IV käyttö

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
korolli
Apteekki

Re: aloittelevalle käyttäjälle

Post by korolli »

frapathea wrote:
jesuiitta wrote:
Nexus wrote:Erittäin hyvin sanottu, jokainen tyylillää tietenkin : D ! Mutta itsestäni ei olis tykittää hihaa.. :s Ja se on kyllä hyväkin : D !
joo no en mäkään ite sitä tehny vaan joku teki sen mun puolesta ;)
Vähä samaa tääl. Emmä lähtis itte ainakaa toistaseks itteeni tökkii, tuntuu liia riskialttiilt ajatukselta, annan vaan asian tosiaan osaavien ihmisten tökkiä mitään mun suoniin.
Mä en oo oikeestaan uskaltanu opetella lyömään itelleni hihaan ku tiiän et se lähtis (ainakin mulla) niin helposti ihan hanskasta. Aina joku muu tökkiny mua. Mut tiiän kyllä et jos haluisin välttämättä hihattaa ni osaisin melko varmasti lyödä ne sinne yksin ilman mitään vaikeuksia.
Mut lopetin rännäämisen. Meinas lähtee opiaattien kans tosiaan vähän käsistä tossa kuukaus sitte. Ja on se koko toiminta vähän sairasta mun mielestä muutenki.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Noin se on melkein kaikilla lähtenyt. Ensin ollaan tarkkoja hygieniasta ja annetaan asiansa osaavan ihmisen tuupata, mutta yksi rajapyykki on kuitenkin ylitetty. Se on äärimmäisen helppo sitten itse opetella ja alkaa myöhemmin lyömään hihaan, kun ei olekaan ketään pistämässä ja silti tekee mieli. Vain ihan kerran tai pari...

En nyt sano että kaikilla käy noin, mutta ainakin tuttavapiirissä reilusti yli puolella on noin käynyt, jotka piikkiin ovat tutustuneet.

Itse olin piikkikäyttäjä myös, mutta nyt yli 3 vuotta ilman piikkiä.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

eNZYMe wrote:
Itse olin piikkikäyttäjä myös, mutta nyt yli 3 vuotta ilman piikkiä.
Onnea! mun mielestä piikistä eroon pääsy on iso ja kunnioitettava asia. itellä kolmen viimevuoden aikana pelkästään nukahtamislääkkeitä, nyt ei niitäkään ehkä kahteen kuukauteen.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Ahab

Post by Ahab »

Ketjun aihe oli muuten että mitä suositellaan aloittelijalle. Aloittakaa uusi ketju piikittelylle jos siinä on vielä jotain puimista.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Ahab wrote:Ketjun aihe oli muuten että mitä suositellaan aloittelijalle. Aloittakaa uusi ketju piikittelylle jos siinä on vielä jotain puimista.
kyllä siitä ainakin mielipiteitä näyttää olevan, pitäs olla skarpimpi mihin aina kirjottelee. nyt testattuani spicee niin sitä voin suositella lämpimästi, en odottonut noin kovaa/hyvää vaikutusta.
frapathea

Post by frapathea »

Ahab wrote:Ketjun aihe oli muuten että mitä suositellaan aloittelijalle. Aloittakaa uusi ketju piikittelylle jos siinä on vielä jotain puimista.
Jos mulla olis asiaan mitään sanottavaa ni sanoisin, et modet vois splitata topicin vaikka, mut ei kai mul o mitää inistävää.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Joo tää ketju on ollu jo hyvän aikaa kyseenalainen varsinaiselle aiheelle... "aloittelevalle käyttäjälle" :mrgreen:

Niin ja hei siitä IV käytöstä vielä sen verran, että... :foil:
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Jeshu
OD

Re: IV käyttö

Post by Jeshu »

Splittasin tän omaks topicikseen...
frapathea

Post by frapathea »

eNZYMe wrote:yksi rajapyykki on kuitenkin ylitetty.
Tätä kuulee usein ku rämnnäämisestä puhutaan, että se olis joku kynnys jonka jälkeen astuu rappioon...

Mut miettikää hetken sitä että jo se että kokeilee ylipäätään mitään päihdettä on samanlainen kynnyksenylitys ;) eikö.

Mulla oli tänään kiivas keskustelu yhen tutun kanssa iv käytöstä. Se sanoi, että "miks sä vedät föönii nenään, laita samantien ränniin" (ko. henkilö ei siis tiedä että käytän vauhtia pääsääntöisesti suonensisäisesti) ja siihen perään että "voin vittu antaa sulle värkit ja sit voit rännää ja sit en o tekemisis enää sun kanssa" ... just :D siinä syykin miksen kyseiselle ihmiselle kerro asiasta.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Mulla tuli enzymen viestistä vähän pelästynyt olo. Oli se nääs kuitenkin kivaa nuokahtaa kunnolla alle 5 minuutissa subuuuhuuu IV... Kävi mielessä, jotta miksipä ei joskus uudestaan. Miksi ei? *ei jaksa miettiä ja väsää pajarit*
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Ei se tapa itsessään niin paha ole, jos vaan tosiaan pystytte pitämään rajat. Jos hygieniapuoli kunnossa, niin ei siinä sinällään niin pahoja terveysriskejäkään ole. Onhan se nyt nautinnollisin tapa ottaa opiodeja ja piristeitä jos nousut ja nopea vaikutus on mielessä.

Olen vaan nähnyt jos jonkinmoista tapausta ja hyvinkin loivasti aluksi piikeillä alkanutta alamäkeä. Se voi karata käsistä ihan yhtäkkiä ja huomaamatta, jos ei ole perkeleen varovainen.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Tää keskustelu, aihe yleensäkin, aiheuttaa tosi puistattavia tuntemuksia. Ei siis kohdistu keneenkään henkilöön vaan koko tohon tökkimisen ympärillä pyörivään maailmaan.

Pystyn kyllä havainnoimaan asiaa tän ulkopuoleltaki, ns. järkevästi, mut se ei tosiaan poista noita fiiliksiä.

Ulkopuolisen silmin: suonimaailma näyttää olevan ihan eri maailma, omanlaisensa nistiys kukkii siellä. Nokkamaailmakin on ihan oma nistimaailmansa - monet tökkimättömät piripäät ovat takuuvarmasti nistejä, mutta se nistiys sisältää erilaisen tunnelman kuin tökkivien nistiys. Molemmat kyllä vaikuttaa omalla tavallaan hirvittäviltä.

Määrittelisin tänään nistiyden niin, että nistiä on käyttää päihteitä tavalla joka selvästi huonontaa omaa terveydentilaa ja vaikeuttaa yleistä elämänhallintaa siinä mielessä ettei pysty käyttämään aikaansa ja energiaansa niihin asioihin joita haluis oikeasti tehdä - kun päihteet ottavat liikaa sijaa itseisarvona eivätkä välineenä. (Nii, takuuvarmasti joku pystyy käyttämään tökkimälläkin epänististi.)
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Aukikco wrote:Ulkopuolisen silmin: suonimaailma näyttää olevan ihan eri maailma, omanlaisensa nistiys kukkii siellä. Nokkamaailmakin on ihan oma nistimaailmansa - monet tökkimättömät piripäät ovat takuuvarmasti nistejä, mutta se nistiys sisältää erilaisen tunnelman kuin tökkivien nistiys. Molemmat kyllä vaikuttaa omalla tavallaan hirvittäviltä.
Mulla on sellanen tilanne (ja luulen et muillakin voi olla) et oon tekemisissä joka tapauksessa tökkivien ihmisten kanssa. Siinä vaiheessa se on ihan mun oma valinta teenkö mä niin, enkä kyl meinaa tosiaan pahemmin niin tehdä - kiitos ehkä vähän myös tän keskustelun.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Mulla on hihassa reikiä, ei oo kivaa. Ei paljo oo käkättimeen päin menny tavaraa piikkiin tutustumisen jälkee.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Iv käytössä on sekin huono, et jos ei välttämättä halua et kaikki näkee et sul on käsi ihan rei'illä. Joutuu kesälkin pitää pitkähihasta :D
mauseri
LD50

Post by mauseri »

jesuiitta wrote:
Aukikco wrote:Ulkopuolisen silmin: suonimaailma näyttää olevan ihan eri maailma, omanlaisensa nistiys kukkii siellä. Nokkamaailmakin on ihan oma nistimaailmansa - monet tökkimättömät piripäät ovat takuuvarmasti nistejä, mutta se nistiys sisältää erilaisen tunnelman kuin tökkivien nistiys. Molemmat kyllä vaikuttaa omalla tavallaan hirvittäviltä.
Mulla on sellanen tilanne (ja luulen et muillakin voi olla) et oon tekemisissä joka tapauksessa tökkivien ihmisten kanssa. Siinä vaiheessa se on ihan mun oma valinta teenkö mä niin, enkä kyl meinaa tosiaan pahemmin niin tehdä - kiitos ehkä vähän myös tän keskustelun.
toivottavasti et, siis piikitä, jos saa kysyy et mitä sun piikki porukat piikittelee? ite olin n. 2v piriä piikillä käyttävien seurassa päivittäin, ennen kun vedin ekat hihat.. olin vakaasti päättäny.. ja sit kelas et: en ota kun tän kerran piikin..hah hah haa, sen jälkeen 99 kertaa sadasta piikillä. ne pirinousut on vaan jotain niin vitun hienoo..mulla on ikävä niitä..uskosin et voisin käyttää gramman vuodessa nykyään jäämättä koukkuun. eniten siihen vaikuttaa se etten enää pyöri piripäitten kanssa, eikä sitä oo vastaankaan tullut. toki sitä sais, mut ei millään kokoajan. en tiedä, ehkä odotan vielä vuoden tai kaks enen kun uskallan varmasti koittaa, tietäen 110% varmuudella et se on vaan se gramma ja sit vuoden päästä seuraava. EI POIKKEUKSIA :D
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

mauser1911 wrote:
jesuiitta wrote:
toivottavasti et, siis piikitä, jos saa kysyy et mitä sun piikki porukat piikittelee?
Subua...

Toivottavasti... Mut kyl mun järki sanoo ettei siihen leikkiin kantsi lähtee kun se on kuitenkin taas yks porras lisää astuttu, varmaan semmonen porras jota ei nyt paljo kannatta kuluttaa...
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Ei kunnon pöhinästä tuu nousuja, sokerit siinä hujahtaa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
mauseri
LD50

Post by mauseri »

sxoxyvg wrote:Ei kunnon pöhinästä tuu nousuja, sokerit siinä hujahtaa.
joo, kyllä tiedän ton. mut tykkäsinkin vetää semmosta minkä sai itse "säätää" mieleisekseen, tein 80% aina 40%, koska tykkään nousuista, kunhan ne on oikeilla aineilla tehty. se on totta että mitä parempaa vetää, sen vähemmän sitä vaikutusta huomaa kun mäntä on pohjassa.
frapathea

Post by frapathea »

jesuiitta wrote:Iv käytössä on sekin huono, et jos ei välttämättä halua et kaikki näkee et sul on käsi ihan rei'illä. Joutuu kesälkin pitää pitkähihasta :D
Mä oon vaa kerra ottanu kyynärtaipeesee (eka kerta) just tuon takia, polvitaipeeseen menny sen jälkeen aina. Nostaa kans kynnystä ruveta tökkimään itteään :D
Nexus
Psykonautti

Post by Nexus »

Mut eiks jos vetää hihaa nii tolet nouse aika nopeesti, tai nopeemmin mitä muulla tavoin ? Koska siitähän ei mene "mitään hukkaan" : D
You Live Just Once
frapathea

Post by frapathea »

Nexus wrote:Mut eiks jos vetää hihaa nii tolet nouse aika nopeesti, tai nopeemmin mitä muulla tavoin ? Koska siitähän ei mene "mitään hukkaan" : D
Totta. Siks ei kannatakaan ihan kokoaikaa olla huumehissa. Ongelmakäyttö lähtee kuitenki iha muusta ku rännäämisestä, se vaan buustaa sitä tehokkaasti jos sitä ongelmaa on.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Nexus wrote:Mut eiks jos vetää hihaa nii tolet nouse aika nopeesti, tai nopeemmin mitä muulla tavoin ? Koska siitähän ei mene "mitään hukkaan" : D
usealla ihmisellä kyllä, varsinkin opparit. mutta ei se syy oo siinä ettei mee mitään hukkaan. mulla pysy pirin vetomäärät suunnilleen samana monta vuotta. mun mielestä jos käyttää hyvälaatusta amfee niin se on omasta päästä kiinni nouseeko siihen tole vai ei. mut toisaalta..mulle riitti vielä 8v jälkeen 0,2 hyvää ja siitä meni useesti 20 tuntia ennen seuraavia. mut mut.. kaveri taas veti noin 2-3 vedot sinä aikana ku mä yhdet, lähes aina. jotenkin osasin psyykkailla itteeni, en osaa kyllä sitä selittää..se nousujen hakuisuus siinä tietty on, kuitenkin tehtiin siitä aina sitä n.40% ja samaa vedettiin ite mitä myytiin. nyt kun mietin niin oikeestaan kaikki veti useemmin ku mä.. ku pirihän toimii tietyn ajan täysin sit se alkaa hiipumaan se toimivuus (en sano laskut, koska niitä ei mun mielestä tuu), ehkä en tarvinnut aina sitä maximaalista toimivuutta tai jotain..
bdxm

Post by bdxm »

miks ei voi olla tykittämättä?
/topic
frapathea

Post by frapathea »

bdxm wrote:miks ei voi olla tykittämättä?
/topic
Miksei voi olla polttamatta, miksei voi olla nokittamatta, miksei voi olla käyttämättä ollebnkaan?
bdxm

Post by bdxm »

koska se kivaa. miks se ei riitä?
bol
Kameleontti

Post by bol »

Mut miettikää hetken sitä että jo se että kokeilee ylipäätään mitään päihdettä on samanlainen kynnyksenylitys ;) eikö.
Tuo on totta. Jos en olisi kokeillut kannabista, niin tuskin olisin tutustunut muihin päihteisiin, kuin alkoholiin tai tupakkaan.
Määrittelisin tänään nistiyden niin, että nistiä on käyttää päihteitä tavalla joka selvästi huonontaa omaa terveydentilaa ja vaikeuttaa yleistä elämänhallintaa siinä mielessä ettei pysty käyttämään aikaansa ja energiaansa niihin asioihin joita haluis oikeasti tehdä - kun päihteet ottavat liikaa sijaa itseisarvona eivätkä välineenä.
Tuokin todella hyvin määritelty.

Itse en ikinä kokeilisi IV-käyttöä. Pelkään juuri tuota, että kun kerran tykittää, niin sen jälkeen se on se tyyli mitä käytetään useimmiten päihteiden nauttimiseen. Eli on pääasiassa niiden nousujen perässä.. Eikä se touhu ole aina kaikkein tervellisemmästä päästä.
Last edited by bol on Thu 02 Oct 2008, 14:35, edited 1 time in total.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

bol wrote:
Tuo on totta. Jos en olisi kokeillut kannabista, niin tuskin olisin tutustunut muihin päihteisiin, kuin alkoholiin tai tupakkaan.
tää on taas offtopic, mut otitko cannabista ennen kuin alkoholia? mua vituttaa tossa porttiteoriassa se et alkoholi on unohdettu siitä, jos en ois ottanu alkoholia ja huomannu et pään saa sekasin niin en tiedä oisinko muita kokeillut.. alkoholista se kumminkin yleensä lähtee.
bol
Kameleontti

Post by bol »

mauser1911 wrote:
bol wrote:
tää on taas offtopic, mut otitko cannabista ennen kuin alkoholia? mua vituttaa tossa porttiteoriassa se et alkoholi on unohdettu siitä, jos en ois ottanu alkoholia ja huomannu et pään saa sekasin niin en tiedä oisinko muita kokeillut.. alkoholista se kumminkin yleensä lähtee.
offtopic

Kyllä olin juonut alkoholia jo puolisen vuotta ennen ensimmäistä kannabiskokeiluani. Ja nykyään on kyllä eri käsitys päihteistä, kun silloin yli puoltoista vuotta sitten..

Mutta aika moni suomalainen nuori on pysyttäytynyt siinä pelkässä alkoholissa ja tupakassa, mikä on mielestäni tosi hyvä asia. Koska kaikki eivät jaksa lukea monta tuntia tietoa päihteistä, mahdollisista riskeistä, annostuksista ja kokemuksista. Ja näin monta 'läheltäpiti tilanteita' voidaan välttää.

En sano, etteikö alkoholi aiheuta läheltäpiti tilanteita tai ole se terveellisin päihtymisvaihtoehto.

/offtopic
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

mauser1911 wrote:
bol wrote:
Porttiteoria on imo hyvin pitkälti puppua.

Kannabis on usein se ensimmäinen huume jota kokeillaan, mutta siinä alottaako käyttämään ja kuinka paljon tulee käyttämään on enemmänkin kyse siitä, että ihminen nyt vaan yksinkertaisesti haluaa päihtyä. Ja kun hän tietää, että x:llä y:llä ja ö:llä saa alteroitua tajuntaa niin herää mielenkiinto. Monestihan tämmöinen mielenkiinto on voinut hautua mielessä jossain muodossa jo hyvin nuoresta lähtien. Ei kannabis saa esim. opiaattireseptoreita aktivoitumaan aivoissa jotenkin oudosti niin, että yht'äkkiä pitäis saada oppareita. Oppareita kokeillaan sitten (jos kokeillaan) koska tiedetään, että siitä tulee useille hyvä olo ja taustalla on halu päihtyä, joka on ollut olemassa jo ennen kannabistakin.

Ei porttiteoria kuitenkaan täysin typerä ole. Porttiteoriahan on pääasiassa kulttuurinen asia. Poliitikot vauhkoavat porttiteoriasta ja samalla unohtavat, että he ovat itse koko portin luoneet kriminalisoimalla huumeet. Niin jotta jos nyt aluksi edes sitä sauhua saisi jostain muualta kuin esim. piriluukusta...