Yleistä keskustelua opioideista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Yleistä keskustelua opioideista

Post by Poliklinikka »

Heroiini, Oksikodoni, Hydrokodoni, Dihydrokodeiini, Hydromorfoni, Oksimorfoni, Metadoni, Petidiini, Etyylimorfiini jne jne

Muutin vähän otsikkoa laajaksi, niin ei jokaiselle tartte tehä uutta topickia.
Last edited by Poliklinikka on Mon 06 Oct 2008, 21:12, edited 1 time in total.
User avatar
NapalmSatan
Lepakko
Posts: 193
Joined: Tue 18 Dec 2007, 14:27

Re: Hydrokodoni

Post by NapalmSatan »

...
Last edited by NapalmSatan on Tue 07 Oct 2008, 09:47, edited 1 time in total.
Murderous motivation
Thoxium

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Thoxium »

Etyylimorfiini on mukavaa tavaraa, toimii 4x kodeiinia voimakkaammin ja 2x pitempään, eli n. 5h, eikä edes tarvitse paljoa ottaa.
User avatar
Kalavale
Apteekki
Posts: 468
Joined: Fri 16 Jun 2006, 19:55

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Kalavale »

Tuntuu että on jotain yliherkkyyttä opioideille, ei sillä ikävällä tavalla, että tulisi ihottumaa ja pahaa oloa, vaan pienetkin annokset tuntuvat antavan todella mahtavan olon, vaikka toleranssiakin pitäisi olla niin eipä paljon tarvi ottaa. Enimmäkseen tramadol ja kodeiini höystettynä opateellä joskus, mutta mm oksikodonista on kokemuksia jonkin verran. Kaikki toimii oikein mukavasti ja päihteistä varmasti lempikategoria, tulee otettua usein ehkä jopa liian usein.
All things are equal, there are no special things.
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Poliklinikka »

Thoxium wrote:Etyylimorfiini on mukavaa tavaraa, toimii 4x kodeiinia voimakkaammin ja 2x pitempään, eli n. 5h, eikä edes tarvitse paljoa ottaa.
Ranskaan... siellä on noita etyylimorfiiniakin sisältäviä ryynejä saatavilla suoraan apteekin hyllyltä (tai ainakin kassan takana) ilman kiemurteluja. :razz:
User avatar
Pentabarf
Lepakko
Posts: 280
Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Pentabarf »

Poliklinikka wrote:
Thoxium wrote:Etyylimorfiini on mukavaa tavaraa, toimii 4x kodeiinia voimakkaammin ja 2x pitempään, eli n. 5h, eikä edes tarvitse paljoa ottaa.
Ranskaan... siellä on noita etyylimorfiiniakin sisältäviä ryynejä saatavilla suoraan apteekin hyllyltä (tai ainakin kassan takana) ilman kiemurteluja. :razz:
Saakohan Espanjasta vielä tramalia ilman reseptiä?
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by mauseri »

Thoxium wrote:Etyylimorfiini on mukavaa tavaraa, toimii 4x kodeiinia voimakkaammin ja 2x pitempään, eli n. 5h, eikä edes tarvitse paljoa ottaa.
5h? mulla kyllä kodeiini toimii vähintään sen verran.. mut tuo 4x toi veden kielelle :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
eNZYMe
OD
Posts: 1024
Joined: Wed 26 Mar 2008, 07:42

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by eNZYMe »

Joskus tuota etyylimorfiinia kokeillutkin, ja vaikka en kyllä muista ihan tarkkaan, niin ei se muistaakseni kovin erikoista ollut.

Mä olen ainakin ollut siinä käsityksessä, että etyylimorfiini on lähes kaikin puolin samanlaista kodeiinin kanssa. Voimakkuus, kesto jne. Maksa tuonkin metaboloi morfiiniksi vastaavalla tavalla kuin kodeiinin.
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Poliklinikka »

Pentabarf wrote:Saakohan Espanjasta vielä tramalia ilman reseptiä?
Kyl mä ainakin saan :razz: :D :lol: :mrgreen:.

Sitku kukkaroon tulee sisältöä ajattelin kokeilla joko Oksikodonia tai Hydrokodonia...ja Dihydrokodeiinia, myös Dekstropropoksifeeni kiinnostaa :razz:. Pakistan kutsuu :D.

Mutmut dihydrokodeiini on reseptivapaa JOSSAIN, joten sitä täytyy kokeilla.

Off: Tohtori House veti tänään Oxy-överit ja kärähti lääkerikoksesta :lol:.
User avatar
Pentabarf
Lepakko
Posts: 280
Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Pentabarf »

Miten on opiaattien (tramadol nyt ensinnäkin) ja gamman sekoittaminen keskenään? En nyt pikaisella googlettamisella löytänyt muuta tietoa kuin, että ei kannata sekoittaa keskenään ainakaan isompia annoksia, mutta ei mitään tarkempaa.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by mauseri »

TEKEE MIELI OPIAATTEJA! ne on vaan niin ihania..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
chibbo

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by chibbo »

Pentabarf wrote:Miten on opiaattien (tramadol nyt ensinnäkin) ja gamman sekoittaminen keskenään? En nyt pikaisella googlettamisella löytänyt muuta tietoa kuin, että ei kannata sekoittaa keskenään ainakaan isompia annoksia, mutta ei mitään tarkempaa.
Kiinnostaisi itseäkin.. Lakka on vaan niin loistavaa et tekis mieli kompottaa vielä loistavamman tramadolin kanssa mutta alkaa jo kuumottaan pelkästään sekin, jos juo jo bisseä lakan kanssa :D
Thoxium

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Thoxium »

mauser1911 wrote:
Thoxium wrote:Etyylimorfiini on mukavaa tavaraa, toimii 4x kodeiinia voimakkaammin ja 2x pitempään, eli n. 5h, eikä edes tarvitse paljoa ottaa.
5h? mulla kyllä kodeiini toimii vähintään sen verran.. mut tuo 4x toi veden kielelle :D
Mulla tuntuu toimivan kodeiini maksimissaan sen 3h, yleensä 2h, otti sitten minkälaisen annoksen tahansa, tosin xanorit kyllä pitkittää vaikutusta. Yksi mielenkiintoinen asia on, että itselläni nikotiini buustaa kodeiinioloa pariksi minuutiksi todella paljon, yleensä tuleekin poltettua vähintään se kolme tupakkaa putkeen kodeiineissa.

Mitä tuohon etyylimorfiiniin tulee, niin aika yksilökohtaista, mutta kyllä itse koen sen toimivan ainakin sen 3-4x voimakkaammin ja normaalikesto on ollut sen 5h. Kyllähän tuo etyylimorfiinikin jää kauas kratomin opiaattivaikutuksista, itselläni kratomi ihan oikeasti on antanut koko kehon orgasmin, tai oikeastaan paremmalta se on tuntunut kuin yksikään orgasmi. Oli sen verran hämmästyttävä kokemus, että miten ylipäätänsä voi tuntua niin hyvältä. Morfiini ja muut yhtä vahvat opiaatit olisivat mulle euforialtaan varmaan tajunnanräjäyttäviä (siltä se kratomikin tuntui).
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Poliklinikka »

nyh olis 500mg dihydrokonttia :D Ksänörit, varmaan tullinsedät pöllint.

Olis listaa ainehista, jotka poistuu helposti ilma tai veneteitä:

Kodeiini, Dihydrokodeiini, Tramadoli

Vaikeampaa:

Bentsot, Oxy, Hydro jne

Kivenalla:

Mopo jne jne
User avatar
Jeshu
OD
Posts: 1939
Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:35

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Jeshu »

Minkälaisia annoksia olette ottaneet etyylimorfiinia?

Sir Robinin DIHKALissa on annos suositus muistaakseni tämän aineen kohdalla 20-40mg ilman toleranssia, mutta mulla ei oo koskaan tommonen annostus toiminu oikein mitenkään. Nyt oon ottanu päälle 100mg ja ihan jees olo, ei kyllä kunnon nuokkuja.

edit: ei kyl valittamista vaikutuksessa. erilainen kuin kodeiini ei niin muusiin pistävää kamaa =)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
sxoxyvg
OD
Posts: 1622
Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by sxoxyvg »

Poliklinikka wrote:nyh olis 500mg dihydrokonttia
Millastas toi dihydrokodeiini on verrattuna vaikka kodeiiniin/tramadoliin? Tekis mieli tilata, sitten ottas viel phenobarbitolia buustaamaan(CYP2D6 entsyymiä tehostaa siis)
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Poliklinikka »

^Suunnilleen samanlaista ku kodeiini. Annostelu on jotain luokkaa dihydroi määrä x 1,5 = Kodeiinina. Vähintää kymmenellä paramolilla lähtisin liikkeelle.
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Poliklinikka »

Miten te perustelette=Haluutte aineista (=Opioideista)

Mää nään sen jotenki näin:

Mä haluun (opioideista), sitä mieletöntä euforiaa (ruumis tärisee) ja sitä että tupakka ja Coca-COla maistuu taivaalliselta. tramadoli ja kodeiini ainakin tuntuvat ainakin tuottavan tätä. Haluaisin niin hirviästi päästä kokeilemaan Oksikonttia, voisin rakastua siihen kemikaaliin. :razz: :lol: :mrgreen: 8).

E: Kertokaapa, Muista aineista (ei opioideista), joilla pääsee lähellä tätä tunne tilaa. Jos vaikka saisin käsiini, esim Somadrilia tai muuta vastaavaa.
sxoxyvg
OD
Posts: 1622
Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by sxoxyvg »

Näihin rakastuu liian helposti.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Thoxium

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Thoxium »

Poliklinikka wrote:Miten te perustelette=Haluutte aineista (=Opioideista)

Mää nään sen jotenki näin:

Mä haluun (opioideista), sitä mieletöntä euforiaa (ruumis tärisee) ja sitä että tupakka ja Coca-COla maistuu taivaalliselta. tramadoli ja kodeiini ainakin tuntuvat ainakin tuottavan tätä. Haluaisin niin hirviästi päästä kokeilemaan Oksikonttia, voisin rakastua siihen kemikaaliin. :razz: :lol: :mrgreen: 8).

E: Kertokaapa, Muista aineista (ei opioideista), joilla pääsee lähellä tätä tunne tilaa. Jos vaikka saisin käsiini, esim Somadrilia tai muuta vastaavaa.
Opiaateissa idea on kokea täysin puhdasta ja lämmintä koko kehon ja mielen euforiaa, huolia ei ole ja elämä tuntuu mahtavalta. Nikotiini toimii hyvin kodeiinin kanssa, mausta en tiedä, kun en sen takia polta.
User avatar
Pentabarf
Lepakko
Posts: 280
Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Pentabarf »

Opioidit on kuin liftaisi kyydin kävelemisen sijaan. Kyytiin kuuluu vielä hyvä musiikki ja pehmeät penkit.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
User avatar
jarru pala
Karvakuono
Posts: 39
Joined: Sun 02 Nov 2008, 23:19

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by jarru pala »

Kaikkien euforisten ja miellyttävien kokemuksien lisäksi esim. codeiini toimii erinomaisena laihdutuslääkkeenä.
Ja jos tuo käyttö pysyy vielä hanskassa, niin alkoholin aiheuttamien darrojen ja masennustilojen puuttuessa opioidit päihittää alkoholin ziljoona — nolla. 8)
User avatar
Pentabarf
Lepakko
Posts: 280
Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by Pentabarf »

jarru pala wrote:Kaikkien euforisten ja miellyttävien kokemuksien lisäksi esim. codeiini toimii erinomaisena laihdutuslääkkeenä.
Ja jos tuo käyttö pysyy vielä hanskassa, niin alkoholin aiheuttamien darrojen ja masennustilojen puuttuessa opioidit päihittää alkoholin ziljoona — nolla. 8)
Mulle kyllä tulee kodeiinista mässyt. Jotenkin maha menee aina sekaisin ja ruoka helpottaa sitä oloa hetkeksi. Tramadoli sitten toimii taas päinvastoin ja ei paljoa jaksa syödä edes.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
turhimus
Tuppisuu
Posts: 3
Joined: Thu 07 Aug 2008, 13:21

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by turhimus »

Se on se koko mielen ja kehon täyttävä ihana lämpö, jolloin huolet haihtuvat pois ja jäljelle jää vain autuas apatia. Tuo on ainoa hetki kun tunnen jonkinlaista onnea tässä kylmässä maailmassa. En tarvitse siihen edes vahvoja opiaatteja, vaan esim. kodeiini ja unikkotee toimivat oikein hyvin... mutta kyllä minäkin kokeilisin jos jostain oksikodonia saisin. ;)
User avatar
eNZYMe
OD
Posts: 1024
Joined: Wed 26 Mar 2008, 07:42

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by eNZYMe »

Pentabarf wrote:
jarru pala wrote:Kaikkien euforisten ja miellyttävien kokemuksien lisäksi esim. codeiini toimii erinomaisena laihdutuslääkkeenä.
Ja jos tuo käyttö pysyy vielä hanskassa, niin alkoholin aiheuttamien darrojen ja masennustilojen puuttuessa opioidit päihittää alkoholin ziljoona — nolla. 8)
Mulle kyllä tulee kodeiinista mässyt. Jotenkin maha menee aina sekaisin ja ruoka helpottaa sitä oloa hetkeksi. Tramadoli sitten toimii taas päinvastoin ja ei paljoa jaksa syödä edes.
Mullakin tulee jarruista mässyt. Ruoka maistuu hyvältä ja pystyy syömään melkein kuinka paljon vaan. Ei vaan ole kiva kun saatta hieman ummettaa joskus.

Silloin joskus kauan sitten kun aloitteli, niin meni ruokahalu ja seksihalut sun muut, mut se olikin silloin kun toimi niin hyvin että tuli nuokuttua toinen silmä raollaan melkein koko päivä.
User avatar
dredi
LD50
Posts: 2160
Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
Location: hyperspace

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by dredi »

Opioidit on kipulääkkeitä... perustelkaa se miten hienosti ja runollisesti haluatte, opioidien viihdekäyttö on puhdasta hedonismiä eli mielihyvän hakemista.

Kemiallista runkkaamista toisin sanoen.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
User avatar
jarru pala
Karvakuono
Posts: 39
Joined: Sun 02 Nov 2008, 23:19

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by jarru pala »

Thoxium wrote:
Opiaateissa idea on kokea täysin puhdasta ja lämmintä koko kehon ja mielen euforiaa, huolia ei ole ja elämä tuntuu mahtavalta. Nikotiini toimii hyvin kodeiinin kanssa, mausta en tiedä, kun en sen takia polta.
Toi on kyllä ihmejuttu, tupakan jälkeen tulee sellaiset mukavat nosteet. Tupakoinkin vain koden kanssa :)
sxoxyvg
OD
Posts: 1622
Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by sxoxyvg »

turhimus wrote:Se on se koko mielen ja kehon täyttävä ihana lämpö, jolloin huolet haihtuvat pois ja jäljelle jää vain autuas apatia. Tuo on ainoa hetki kun tunnen jonkinlaista onnea tässä kylmässä maailmassa. En tarvitse siihen edes vahvoja opiaatteja, vaan esim. kodeiini ja unikkotee toimivat oikein hyvin... mutta kyllä minäkin kokeilisin jos jostain oksikodonia saisin. ;)
Ei tuo unikkoteen morfiini mikään mieto opiaatti kyllä ole.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
User avatar
dredi
LD50
Posts: 2160
Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
Location: hyperspace

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by dredi »

Puhdas morfiini ei nyt hirveän mietoa olekaan.
Unikko sisältää tsiljoona muutakin alkaloidia morfiinin lisäksi... tebaiini kodeiini noskapiini papaveriini ym tms. jne.

Näiden kaikkien alkaloidien yhdistelmä taas tekee paljon vaikeammaksi vetää unikosta sellaisia annoksia morfiinia kuin mitä puhdasta morfiinia pystyy vetämään... siinä tulee pahoinvointikynnys vastaan.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
User avatar
eNZYMe
OD
Posts: 1024
Joined: Wed 26 Mar 2008, 07:42

Re: Yleistä keskustelua opioideista

Post by eNZYMe »

dredi wrote:Puhdas morfiini ei nyt hirveän mietoa olekaan.
Unikko sisältää tsiljoona muutakin alkaloidia morfiinin lisäksi... tebaiini kodeiini noskapiini papaveriini ym tms. jne.

Näiden kaikkien alkaloidien yhdistelmä taas tekee paljon vaikeammaksi vetää unikosta sellaisia annoksia morfiinia kuin mitä puhdasta morfiinia pystyy vetämään... siinä tulee pahoinvointikynnys vastaan.

Toki nuo pienet määrät muita opiumalkaloideja voi alkaa haittaamaan, jos on tottunut vetämään monta sataa mg oksyä tai mopoa IV päivässä. Kyllä ainakin itse saan tuhdista unikkouutoksestani paremmat kiksit, kun murskattuna syödystä 100-200mg edestä dolcontinia. Morfiinin hyötyarvo suun kautta on kuitenkin vain ~ 30%.

Kaikki on niin suhteellista.

Se on jännä juttu miten opium kestää pidempään kuin puhdas morfiini. Nyt kun olen onnistunut pitämään toleranssin kurissa ja välttämään riippuvuutta, niin tästä on tullut mun suosikki opiaatti. Unikkoteen alkaloidisekoitus ja ehkä möys unikossa esiintyvä happo "meconic acid" (Osa morfiinista kodissa "Morphine meconate" suolana luonnollisesti), saattaa vaikuttaa joko monimutkaisen metobolian kautta tai pidentämällä puoliintumisaikaa. Ainakin kesto on selkeästi pidempi.