The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Kalavale
Apteekki

Re: The DXM topic

Post by Kalavale »

Dexma älä tee mitään noin typerää jooko? Ei kokemuksesta mitään kuitenkaan noin isolla annoksella muista ja muutenkin melko typerää ottaa riskejä jonkin ohimenevän hetken takia. Etsi elämänkumppani vaikka, paljon parempaa kuin mitkään päihteet niin kauan kuin rakkaus on ilmassa.
All things are equal, there are no special things.
Smack
Karvakuono

Post by Smack »

Dexmalla on kunnon rokkarin asenne :D No ei mutta vakavasti otettuna koita nyt vähän sitä järkee pitää päässä.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Lähtipäs hyvät kuosit 600 mg, ihan kuin olisin kiskaissut 300 mg kodeiiniia...
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

bUkkA wrote:
gaia wrote:
Altair wrote:Pitäisiköhän sitä jaksaa joku päivä hankkia taas dexmiä. Niin joo mistähän siis mahtaisi johtua, että dexmi ei toiminut viime kerralla ollekaan?? Aina tehnyt samalla kaavalla ja aina toiminut paitsi kerran, silloinkin toimi, mutta jäi ihan 1p-2p välille. Niin siis tuhka oli sellaista tummahkon harmaata, yleensä se on ollut liki valkoista. Hmmm, jos satutte tietämään mistä saattaisi johtua kertokaahan, ettei tule uudelleen sössittyä. Niin joo, keiteltiin sitä aika pitkälti. Yleensä jätetty aika "ihaniin" annos kokoihin, mutta nyt pääteltiin hiljalleen haihduttaa se aika minimiin. Silti feilas. Ja annoksena itse otin sellaisen reippasti 3p:n ylittävän ja ei YHTÄÄN oloja. :?

Mulla on käynyt muutaman kerran samalla tavalla.. eikyl mitään hajua mistä vois johtua. Joskus ajattelin että se johtuu siitä et bensaa on käytetty liian monta kertaa ja se ois laimentunuttta, mut en sitten tiedä.
Bensa ei ollut laimentunutta vaan erotteluprosessissa on tapahtunut inhimillinen virhe!
Nyt kyllä täytyy mainita, että ei ole varmana mennyt mikään vikaan. Tai ainakaan mikään erotteluprosessissa. Ollut joku keittelystä tms. oudosta jutusta tapahtunut feilaus. Dexmin ohjeen osaan jo erittäin hyvin ja kuitenkin teen aina varmistukseksi ohjeista.
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Tohon taitaa tole kasvaa aika nopeesti? Aika paljon on tullu dexmeiltyy viime aikoina. Pariin kolmeen viikkoon en ollu ottanu, sit otin 800mg eikä sanonu mitää, jossai vaihees tuntu joku pien vaa et ehkä alkaaki toimii. Mut ei. Suurin annos mitä tähän mennessä oon juonu on 1425mg. Sitten, taas joku kerta otin 1200mg, ei sanonu yhtään mitään! Sit pari vk sen jälkee et nyt perkele otan sen 3000mg, ja otin, mut oksensin sen heti ulos :D Oli nii saatanan pahaa. Nykyää muutenki tuppaan oksentamaan kaiken ulos :( Nyt en enää kyl viitti dexmeillä ku ei tunnu enää sanovan mitää vaik kuin ottais, eikä se oo sen arvosta että alkais rahoi tuhlaa moneen pulloon.

Mut sillon ku dexmi toimii mulla, kaikki menee vaa helvetin sekavaks ja puhe ja kävelykyky menee. Siis isoilla annoksilla. Kerranki otin yksin himas klo 14 1200mg, sit vaa meni helvetin sekavaks eikä muista mitään, jossain vaiheessa vaan löytää ittensä jostain, niinku "herää". Siitäki päivästä tajusin vaan ku jossain vaihees join kahvia ja lisäsin siihen kaakaota ja avasin maitopurkin iha vituillee yms. Sit taas pimeni ja löysin itteni sohvalta joskus illalla, oli jo pimeetä ja aattelin mennä ulos. Menin jossai puolpukeis "juoksemaan" korttelin ympäri, liikuin kyl ku joku robotti. Dexmeis tulee aina jotenki kauheen alaston olo, ihan ku olisit yksin jossain keskellä helvetin isoo areenaa missä ihmiset kattoo sua, tai ihan ku sut olis laitettu laatikkoon ku joku marsu... Jos kusellaki on nii tuntuu ett oot siin pöntöllä keskellä julkista paikkaa tai jtn. Dexmist menee vaa täysin sekasin... Mut joskus se onki kivaa :D Ja aika muuten hidastuu helvetisti, seki päivä tuntu vähintää viikolta. EI siit khyl mitää hiirmu psykedeelist tuu, ainoostaa saattaa tekstit mennä 3D muotoo ja tietokoneen näyttö valuu avaruuteen tai jotain, mut ei sitä oikee tajuu ku on niii ulalla.

Se on kallistunuki taas, YA apteekis jo 8,32€!
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

miymau wrote:Tohon taitaa tole kasvaa aika nopeesti? Aika paljon on tullu dexmeiltyy viime aikoina. Pariin kolmeen viikkoon en ollu ottanu, sit otin 800mg eikä sanonu mitää, jossai vaihees tuntu joku pien vaa et ehkä alkaaki toimii. Mut ei. Suurin annos mitä tähän mennessä oon juonu on 1425mg. Sitten, taas joku kerta otin 1200mg, ei sanonu yhtään mitään! Sit pari vk sen jälkee et nyt perkele otan sen 3000mg, ja otin, mut oksensin sen heti ulos :D Oli nii saatanan pahaa. Nykyää muutenki tuppaan oksentamaan kaiken ulos :( Nyt en enää kyl viitti dexmeillä ku ei tunnu enää sanovan mitää vaik kuin ottais, eikä se oo sen arvosta että alkais rahoi tuhlaa moneen pulloon.
Mulla kovimpaan dexmin veto aikaan, meni sillein, että ihan pienikin annos teki jotain, vaikka kävi välillä isommissa annoksissa. Mun mielestä se kokemus muuttuu. Ei niinkään toleranssi. Dexmi no sellainen outo veijakas kaveri, että se voi pimentää ihan täysin taikka juurikin antaa auringon.

Mää en näkisi tuota dexmi oksennusta niinkään pahana, yleensä vaikuttavia aineita kyllä jää ja paljon kehoon. Toisaalta tässä puhutaan siitä kuinka nopeasti tulee oksennus, mutta kyllä jos itse vetäsen 2400 mg ja oksennan vartin päästä, niin puolentunnin päästä olenkin jo ihan omassa maailmassa, tai dextroversessä. Olen itse muuten ruvennut, käyttään dexmin kohdalla sanaa la purga niinkuin huascan nauttijat puhuu. Se on puhdistavaa, ihanaa ja selvää nyt mennään kiitoa, kun oksennus tulee.

Suurannokset dexmillä ovat tuntuneet vaihtelevan ihmisillä paljon, siinä kohtaan, kun mennään suurdexmi annoksiin ( 1800 mg--->) Oikeastaan tosi vähän olen löytänyt trippiraportteja näistä kokemuksista, mutta jokainen on ollut erilainen. Tuntuu jotenkin, että dexmi ottaa ihmisestä vallan ja vie sitä mihinkä vie. Sigma taso pistää jo näkemään ihan mitä vain. Joskus olen lentänyt puiden yllä joskus olen jutellut puulle. Mun mielestä parhaimmillaan dexmi oikeastaan on noissa suurannoksissa afterglown aikaan, tai tuota minulla on tullut eniten ikävä. Sitä voimaa, ja rentoutta. Joogaan, voimistelen, rakastelen kehoani. Elämä on valoisa ja maailma on täydellinen. Tietenkin se "dextroversen" kokeminen on tärkeää, mutta sieltä yleensä tullaan aika muistamattomina, mutta toisaalta itse väitän, että siellä tapahtuu aina jotain ja tämä jokin jää kiinni ihmiseen aina jälkeenpäinkin...
miymau wrote: Se on kallistunuki taas, YA apteekis jo 8,32€!
Jeps, vittu mullakin meni tänään dexmeihin 25 egeee. Vittu, ressun pitäis maksaa 5 euroa litra!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

1800 mg huomenna. Oujee.
mydriasis
Karvakuono

Post by mydriasis »

sama täällä. vois ton dosen jälkee käydä vaikka apteekissa asioimassa, jos vaikka resilarii ostas :D
Kaikki ei aine mee niinku elokuvissa.
Smack
Karvakuono

Post by Smack »

Mitkä määrät sulla dexma olikaan kun vedit codeiini dexmi combot?
Smack
Karvakuono

Post by Smack »

Mitenkähän toi raaka ressu pidemmän päälle ottaa vatsan päälle? :?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Smack wrote:Mitenkähän toi raaka ressu pidemmän päälle ottaa vatsan päälle? :?
mitä tarkotat tolla pidemmän päälle? oon juonu jotain vuoden tai puol tai jotain raakana apout 3-4 kertaa kuussa. tuntuu vaan et se sorbipaska ei vaikuta enää niin ku aluks..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mydriasis
Karvakuono

Post by mydriasis »

pierettää
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Smack wrote:Mitkä määrät sulla dexma olikaan kun vedit codeiini dexmi combot?
1200 asti olen ottanut dexmiä ja 300 mg kodee... Ainakin... Mut isompia annoksia voisin kyllä vetää... Ihan kiva kokemus dissosiaatio, on vain erittäin paljon syvempää... Ei todellakaan sosiaalinen tila... Makaat maassa ilman aisteja matkaat dextroversessä... Mää nautin siitä, mutta kaikki ehkä ei, jotenka varoitus on...
Smack
Karvakuono

Post by Smack »

mauser1911 wrote:
mitä tarkotat tolla pidemmän päälle? oon juonu jotain vuoden tai puol tai jotain raakana apout 3-4 kertaa kuussa. tuntuu vaan et se sorbipaska ei vaikuta enää niin ku aluks..
Samaa oon huomannu että ei läheskään niin pahasti vaikuta enää. Sitä meinasin että en kai jotain vatsahaavaa suunnnilleen saa :D kun en oikeen koskaan oo jaksanu erotella tota. Kuinka paljon oot enimmillään raakaa ressua vetäny?
Pentabarf
Lepakko

Post by Pentabarf »

Smack wrote:
mauser1911 wrote:
Samaa oon huomannu että ei läheskään niin pahasti vaikuta enää. Sitä meinasin että en kai jotain vatsahaavaa suunnnilleen saa :D kun en oikeen koskaan oo jaksanu erotella tota. Kuinka paljon oot enimmillään raakaa ressua vetäny?
Ei varmaan suolistolle tee kovin hyvää kiskoa isoja määriä sorbitolia useasti. Ainakin kannattaa muistaa juoda paljon vettä, koska voipi tulla nestehukka jos ripuloi paljon.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mää tykkään dexmi ripuloinnista... Oikeastaan ei se "paha olo" ole niin paha ressuna taikka eroteltuna, mutta sitten se maku... se on se ainut este, että vetelisin koko päivän pitkän ressua...

Mää tykkään kakkia.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kannattaa kokeilla, myös tuota dexmi niinkuin pimeässä ja käydä siellä ulkonakin, sitten joskus... Ei aina trippaile kotona sängynalla... Meinaan piristää ja isoilla annoksilla voi olla erittäin psykedeelisiä kokemuksia... Taisin vetästä meinaan tänään dexmin kanssa aika avaruudessa vaikka samalla olin "planetaalla"... :mrgreen: :mrgreen:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tuli taas aloitettua 1800 mg jälkeisenä päivänä kännääminen, ja vetelin päähän pöytälaskurin mukaan 9 kaljaa, tuloksena ei mitään muistikuvaa 6 jälkeen ja vessankannen pois repiminen paikoiltaa, (älkää kysykö EI MITÄÄN HAJUA!)....
mydriasis
Karvakuono

Post by mydriasis »

hei miten toi dxm tuhoo aivosoluja? =D en oo koskaa miettiny paitsi nyt vaikka on tullu käytettyy paljonki
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mydriasis wrote:hei miten toi dxm tuhoo aivosoluja? =D en oo koskaa miettiny paitsi nyt vaikka on tullu käytettyy paljonki
Luultavasti tekee ihan jännää vahinkoa... Niistä reikä hommista ei enään puhuta, mutta ahkerat käyttäjät ovat esimerkillisiä... :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

miten on mahdollista et aina ku katon tätä ketjuu ni Dexma on viimeks kirjottanu jotain? mut asiaan: keskiviikkona käyn ostaa ressuu, tuskin sitä sillon vedän, mut pitäähän kuosailu viikolla olla kaikkee mahdollista. pääsee eka kertaa testaan dxm+pilvi ja hyvällä tuurilla silokki+hbwr+pilvi.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:miten on mahdollista et aina ku katon tätä ketjuu ni Dexma on viimeks kirjottanu jotain?
Koska mää oon dextronaattori, vaikken edes vedä dexmii monta kertaa viikossa enään... Mää rakastan teitä kaikkia!
mauser1911 wrote: mut asiaan: keskiviikkona käyn ostaa ressuu, tuskin sitä sillon vedän, mut pitäähän kuosailu viikolla olla kaikkee mahdollista. pääsee eka kertaa testaan dxm+pilvi ja hyvällä tuurilla silokki+hbwr+pilvi.
Dexmi pilvi on jotain toooosi häröä... Minuus muodostuu erittäin surrealistiseksi... Ihan kuin katsoisit sinää Salvador Dalin kuvista...
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Eka DXm kokemus oli jotain mahtavaaa. 600mg annos ja 100kg painoa. oli varmaan siinä 2 ja 3 plateaun välissä. Jumitettiin kaverin kanssa lattialla ja poltettiin pilveä. TODELLa letkeää. Välillä sekoilua kämppää ympäri. Sitten oltiin menossa hakemaan yksi natikka läheiseltä työmaalta, mutta unohdettiin varmaan 10 kertaa matkan aikana, etä mitä oltiin tekemässä. :D Loppuvaiheessa meinas itkettää, että tämä loppuu kohta.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

HoHoiHOihoiH! Onko kellään käytännön kokemusta dxm-jauheesta/ dxm-jauheen tekemisestä? Olisi tarkoitus koittaa sitä vaihtoehtoa koska c-vitamiini ja sitruunahappo tekee tunniksi pariksi niin hirveän olon vatsaan että sitä ei vapaaehtoisesti halua vaikka deksmistä kovasti pidänkin.
Vai toimiiko?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

TÄÄÄLLLLÄ EROTELTTIIIN! 9 Pulloa ressua, ja nyt tripataan niiin saaaaaaaaaaaaaaaaaataaaaaaaanassti.... Vittu, kun oli hankala mitata dousseja 20 ml?????????????????????? Nyyyyyt ssittten olllaaank koko porukka täällä ihan dexmeissä koko ilta...
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Eilen Happotatin kans maisteltii pitkästä aikaa dexmiä.. Mahtavaa, upeaa, kuumottavaa, ihanaa..

itellä 600mg/80kg riitti ihan hyvin.. olo oli mitä taivaallisin.. Toivottavasti uudestaan lähiaikoina. ;)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Dexma wrote:TÄÄÄLLLLÄ EROTELTTIIIN! 9 Pulloa ressua, ja nyt tripataan niiin saaaaaaaaaaaaaaaaaataaaaaaaanassti.... Vittu, kun oli hankala mitata dousseja 20 ml?????????????????????? Nyyyyyt ssittten olllaaank koko porukka täällä ihan dexmeissä koko ilta...
Joops, vitun hyvää menoa oli eilen.. Vitun siisti ilta, ja seura oli kohdallaan! ;)
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Joo, mukava ilta oli. Kiitosia vaan keittäjälle.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
blueman
Karvakuono

Post by blueman »

saako tuota resinolia muka tabletteitakin?siis tuskin ja siinä sitten ei ole varmaan dxm.Mutta kun todennäköisesti hyvin ovela apteekkari kysäisi minulta että ''mitä saisi olla?'' minä ''öö..mä ottasin tota oota nyt niinkun resi...mikä se nyt olikaan...'' sit se ''eli ottaisitko sä näitä tabletteja vai yskänlääkettä?'' ja sit se sano jonkun hyvin resinolia muistuttavan tabletin nimen,jota en nyt muista.
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

blueman wrote:saako tuota resinolia muka tabletteitakin?siis tuskin ja siinä sitten ei ole varmaan dxm.Mutta kun todennäköisesti hyvin ovela apteekkari kysäisi minulta että ''mitä saisi olla?'' minä ''öö..mä ottasin tota oota nyt niinkun resi...mikä se nyt olikaan...'' sit se ''eli ottaisitko sä näitä tabletteja vai yskänlääkettä?'' ja sit se sano jonkun hyvin resinolia muistuttavan tabletin nimen,jota en nyt muista.
Mikä vitun resinol? Eikä saa tablettina ilman reseptiä ainakaan. Oikeesti nyt itseä niskasta kiinni, jos meinaat jotain ottaa niin kannattaisi edes hieman selvitellä mistä on kyse ja missä mennään. Noita sinun viestejäsi kun lukee niin jotenkin sellainen kuva tulee, että ei ole oikein perustiedot hallussa, mutta päihtymishimoa kyllä löytyy. Ota sitä keskikaljaa vaan, ettei satu mitään onnettomuutta, kun menet ahmimaan yliannostuksen muskottia tai imppaat bensaa. Peace out ja love in.
All things are equal, there are no special things.