The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
mauseri
LD50

Re: The DXM topic

Post by mauseri »

Mauri wrote:siihen minäkin oon nyt päätyny että vialliset soodatuhkat jotenkin pilasivat keitoksen ja uudet ressut on haettu ja uusi bensa. menee vaan rahaa ja sitä ei oo loputtomiin...

sitten todella vituttaa jos nytkään ei jostain syystä erottelu onnistu :razz: .

mutta toisaalta vitutus varmaan katoaa aika huolella jos erottelut onnistuu ja pääsen tänään kunnon tripille :D .
ite kämmäsin jotenkin kaks ekaa erottelu yritystä ja sen jälkeen oonkin juonu vaan raakana. kyl se menee alas ku ottaa perään jotain mehuu tai muuta. parit paskathan siitä lentää, mut ei se mua haittaa. ku meen vessaan istuun ni yleensä sammutan valot ja fiilistelen pimeessä. kaiken lisäks mulla on kai tullu joku kestotole tohon sorbitoliin, ei oo enää ollu aikoihin mitään mahakipuja, kahdat kurat ja se on siinä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Mauri
Tuppisuu

Post by Mauri »

oon juonu erottelematonta sen verta reilusti että se EI meinaa mennä alas ja jos menee niin se tulee ylös aika nopeesti :D .
kyllähän siitä jotain vaikutuksia saa mutta tuppaa tulemaan sen verran nopeesti ylös että ei ihan niin kovaa potki kun vois. ja täysin toivoton ajatus ois saada alas enempää kun yks iso ressupullo kun raakana juo :roll: . ei muakaan kyllä se paskan lentäminen haittaa, vessassa trippailu on ihan kivaa :D .

no jos nytkin menee erottelut vituilleen niin ei auta muu kun juoda yks pullo raakana kun joku trippi nyt on pakko saada :razz: .
Mauri
Tuppisuu

Post by Mauri »

joo uudella bensalla ja ressulla meni erottelu ihan hyvin. kittasin lopputuotteen tässä 5min sitten. se maku on kyllä aika hmm jännittävä :D .

ei tässä muuten mitään mutta rahaa meni pari kybää hukkaan...
barturi
Karvakuono

Post by barturi »

Kannattaa jäähdyttää se uutos tosi nopeasti keittämisen jälkeen, muuten voi muodostua DXO:ta. Kerran kun ei ollut jääpaloja sain hirveät kutinat mitä mulle ei yleensä tule juuri lainkaan, ja tuntui kuin kuolisin. Kauheat mahakivut, oksentelua ja selkäranka tuntui tulevan ulos mahasta. Kaveri oli ihan koomassa, en saanut hereille, mutta hengitti kyllä.
Itselleni sopiva annos tuntuu olevan jotain 450 mg ja sauhut päälle. Tosin hyviä kokemuksia ollut isommillakin annoksilla (600-900 mg)
Tuli pieni kyllästyminen jossain vaiheessa. Ehkä otan joskus hamassa tulevaisuudessa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Eihän se DXO muutu... Nyt oli vain erilainen trippi barturilla kuin usein... Oletko varma, että olit syönyt jotain huono ennen trippiä taikka erotellut pieleen?
barturi
Karvakuono

Post by barturi »

Olen kerran ottanut plateau 3:n DXM:ää (annos 900mg)ja se erosi täysin mistään aiemmasta dextrokerrasta. Joku tunti meni kun se jysähti: korvat alkoivat vinkua ja kutina iski päänahkaan. Sitten seurasi monta tuntia lentämistä tajunta-avaruudessa. Välillä olin kuin pieni lehti ja pyörin spiraalimaisesti läpi tyhjyyden. Minuus hajosi totaalisesti ja jouduin kokoamaan itseni täysin uudestaan paloista jotka olivat hajuja, värejä, muistoja... Aika menetti merkityksensä, kaikki tapahtui hitaasti mutta paradoksaalisesti tuijotimme kaverin kanssa tv:n lumisadetta tuntikausia.
Ehkä joskus vielä samanlainen setti.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

barturi wrote:3 plateau
Tervetuloa dexmi maailmaan... Jotenkin tuntuu nykyään dexmi kokemuksien takia, että tuolla mielen sisällä saattaisi olla piste jossa hajoaa aika-avaruus? Taikka edes käsitys siitä?

En mää osaa sanoa sitä, mutta mää tiedän sen pisteen... Siellä on JOTAIN! ja se on kummallista... Ja mää oikeasti uskon, että siellä on jokin avain johonkin ja sitä voidaan käyttää hyväkseen... Se on ihan ufo juttu, joka on hankala selittää, mutta mää oikeasti olen tosi varma siitä, että SE on siellä, ja ehkä mää menen mun dexmi aluksella sinne... Sitten teen jotain hmm,... sekoaaaaaa...
Nuppi_

Post by Nuppi_ »

Niin kun sanoin että en usko että olen yliherkkä tolle koska olen kaksi kertaa 600mg ottanu mut ei kiitos. Ei ollenkaan minun mieleinen, niinkun sanoin jo eli siitä tulee sekava paskaolo ja paikat kutisee.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Nuppi_ wrote:Niin kun sanoin että en usko että olen yliherkkä tolle koska olen kaksi kertaa 600mg ottanu mut ei kiitos. Ei ollenkaan minun mieleinen, niinkun sanoin jo eli siitä tulee sekava paskaolo ja paikat kutisee.
niinhän se menee: toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä.. mistähän huumeesta mä en tykkää...hmmm..ei vittu, taidan tykätä kaikista, jopa piristä, vaikka sillä sain elämäni päin vittua.
poto
Karvakuono

Post by poto »

Monta mg dxm:ää 200ml (isosta) Resilar pullosta tulee?
"Työttömät nuoret pajois, työttömän huolet katois pilvii."
Aesma
OD

Post by Aesma »

poto wrote:Monta mg dxm:ää 200ml (isosta) Resilar pullosta tulee?
600mhhg
Resilar sitästlää 1ml/3mg dxm teää niin...

juo se 200ml alotukseski eli 600mg, ja ole mahdollisemman henkevä ja silmät kiinni toisessa paikassa ja elä uuta elämää tee tarina, kirjoita kirja.......................... wauuuu oon dexmeissä jha istun koneella, taas... VITTU Ku on koneella, jES oon Dexmeissä!111
Aesma
OD

Post by Aesma »

Ääh raakana vaan ihmiset vessa käyntiin tottuu ja keho alkaa tottua sorbitoliin ja se muuttuu pikku hiljaa kakaksi ja jos e i niin sitten ei ja sitten vaan paskoo raivolla vettä... pimeässä... vessäässää.......... HHAhahh pimeä komero homot!
Homoja komerossa <3
Pentabarf
Lepakko

Post by Pentabarf »

Aesma wrote:Ääh raakana vaan ihmiset vessa käyntiin tottuu ja keho alkaa tottua sorbitoliin ja se muuttuu pikku hiljaa kakaksi ja jos e i niin sitten ei ja sitten vaan paskoo raivolla vettä... pimeässä... vessäässää.......... HHAhahh pimeä komero homot!
Homoja komerossa <3
Ei varmaan ihan hyvää tee suolistolle, saati sitten perseelle, jos koko ajan ravaa vessassa ripuloimassa. Jos ihan pakko on juoda raakana, niin hankkikaa sentään pehmeää vessapaperia. Sorbitolista kannattaa mieluummin vaikka väsätä rakettibensaa, kuin leikkiä astronauttia posliinilla.

"Sorbitol when combined with potassium nitrate has found some success as an amateur solid rocket fuel."
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
Aesma
OD

Post by Aesma »

Pentabarf wrote:
Aesma wrote:Ääh raakana vaan ihmiset vessa käyntiin tottuu ja keho alkaa tottua sorbitoliin ja se muuttuu pikku hiljaa kakaksi ja jos e i niin sitten ei ja sitten vaan paskoo raivolla vettä... pimeässä... vessäässää.......... HHAhahh pimeä komero homot!
Homoja komerossa <3
Ei varmaan ihan hyvää tee suolistolle, saati sitten perseelle, jos koko ajan ravaa vessassa ripuloimassa. Jos ihan pakko on juoda raakana, niin hankkikaa sentään pehmeää vessapaperia. Sorbitolista kannattaa mieluummin vaikka väsätä rakettibensaa, kuin leikkiä astronauttia posliinilla.

"Sorbitol when combined with potassium nitrate has found some success as an amateur solid rocket fuel."
Joo en jokatapauksessä muista tota mun viestiä, mutta erotelkaa, tosin mä oon jo tottunut sorbitoliin eikä se tunnu enää missään,
ei edes laita minua vessaan kuin ehkä kerrain jolloin tulee ihan kiinteänä uloste...
Jormis
Karvakuono

Post by Jormis »

Resilarin pelkkä haju rupee oksettamaan, eroteltu dxm-litku on jumalten juomaa verrattuna resilariin :roll:
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Resilari on hyvää.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Thoxium

Post by Thoxium »

Kuina kauan pitäisi odottaa syömisen jälkeen ennen kuin voi ottaa dexmiä?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote:Kuina kauan pitäisi odottaa syömisen jälkeen ennen kuin voi ottaa dexmiä?
Oikeastaan tuo ruuan määrä vaikuttaa siihen kuinka nopeasti rupeaa dexmi vaikuttaan, mun mielestä voi vaikka heti syömisen jälkeen juoda dexmit, itse yleensä pidän parintunnin välin jos haluan, että maha on "tasapainossa", mutta suuriin annoksiin ajattelen, että on hyvä jättää syömättä koko päivän, koska oksennusta tulee silloin enemmän ja jos kehon tila on se, että se ei liiku niin se on sitten aina aika vaarallinen tila...
Thoxium

Post by Thoxium »

Dexma wrote:
Thoxium wrote:Kuina kauan pitäisi odottaa syömisen jälkeen ennen kuin voi ottaa dexmiä?
Oikeastaan tuo ruuan määrä vaikuttaa siihen kuinka nopeasti rupeaa dexmi vaikuttaan, mun mielestä voi vaikka heti syömisen jälkeen juoda dexmit, itse yleensä pidän parintunnin välin jos haluan, että maha on "tasapainossa", mutta suuriin annoksiin ajattelen, että on hyvä jättää syömättä koko päivän, koska oksennusta tulee silloin enemmän ja jos kehon tila on se, että se ei liiku niin se on sitten aina aika vaarallinen tila...
Oksentaminen ei haittaa, eikä sekään miten kauan kestää vaikutusten alettua, kunhan siis vian tuo 450mg tulee toimimaan kunnolla, eli juuri kuten 450mg toimii, eli minulla 2p. Otin seitsemän tuntia sitten 2mg xanoria, tuskin tuo enää paljoa vaikuttaa.

Perkele, vituttaa kun ei päässy miitille, mut sit parin viikon päästä ;)
Psycho
Psykonautti

Post by Psycho »

Itse olen testannu vähän sekalaisesti tyhjään, sekä puolityhjään vatsaan. Siis niin, ettei muutamiin tunteihin syö ollenkaan, tai sitten jotain pientä välipalaa noin tuntia ennen trippiä. Vaikutusta tripin voimakkuuteen en ole huomannut ja aina nestepitoisen paineyrjön saattelemana ne viimeisetkin mehut ovat kuitenkin lentäneet elimistöstä ilmoille. Purjoaminen dexmeissä on silti poikkeuksellisen mukavaa hommaa. Tulee nimittäin koko satsi kerralla ja erittäin aggressiivisesti ulos, ainakin minulla. Ruokaisalta ulostukselta olen kuitenkin välttynyt. Reilusti lantrattuna tulee tietysti myös reilusti nesteitä ulos!
Ei ihminen paljon tiedä... en minä ainakaan. En edes tiedä, että tiedättekö te olevanne tai oletteko koskaan olleet.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote:
Dexma wrote:
Oksentaminen ei haittaa, eikä sekään miten kauan kestää vaikutusten alettua, kunhan siis vian tuo 450mg tulee toimimaan kunnolla, eli juuri kuten 450mg toimii, eli minulla 2p. Otin seitsemän tuntia sitten 2mg xanoria, tuskin tuo enää paljoa vaikuttaa.

Perkele, vituttaa kun ei päässy miitille, mut sit parin viikon päästä ;)
Joo eli siis mun mielestä tuolla ruuan määrällä ole itsessään merkitystä kuinka pitkälle pääset... Itse tykkään nykyään syödä jotain ennen matkaa, koska tämä tuppaa tasapainottamaan kehoa...
Halogen
Tuppisuu

Post by Halogen »

Heipä hei!

Uskalsinpas nyt itsekkin vihdoin rekisteröityä. Olen nyt viimeaikoina testaillut oikein urakalla DXM:a... toissa viikon maanantaista (eli 2vk putkeen) joka ilta 600mg DXM:a, painoa n. 75kg... :mrgreen: Vaikutukset ovat olleet aika mielenkiintoisia, ja edelllisiltojen kokemuksia jotkut saattaisivat jopa pitää huonoina trippeinä, itse kuitenkin koen ne hyvin mielenkiintoisina edelleen vaikka ne koostuvatkin nykyään lähes puhtaasti kauhusta, epätoivosta ja pelosta. Ne tuntavat tavallaan painajaisilta, joita pystyn itse ohjailemaan, mutta en parempaan suuntaan. Pystyn käsittelemään niissä omia pelkojani, ja ymmärtämään niitä... edes jollain tapaa. Tämän takia DXM:a otakin, lähinnä yritän ymmärtää omaa elämääni ja suhtautumistani siihen, sekä omaa ahdistuneisuus häiriötäni ja sosiaalisten tilanteiden pelkoani.

Kirjoitan lisää myöhemmin (ja toivottavasti niin,että joku saa siitä selkoa :mrgreen: ) nyt väsyttää... "Ottaa loput 400mg DXM:ää tämän illan annoksesta"

Todella vaikea kertoa suhtautumistani DXM:a, kun itse luen tekstiäni se kuulostaa joltain epätoivoselta avunhuudolta tilanteeseeni, mutta se ei ole suinkaan tarkoitettu sellaiseksi, olisilkin mukava tietää omista kokemuksistanne pitkäaikaisessa, ja oletteko pystyneet ihan oikeasti saamaan jotain irti dissosiatiiveistä. Nyt, kun lueskelin lähes koko ketjun läpi, niin lähinnä negatiivisiä kokemuksia pitkäaikaisesta käytöstä kuulin

Ihmiskokeet ovat aina mielenkiintoisia, niin kuin Dexma taisikin täällä sanoa, katsotaan jos vaikka oikeasti löytäisin jonkun vastauksen :mrgreen:
DXM... huhhuh...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

tähän asiaan ei kai saa vastausta kun meidän omalta dexmipäältä, eli Dexmalta. se tietää kaiken..
Halogen
Tuppisuu

Post by Halogen »

Heh, joo häneltä vähän vastausta odottelekin, mutta jatkan tässä myös samalla omia kokeiluitani...
DXM... huhhuh...
blueman
Karvakuono

Post by blueman »

dxm on ihan jees ja anteeksi tulee väärälle osiolle mutta :shock: löysin jotain uskomatonta,aivan käsittämätöntä,jotain aivan erikoista

http://www.ekolo.net/show.php?page=hamppuruoka

onko tuo sitä hamppua?kannabista?suklaa muodossakin?suomesta?
vastatkaa nopeaa! onko tuo tomivaa?siis aivan käsittämätöntä?ylireagoinko?
tuleeko tuosta suklaasta pilveen!? onko tämä amsterdam!? edelleen ylireagoinko?!
Halogen
Tuppisuu

Post by Halogen »

blueman wrote:dxm on ihan jees ja anteeksi tulee väärälle osiolle mutta :shock: löysin jotain uskomatonta,aivan käsittämätöntä,jotain aivan erikoista

http://www.ekolo.net/show.php?page=hamppuruoka

onko tuo sitä hamppua?kannabista?suklaa muodossakin?suomesta?
vastatkaa nopeaa! onko tuo tomivaa?siis aivan käsittämätöntä?ylireagoinko?
tuleeko tuosta suklaasta pilveen!? onko tämä amsterdam!? edelleen ylireagoinko?!
Nuo on kaikki valmistettu hampun siemenistä, eli THC:a ei ole lainkaan... Eli ei toimi :)
DXM... huhhuh...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Halogen wrote:
Todella vaikea kertoa suhtautumistani DXM:a, kun itse luen tekstiäni se kuulostaa joltain epätoivoselta avunhuudolta tilanteeseeni, mutta se ei ole suinkaan tarkoitettu sellaiseksi, olisilkin mukava tietää omista kokemuksistanne pitkäaikaisessa, ja oletteko pystyneet ihan oikeasti saamaan jotain irti dissosiatiiveistä. Nyt, kun lueskelin lähes koko ketjun läpi, niin lähinnä negatiivisiä kokemuksia pitkäaikaisesta käytöstä kuulin

Ihmiskokeet ovat aina mielenkiintoisia, niin kuin Dexma taisikin täällä sanoa, katsotaan jos vaikka oikeasti löytäisin jonkun vastauksen :mrgreen:

Pitäisi joskus vaivautua kertomaan itse aihe dissoatiivisesta kokemuksesta...

Mitä olen saanut dissosiatiiveilta? Näkyjä, elämää, opetusta. Ajattelen nykyään näin kolmen vuoden kokemuksen jälkeen, että dxm mahdollistaa jonkinäköistä sekoittumista, meidän 3 d ulottuvuudessa, ja varsinkin AIKA ja sen liikkuminen on jotenkin uutta... En osaa sanoiksi pukea tunteita, mutta normaalisti ihminen kokee ajan, suoraviivaisena, mutta dxm on opettanut minulle, jos mahdollisesti aika voisi kääntyä ja mennä päällekkäin itsensä kanssa. Kaikki jotka ovat tarpeeksi avoimia dexmin kanssa tajuavat varmasti mistä puhun.

Dexmi on antanut minulle niin inspiraatiota taiteeseen joskaan en ole ikinä kyennyt esim, kitaraa itse olotilassa soittamaan, mutta afterglowssa soittaminen on mitä parhainta. Afterglow on erittäin opettavaista ollut, se ihana kiinnostus aiheiisiin on erittäin tervettä tunnetta, jota minun mielestäni on hyvä käyttää hyödykseen. Nykyään tunnen, että paras hetki dxm kokemuksesta onkin juuri afterglow, se on aikaa jolloin voi laittaa mieltään uuteen järjestykseen, kokkailla, ja yleensäkkin tutkia tunteita mitä tulee. Nyt, kun minulla annoskoko on mennyt yli 2400 mg, niin kokisin itse trippi vaiheen erittäin sekaiseksi jolloinka on vain hyvä yrittää pysyä matkassa, mutta afterglow pitenee, ja tämä tekee olotilaa paremmaksi. Afterglown aika on ISO osa itse kokemusta.

Tuntuu kuin psykedeelit avaavat ovia ulospäin, delirantit täysin johonkin uuteen ulottuvuuteen, mutta dissosiatiivit avaa ovia sisäänpäin, ja luulisin, tällä hetkellä, että sisäänpäin kääntyminen mahdollistaa jonkinäköistä ulostautumista. Ihminen on kuin musta-aukko ja valkoinen aukko samassa paketissa, se imee ihan vitusti, ja sylkee samalla energialla.

Dissosiatiivit ovat todellakin niitä ufo aineita ja en näkisi itse kokemuksessa pahaa....

Pitiköhän mun jotain sanoa vielä?

Nooh, kerrottakoon niin niitä negatiivisia kokemuksia... Aikoinaan, kun dxm käyttö oli erittäin kovaa, vähän masentui siitä, että käytti jotain, mutta tämä taisi olla vain jonkinlaista irtautumista yhteiskunnasta, se on ihan hiton rankka kokemus, mutta tuntuu, että pääsen sen yli... Dexmiin voi jäädä riippuvaiseksi, mutta nykyään minun mielestä mulla on tosi hyvä tilanne dexmin kanssa, ja pystyn säätelemään sitä kuinka paljon otan, TOISAALTA koko ajan käytän jotain ainetta, että siinä miettimisen aihetta... Masennusta saattaa tulla sinulle, kun olet vetänyt piktän putken sen varoitan, mutta muista se johtuu dexmistä ei mistään muusta, ja tutki niitä tunteita ne kehittää...

Mutta siis, kyllä dexmi on minulle opettanut, ja opettaa edelleen. Dexmi on opettajana raaka, se ei odota että pysyt mukana vain näyttää sinulle suoraan sen mitä pitää, ja se on rankkaa, tämän takia moni ei näe niitä asioita, mutta ei se niin paha aine oikeasti ole, mitä monet sanoo. Olet AVOIN, ja oikeasti ole tosissasi heti alusta alkaen ja koe kaikki täysillä... Siinä on hyviä oppeja...
Jormis
Karvakuono

Post by Jormis »

200ml resilaria, raakana tyhjään mahaan (ja suoleen, huh) :D

Otin about desin sitä 12:00 aamulla (tai päivällä), maku oli jotain todella hirveetä mutta ei tullu ylös. Yritin juoda toista desiä mutta en pystyny.
Sen jälkeen menin koneelle ja oottelin vaikutuksia. 20-30 minuutin jälkeen rupesin tuntemaan jo jotain, hieman sekavaa oloa, joten pistin goaa soimaan ja menin sänkyyn.
Makailin siinä vähän aikaa ja aattelin et pitäis ottaa se toinen desi nyt. Kävelin keittiöön hieman tönkösti, laitoin loput resilarit mukiin ja join nopeasti, appelsiinimehua päälle.
Olin kävelemässä huoneeseeni mutta jostain syystä meninkin pesuhuoneen puolelle ja oksensin lavuaariin/lattialle.
Huuhdoin oksennukset lavuaarista pois ja menin sängylle makaamaan. Siinä vaiheessa se vaikutus alkoi voimistumaan todella paljon.
Pistin silmät kiinni ja näin jonku ihmeen karvapallon joka liikkui musiikin tahtiin. Kattelin huonettani ja se näytti todella pitkältä ja synkältä.
Yritin nousta sängyltä koneelle kertomaan kaverille tästä, mutta aina kun nousin sängystä niin mahassa rupesi myllertämään ja tietokoneen ruutu näytti todella sekavalta, joten pysyttelin sängyssä.

Vähän ajan päästä aattelin soittaa yhelle kaverilleni että tulis tänne koska mua rupes vähän pelottamaan, se kaveri sanoi ettei pysty tulemaan koska se on yhen toisen kaverinsa luona pelaamassa Far Cry 2 :sta. Suljin puhelimen, pistin silmät kiinni. Näin sen mun kaverin yhen toisen tutun kanssa jossain lämpimässä talvimökissä kiikkutuolissa.
Sen jälkeen näin jonkun kuvan jossa oli pelto, jossa oli joku mies, ja hevonen jotka kyntivät sitä peltoa (onko oikein sanottu?), siihen tuli teksti "KÄYTÄ IHMISIÄ" ja se hevonen muuttui mieheksi. Sen jälkeen näin jonkun ihmeen sinisen viivan joka liikkui tuulen mukana vasemmalle, ja ainakun nielasin sylkee niin tuntu et se sylki ois menny mun kurkun läpi tuleen mukana vasemmalle.

Vähän ajan päästä rupesi oksettamaan joten menin vessan lattialle istumaan. Pidin kättä vessan ulkopuolella ja se tuntu siltä et se lattia olis ollu seinä (tälle on kai joku oma sana, en nyt muista sitä :D), oksensin kerran. Makasin siinä ja menin kävelemään keittiöön. Katoin peiliin, näytin ihan zombilta. Säikähin siitä vähän ja juoksin omaan huoneeseen.
Pistin soimaan Asa - Viedaa Bäkkii, kuulosti aika oudolta. Se musiikki katosi kokonaan, kuulin vaan sanat. Välillä unohin kokonaan et kuuntelin tätä kappaletta ja ihmettelin et miks se soi, en mä sitä laittanu päälle. :?

Sen jälkeen ei tapahtunu mitään ihmeellistä, soittelin kokoajan kavereilleni että tulee tänne rauhottamaan mua, oksensin lattialle, jne muuta mukavaa.
Vaikutus loppui kokonaan joskus 18:00.

Sitä mä vähän ihmettelen, et miten 300mg vaikutti niin voimakkaasti? Oisko se toinen 300mg kerenny imeytyä ennenkun oksensin sen pois?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Sanotaan näin, että aloittelijalle, se 300 mg on jo erittäin kova kokemus itseni mielestä... Luuötavasti myös siitä seuraavasta hitistä sinulle oli jo jotain jäänyt kehoon... Itseni mielestä tuota oksennusta ylikorostetaan liikaa, itseni mielestä vaikuttavat aineet jää kehoon vaikka oksennus tulisikin ulos... Tämä on vain siis kokemuksesta tullutta tietoa...
Aesma
OD

Post by Aesma »

Ressua vaan erottelemattomana, ei pysy muuten suoli kunnossa...
Ja tähän makuun alkaa jo tottumaan, namii <3