LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
13360
Psykonautti

Re: LSD (Lysergidihapon dietyyliamidi)

Post by 13360 »

NapalmSatan wrote:Voisko olla placeboa kaikki ja pelkkää paperia hipin äläsdee
Eipä se nyt placeboa voi olla, koska selvät vaikutukset kuitenkin oli tuntuvissa. Maultaankin oli täysin mauton, joten epäilen että ehkä joko puolen lapun toleranssin takia kaksi hittiä ei tuntunut oikein missään, tai sitten olen vain ottanut liian vähän. Pitää ensi kerralla rohkeasti kokeilla vaikka neljällä "annoksella", enhän minä tosiaan oikeasti tiedä paljon tuossa pitäisi olla tavaraa, voi olla että on myös kusetus kyseessä. Epäilen kyllä, koska kyseinen hippi sanoi että voin kyllä kokeilla tuotetta hänen kanssaan, mutta mistäs sitä ikinä tietää. Eipä vain hirveästi silloin ihan heti viitsinyt tyypata :P
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Kuulostaa lähinnä 4-HO-DiPT:ltä tai sen prekursorilta 4-AcO-DiPT:ltä. - Harva psykedeeli vaikuttaa noin nopeasti sekä noin vähän aikaa. En kyllä osaa sanoa, että miten hyvin tuon saisi "mahtumaan paperille." Kokeile taas kaksinkertaistaa annos. Jos tuo aiheuttaa synesteettisiä tuntoaistimuksia, niin aika varmasti on jompaa kumpaa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
13360
Psykonautti

Post by 13360 »

Touchet wrote:Kuulostaa lähinnä 4-HO-DiPT:ltä tai sen prekursorilta 4-AcO-DiPT:ltä. - Harva psykedeeli vaikuttaa noin nopeasti sekä noin vähän aikaa. En kyllä osaa sanoa, että miten hyvin tuon saisi "mahtumaan paperille." Kokeile taas kaksinkertaistaa annos. Jos tuo aiheuttaa synesteettisiä tuntoaistimuksia, niin aika varmasti on jompaa kumpaa.
Kiitoksia tiedosta, tsekkasin kokemuksia noista ja voipi olla että oli kyseistä ainetta, ainakin sen perusteella että oli jotenkin kumman positiivinen olo tuon toisen kokeilun jälkeen, jotenkin teki mieli lähteä ulos ja nauttia maailmasta. Pitää kokeilla vaikka viikon-parin päästä uudestaan vahvemmilla annoksilla..

Perseestä kyllä kun luulee että on LSD:tä, mutta ei mitään tietoa onko oikeasti ..
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Ei kyllä perusblotterille taida saada tarpeeksi 4-HO/ACO-DiPTiä imeytettyä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

^ Ellei nää laput oo sit jotai tyylii 5cm x 5xm, kai, jos silloinkaan :D

Eli: joko kusetusta, joko sulla on harvinaisen vahva toleranssi jos jo ihan ekalla kokeilulla tuntuu vain tunnin, tai sitten odotat liikoja / vääriä.
Mieli on mukava paikka asua.
13360
Psykonautti

Post by 13360 »

^ Tuo lappu joka minulla on, on kokonaisuudessaan ehkä 6x4 cm kokoinen .. siitä olen arvioni mukaan leikellyt semmoisia paloja joita saisi jos ton jakaisi 5x5 osiin. Kiitoksia infoista kuitenkin. Pitää vielä testata jonkin ajan päästä suuremmilla annostuksilla josko saisi jotain selvyyttä.
dredi
LD50

Post by dredi »

Mä en ole moneen vuoteen nähny suomessa kunnon happoja, joskus harvoin tulee vastaan... RC:itä blotterilla/sokeripaloissa joita myydään "happoina" on kyllä ollut liikaakin... Kaikista eniten vituttaa nuo natiaiset jotka ei ees tiedä että happo = LSD ja sit myy niitä "happojaan" kirkkain silmin... :roll:
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
13360
Psykonautti

Post by 13360 »

Noh itse en noita tässä threadissa mainittuja Suomesta ostanut, joten oletus oli että olisi jopa voinut olla the real deal. Katsotaan nyt vielä onko. Epäilyttää kyllä. Onhan se harmi että tuota ei voi mitenkään tarkistaa etukäteen. Taino kait sen jotenkin voi tarkistaa kemiallisesti, mutta eipä tuollaisia tarvikkeita yleensä tule kannettua messissä :P
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

13360 wrote:^ Tuo lappu joka minulla on, on kokonaisuudessaan ehkä 6x4 cm kokoinen .. siitä olen arvioni mukaan leikellyt semmoisia paloja joita saisi jos ton jakaisi 5x5 osiin. Kiitoksia infoista kuitenkin. Pitää vielä testata jonkin ajan päästä suuremmilla annostuksilla josko saisi jotain selvyyttä.
Jos on tuon kokoinen "lappu" ja siitä pitä leikata itse paloja, niin pitäisi siinä paperissa olla joku osoitin siitä, mihin happotipat on laitettu. Minulla oli äärimmäisen rumasta pahvista kyhätty "lappuarkki", ja happotipat oli värjätty jollain aineella, jotta ne erottaisi. Jos tuo isohko lappusi ei ole imupaperia, ei siihen ole oikein voitu imeyttää happoa tehokkaasti ihan vaan niin, että sitä liotettaisiin jossain happoliuoksessa, käsittääkseni.
Mieli on mukava paikka asua.
dredi
LD50

Post by dredi »

Laita ne laput UV-valon alle... LSD:n pitäis loistaa UV-valossa. Älä pidä kauaa, se myös hajottaa LSD:tä jos sitä pitää kauan siinä...
dredi
LD50

Post by dredi »

Se lyhyt vaikutteinen happo saattaisi olla LSM:ää, eli n-morfoliini-lysergamidia. En tiedä muuta psykedeeliä joka mahtuu blotterille ja vaikuttaa 20 minuutissa, mutta on lyhytkestoinen... LSM kuulemma on lyhytkestoisempaa kuin LSD ja sitä on kuulemma ollut liikkeellä jossain päin maailmaa viimeaikoina...
13360
Psykonautti

Post by 13360 »

Swampthing wrote:
13360 wrote:^ Tuo lappu joka minulla on, on kokonaisuudessaan ehkä 6x4 cm kokoinen .. siitä olen arvioni mukaan leikellyt semmoisia paloja joita saisi jos ton jakaisi 5x5 osiin. Kiitoksia infoista kuitenkin. Pitää vielä testata jonkin ajan päästä suuremmilla annostuksilla josko saisi jotain selvyyttä.
Jos on tuon kokoinen "lappu" ja siitä pitä leikata itse paloja, niin pitäisi siinä paperissa olla joku osoitin siitä, mihin happotipat on laitettu. Minulla oli äärimmäisen rumasta pahvista kyhätty "lappuarkki", ja happotipat oli värjätty jollain aineella, jotta ne erottaisi. Jos tuo isohko lappusi ei ole imupaperia, ei siihen ole oikein voitu imeyttää happoa tehokkaasti ihan vaan niin, että sitä liotettaisiin jossain happoliuoksessa, käsittääkseni.
Tuo lappu on valkoinen, eikä siitä kyllä oikein normaalisti katsomalla mitään eroja huomaa. Ja ilmeisemmin lappuun on imeytetty suoraan pullosta tippoja, koska näin ymmärsin. Ja paperi näyttää hieman huokoiselta, eli on se varmaan jonkinlaista imupaperia. Ei mitenkään hirveän paksula kyllä, mutta ei tuo ihan mitään normaalia paperia ole.
13360
Psykonautti

Post by 13360 »

dredi wrote:Se lyhyt vaikutteinen happo saattaisi olla LSM:ää, eli n-morfoliini-lysergamidia. En tiedä muuta psykedeeliä joka mahtuu blotterille ja vaikuttaa 20 minuutissa, mutta on lyhytkestoinen... LSM kuulemma on lyhytkestoisempaa kuin LSD ja sitä on kuulemma ollut liikkeellä jossain päin maailmaa viimeaikoina...
Kiitos tästä vinkistä. Luon vähän tuon vaikutuksista ja siltä ehkä voisi vaikuttaa. Tosin vähän vaikea sanoa kun ei itse LSD:stkään ole aikaisempaa kokemusta. Raportoin kunhan olen testannut tuota vahvemmilla annoksilla, ja ehkä jos saisi jostain sen ultraviolettivalon niin voisikin testata tuota.
13360
Psykonautti

Post by 13360 »

Jää nyt mysteeriksi mitä noissa lapuissa oli .. kokeilin ensin ottaa n. kuusinkertaisen määrän, ei oikeastaan mitään eroa edellisiin kokemuksiin. Päätin sitten että antaa mennä, ja otin loputkin. Kokonaisuudessaan siis 16 "annosta". Vaikutus todella lievä, ihan kuin olisi laimeat paukut polttanut. Eli todennäköisesti minua on kusetettu noissa .. noh tietääpähän jatkossa ettei tartte ostaa hämärätyypeiltä, eikä oikeastaan muutenkaan nyt kiinnosta kokeilla mitään vähään aikaan.
dredi
LD50

Post by dredi »

Varmaan vaikuttavina aineina akvarellipaperi ja plasebomiini :mrgreen:
Raz
Psykonautti

Post by Raz »

Ei oo aikasemmin tullu mietittyy et miten kantsii säilyttää? muistan joskus jostai lukeneeni et pakkaseen?
Ihan sama vissii et onko lappuna vai litkuna?
13360
Psykonautti

Post by 13360 »

dredi wrote:Varmaan vaikuttavina aineina akvarellipaperi ja plasebomiini :mrgreen:
Kyllä noissa jotain oli, koska oli ihan selvästi jonkinlainen vaikutus, motoriikka oli hieman heikompi ja muutenkin naamat vääntyilivät peilissä jne, mutta todella lievää vaikutusta. Outoa tosiaan tässä oli se että tuolla määrällä ei näyttänyt olevan mitään vaikutusta, puolikkaasta lapusta tuli sama fiilis kuin kuudestatoista :P

Paskaa mitä paskaa, mutta olisi pitänyt yksi lappu tuota säilyttää että olisi voinut ehkä jotenkin tutkia mikä tuossa oli vaikuttavana aineena.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

^ ne oli jotain huippu ultimate yber happoo mitkä ylitti sun käsityksen haposta niin et oot nyt kokoajan jossain 3000mikrogramman hapoissa koko elämäs :)..
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
13360
Psykonautti

Post by 13360 »

Raz wrote:Ei oo aikasemmin tullu mietittyy et miten kantsii säilyttää? muistan joskus jostai lukeneeni et pakkaseen?
Ihan sama vissii et onko lappuna vai litkuna?
Jostakin kanssa lukenut että pakkaseen, mutta luulis että kun pitää valolta ja ilmalta suojattuna niin säilyy. Pakkasessa voi olla se huono puoli jos pakastin sulattelee itseään jotenkin ja sinne päätyy kosteutta.

Jotkut neuvoivat että paras tapa säilyttää olisi pistää ensin folion sisälle, folio ilmatiiviseen pussiin johon sellainen kosteudensyöjä joita saa mm. vaatteiden ja elektroniikan mukana ja sitten vielä tämä härpäke ilmatiiviseen pussiin ja tummalasisen pullon sisään. Luulisi säilyvän :)
Raz
Psykonautti

Post by Raz »

Kuinka nopeesti happo sit niistä lapuista haihtuu?
No eiköhän ne oo turvassa, foliossa joka on tal.paperin sisällä joka on kuplamuoviin kääritty, ja toi vielä kahen ikkunan välissä et ois vähä viileemmässä. :foil: ikinä ei voi olla liian varovainen, varsinki ku tohon nii harvoin törmää. :lol:
dredi
LD50

Post by dredi »

Happo pitää säilyttää jääkaapissa, ilmatiiviissä säiliössä valolta suojattuna.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

13360 wrote:Kiitoksia tiedosta, tsekkasin kokemuksia noista ja voipi olla että oli kyseistä ainetta, ainakin sen perusteella että oli jotenkin kumman positiivinen olo tuon toisen kokeilun jälkeen, jotenkin teki mieli lähteä ulos ja nauttia maailmasta.
Toi kuvaus sopii kyl ihan mihin tahansa psykedeeliin.
ioni
Karvakuono

Post by ioni »

Havaittu liikettä (liikkeellä) toisessa silmäkulmassa! Eli siis papparainen-pyöräilee-vuoristossa-kombo ei petä
tälläkään kertaa. Paitsi että tomaattikeitto maistuis ja vois kai sitä kessunkin ---> LOVE U
smurffi32
Tuppisuu

Post by smurffi32 »

Happoon tutustuin itse jo 17 vuotiaana. Vaikutukset ovat mitä mahtavimmat :D suosittelen jos haluat ''löytää'' itsesi :)
dredi
LD50

Post by dredi »

smurffi32 wrote:Happoon tutustuin itse jo 17 vuotiaana.
Niin minäkin!
100 mcg "Hoffmann 2000 millennium edition" oli kova juttu siihen aikaan...
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

dredi wrote:
smurffi32 wrote:Happoon tutustuin itse jo 17 vuotiaana.
Niin minäkin!
100 mcg "Hoffmann 2000 millennium edition" oli kova juttu siihen aikaan...
Joskus vuoden 2000 alkupuolella noita liikkui täälläpäin. En ole varma puhutaanko samasta erästä, mutta mulla tuli kanssa ensimmäinen happo vedettyä juuri Millenium Hofmann pyöräilijä arkista. Olin siihen aikaan vielä köyhä opiskelija, niin ei riittänyt budjetti kuin kahteen palaan ja toinen meni sitten kaverille. Ei sitä yksin viitsinyt vetää ensimmäisellä kerralla. Ainakin seinät hengitti ja kaikki hohkasi hienosti ja tuli ihan tajuttomia naurukohtauksia ja välillä todella syvällisiä tuntoja ja pohdintaa. Harvemmin tullut noin tehokkaita lappuja tai blottereita sen jälkeen Suomessa vastaan.

Kesäisin yleensä saanut yhden hipin kautta, mutta aika harvassa tuntuu olevan aito LSD. Tietysti se on kiinni ketä tuntee. Tutkareita saa helpommin, mutta niistäkin mua kiinnostaa melkein vain muutamat tryptamiinit.
Last edited by eNZYMe on Wed 19 Nov 2008, 14:54, edited 1 time in total.
pyty
Psykonautti

Post by pyty »

Tuli vedettyä ekaa kertaa elämässä lauantaina about se 1200ug. Ehkä vähän alle tai yli :roll: Oli kyl melkosta pyöritystä mutta pirun hauskaa!
made
Karvakuono

Post by made »

Onko kukaan törmännyt lähi aikoina hoffman 2000? Itse sain yhden lapun, joka on tullut tammisaaresta päin. Viime kerralla otin eka kolme hoffmann2000 ja n.20 tunnin päästä yhden hoffin lisää ja vielä jonkun random lapun. Viime kerralla lappu sis. lsd:tä, bromoo ja 2c-beetä. Onko kukaan sattunut törmämään näihin hoffareihin.

Tietääkö joku onko samanlaista kyytiä odotettavissa?

made
Velho
LD50

Post by Velho »

Noista "flasheist" lasketaanko nämä näkökentässä tapahtuvat omituiset asiat joita järki ei pysty selittämään ja lievät kuuloharhat. Yms muuta sumenemista ja sekoamisen tunnetta.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
dredi
LD50

Post by dredi »

Ihan uusinta uutta on valmistaa lappuja joissa on kahden paperin välissä jonkinlaista hartsia johon on sitten imeytetty 2C-kemikaaleja. Tällä tavoin valmistetuihin lappuihin saa nimittäin ängettyä paljon enemmän tavaraa kuin perinteiseen imupaperiin.