Yleistä keskustelua opioideista
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Yleistä keskustelua opioideista
Heroiini, Oksikodoni, Hydrokodoni, Dihydrokodeiini, Hydromorfoni, Oksimorfoni, Metadoni, Petidiini, Etyylimorfiini jne jne
Muutin vähän otsikkoa laajaksi, niin ei jokaiselle tartte tehä uutta topickia.
Muutin vähän otsikkoa laajaksi, niin ei jokaiselle tartte tehä uutta topickia.
Last edited by Poliklinikka on Mon 06 Oct 2008, 21:12, edited 1 time in total.
-
NapalmSatan
- Lepakko
- Posts: 193
- Joined: Tue 18 Dec 2007, 14:27
Re: Hydrokodoni
...
Last edited by NapalmSatan on Tue 07 Oct 2008, 09:47, edited 1 time in total.
Murderous motivation
-
Thoxium
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Etyylimorfiini on mukavaa tavaraa, toimii 4x kodeiinia voimakkaammin ja 2x pitempään, eli n. 5h, eikä edes tarvitse paljoa ottaa.
-
Kalavale
- Apteekki
- Posts: 468
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 19:55
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Tuntuu että on jotain yliherkkyyttä opioideille, ei sillä ikävällä tavalla, että tulisi ihottumaa ja pahaa oloa, vaan pienetkin annokset tuntuvat antavan todella mahtavan olon, vaikka toleranssiakin pitäisi olla niin eipä paljon tarvi ottaa. Enimmäkseen tramadol ja kodeiini höystettynä opateellä joskus, mutta mm oksikodonista on kokemuksia jonkin verran. Kaikki toimii oikein mukavasti ja päihteistä varmasti lempikategoria, tulee otettua usein ehkä jopa liian usein.
All things are equal, there are no special things.
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Ranskaan... siellä on noita etyylimorfiiniakin sisältäviä ryynejä saatavilla suoraan apteekin hyllyltä (tai ainakin kassan takana) ilman kiemurteluja.Thoxium wrote:Etyylimorfiini on mukavaa tavaraa, toimii 4x kodeiinia voimakkaammin ja 2x pitempään, eli n. 5h, eikä edes tarvitse paljoa ottaa.
-
Pentabarf
- Lepakko
- Posts: 280
- Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Saakohan Espanjasta vielä tramalia ilman reseptiä?Poliklinikka wrote:Ranskaan... siellä on noita etyylimorfiiniakin sisältäviä ryynejä saatavilla suoraan apteekin hyllyltä (tai ainakin kassan takana) ilman kiemurteluja.Thoxium wrote:Etyylimorfiini on mukavaa tavaraa, toimii 4x kodeiinia voimakkaammin ja 2x pitempään, eli n. 5h, eikä edes tarvitse paljoa ottaa.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Yleistä keskustelua opioideista
5h? mulla kyllä kodeiini toimii vähintään sen verran.. mut tuo 4x toi veden kielelleThoxium wrote:Etyylimorfiini on mukavaa tavaraa, toimii 4x kodeiinia voimakkaammin ja 2x pitempään, eli n. 5h, eikä edes tarvitse paljoa ottaa.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
eNZYMe
- OD
- Posts: 1024
- Joined: Wed 26 Mar 2008, 07:42
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Joskus tuota etyylimorfiinia kokeillutkin, ja vaikka en kyllä muista ihan tarkkaan, niin ei se muistaakseni kovin erikoista ollut.
Mä olen ainakin ollut siinä käsityksessä, että etyylimorfiini on lähes kaikin puolin samanlaista kodeiinin kanssa. Voimakkuus, kesto jne. Maksa tuonkin metaboloi morfiiniksi vastaavalla tavalla kuin kodeiinin.
Mä olen ainakin ollut siinä käsityksessä, että etyylimorfiini on lähes kaikin puolin samanlaista kodeiinin kanssa. Voimakkuus, kesto jne. Maksa tuonkin metaboloi morfiiniksi vastaavalla tavalla kuin kodeiinin.
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Kyl mä ainakin saanPentabarf wrote:Saakohan Espanjasta vielä tramalia ilman reseptiä?
Sitku kukkaroon tulee sisältöä ajattelin kokeilla joko Oksikodonia tai Hydrokodonia...ja Dihydrokodeiinia, myös Dekstropropoksifeeni kiinnostaa
Mutmut dihydrokodeiini on reseptivapaa JOSSAIN, joten sitä täytyy kokeilla.
Off: Tohtori House veti tänään Oxy-överit ja kärähti lääkerikoksesta
-
Pentabarf
- Lepakko
- Posts: 280
- Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Miten on opiaattien (tramadol nyt ensinnäkin) ja gamman sekoittaminen keskenään? En nyt pikaisella googlettamisella löytänyt muuta tietoa kuin, että ei kannata sekoittaa keskenään ainakaan isompia annoksia, mutta ei mitään tarkempaa.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Yleistä keskustelua opioideista
TEKEE MIELI OPIAATTEJA! ne on vaan niin ihania..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
chibbo
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Kiinnostaisi itseäkin.. Lakka on vaan niin loistavaa et tekis mieli kompottaa vielä loistavamman tramadolin kanssa mutta alkaa jo kuumottaan pelkästään sekin, jos juo jo bisseä lakan kanssa :DPentabarf wrote:Miten on opiaattien (tramadol nyt ensinnäkin) ja gamman sekoittaminen keskenään? En nyt pikaisella googlettamisella löytänyt muuta tietoa kuin, että ei kannata sekoittaa keskenään ainakaan isompia annoksia, mutta ei mitään tarkempaa.
-
Thoxium
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Mulla tuntuu toimivan kodeiini maksimissaan sen 3h, yleensä 2h, otti sitten minkälaisen annoksen tahansa, tosin xanorit kyllä pitkittää vaikutusta. Yksi mielenkiintoinen asia on, että itselläni nikotiini buustaa kodeiinioloa pariksi minuutiksi todella paljon, yleensä tuleekin poltettua vähintään se kolme tupakkaa putkeen kodeiineissa.mauser1911 wrote:5h? mulla kyllä kodeiini toimii vähintään sen verran.. mut tuo 4x toi veden kielelleThoxium wrote:Etyylimorfiini on mukavaa tavaraa, toimii 4x kodeiinia voimakkaammin ja 2x pitempään, eli n. 5h, eikä edes tarvitse paljoa ottaa.
Mitä tuohon etyylimorfiiniin tulee, niin aika yksilökohtaista, mutta kyllä itse koen sen toimivan ainakin sen 3-4x voimakkaammin ja normaalikesto on ollut sen 5h. Kyllähän tuo etyylimorfiinikin jää kauas kratomin opiaattivaikutuksista, itselläni kratomi ihan oikeasti on antanut koko kehon orgasmin, tai oikeastaan paremmalta se on tuntunut kuin yksikään orgasmi. Oli sen verran hämmästyttävä kokemus, että miten ylipäätänsä voi tuntua niin hyvältä. Morfiini ja muut yhtä vahvat opiaatit olisivat mulle euforialtaan varmaan tajunnanräjäyttäviä (siltä se kratomikin tuntui).
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Re: Yleistä keskustelua opioideista
nyh olis 500mg dihydrokonttia
Ksänörit, varmaan tullinsedät pöllint.
Olis listaa ainehista, jotka poistuu helposti ilma tai veneteitä:
Kodeiini, Dihydrokodeiini, Tramadoli
Vaikeampaa:
Bentsot, Oxy, Hydro jne
Kivenalla:
Mopo jne jne
Olis listaa ainehista, jotka poistuu helposti ilma tai veneteitä:
Kodeiini, Dihydrokodeiini, Tramadoli
Vaikeampaa:
Bentsot, Oxy, Hydro jne
Kivenalla:
Mopo jne jne
-
Jeshu
- OD
- Posts: 1939
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:35
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Minkälaisia annoksia olette ottaneet etyylimorfiinia?
Sir Robinin DIHKALissa on annos suositus muistaakseni tämän aineen kohdalla 20-40mg ilman toleranssia, mutta mulla ei oo koskaan tommonen annostus toiminu oikein mitenkään. Nyt oon ottanu päälle 100mg ja ihan jees olo, ei kyllä kunnon nuokkuja.
edit: ei kyl valittamista vaikutuksessa. erilainen kuin kodeiini ei niin muusiin pistävää kamaa =)
Sir Robinin DIHKALissa on annos suositus muistaakseni tämän aineen kohdalla 20-40mg ilman toleranssia, mutta mulla ei oo koskaan tommonen annostus toiminu oikein mitenkään. Nyt oon ottanu päälle 100mg ja ihan jees olo, ei kyllä kunnon nuokkuja.
edit: ei kyl valittamista vaikutuksessa. erilainen kuin kodeiini ei niin muusiin pistävää kamaa =)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
sxoxyvg
- OD
- Posts: 1622
- Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Millastas toi dihydrokodeiini on verrattuna vaikka kodeiiniin/tramadoliin? Tekis mieli tilata, sitten ottas viel phenobarbitolia buustaamaan(CYP2D6 entsyymiä tehostaa siis)Poliklinikka wrote:nyh olis 500mg dihydrokonttia
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Re: Yleistä keskustelua opioideista
^Suunnilleen samanlaista ku kodeiini. Annostelu on jotain luokkaa dihydroi määrä x 1,5 = Kodeiinina. Vähintää kymmenellä paramolilla lähtisin liikkeelle.
-
Poliklinikka
- OD
- Posts: 1101
- Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Miten te perustelette=Haluutte aineista (=Opioideista)
Mää nään sen jotenki näin:
Mä haluun (opioideista), sitä mieletöntä euforiaa (ruumis tärisee) ja sitä että tupakka ja Coca-COla maistuu taivaalliselta. tramadoli ja kodeiini ainakin tuntuvat ainakin tuottavan tätä. Haluaisin niin hirviästi päästä kokeilemaan Oksikonttia, voisin rakastua siihen kemikaaliin.
.
E: Kertokaapa, Muista aineista (ei opioideista), joilla pääsee lähellä tätä tunne tilaa. Jos vaikka saisin käsiini, esim Somadrilia tai muuta vastaavaa.
Mää nään sen jotenki näin:
Mä haluun (opioideista), sitä mieletöntä euforiaa (ruumis tärisee) ja sitä että tupakka ja Coca-COla maistuu taivaalliselta. tramadoli ja kodeiini ainakin tuntuvat ainakin tuottavan tätä. Haluaisin niin hirviästi päästä kokeilemaan Oksikonttia, voisin rakastua siihen kemikaaliin.
E: Kertokaapa, Muista aineista (ei opioideista), joilla pääsee lähellä tätä tunne tilaa. Jos vaikka saisin käsiini, esim Somadrilia tai muuta vastaavaa.
-
sxoxyvg
- OD
- Posts: 1622
- Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Näihin rakastuu liian helposti.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Thoxium
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Opiaateissa idea on kokea täysin puhdasta ja lämmintä koko kehon ja mielen euforiaa, huolia ei ole ja elämä tuntuu mahtavalta. Nikotiini toimii hyvin kodeiinin kanssa, mausta en tiedä, kun en sen takia polta.Poliklinikka wrote:Miten te perustelette=Haluutte aineista (=Opioideista)
Mää nään sen jotenki näin:
Mä haluun (opioideista), sitä mieletöntä euforiaa (ruumis tärisee) ja sitä että tupakka ja Coca-COla maistuu taivaalliselta. tramadoli ja kodeiini ainakin tuntuvat ainakin tuottavan tätä. Haluaisin niin hirviästi päästä kokeilemaan Oksikonttia, voisin rakastua siihen kemikaaliin.![]()
![]()
![]()
.
E: Kertokaapa, Muista aineista (ei opioideista), joilla pääsee lähellä tätä tunne tilaa. Jos vaikka saisin käsiini, esim Somadrilia tai muuta vastaavaa.
-
Pentabarf
- Lepakko
- Posts: 280
- Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Opioidit on kuin liftaisi kyydin kävelemisen sijaan. Kyytiin kuuluu vielä hyvä musiikki ja pehmeät penkit.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
jarru pala
- Karvakuono
- Posts: 39
- Joined: Sun 02 Nov 2008, 23:19
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Kaikkien euforisten ja miellyttävien kokemuksien lisäksi esim. codeiini toimii erinomaisena laihdutuslääkkeenä.
Ja jos tuo käyttö pysyy vielä hanskassa, niin alkoholin aiheuttamien darrojen ja masennustilojen puuttuessa opioidit päihittää alkoholin ziljoona — nolla.
Ja jos tuo käyttö pysyy vielä hanskassa, niin alkoholin aiheuttamien darrojen ja masennustilojen puuttuessa opioidit päihittää alkoholin ziljoona — nolla.
-
Pentabarf
- Lepakko
- Posts: 280
- Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Mulle kyllä tulee kodeiinista mässyt. Jotenkin maha menee aina sekaisin ja ruoka helpottaa sitä oloa hetkeksi. Tramadoli sitten toimii taas päinvastoin ja ei paljoa jaksa syödä edes.jarru pala wrote:Kaikkien euforisten ja miellyttävien kokemuksien lisäksi esim. codeiini toimii erinomaisena laihdutuslääkkeenä.
Ja jos tuo käyttö pysyy vielä hanskassa, niin alkoholin aiheuttamien darrojen ja masennustilojen puuttuessa opioidit päihittää alkoholin ziljoona — nolla.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
turhimus
- Tuppisuu
- Posts: 3
- Joined: Thu 07 Aug 2008, 13:21
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Se on se koko mielen ja kehon täyttävä ihana lämpö, jolloin huolet haihtuvat pois ja jäljelle jää vain autuas apatia. Tuo on ainoa hetki kun tunnen jonkinlaista onnea tässä kylmässä maailmassa. En tarvitse siihen edes vahvoja opiaatteja, vaan esim. kodeiini ja unikkotee toimivat oikein hyvin... mutta kyllä minäkin kokeilisin jos jostain oksikodonia saisin. 
-
eNZYMe
- OD
- Posts: 1024
- Joined: Wed 26 Mar 2008, 07:42
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Mullakin tulee jarruista mässyt. Ruoka maistuu hyvältä ja pystyy syömään melkein kuinka paljon vaan. Ei vaan ole kiva kun saatta hieman ummettaa joskus.Pentabarf wrote:Mulle kyllä tulee kodeiinista mässyt. Jotenkin maha menee aina sekaisin ja ruoka helpottaa sitä oloa hetkeksi. Tramadoli sitten toimii taas päinvastoin ja ei paljoa jaksa syödä edes.jarru pala wrote:Kaikkien euforisten ja miellyttävien kokemuksien lisäksi esim. codeiini toimii erinomaisena laihdutuslääkkeenä.
Ja jos tuo käyttö pysyy vielä hanskassa, niin alkoholin aiheuttamien darrojen ja masennustilojen puuttuessa opioidit päihittää alkoholin ziljoona — nolla.
Silloin joskus kauan sitten kun aloitteli, niin meni ruokahalu ja seksihalut sun muut, mut se olikin silloin kun toimi niin hyvin että tuli nuokuttua toinen silmä raollaan melkein koko päivä.
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Opioidit on kipulääkkeitä... perustelkaa se miten hienosti ja runollisesti haluatte, opioidien viihdekäyttö on puhdasta hedonismiä eli mielihyvän hakemista.
Kemiallista runkkaamista toisin sanoen.
Kemiallista runkkaamista toisin sanoen.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
jarru pala
- Karvakuono
- Posts: 39
- Joined: Sun 02 Nov 2008, 23:19
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Toi on kyllä ihmejuttu, tupakan jälkeen tulee sellaiset mukavat nosteet. Tupakoinkin vain koden kanssaThoxium wrote:
Opiaateissa idea on kokea täysin puhdasta ja lämmintä koko kehon ja mielen euforiaa, huolia ei ole ja elämä tuntuu mahtavalta. Nikotiini toimii hyvin kodeiinin kanssa, mausta en tiedä, kun en sen takia polta.
-
sxoxyvg
- OD
- Posts: 1622
- Joined: Tue 19 Jun 2007, 02:22
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Ei tuo unikkoteen morfiini mikään mieto opiaatti kyllä ole.turhimus wrote:Se on se koko mielen ja kehon täyttävä ihana lämpö, jolloin huolet haihtuvat pois ja jäljelle jää vain autuas apatia. Tuo on ainoa hetki kun tunnen jonkinlaista onnea tässä kylmässä maailmassa. En tarvitse siihen edes vahvoja opiaatteja, vaan esim. kodeiini ja unikkotee toimivat oikein hyvin... mutta kyllä minäkin kokeilisin jos jostain oksikodonia saisin.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
dredi
- LD50
- Posts: 2160
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 01:33
- Location: hyperspace
Re: Yleistä keskustelua opioideista
Puhdas morfiini ei nyt hirveän mietoa olekaan.
Unikko sisältää tsiljoona muutakin alkaloidia morfiinin lisäksi... tebaiini kodeiini noskapiini papaveriini ym tms. jne.
Näiden kaikkien alkaloidien yhdistelmä taas tekee paljon vaikeammaksi vetää unikosta sellaisia annoksia morfiinia kuin mitä puhdasta morfiinia pystyy vetämään... siinä tulee pahoinvointikynnys vastaan.
Unikko sisältää tsiljoona muutakin alkaloidia morfiinin lisäksi... tebaiini kodeiini noskapiini papaveriini ym tms. jne.
Näiden kaikkien alkaloidien yhdistelmä taas tekee paljon vaikeammaksi vetää unikosta sellaisia annoksia morfiinia kuin mitä puhdasta morfiinia pystyy vetämään... siinä tulee pahoinvointikynnys vastaan.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
eNZYMe
- OD
- Posts: 1024
- Joined: Wed 26 Mar 2008, 07:42
Re: Yleistä keskustelua opioideista
dredi wrote:Puhdas morfiini ei nyt hirveän mietoa olekaan.
Unikko sisältää tsiljoona muutakin alkaloidia morfiinin lisäksi... tebaiini kodeiini noskapiini papaveriini ym tms. jne.
Näiden kaikkien alkaloidien yhdistelmä taas tekee paljon vaikeammaksi vetää unikosta sellaisia annoksia morfiinia kuin mitä puhdasta morfiinia pystyy vetämään... siinä tulee pahoinvointikynnys vastaan.
Toki nuo pienet määrät muita opiumalkaloideja voi alkaa haittaamaan, jos on tottunut vetämään monta sataa mg oksyä tai mopoa IV päivässä. Kyllä ainakin itse saan tuhdista unikkouutoksestani paremmat kiksit, kun murskattuna syödystä 100-200mg edestä dolcontinia. Morfiinin hyötyarvo suun kautta on kuitenkin vain ~ 30%.
Kaikki on niin suhteellista.
Se on jännä juttu miten opium kestää pidempään kuin puhdas morfiini. Nyt kun olen onnistunut pitämään toleranssin kurissa ja välttämään riippuvuutta, niin tästä on tullut mun suosikki opiaatti. Unikkoteen alkaloidisekoitus ja ehkä möys unikossa esiintyvä happo "meconic acid" (Osa morfiinista kodissa "Morphine meconate" suolana luonnollisesti), saattaa vaikuttaa joko monimutkaisen metobolian kautta tai pidentämällä puoliintumisaikaa. Ainakin kesto on selkeästi pidempi.