonkin reiluun desiin vettä ja on tiiviissä lasipurkissa?
Kiitos vastaajille!
-
Velho
- LD50
Squege wrote:Joo mulla olis tässä muutama kysymys tästä Ressun puhistuksesta =).
Kiitos vastaajille!
Muuhun en uskalla vastata muutakuin tuohon 2.On niillä eroa jotkut on epäpuhtaita ja saattaa aiheuttaa kipua tai koko prosessi menee vituiksi. Mutta Dexma varmaan tietää paremmin,tai joku minua valaistuneempi.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag