The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Usoda
LD50

Re: The DXM topic

Post by Usoda »

Onko kukaan täällä muuten kokeillut tuota erotellun ressun blandausta energiajuomaan? Maistuuko miten läpi?
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
bol
Kameleontti

Post by bol »

Usoda wrote:Onko kukaan täällä muuten kokeillut tuota erotellun ressun blandausta energiajuomaan? Maistuuko miten läpi?
ED Lemon Lightin sekaan laitettiin. Ei se mielestäni maistunut läpi ( en ole maistanut eroteltua dexmiä pelkiltään ), mutta oli kirpeän makuista, koska siinä oli sitruunahappoa ja tuota energiajuomaa..
pienisieni
Tuppisuu

Post by pienisieni »

edit.tuli kaks kertaa....
Last edited by pienisieni on Fri 26 Sep 2008, 10:58, edited 1 time in total.
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

Ny saa roboilu riittää. Pää ei kestä tätä enää. You'll see it when its too late.
You know the mind has a thousand eyes..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Hitto mää oon ollut liian pitkään roboilua... Roboilu on ihme hommaa, kun se tekee sellaisen tilan joskus ettei kiinnostaisi... Sitten taas tulee aika jolloin vetää pelkästään dexmii... Mut hei! Mää oon vetänyt viime 2 kuukauden aikana ottanut alle 10 trippiä... En muista kuinka monta... Ehkä noin 5, ja se on hyvä!
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Paljo tätä pitää pruutata perseeseen, että toimii. Ei pysty enää oraalisesti tulee oksennus.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Poliklinikka wrote:Paljo tätä pitää pruutata perseeseen, että toimii. Ei pysty enää oraalisesti tulee oksennus.
heh heh.. ei vittu mikä mielikuva tuli mieleen.. isolla ruutalla dexmiä anaaliin..voi vittu teidän kanssa :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Pierettämään alkoi vaikka kokeilin vaan "kepillä jäätä" tässä tapaukessa "ruiskulla ruskeaa-aukkoa" :lol:
Fronix
Tuppisuu

Post by Fronix »

Poli,et ole tosissasi... :D Tunge vaikka joidenkin kapsuleiden sisään semmosta kuivatettua dxm jauhetta(itsetehtyä) ja niitä kakkospesään sitten..?
Nuppi_

Post by Nuppi_ »

tuleeko muilla sama olo että hirveän sekava paskaolo vaan ja paikat kutisee ja vainottaa?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Nuppi_ wrote:tuleeko muilla sama olo että hirveän sekava paskaolo vaan ja paikat kutisee ja vainottaa?
ei todellakaan, sekava on ainut noista mikä mulle tulee :D
chibbo

Post by chibbo »

Nuppi_ wrote:tuleeko muilla sama olo että hirveän sekava paskaolo vaan ja paikat kutisee ja vainottaa?
Itsellä täysin sama, epäilen yliherkkyyttä mutta eikös jos 450mg kiskasee niin olisi melkein sairaalareissu, jos on yliherkkä ;0?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Fronix wrote:Poli,et ole tosissasi... :D Tunge vaikka joidenkin kapsuleiden sisään semmosta kuivatettua dxm jauhetta(itsetehtyä) ja niitä kakkospesään sitten..?
Itse tehdyssä jauheessa on se huonopuoli, että hävikkiä tulee... Toisaalta en ole kokeillut miten menisi jos vain zipon antaisi haihtua zippo+dexmi sekoituksesta... Väittäisin kumminkin hävikkiä tulevan...

Yksi idea joskus mulla oli, että jäädyttäis tuon nesteen ja sen kiskaisisi nopeasti alas kurkusta, mutta sekin tuntui tekevän hävikkiä...

Ei mut joo, tuosta mausta on tullut nykyään se este... Keksikää nyt joku helvatan keino miten tuon pitää mahassa... Yksi joka muuten auttaa on mun mielestä syödä maha "tasapainoon" ennen annoksen ottamista, tällöin se tavara kumminkin jonkun aikaa pysyy mahassa... Toisaalta minun kohdalla annosluokassa 1800-2400 jätän syömättä koko päivän ajan niin oksennus refleksi on pienemmässä mahdollisuudessa... Tämä siis on ihan turvallista, koska jos annos 1800 mg jälkeen oksennan niin en mahdollisesti kykenisi sitä ulos saamaan voisin ehkä tukehtua siihen... Tiiä sitten onko periaatteessa mahdollista mut kumminkin...
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Dexma wrote:
Fronix wrote:Poli,et ole tosissasi... :D Tunge vaikka joidenkin kapsuleiden sisään semmosta kuivatettua dxm jauhetta(itsetehtyä) ja niitä kakkospesään sitten..?
Itse tehdyssä jauheessa on se huonopuoli, että hävikkiä tulee... Toisaalta en ole kokeillut miten menisi jos vain zipon antaisi haihtua zippo+dexmi sekoituksesta... Väittäisin kumminkin hävikkiä tulevan...

Yksi idea joskus mulla oli, että jäädyttäis tuon nesteen ja sen kiskaisisi nopeasti alas kurkusta, mutta sekin tuntui tekevän hävikkiä...

Ei mut joo, tuosta mausta on tullut nykyään se este... Keksikää nyt joku helvatan keino miten tuon pitää mahassa... Yksi joka muuten auttaa on mun mielestä syödä maha "tasapainoon" ennen annoksen ottamista, tällöin se tavara kumminkin jonkun aikaa pysyy mahassa... Toisaalta minun kohdalla annosluokassa 1800-2400 jätän syömättä koko päivän ajan niin oksennus refleksi on pienemmässä mahdollisuudessa... Tämä siis on ihan turvallista, koska jos annos 1800 mg jälkeen oksennan niin en mahdollisesti kykenisi sitä ulos saamaan voisin ehkä tukehtua siihen... Tiiä sitten onko periaatteessa mahdollista mut kumminkin...
Miracle berry teki mausta melko miellyttävän, 1800mg meni eikä tullut ulos.
All things are equal, there are no special things.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kalavale wrote:
Joo, jos kerralla huitaset tuon 1800 mg niin luultavasti ei tule ulos, sen verta rupeat dissosioimaan, että et ehkä edes kykene oksentamaan...

Kerro ihmeessä painosi ja kokemukseksi... Olisi kiva kuulla enemmän näitä yli 1200 mg kokemuksia...
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Dexma wrote:
Kalavale wrote:
Joo, jos kerralla huitaset tuon 1800 mg niin luultavasti ei tule ulos, sen verta rupeat dissosioimaan, että et ehkä edes kykene oksentamaan...

Kerro ihmeessä painosi ja kokemukseksi... Olisi kiva kuulla enemmän näitä yli 1200 mg kokemuksia...
Painoa noin 85kg, kokemukset hmm ihan kiinnostavat. Ei jaksa nyt kirjoitella liian hyvä olo siihen tuhlattavaksi. :razz: Mutta voishan tuosta sellaisen pienoisen tarinan kirjoitella joskus, oli aika kiinnostava primaalimatka ja telepatian oppitunti.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kalavale wrote:
Dexma wrote:
Kalavale wrote:

Painoa noin 85kg, kokemukset hmm ihan kiinnostavat. Ei jaksa nyt kirjoitella liian hyvä olo siihen tuhlattavaksi. :razz: Mutta voishan tuosta sellaisen pienoisen tarinan kirjoitella joskus, oli aika kiinnostava primaalimatka ja telepatian oppitunti.
Toi menee sinne 4 plateaulle jo kevyesti... 4 taso on tosi siisti sitten, kun sen pari kertaa on kokenut.... Siinä oppii paljon maailmasta ja sen muodosta...
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Tuo tasojen luokittelu on hieman häilyvää ja turhaa, mutta kyllä tuossa ihan suhteellisen syvällä käytiin, joskaan ei niinkään syvällä kuin olisi voinut olettaa.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Hei komreedit täällä taas. Mutta oli mulla asiaakin. KErtokaapas että miten tosta hemmetin mahaolosta pääsee eroon joka tulee joka hemmetin kerta kun juo deksmiä. Siis sitruunahappoon tehtynä. C-vitamiinista on lentäny joka kerta ryynä. Eli kyse on siitä tosi inhottavasta mahanväännöksistä mitä tapahtuu mahassa about 10 min. sen jälkeen ku on juonu sen.
Vai toimiiko?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kalavale wrote:Tuo tasojen luokittelu on hieman häilyvää ja turhaa, mutta kyllä tuossa ihan suhteellisen syvällä käytiin, joskaan ei niinkään syvällä kuin olisi voinut olettaa.
Mun mielestä on tärkeää dexmin kohdalla tasoluokittelu, koska se annosmäärä vaihtaa kokemusta niin paljon... Ovathan ne vähän häilyviä, mutta silti suuntaa antavia.

Yleensä ensimmäiset nelostasot, (jos oli ensimmäisiä noin isoja annoksia) ei päästä kauhean syvälle, keho menee vähän sellaiseen tilaan, että se vain yrittää selvitä hengissä. Tottuminen kumminkin auttaa ja sitten, tuleekin ufot ja jumala tutuksi... :D :D
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Ei tosiaan ollut ensimmäisiä tuon kokoisia annoksia, mutta vaikutusta on silti turha luokitella kovinkaan syväksi. Olen esimerkiksi huomannut sen, että siinä missä jotkut kaverit saavat oloja jo 600mg annoksella niin itsellä pitää reilusti enemmän doussata. Samankokoisia kavereita suunnilleen, että kyllä se on aika yksilöllistä tuo vaikutus.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Kalavale wrote:Ei tosiaan ollut ensimmäisiä tuon kokoisia annoksia, mutta vaikutusta on silti turha luokitella kovinkaan syväksi. Olen esimerkiksi huomannut sen, että siinä missä jotkut kaverit saavat oloja jo 600mg annoksella niin itsellä pitää reilusti enemmän doussata. Samankokoisia kavereita suunnilleen, että kyllä se on aika yksilöllistä tuo vaikutus.
totta, ite painan yli 90kg ja välillä on 600mg käyty pitkällä/syvällä.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kalavale wrote:Ei tosiaan ollut ensimmäisiä tuon kokoisia annoksia, mutta vaikutusta on silti turha luokitella kovinkaan syväksi. Olen esimerkiksi huomannut sen, että siinä missä jotkut kaverit saavat oloja jo 600mg annoksella niin itsellä pitää reilusti enemmän doussata. Samankokoisia kavereita suunnilleen, että kyllä se on aika yksilöllistä tuo vaikutus.
Voipi olla, että olet oikeassa... Itse huomasin yhdessä kohtaa, että dxm kokemus on muuttunut erilaiseksi jokaisella tasolla, mutta tasot ovat silti nähtävissä mun mielestä...
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Pitäisiköhän sitä jaksaa joku päivä hankkia taas dexmiä. Niin joo mistähän siis mahtaisi johtua, että dexmi ei toiminut viime kerralla ollekaan?? Aina tehnyt samalla kaavalla ja aina toiminut paitsi kerran, silloinkin toimi, mutta jäi ihan 1p-2p välille. Niin siis tuhka oli sellaista tummahkon harmaata, yleensä se on ollut liki valkoista. Hmmm, jos satutte tietämään mistä saattaisi johtua kertokaahan, ettei tule uudelleen sössittyä. Niin joo, keiteltiin sitä aika pitkälti. Yleensä jätetty aika "ihaniin" annos kokoihin, mutta nyt pääteltiin hiljalleen haihduttaa se aika minimiin. Silti feilas. Ja annoksena itse otin sellaisen reippasti 3p:n ylittävän ja ei YHTÄÄN oloja. :?
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Altair wrote:Pitäisiköhän sitä jaksaa joku päivä hankkia taas dexmiä. Niin joo mistähän siis mahtaisi johtua, että dexmi ei toiminut viime kerralla ollekaan?? Aina tehnyt samalla kaavalla ja aina toiminut paitsi kerran, silloinkin toimi, mutta jäi ihan 1p-2p välille. Niin siis tuhka oli sellaista tummahkon harmaata, yleensä se on ollut liki valkoista. Hmmm, jos satutte tietämään mistä saattaisi johtua kertokaahan, ettei tule uudelleen sössittyä. Niin joo, keiteltiin sitä aika pitkälti. Yleensä jätetty aika "ihaniin" annos kokoihin, mutta nyt pääteltiin hiljalleen haihduttaa se aika minimiin. Silti feilas. Ja annoksena itse otin sellaisen reippasti 3p:n ylittävän ja ei YHTÄÄN oloja. :?

Mulla on käynyt muutaman kerran samalla tavalla.. eikyl mitään hajua mistä vois johtua. Joskus ajattelin että se johtuu siitä et bensaa on käytetty liian monta kertaa ja se ois laimentunuttta, mut en sitten tiedä.
Vai toimiiko?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Altair wrote:Pitäisiköhän sitä jaksaa joku päivä hankkia taas dexmiä. Niin joo mistähän siis mahtaisi johtua, että dexmi ei toiminut viime kerralla ollekaan?? Aina tehnyt samalla kaavalla ja aina toiminut paitsi kerran, silloinkin toimi, mutta jäi ihan 1p-2p välille. Niin siis tuhka oli sellaista tummahkon harmaata, yleensä se on ollut liki valkoista. Hmmm, jos satutte tietämään mistä saattaisi johtua kertokaahan, ettei tule uudelleen sössittyä. Niin joo, keiteltiin sitä aika pitkälti. Yleensä jätetty aika "ihaniin" annos kokoihin, mutta nyt pääteltiin hiljalleen haihduttaa se aika minimiin. Silti feilas. Ja annoksena itse otin sellaisen reippasti 3p:n ylittävän ja ei YHTÄÄN oloja. :?

Jos yritätte tehdä siitä jauhetta, niin silloin tulee ERITTÄIN suuri hävikki jotenka, vetäkää vain nesteenä naamaan... Kiehuttakaa sitä siten, että saatte koko nesteen lasiin ja siitä sitten juotte...
bUkkA

Post by bUkkA »

gaia wrote:

Mulla on käynyt muutaman kerran samalla tavalla.. eikyl mitään hajua mistä vois johtua. Joskus ajattelin että se johtuu siitä et bensaa on käytetty liian monta kertaa ja se ois laimentunuttta, mut en sitten tiedä.
Bensa ei ollut laimentunutta vaan erotteluprosessissa on tapahtunut inhimillinen virhe!
mydriasis
Karvakuono

Post by mydriasis »

Kukaan koskaan nauttinu 2400mg? Ite oon pari kertaa ja toisella kerralla poltin savutki päälle :roll:

Tällä toisella kerralla sukeltelin avaruudessa kirkkaansinisessä vedessä maapalloa kohti ja fiilis oli varmasti parhain ikinä.
Kaikki ei aine mee niinku elokuvissa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mydriasis wrote:Kukaan koskaan nauttinu 2400mg? Ite oon pari kertaa ja toisella kerralla poltin savutki päälle :roll:

Tällä toisella kerralla sukeltelin avaruudessa kirkkaansinisessä vedessä maapalloa kohti ja fiilis oli varmasti parhain ikinä.
Monia kertoja ottanut kerta hitillä 2400 ja kerran päivän aikana 3000 mg...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mydriasis wrote:Kukaan koskaan nauttinu 2400mg? Ite oon pari kertaa ja toisella kerralla poltin savutki päälle :roll:

Itse olen monesti miettinyt pitäisikö mennä vetäseen tuo 3000 jo yhdellä hitillä, mutta mutta... 2400 voi olla lethaalia, mut mut... rock oon... 8) :lol: :lol: