ihmeellistä..ei mulla ainakaan noin pieni alkoholi määrä siis yks vaikuta yhtään mitään,mut 600mg dexmiä toimii aina yhtä mukavasti.jotenkin tuntuu et erottelussa ois joku kussut,ite joun aina raakana ku kaks yritystä tein ja kumpikin kusi.ei se niin pahaa oo,eikä se parit paskat mitään haittaa.ei tuu ees enää juurikaan vatsan väänteitä.mut kukin tyylillään ja oishan se viisaampaa erotella.juke- wrote:Kertokaas nyt mikä meni ekassa dxm-kokeilussa pieleen.
Joimme kaverini kanssa ensin 225mg kumpikin, ja kun vaikutuksia ei tullut niin 300mg kumpikin lisää. Noin 40 minuutin päästä sitten humahti, mutta Ainoa vaikutus meillä kummallakin oli aluski pahoinvointi(emme kuitenkaan oksentaneet) ja huimaus. Pahoinvointi meni hetken päästä ohi ja jäljelle jäi huimaus, jota kesti voimakkaana seuraavat 2-3 tuntia ja siitä pikkuhiljaa laskien ainakin vielä 5-6 tuntia.
Elieli lopputulos mitä kumpikin saimme tällä aineella oli tasapaino kuin kaatokännissä, mutta mieli virkeänä eikä mitään positiivista vaikutusta. Itsellä meni ilta peiton alla, koska se tuntui helpoimmalta asennolta.
Erottelimme dxm:n seuraavalla menetelmällä: http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.html
Kaverilla oli alla n. 3-4 kaljaa, itsellä 1. Voiko näin pieni määrä alkoholia pilata vaikutukset noin täydellisesti vai olikohan kyse jostain muusta?
The DXM topic
-
mauseri
- LD50
Re: The DXM topic
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Dexma
- Moderator
Kerron tässä kaikki dexmi komboni ja niitä vaikutuksia...
Dexmi kokemus: Dissosiatiivista sekoilua, silmät auki silmät kiinni.... Annoksesta riippuen.
Dexmi+alkoholi: Parhaita rentoutus aineita... Baari iltaankin voi lähteä tällä meiningillä.
Dexmi+kannabis: Ihmeellistä pinnallista kokemusta... Lucid unet erittäin mahdollisuuksia...
Dexmi+Mirtazapin: Erittäin dissosiatiivinen kokemus, ajatukset vain lentää niin kovaa ettei pysy mukana, obe kokemukset ovat jänniä
Dexmi+alprazolaami+alkoholi: Paras bile kuosi mitä olen kokenut... Tällä annoksella isketään tyttöjä baarissa.
Dexmix Difendyhyramiini. Vittu mikä hallu matka!!! Siistiä...
Dexmi+kärpässienet, Syvää dissosiointia normaalin ja epänormaalin alueen välillä...
Dexmi + Kodeiini: Erittäin hyvä kombo jos haluaa makoilla ja dissosioida 6 tuntia yhteen menoon...
Dexmi kokemus: Dissosiatiivista sekoilua, silmät auki silmät kiinni.... Annoksesta riippuen.
Dexmi+alkoholi: Parhaita rentoutus aineita... Baari iltaankin voi lähteä tällä meiningillä.
Dexmi+kannabis: Ihmeellistä pinnallista kokemusta... Lucid unet erittäin mahdollisuuksia...
Dexmi+Mirtazapin: Erittäin dissosiatiivinen kokemus, ajatukset vain lentää niin kovaa ettei pysy mukana, obe kokemukset ovat jänniä
Dexmi+alprazolaami+alkoholi: Paras bile kuosi mitä olen kokenut... Tällä annoksella isketään tyttöjä baarissa.
Dexmix Difendyhyramiini. Vittu mikä hallu matka!!! Siistiä...
Dexmi+kärpässienet, Syvää dissosiointia normaalin ja epänormaalin alueen välillä...
Dexmi + Kodeiini: Erittäin hyvä kombo jos haluaa makoilla ja dissosioida 6 tuntia yhteen menoon...
-
mauseri
- LD50
mielenkiintoiselta kuullostaa.paljonko oot ottanu kodee yleensä?Dexma wrote:Kerron tässä kaikki dexmi komboni ja niitä vaikutuksia...
-
Dexma
- Moderator
kodee 300 mg. Siitä sitten jokunen aika ja dexmit naamaan... Itselläni menee muutamia tunteja, ennen dexmin ottoa...mauser1911 wrote:mielenkiintoiselta kuullostaa.paljonko oot ottanu kodee yleensä?Dexma wrote:Kerron tässä kaikki dexmi komboni ja niitä vaikutuksia...
Mutta MUISTAKAA: Kodeiini ensiksi, sitten DXM... Toisteppäin homma on ihan turhaa...
-
juke-
- Tuppisuu
Sellainen tuli mieleen tuosta valmistusprosessista että ohjeen mukaan soodatuhkaa valmistetään pitämällä ruokasoodaa tunti 200 asteessa uunissa. Mulla kuitenkin tuo tuhka oli muhimassa uunissa 1h40min. Mahtaako tällä liialla kuumentamisella syntyä jotain haitallisia yhdisteitä tms?
-
WARHEAD
- Karvakuono
eeli onko muita kun tuo resilar jotka toimisivat kun siinä on tota "myrkkääkin" kuitenkin sillä ajattelin että vetis vaan suoraan kurkusta alas kun ei jaksais oikeen tehä tommoteita toimenpiteitä
-
Lymykonna
- Kameleontti
On, jenkeistä löytyy OTC:na. Myrkkää? Ei suomesta oikein puhdasta DXM:ää irtoa apteekista.WARHEAD wrote:eeli onko muita kun tuo resilar jotka toimisivat kun siinä on tota "myrkkääkin" kuitenkin sillä ajattelin että vetis vaan suoraan kurkusta alas kun ei jaksais oikeen tehä tommoteita toimenpiteitä
Jaksa vaan.
-
WARHEAD
- Karvakuono
Lymykonna wrote:On, jenkeistä löytyy OTC:na. Myrkkää? Ei suomesta oikein puhdasta DXM:ää irtoa apteekista.WARHEAD wrote:eeli onko muita kun tuo resilar jotka toimisivat kun siinä on tota "myrkkääkin" kuitenkin sillä ajattelin että vetis vaan suoraan kurkusta alas kun ei jaksais oikeen tehä tommoteita toimenpiteitä
Jaksa vaan.
no meina sillä että se sisältää tota glyserolia joka nyt ei ole ihan myrkky vaan lähinnä trioli mutta ei se hyvää vatsalle tee
tossa kun sain vähän aikaa painia niin löysin tommottteen Rometor ratiopharm sisältää myös dxm
-
Greystoke
- Tuppisuu
Jotenkin noiden tekstiesi perusteella vaikuttaa siltä, ettet oikeen jaksa mitään.
Sellaiset ihmiset on otettu huomioon laittamalla valmiiksi käytettyjä ja pullotettuja alkoholijuomia lähikauppoihin.
Sellaiset ihmiset on otettu huomioon laittamalla valmiiksi käytettyjä ja pullotettuja alkoholijuomia lähikauppoihin.
-
Usoda
- LD50
Ei jenkeissäkään 100% puhdasta saa, gelcapseissakin on kyllä vatsaa rasittavia aineksia mukana. (mutta huomattavasti vähemmän kun ressussa..)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Dexma
- Moderator
Mietin tuossa tänään päivällä taikka aamulla töissä ollessani josko kokeilisin, tälläistä: 1800 mg dexmiä yksi annos. Tämän jälkeen täysin pimeään huoneeseen, esim, suihkutilaan ja äänet pois päältä. Eli ei musaa, taikka ehkä jokin alku pelotusta helpottava musa joka kumminkin loppuu jo piikkiin syöksytessä, ja todellakin huoneessa ei ole mitään "aistittavia" asioita. Miltäköhän tuntuisi...
Dextroversessä oli muuten pitkät tekstit siitä kuinka dexmeissä pystyy näkemään "silmät kiinni" huoneen samanlaisena kuin mikä se on... Kuinka moni saa tämän efektin? Yleensäkkin oletteko huomanneet kuinka jokin tuntematon aisti tuntuu heräävän eloon? Itse olen... Olen vain nyt liian kännissä alkaakseni kirjoittaan siitä kunnon tekstiä, mut mut...
Ehkä jos huomenna sais jostain kasattua 1800 mg dexmiä niin sitten vois lähtee kyllä kokeileen tuota... Onks huomenna missä apteekit auki Tampereella? Huomenna ei ole kaupat auki!!!! EN SAA AAMUKALJAA!!!!

Dextroversessä oli muuten pitkät tekstit siitä kuinka dexmeissä pystyy näkemään "silmät kiinni" huoneen samanlaisena kuin mikä se on... Kuinka moni saa tämän efektin? Yleensäkkin oletteko huomanneet kuinka jokin tuntematon aisti tuntuu heräävän eloon? Itse olen... Olen vain nyt liian kännissä alkaakseni kirjoittaan siitä kunnon tekstiä, mut mut...
Ehkä jos huomenna sais jostain kasattua 1800 mg dexmiä niin sitten vois lähtee kyllä kokeileen tuota... Onks huomenna missä apteekit auki Tampereella? Huomenna ei ole kaupat auki!!!! EN SAA AAMUKALJAA!!!!
-
Ram1t
Yliopiston apteekki on joka pvä auki kaites... Ja sokoksen apteekki taitaa kanssa olla, mutta en mee iha vannomaan...
-
Dexma
- Moderator
Nyt tarttee vielä keksiä yksi apoteekki... Eikös linnainmaalla ole aina apoteekki sunnuntaisin auki... Sais, tuosta ihan lähikulmalta...
-
Dexma
- Moderator
Dämn... Ei ehtinyt kiertää apoteekkeja,,, No, vedetään kalja kouraan...Dexma wrote:Nyt tarttee vielä keksiä yksi apoteekki... Eikös linnainmaalla ole aina apoteekki sunnuntaisin auki... Sais, tuosta ihan lähikulmalta...
-
Chaugnar Faugn
Onko kellään kokemuksia Paroxetine kuurin aikana dekstrometofaanin käytöstä ?
"Jos käytät säännöllisesti muuta depressiolääkettä, epilepsialääkettö, dekstrometorfaania ...... tryptofaania, litiumia, on erityisen tärkeää, että lääkärisi saa siitä tiedon."
"Jos käytät säännöllisesti muuta depressiolääkettä, epilepsialääkettö, dekstrometorfaania ...... tryptofaania, litiumia, on erityisen tärkeää, että lääkärisi saa siitä tiedon."
-
Dexma
- Moderator
Mää haluun ton lääkityksen! hehee... Ei mut vois toisaalta dekstrometorfaani olla ihan hyvä lääke, vaikka riippuvuuksien poistossa ja selkäkivuisssa...Chaugnar Faugn wrote: "Jos käytät säännöllisesti dekstrometorfaania
-
Downfallen
- Psykonautti
tätäkin tavaraa pitäisi taas vuosien jälkeen testava.. ikinä ole erotellut mitään vaan suoraan pullosta.
se saa aikaan erittäin hauskoja kokemuksia kun porukka pereperään ramppaa vessassa eri ääninäytteiden kanssa.
"mä sulauduin hähän mattoon"
jo kolisee kyllä erittäin hyvin..
se saa aikaan erittäin hauskoja kokemuksia kun porukka pereperään ramppaa vessassa eri ääninäytteiden kanssa.
"mä sulauduin hähän mattoon"
jo kolisee kyllä erittäin hyvin..
Ever seen fire in zero gravity?
-
RoboPoski
- Lepakko
Oli varsin kovaa menoa valvottu yö + 600mg dxm. Rummut alko puhumaan ja oikeestaan dissotetut aivot muunsi kaiken äänen puheeksi.
En ole ikinä päässyt samaan dextrolla.
-
Dexma
- Moderator
Joo, itseni mielestä harha äänet ovat jo ihan normaaleja valvotun yön jälkeen, mutta myös erittäin normaaleja dexmeissä... Joskus olen huomannut, kuin dextroissa metsässä saattaa kaikki puut muuttua kasvoiksi... Juurikin elävyys on se mitä ne omaa...RoboPoski wrote:Oli varsin kovaa menoa valvottu yö + 600mg dxm. Rummut alko puhumaan ja oikeestaan dissotetut aivot muunsi kaiken äänen puheeksi.En ole ikinä päässyt samaan dextrolla.
-
Smack
- Karvakuono
Onko kellään kokemuksia dxm+zopinox/imovane kombosta?
-
mauseri
- LD50
-
Dexma
- Moderator
Joo, tuo tila on kyllä tuttu...mauser1911 wrote:http://www.youtube.com/watch?v=PXOozqgA ... re=related
-
kmerry
- Tuppisuu
mietin tässä että onkohan dxm ja sienet huono yhdistelmä?
-
Pentabarf
- Lepakko
Ei. Tuo on todella mielenkiintoinen yhdistelmä. Ei kannata kyllä olettaa mitään viihdematkaa, tai liikkuvansa mihinkään. Vähän kuin näkisi lucid-unia, tai olisi halvaantuneena. Kannattaa pitää annostus aika pienenä kummankin suhteen etenkin ensimmäisellä kerralla.kmerry wrote:mietin tässä että onkohan dxm ja sienet huono yhdistelmä?
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
kmerry
- Tuppisuu
no tarkotus ois 20 semiä + 600mg dxm, kokemusta on molemmilta aivan kiitettävästi
-
Dexma
- Moderator
Ehdottomasti kokeilisin... Voipi olla, että kohta kokeilen Päiväsiniä ja dexmiä... Katsoo nyt, kuhan ensin tutustun tuohon sineen paremmin...kmerry wrote:mietin tässä että onkohan dxm ja sienet huono yhdistelmä?
-
kmerry
- Tuppisuu
täytyy kattoo miten käy. nappasin molemmat setit tossa 12 aikaa
-
Usoda
- LD50
Jos pulverina otatte suosittelen pulverin sekoittamista energiajuomaan. Peittää lähes täydellisesti tuon deksmin maun ja on jopa juotavaa. 
Jostain syystä tuolla yhdistelmällä itse en edes oksenna vaikka yleensä deksmistä oksentelenkin. :?:
Jostain syystä tuolla yhdistelmällä itse en edes oksenna vaikka yleensä deksmistä oksentelenkin. :?:
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
pienisieni
- Tuppisuu
Pari kysymystä ois tässä.Pystyykö tuota erotteluu tekemään jotenkin väärin että aineesta tapahtus jotain kamalaa?
Entä kuinka pitkää tarvii odottaa "testiannoksen"(ettei oo siis resilarille yliherkkä) ottamisesta riittääkö esim tunti jos selviä vaikutuksia ei ole?
Entä kuinka pitkää tarvii odottaa "testiannoksen"(ettei oo siis resilarille yliherkkä) ottamisesta riittääkö esim tunti jos selviä vaikutuksia ei ole?
-
Pentabarf
- Lepakko
Ainahan sen voi väärin tehdä. Ei se DXM siinä muutu miksikään, mutta jotkut on anakin huikannut bensat naamariin DXM:n sijaan. Tietenkin jos ihan käsi on niin varmaan saa kurkun poltettua emäkselläkin, mutta noissa tapauksissa voisi ihan suosiolla jättää sen kemian niille jotka edes vähän osaa.
Yliherkkyyttä jos testaa niin kannattaa varmaan ainakin se 2h varata aikaa. Joskus vaikutuksia on saannut odotella todella kauan ja vaikka mitään yliherkkyyttä ei olisi niin jotkut on saannut allergisia iho-oireita isommilla annoksilla. Eli pienellä annoksella testailemaan.
Yliherkkyyttä jos testaa niin kannattaa varmaan ainakin se 2h varata aikaa. Joskus vaikutuksia on saannut odotella todella kauan ja vaikka mitään yliherkkyyttä ei olisi niin jotkut on saannut allergisia iho-oireita isommilla annoksilla. Eli pienellä annoksella testailemaan.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."