The DXM topic
-
Velho
- LD50
Re: The DXM topic
Kyllä tuo aine on kunnioitettava ja ei sais aliarvioida sitä eilen tuli itekki tripattuu ihan kunnolla kyseisellä aineella. Tien keskiviivat muttuivat kaverin kyydissä valtaviksi käärmeiksi joita sai kosketeltua ikkunan korkeudelta ja yhden muistaakseni otin jopa taskuuni ja sillalla ollessaan tuijottelin monttu auki autoja jotka ajoivat sillan ali ja huutelin niille varokaa mustiaaukkoja ja yms älytöntä loppujen lopuksi istuin paikallani ja koko mailma heitti kovaa rallia niin kovaa mentii, istualteen että kaaduin siitä maahan ja rupesin huutamaan ja sitten äkkiä ylös ja udestaan todella paha olo ja laatta lensi siinä tilanteessa vaikken ollut mitään syönytkään. Ihmeellistä ainetta.Nyt on jotenkin todella tyhjä olo. Ja nuo unetki ovat olleet niin outoja ja lyhyitä.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Dexma
- Moderator
Minkälaisella annostuksella? Kg/mg ja monesko kerta oli tripata?Velho wrote:Velho tarinoita
-
slack1
- Psykonautti
Eilen kokeilin 1800mg ja painoa on se n. 90-95kg. Alkuillasta irtauduin ruumiistani toviksi, mutta muuten en oikein vielä muista illasta mitään. Oma puheeni kuullosti hyvin omituiselle se oli hyvin korkea ja tärisevä. Tänään aattelin ottaa iha rennosti syödä hyvin ja kattella vaikka leffoja.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
Dexma
- Moderator
Joo yleensäkkin ensimmäiset yli nelosplateaun tripit tuotta muistinmenetystä...slack1 wrote:Eilen kokeilin 1800mg ja painoa on se n. 90-95kg. Alkuillasta irtauduin ruumiistani toviksi, mutta muuten en oikein vielä muista illasta mitään. Oma puheeni kuullosti hyvin omituiselle se oli hyvin korkea ja tärisevä. Tänään aattelin ottaa iha rennosti syödä hyvin ja kattella vaikka leffoja.
After glowsta kannattaa nauttia, hyvää ruokaa kevyttä elostelua, niinkuin aina tripin jälkeen. Myöskään ei kannata pelätä sitä, että uni ei tule, yleensäkkin ottaa kaikki tunteet vastaan miehenä ja nauttii siitä mitä saa... Niinkuin aina tripillä!
-
blueman
- Karvakuono
Kalavale wrote:Mikä vitun resinol? Eikä saa tablettina ilman reseptiä ainakaan. Oikeesti nyt itseä niskasta kiinni, jos meinaat jotain ottaa niin kannattaisi edes hieman selvitellä mistä on kyse ja missä mennään. Noita sinun viestejäsi kun lukee niin jotenkin sellainen kuva tulee, että ei ole oikein perustiedot hallussa, mutta päihtymishimoa kyllä löytyy. Ota sitä keskikaljaa vaan, ettei satu mitään onnettomuutta, kun menet ahmimaan yliannostuksen muskottia tai imppaat bensaa. Peace out ja love in.blueman wrote:saako tuota resinolia muka tabletteitakin?siis tuskin ja siinä sitten ei ole varmaan dxm.Mutta kun todennäköisesti hyvin ovela apteekkari kysäisi minulta että ''mitä saisi olla?'' minä ''öö..mä ottasin tota oota nyt niinkun resi...mikä se nyt olikaan...'' sit se ''eli ottaisitko sä näitä tabletteja vai yskänlääkettä?'' ja sit se sano jonkun hyvin resinolia muistuttavan tabletin nimen,jota en nyt muista.
Kiitos viestistäsi.Juu ymmärrän tosiaan että toi dexmi ei ole mitään keskikaljaa ja tuota ei saa aliarvioida.Kyllä minä olen yrittänyt opiskella nämä perustiedot,mutta kyllä olen aika aloittelija.Kirjoitin tuon viestin dexmi laskuissa kun olin ottanut raakana yhden pullon.Olihan tuo aika ihmeellinen trippi,mutta jouduin oksentamaan kerran ja kakkimaan 2 ja vatsa päästeli outoja ääniä.Todellakin pitää erotella,mutta se kyllä vaikuttaa tosi vaikealta ja juuri kysyisinkin sitä että miltä se maistuu kun sen on erotellut siitä RESILARISTA?Tarkoitan tuo resilar oli todella kammottavan makuista ja siksi oksenninkin.Ja että siis maistuuko se paremmalta,onko siinä samoja haittavaikutuksia,oksettaako ym(kun juuri tuon tripin laatu huononi siksi että jouduin olemaan vessa kauan ym,vatsa) jne. eli miten tuo paranee jos sen erottelee siitä resilarista?Ja musta tuntuu että tuota voi saada pillereinä tai en tiedä mutta kun se nimi oli lähes identtinen tuon resilarin kanssa.Ja anteeksi viestini...
-
Dexma
- Moderator
Kyllä mää oksennan siitä erottelu tavarasta, makukaan ei ole pahaa, mutta helpottaa se trippiä, ei paskata ainakaan paljoa, ja on helpompi saada muutama milli alas sen sijaan kuin desejä...
-
mauseri
- LD50
siis tabuinahan oli se mikä vittu olikaan, kyl te tiedätte. se mun nistilääkäri kirjotti aina 100 nappii eli n. 5 trippii 
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
blueman
- Karvakuono
siis sitä on tabuina?mut siis tuskin sitä nyt ilman reseptiä saa vaikka musta kyllä siltä tuntuu kun se apteekkari kysyi että otatko sä näitä tabletteja vai tätä yskänlääkettä,ja siis niitten nimet oli lähes identtiset.Pitäisköhän mun käydä tsekkaamassa siellä samassa apteekissa...mauser1911 wrote:siis tabuinahan oli se mikä vittu olikaan, kyl te tiedätte. se mun nistilääkäri kirjotti aina 100 nappii eli n. 5 trippii
-
mauseri
- LD50
ei, ku se oli joku ihan eriniminen enkä tiedä saako niitä ees enää. ja reseptilääke se oli.blueman wrote:siis sitä on tabuina?mut siis tuskin sitä nyt ilman reseptiä saa vaikka musta kyllä siltä tuntuu kun se apteekkari kysyi että otatko sä näitä tabletteja vai tätä yskänlääkettä,ja siis niitten nimet oli lähes identtiset.Pitäisköhän mun käydä tsekkaamassa siellä samassa apteekissa...mauser1911 wrote:siis tabuinahan oli se mikä vittu olikaan, kyl te tiedätte. se mun nistilääkäri kirjotti aina 100 nappii eli n. 5 trippii
-
Velho
- LD50
Dexma wrote:Minkälaisella annostuksella? Kg/mg ja monesko kerta oli tripata?Velho wrote:Velho tarinoita
Mitä ilmeisemmin 1200-1500mg ja painoo sellaset 50kg
Aivan ulapalla oltu ilmeisesti mitä tuossa parinpäivän sisään kuulunu.
Ja eka kunno trippi kerta.Edelliset ollu sellast nysväystä että nut päätin riipasta kunnolla
EDIT:Laskeskelin tuossa että maximissaan ollut 1200mg mutta veikkaisin että lähempänä 600-900mgtä oltiin
Last edited by Velho on Thu 30 Oct 2008, 23:46, edited 1 time in total.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Kalavale
- Apteekki
Lagunia saa pillerinä reseptillä, tai on ainakin saanut joskus.mauser1911 wrote:siis tabuinahan oli se mikä vittu olikaan, kyl te tiedätte. se mun nistilääkäri kirjotti aina 100 nappii eli n. 5 trippii
All things are equal, there are no special things.
-
mauseri
- LD50
Tulihan se sieltä! niitä ne oli.Kalavale wrote:Lagunia saa pillerinä reseptillä, tai on ainakin saanut joskus.mauser1911 wrote:siis tabuinahan oli se mikä vittu olikaan, kyl te tiedätte. se mun nistilääkäri kirjotti aina 100 nappii eli n. 5 trippii
-
blueman
- Karvakuono
Eli onko toi dexmi paljon parempaa jos sen erottelee siitä resilarista?kun minulla ainakin tuo trippi melkein pilaantui sillä että oksetti se kamala maku ja jouduin vessassa käymään monesti kun join tuon resilar pullon.ja onko tuo erottelu nyt niin vaikeaa?mitä siinä pitää varoa eniten?ettei tule mitään virheitä?mitäs sitten jos tulee joku virhe?vai onko tuo selvästi nähtävissä mikä on sitä resilaria ja mikä bensiiniä ja mikä ei ole?onko tämä ohje teidän mielestä hyvä ja selkeä vai onko jossain parempaa?
http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.html
-
Dexma
- Moderator
Joo erottele ihmeessä ja juuri tuon menetelmän kanssa... TOIMII... Eii kait muuta... Olkaa varovaisia.. Nämä ovat jo kovia huumeita...
-
slack1
- Psykonautti
Se maku on todella irstas erottelunkin jälkeen, mutta juotavan aineen saa näinollen yhdellä huikalla alas. Raakana ei tulis mielenkään juoda, varsinkaan kun omistan aika heikon vatsan. Itse olen tehny kyseisen ohjeen mukaan, tosin kerran epäonnistu, kun leivinjauhe ei kerinnyt lämpiämään tarpeeksi (kannattaa katsoa, että se uuni on todella se 200 kun leivinjauheen laittaa sisään). Mutta aika helpot ja toimivat ohjeet ovat.blueman wrote:Eli onko toi dexmi paljon parempaa jos sen erottelee siitä resilarista?kun minulla ainakin tuo trippi melkein pilaantui sillä että oksetti se kamala maku ja jouduin vessassa käymään monesti kun join tuon resilar pullon.ja onko tuo erottelu nyt niin vaikeaa?mitä siinä pitää varoa eniten?ettei tule mitään virheitä?mitäs sitten jos tulee joku virhe?vai onko tuo selvästi nähtävissä mikä on sitä resilaria ja mikä bensiiniä ja mikä ei ole?onko tämä ohje teidän mielestä hyvä ja selkeä vai onko jossain parempaa?
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
Dexma
- Moderator
Todellakin yleensä tuossa mennään vikaan... hmml... Tiedän eräät jotka meni joskus!slack1 wrote: (kannattaa katsoa, että se uuni on todella se 200 kun leivinjauheen laittaa sisään). Mutta aika helpot ja toimivat ohjeet ovat.
-
blueman
- Karvakuono
Mitä jos käyttäisin niinkun tuossa ohjeissä natriumhydroksidia enkä sitä soodaa?ja miten meneekö tuossa kattila sen keittämisen jäkeen mihin kuntoon?pitääkö ostaa oma vai keitänkö mutsin kattilalla? 
-
mauseri
- LD50
siihen tulee pohjaan teksti DXM.. ei ku oikeesti nuoret: elkää alottako testaileen mitään vaan siks et ootte kuullu siitä esim: netissä.blueman wrote:Mitä jos käyttäisin niinkun tuossa ohjeissä natriumhydroksidia enkä sitä soodaa?ja miten meneekö tuossa kattila sen keittämisen jäkeen mihin kuntoon?pitääkö ostaa oma vai keitänkö mutsin kattilalla?
-
tajunalle
- Lepakko
Nonni, nyt tiedän missä mennyt vikaan dxm erottelussa viime kerralla.
Erittäin nolo juttu kyllä...
Olin laittanut ruokasoodan sijasta leivinjauhetta muuttumaan soodatuhkaksi. En yhtään tajua miten on tuommoinen kömmähdys tapahtunut. Tajusin vain tässä parin kuukauden jälkeen, että ai perhana siinähän se meni. Onneksi en erotellut uutta annosta sillä.
-
Dexma
- Moderator
Voit tehdä sen mutsin kattilalla, muistat vain tiskata... ei mutta kyllä mää sinuna kuuntelisin pikkaisen tuota Mauseria...blueman wrote:Mitä jos käyttäisin niinkun tuossa ohjeissä natriumhydroksidia enkä sitä soodaa?ja miten meneekö tuossa kattila sen keittämisen jäkeen mihin kuntoon?pitääkö ostaa oma vai keitänkö mutsin kattilalla?
-
Mauri
- Tuppisuu
rekisteröidyin tänne kun mulla on vähän ongelmia ton erottelun kanssa tänään. en oo siis aiemmin erotellu vaan juonu raakana. no nyt erottelin ton sivulla 33 olleen ohjeen mukaan paitsi että käytin apteekista ostettua puhdistettua bensaa. en jaksa kirjottaa kaikkee uusiks kun oon toisella foorumilla jo kyselly jutusta niin kopsaan tänne mun viestittelyt siellä.
eka viestini:
kokeilin ekaa kertaa erotella dxm mutta jotain meni pieleen. aina ennen oon juonu raakana.
niin siis annoin ruokasoodan olla tunnin 200 asteisessa uunissa, sekotin sitä kaksi kukkurallista ruokalusikallista kahteen isoon resilarpulloon. sitten lisäsin desin apteekista ostettua puhdistettua bensaa ja ravistelin niitä voimakkaasti 10 min 2l minigrippussissa. nyt oon antanu pussin seistä pöydällä jo varmaan 10 min mutta kerrokset eivät erotu. mikä on vialla? luin jostain että lipeä ei saa koskettaa metallia valmistusprosessissa ja soodatuhkallahan korvataan lipeä niin voisiko vaikuttaa että minulla ei ollut leivinpaperia kun valmistin soodatuhkan?
toka viestini:
ainoa mahdollisuus mitä itse keksin on että ruokasoodasta ei jostain syystä tullut soodatuhkaa tai että kosketus metallisen pellin kanssa jotenkin vaikutti asiaan. niinpä ostin leivinpaperia ja nyt on taas 200 asteisessa uunissa ruokasoodaa. tällä kertaa ajattelin pitää varmuuden vuoksi vähän yli tunnin. sitten ois tarkoitus lisätä kaksi ruokalusikallista soodatuhkaa tuohon resilar/bensa/epäonnistunut soodatuhka-seokseen ja ravistella uusiks 10min ja katsoa jos tällä kertaa kerrokset erottuisivat.
vastaus:
En kyllä oikein muuta tuohon keksi kun sen että soodatuhkat on menny v*tuiks. Jos oot kaikki ravistelutkin tehnyt minigrip-pussissa niin anna niiden pussien roikkua jossain pöydällä "seisomisen" sijaan ja kokeile näin uudestaan.
kolmas viestini:
joo oon ravistellu minigrippussissa. vielä sellasta mietin että voiko olla jotain haittaa kun tossa seoksessa on se epäoonistunu soodatuhka?
toka vastaus:
No sitähän minä tässä yiritin sanoo. Tee uudet soodatuhkat niin että ne EI OLE KOSKETUKSESSA metalliin niin voipi onnistua jo täydellisesti...
neljäs viestini:
niin siis teen kyllä uudet soodatuhkat niin että ne ei oo kosketuksissa metalliin. mietin sitä että kun lisään uudet soodatuhkat tuohon seokseen missä on bensa, resilar ja epäonnistunut soodatuhka niin haittaako se että siinä on sitä epäonnistunutta soodatuhkaa?
mutta kiitti neuvoista!
ja viides viestini:
siis mitä vittua!?!? tällä kertaa annoin ruokasoodan olla puoltoistatuntia uunissa ja lisäsin sitä kaks ruokalusikallista tohon resilar/bensa/epäonnistunut soodatuhka-seokseen ja ravistelin taas kymmenen min. 2l minigrippussissa ja taas se on ollu siinä minigrippussissa joku 10min ja ei vaan kerrokset erotu.
tota juttua jonka viidennessä viestissäni kirjotin siis ihmettelen tässä nyt. eli mistä vitusta tässä on kyse?
eka viestini:
kokeilin ekaa kertaa erotella dxm mutta jotain meni pieleen. aina ennen oon juonu raakana.
niin siis annoin ruokasoodan olla tunnin 200 asteisessa uunissa, sekotin sitä kaksi kukkurallista ruokalusikallista kahteen isoon resilarpulloon. sitten lisäsin desin apteekista ostettua puhdistettua bensaa ja ravistelin niitä voimakkaasti 10 min 2l minigrippussissa. nyt oon antanu pussin seistä pöydällä jo varmaan 10 min mutta kerrokset eivät erotu. mikä on vialla? luin jostain että lipeä ei saa koskettaa metallia valmistusprosessissa ja soodatuhkallahan korvataan lipeä niin voisiko vaikuttaa että minulla ei ollut leivinpaperia kun valmistin soodatuhkan?
toka viestini:
ainoa mahdollisuus mitä itse keksin on että ruokasoodasta ei jostain syystä tullut soodatuhkaa tai että kosketus metallisen pellin kanssa jotenkin vaikutti asiaan. niinpä ostin leivinpaperia ja nyt on taas 200 asteisessa uunissa ruokasoodaa. tällä kertaa ajattelin pitää varmuuden vuoksi vähän yli tunnin. sitten ois tarkoitus lisätä kaksi ruokalusikallista soodatuhkaa tuohon resilar/bensa/epäonnistunut soodatuhka-seokseen ja ravistella uusiks 10min ja katsoa jos tällä kertaa kerrokset erottuisivat.
vastaus:
En kyllä oikein muuta tuohon keksi kun sen että soodatuhkat on menny v*tuiks. Jos oot kaikki ravistelutkin tehnyt minigrip-pussissa niin anna niiden pussien roikkua jossain pöydällä "seisomisen" sijaan ja kokeile näin uudestaan.
kolmas viestini:
joo oon ravistellu minigrippussissa. vielä sellasta mietin että voiko olla jotain haittaa kun tossa seoksessa on se epäoonistunu soodatuhka?
toka vastaus:
No sitähän minä tässä yiritin sanoo. Tee uudet soodatuhkat niin että ne EI OLE KOSKETUKSESSA metalliin niin voipi onnistua jo täydellisesti...
neljäs viestini:
niin siis teen kyllä uudet soodatuhkat niin että ne ei oo kosketuksissa metalliin. mietin sitä että kun lisään uudet soodatuhkat tuohon seokseen missä on bensa, resilar ja epäonnistunut soodatuhka niin haittaako se että siinä on sitä epäonnistunutta soodatuhkaa?
mutta kiitti neuvoista!
ja viides viestini:
siis mitä vittua!?!? tällä kertaa annoin ruokasoodan olla puoltoistatuntia uunissa ja lisäsin sitä kaks ruokalusikallista tohon resilar/bensa/epäonnistunut soodatuhka-seokseen ja ravistelin taas kymmenen min. 2l minigrippussissa ja taas se on ollu siinä minigrippussissa joku 10min ja ei vaan kerrokset erotu.
tota juttua jonka viidennessä viestissäni kirjotin siis ihmettelen tässä nyt. eli mistä vitusta tässä on kyse?
-
blueman
- Karvakuono
Mitä jos käyttäisin niinkun tuossa ohjeissä natriumhydroksidia enkä sitä soodaa?ja muuten tuleeko tuossa hirvee haju keittiöön?
-
tajunalle
- Lepakko
Tulee kyllä aika saatanallinen bensan dunkki keittiöön. Ja kait siinä jotain muutakin hajuja samalla, mutta tuo bensan haju kyllä on aika voimakas.blueman wrote:Mitä jos käyttäisin niinkun tuossa ohjeissä natriumhydroksidia enkä sitä soodaa?ja muuten tuleeko tuossa hirvee haju keittiöön?
-
Dexma
- Moderator
Blueman ei tuosta hajua tule, mun mielestä...
Sitten, Mauri kokeile sekoitus vaikka 1,5 pullossa se soodatuhka sekoittuu sillein parhaiten...
Sitten, Mauri kokeile sekoitus vaikka 1,5 pullossa se soodatuhka sekoittuu sillein parhaiten...
-
Mauri
- Tuppisuu
kokeilin taas lisätä soodatuhkaa ja ravistella 1,5l pullossa 10min. ei siinä taaskaan 10min oottelun jälkeen oo mitään erottuvia kerroksia. kai tässä on kyse siitä että kun oon muutaman kerran lisänny/tehnyt uutta ja lissäny sitä soodatuhkaa olettaen että edellisissä soodatuhkissa on pakko olla jotain vikaa niin siihen seokseen on tullu liikaa soodatuhkaa/epäonnistunutta soodatuhkaa ja se estää kerrosten erottumisen.
tai en mitään muutakaan keksi.
tai en mitään muutakaan keksi.
-
Dexma
- Moderator
Veikkaisin vanhan soodatuhkan puolesta, en ole kemisti ja hän osaisi sanoa...
-
gaia
- Kameleontti
Mauri,
Tuohon ongelmaasi.
Oletko varma että uunisi toimii? En nyt muista sitä tarkkaa astetta missä se ruokasooda kärventyy soodatuhkaksi, mutta juttu voi olla myös niin, että kun väännät sen uunin nappulan 200 asteeseen niin uuni lämpeneekin vain 170 asteeseen, joka taas tarkoitta sitä ettei sooda välttämättä kerkeä palaa sen reilun tunnin aikana. Tämähän nyt on vain teoriaa, mutta koita mennä käytännössä jonkun toisen luokse valmistamaan tuhkat, ja jossei silloinkaan onnistu niin olen sanaton.
Tuohon ongelmaasi.
Oletko varma että uunisi toimii? En nyt muista sitä tarkkaa astetta missä se ruokasooda kärventyy soodatuhkaksi, mutta juttu voi olla myös niin, että kun väännät sen uunin nappulan 200 asteeseen niin uuni lämpeneekin vain 170 asteeseen, joka taas tarkoitta sitä ettei sooda välttämättä kerkeä palaa sen reilun tunnin aikana. Tämähän nyt on vain teoriaa, mutta koita mennä käytännössä jonkun toisen luokse valmistamaan tuhkat, ja jossei silloinkaan onnistu niin olen sanaton.
Vai toimiiko?
-
Mauri
- Tuppisuu
en tiedä uunin toiminnasta muuta kun että on siinä pizzat ja muutkin ruuat ihan menestyksekkäästi valmistuneet
.
mulla ei oo nyt mahdollisuutta tehdä soodatuhkaa kenenkään muun uunissa niin kokeilen tehä omassa mutta laittaa uunin 300 asteiseks. kyllä sen nyt sillon on pakko tulla vähintään 200 asteiseks!
jos ei sittenkään toimi niin pakko kai heittää toi seos menemään
ja ostaa uus bensa ja resilar ja luottaa siihen että ongelma oli se että siinä oli liikaa soodatuhkaa/epäonnistunutta soodatuhkaa.
btw kiva krapula kun eilen vitutukseen piti juoda kaapissa ollutta pirtua...
mulla ei oo nyt mahdollisuutta tehdä soodatuhkaa kenenkään muun uunissa niin kokeilen tehä omassa mutta laittaa uunin 300 asteiseks. kyllä sen nyt sillon on pakko tulla vähintään 200 asteiseks!
jos ei sittenkään toimi niin pakko kai heittää toi seos menemään
-
mauseri
- LD50
asioista mitään tietämättömänä tuli mieleen et oisko se "viallinen" soodatuhka jotenkin voinut "pilata" sen sun keitoksen? ite hakisin varmuuden vuoks uudet ressut jos niistä vanhoista ei saakkaan enää toimivaa.Mauri wrote:en tiedä uunin toiminnasta muuta kun että on siinä pizzat ja muutkin ruuat ihan menestyksekkäästi valmistuneet.
mulla ei oo nyt mahdollisuutta tehdä soodatuhkaa kenenkään muun uunissa niin kokeilen tehä omassa mutta laittaa uunin 300 asteiseks. kyllä sen nyt sillon on pakko tulla vähintään 200 asteiseks!![]()
jos ei sittenkään toimi niin pakko kai heittää toi seos menemäänja ostaa uus bensa ja resilar ja luottaa siihen että ongelma oli se että siinä oli liikaa soodatuhkaa/epäonnistunutta soodatuhkaa.
-
Mauri
- Tuppisuu
siihen minäkin oon nyt päätyny että vialliset soodatuhkat jotenkin pilasivat keitoksen ja uudet ressut on haettu ja uusi bensa. menee vaan rahaa ja sitä ei oo loputtomiin...
sitten todella vituttaa jos nytkään ei jostain syystä erottelu onnistu
.
mutta toisaalta vitutus varmaan katoaa aika huolella jos erottelut onnistuu ja pääsen tänään kunnon tripille
.
sitten todella vituttaa jos nytkään ei jostain syystä erottelu onnistu
mutta toisaalta vitutus varmaan katoaa aika huolella jos erottelut onnistuu ja pääsen tänään kunnon tripille