Mitkä antihistamiinit erityisesti auttaisivat tähän kutinaan vai kaikkiko toimivat samalla tavalla? Ataraxia ainakin olisi, jos sitä nyt kaikesta huolimatta antaisi dexmille vielä yhden mahdollisuudensxoxyvg wrote: Jep. Antihistamiinit auttaa jos sietämätöntä on.
The DXM topic
-
chibbo
Re: Kutina
Last edited by chibbo on Fri 15 Aug 2008, 23:20, edited 1 time in total.
-
psychedelicious
- Tuppisuu
Re: The DXM topic
juu eilen ekaa kertaa väännettiin sopat ja kyl iha mukavasti onnistui noilla Dexman ohjeilla. Eilen kokeiltiin tosi pienillä doseilla, parisataa millii mieheen, Lähti sitä sit tänäänkin apteekista pari isoo ressua ja kaverille leikkii kemistii. nyt just valmistu uudet sopat tossa ja tarkoitus ois kohta "nautiskella"n. 400 milliä per nassu. Eilen oli aika koomaista ja jotain ihme transsitiloja. En sitten tiedä mitä tänään edessä, kirjoittelen vaik sit tänne. 
Ja eikun herkuttelemaan!
Ja eikun herkuttelemaan!
M i n d f u c k !
-
kujanaskuli
- Psykonautti
Joo eilen tosiaan sitten vedettiin ton psychedeliciouksen + yhen muun kaverin kanssa toi 400mg mieheen. Psychodelious näytti saaneen kohtuullisen hyvän tripin, itselläni vaikutti hyvin vähän, ehkä joku 1P. Euforinen olo koko ajan ja outo jumitus ja kävely tuntui oudolta, siinä kaikki. Ens kerralla ois tarkotus lähtee tolla 600mg 
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
-
tajunalle
- Lepakko
Riittääkö ½desiä bensiiniä kahteen isoon ja yhteen pieneen resilarpullon erotteluun?
Vastausta kaivataan nopeasti.
-
Dexma
- Moderator
Riittää...Altair wrote:Riittääkö ½desiä bensiiniä kahteen isoon ja yhteen pieneen resilarpullon erotteluun?
Mirtazpini saattaa aiheuttaa serotoonisyndrooman riskiä, mutta toisaalta itse olen napsinut ihan kunnolla tuota mirtsua tripin aikana ja on tehnyt positiivisia lisä vaikutuksia...kujanaskuli wrote:Eilenpä testattiin dexmiä, >250ml eroteltuna kolmeen pekkaan. Kaksi kaverini kertoivat dexmin toimivan kohtalaisesti mutta itse en tuntenut juuri mitään, nukahdin vain. Tänään olisi ehkä tarkoitus ottaa tupla-annos. Mutta sitä vain kun erinäisillä sivuilla mainitaan tuosta antidepressanttien ja DXM:n vaarallisuudesta, niin uskallanko ottaa kunnon annoksen DXM kun minulla on mirtazapin lääkitys päällä?
Eilen kyllä kotiin tullessani otin vielä mirtazapiinin (n6h. dexmin nauttimisen jälkeen) ja elossa vielä ollaan, mutta pitäisikö tänään jättää väliin, vai peräti pitää useampi mirtazapiinitön päivä ennen DXM trippiä?
-
tRip
- Moderator
Kyllä se voimistaa, ja jopa muuttaa dexmin vaikutusta yllättävän paljon.Smack wrote:Aattelin koittaa että vaikuttaako greippimehu mitenkään dexmin tehoon. Kellään tietoo että missä vaiheessa mehu pitäis juoda, ennen/jälkeen dexmiä? Kuinka paljon ennen/jälkeen, vai onko sillä mitään merkitystä? Vaikuttaako greippi ylipäätään mitenkään?
Greippi blokkaa entsyymiä (cyp2d6) joka hajoittaa DXM --> DXO tjsp..
Ja nimenomaan ennen dexmin vaikutusta olisi syytä nauttia greippi.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
mauseri
- LD50
Voi vittujenkevät:postailin johki tänne aikasemmin et myyjä kaivo ressupullon jostain laatikosta(ei siis ollu hyllys)no,tänään ajoin n.50km samaan apteekkiin ja kysyin resilaaria niin vastaus oli:meillä ei ole sitä myynnissä enää..myyjää en oo koskaan nähnytkään ja olin kuiteskin suhtkoht siistit kuteet,tukka ponnarilla.teki vittu mieli repästä se laatikko auki ja kattoo onko niillä sitä vai ei.oonkohan mä niin nistin näkönen vai onko ne tosiaankin lopettanut sen myynnin(se kyl selittäs miks ei viimeks ollu hyllyssä)?pikkusen alko kiuhumaan ku seuraavaan apteekkin ois pitäny ajaa yhteensä 60km..kiitos kukkahattutädit!saatana!ehdin olla ilman alkoholia jo 2 vrk ja tarkotus ois ollu jatkaa ilman,no nyt vedän vitutukseen kaljaa..jippii..onko kellään saman tyylisiä havaintoja?kohta se on varmaan respalla saatana..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Dexma
- Moderator
Joo kyllä täällä tampereella, menee koko ajan resilar, pois myynnistä... Laatikoihin se laitetaan jo aika monessa paikassa, myöskään ei kohta enään saa sitä 200 ml. Kylhän tämä vituttaa, ja harmittaa kun kohta ei saa nopeaa helpotusta mistään muualta kuin alkoholista... Pitäiskö meidän pitää pikkuhiljaa mielenosoitus sen takia, että jotkut homot piilottelee resilaria apteekissa?mauser1911 wrote:Voi vittujenkevät:postailin johki tänne aikasemmin et myyjä kaivo ressupullon jostain laatikosta(ei siis ollu hyllys)no,tänään ajoin n.50km samaan apteekkiin ja kysyin resilaaria niin vastaus oli:meillä ei ole sitä myynnissä enää..myyjää en oo koskaan nähnytkään ja olin kuiteskin suhtkoht siistit kuteet,tukka ponnarilla.teki vittu mieli repästä se laatikko auki ja kattoo onko niillä sitä vai ei.oonkohan mä niin nistin näkönen vai onko ne tosiaankin lopettanut sen myynnin(se kyl selittäs miks ei viimeks ollu hyllyssä)?pikkusen alko kiuhumaan ku seuraavaan apteekkin ois pitäny ajaa yhteensä 60km..kiitos kukkahattutädit!saatana!ehdin olla ilman alkoholia jo 2 vrk ja tarkotus ois ollu jatkaa ilman,no nyt vedän vitutukseen kaljaa..jippii..onko kellään saman tyylisiä havaintoja?kohta se on varmaan respalla saatana..
Nyt tuli muuten idea!!!!!!!!! Pidetään mielenosoitus ressun puolesta, pistetään hirvee kaaos päälle, ja sitten ruvetaan paskoon apteekkeja sen takia, ja ryöstetään sieltä paremmat pillerit...
Mut jos joku vie multa ressun niin sitten saa tehdä sen mun kuolleen ruumini yli!!!!!!
-
Dexma
- Moderator
Niin, sitten asiaan... Tänään onkin sitten vuorossa, kärpässieni ja dexmi kombo... Kärppyä on yksi ISO lakki, ja sitten dexmiä 1800 mg... Millähän annoksilla otan... Ehkä ensin kärpyt, siitä muutama tunti, 600 mg annokset buustaamaan kolmen tunnin välein...
-
growy
- Kameleontti
Mä tekisin varmaan niin että odottaisin että Amanita alkaa tuntumaan/nousemaan ja nauttisin sen jälkeen Dexmin.
Minkä kokoinen toi lakki on?
Minkä kokoinen toi lakki on?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
mauseri
- LD50
kirjota tänne sit miltä tuntuDexma wrote:Niin, sitten asiaan... Tänään onkin sitten vuorossa, kärpässieni ja dexmi kombo... Kärppyä on yksi ISO lakki, ja sitten dexmiä 1800 mg... Millähän annoksilla otan... Ehkä ensin kärpyt, siitä muutama tunti, 600 mg annokset buustaamaan kolmen tunnin välein...
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Dexma
- Moderator
Otin joskus 15.00 sen lakin... Oli meinaan iso... Varmaan 15 cm halkaisijaltaan... About kymmenen grammaa kuivaa kamaa... Olo tällä hetkellä nautinnollisen ihana. En ole edes vielä ottanut, dexmiä... Ei oikeastaan ole vielä edes huvittanut, kun on niin kiva olo...
ps. Oli aika kidutusta amanitoissa erotella dexmiä....
ps ps. Menen kohta saunaan...
ps. Oli aika kidutusta amanitoissa erotella dexmiä....
ps ps. Menen kohta saunaan...
-
Dexma
- Moderator
Errrittäin absuuurdi olooo... Nyt on vasta mennyt noin 600 mg dexmiä... vielä olis 1200,,,,mauser1911 wrote:kirjota tänne sit miltä tuntuDexma wrote:Niin, sitten asiaan... Tänään onkin sitten vuorossa, kärpässieni ja dexmi kombo... Kärppyä on yksi ISO lakki, ja sitten dexmiä 1800 mg... Millähän annoksilla otan... Ehkä ensin kärpyt, siitä muutama tunti, 600 mg annokset buustaamaan kolmen tunnin välein...
Mun kitarani tanssi äsken mulle Cevissä.
-
Dexma
- Moderator
Juups, DXM 1800 mg ja about 10 g amanita oli erittäin miellyttävä, ja omalla tavallaan pehmeä kokemus. Vaikka silti mentiin toooodella kaukana... Trippi raportin kirjoitan, mutta trippi on edelleen jossain määrin päällä ja buustaan sitä KALJALLA!
-
Dexma
- Moderator
Ote Dexmipeikon päiväkirjasta
"Dexmi peikonpäiväkirja"
20.8.2008
Kärpässieni noin 10 g kuivatettuna en muista ... DXM 1800 mg...
Kärpässienet kävivät kaksi kertaa saunassa alle 90 asteesta, sitten olivat kerran 90 asteessa uunissa noin 3 tuntia...
Kärpässienen syönti alkoi aikaisin tripille mentäessä, ajattelin, että tutustuisin sieneen ennekuin aloittaisin dexmittelyn. Kärpässienet laitoin pizzan päälle... Pizzassa oli niin ananasta, meetvurstia, nakkeja ja juustoa... Ja tietenkin sieniä! Sienet maistuivat ihan hyvälle, varsinkin, kun pääsi siitä ajatuksesta eroon, että sienessä oli löytynyt matoja, ja että ne eivät näytä kovin herkulliselta... Nautin nämä ihanat punaiset smurffi ruuat, kello 15.00.
16.30
Alkoi vaikutukset tuntua, oli eriskummallisen hyvä olo... Jokin alkoi toimimaan, silmät tekivät jotain kummalista, niitä tuntui ärsyttävän jokin. Tasapainoni alkoi oudosti heittelemään minua. Tuntui kuin tasapaino olisi nopeasti siirtynyt kummalliseen tilaan, ja yhtäkkiä se olisi tullut takaisin normaali tilaan. Mielenkiintoinen "häiriö" kaikin puolin. Jonkinlaista dissosiatiivista tunnetta...
Vaikutukset olivat suurimmaksi osaksi noi samat. Väsymystä, outoa oloa, kaikin puolin ihanaa sedatiivista oloa. Niin joo ja se on muuten totta, että sieni saattaa helpottaa "seisoma" asentoon nousemaan....![]()
19.00
Olotilat olivat kutakuinkin samat... Oli kumminkin jonkun kumman asian takia erittäin kuuma, ja päätin mennä saunaan... (menen kuumaa piiloon saunaan... fiksua...) Saunan koin ihan uudella lailla. Ekstaattisuus löylynheitossa nostatti minut aina uudestaan ja uudestaan kiertoon ja nousuun... Lensin pihalla jokaisen löylyn jälkeen, koska kuumuus nousi sietämättömäksi... Kumminkin oli ihanaa kokea parantavaa voimaa saunasta, löylystä, vedestä ja tietenkin sienestä.
Kaikin puolin sieni tuntui tekevän keholle parantavaa ja hyvää voimaa... Olotila oli kaikin puolin mahtava koko tripin ajan... Parantava ainakin se tuntui olevan, en ollenkaan ihmettele jos shamaanit tykkäsi syödä näitä!![]()
20.00
Aloinkin sitten dexmittelyn. 600 mg, oli ensi annos, ja here we go!
Dissosiaatio nousi erittäin nopeasti korkealle, ja tuntui kuin 600 mg annos olisi ollut erittäin kova veto... Silmät kiinni hallusinaatiot, olivat villejä jotenkin nämä muistuttivat paljon sitä mitä muistan viimeksi kärpässieni unet olleen... Juurikin absurdius verhosi tätä kokemusta paljon. Näin niin lentäviä sipsipusseja, ja kitarani näytti minulle tanssin. Siis se tanssi minulle.Siis kitarani tanssi minulle...
![]()
KITARANI VITTU TANSSI MINULLE!!!!
![]()
![]()
![]()
Korvat myös surisi minulla alituisesti.
Tämän jälkeen otinkin 1200 mg, ja matkani oli hyvin perinteistä totaalista dissosioimista sigma tason taajuudella. Huoneissa vilisi ihmisiä joita ei ollut, näin silmät auki etc etc.
Kitarani ja muutkin esineet tuntuivat nousevan eloon. En tiedä, minkä takia, mutta tuntui kuin näillä esineillä olisi ollut omaa tahtoa, omaa voimaa ja yleensäkkin ne olivat ystäviä. Tunsin suurta kunnioitusta vessaani kohtaan, antaahan se minun paskata ja oksentaa sen päälle. Tunsin syvää kunnioitusta kelloradiotani kohtaan. Hän minut aamulla joka kerta herättää, ja antaa minulle potkun perseelle jotta menisin töihin. Tanssinkin jossain kohtaa tämän kanssa. Ovet, seinät, nämä turvallisuuden rakentajat. Vääntyivät ja kääntyivä ohjasivat minua joka paikkaan mihinkä mieleni teki. Mattoni otti minut valtaansa vei syvälle väreihin ja näytti mitä kauniimpia muotoja. Sohvani auttoi minua lepäämään, raskaalla matkallani. Sänkyni on aina ollut kaikista rakkain minulle. Hänen luokseen voin aina kääpertyä, kun en enään jaksa muuta. Hän ottaa minut syliin aina vaikka haisisin pahalle taikka en jaksaisi pedata häntä aamulla. Toivottavasti joskus kuolen omaan sänkyyni.
Seuraavana päivänä tajusin, minkä takia esineet olivat niin ystäviä tällä kertaa. Olin pienessä kämpässäni yksin pitkällä matkalla. Minä en enään juurikaan ollut olemassa, ja annoin esineille oman elossa olemisen. Ihanaa kuinka esineet joidenka keskellä asun ovat paljon luotettavampia ja ystävällisempiä kuin monet ihmiset... Yleensäkkin tajusin kuinka tärkeää on pitää näistä hyvää huolta. Minun täytyy asetella niitä, muotoon jossa voin olla heidän kanssa parhaiten. Minun täytyy asetella heidät muotoon jonka sisällä tajuntani voi lentää vapaasti ja kummastella, inspiraationi tarvitsee leveän tien.
-
p_P
- Tuppisuu
Olen aikeissa erotella 150ml ressupullon ensimmäistä deksmikertaani varten. Kysymys olisi että koska kyseessä on vain 150ml pullo ja ohjeissa puhutaan aina 2x200ml annoksista, tulisiko minun käyttää erottelussa myös pienempiä määriä soodatuhkaa, puhdistettua bensiiniä ja sitruunahappolitkua? Ja jos pitää niin millaisia määriä minun tulisi käyttää. (Anteeksi jos on tyhmä kysymys!
Maalaisjärki sanoo että tottakai, mutta en sitten tiedä että olisiko haitallista käyttää ohjeissa mainittuja määriä, mene ja tiedä o_O)
-
Miho
- Tuppisuu
Apteekeissa myydään vielä ihan ilman reseptiä ressua? Ja onko määrä sitten vaihtelevasti 100-200ml per puteli riippuen apteekista?
Olisi tässä tarkoitus lähteä pienelle tutkimusmatkalle, ennen kuin sotkeudun kokemattomana laittomiin huumeisiin ja ennen kuin edes pääsen maistelemaan, näkyykin huumeainerikos tummalla painettuna rikosrekisterissä.
Omassa kaupungissa onneksi kaksi apteekkia, hyvällä säkällä lähtee kaksi putelia taskuun...
Olisi tässä tarkoitus lähteä pienelle tutkimusmatkalle, ennen kuin sotkeudun kokemattomana laittomiin huumeisiin ja ennen kuin edes pääsen maistelemaan, näkyykin huumeainerikos tummalla painettuna rikosrekisterissä.
Omassa kaupungissa onneksi kaksi apteekkia, hyvällä säkällä lähtee kaksi putelia taskuun...
You leave me with nothing at all.
-
deadbugs
- Tuppisuu
ilman respaa saa.Miho wrote:Apteekeissa myydään vielä ihan ilman reseptiä ressua? Ja onko määrä sitten vaihtelevasti 100-200ml per puteli riippuen apteekista?
iso pullo o 200 ml, se pienempi muistaakseni 150 ml.
joka apteekista pitäis saada noita oikeita (=isoja) pulloja.
nothing is true - everything is permitted.
-
Miho
- Tuppisuu
No sittenhan ei muutaku huomenna toiden jalkeen apteekkien kautta kotiin
Piti vain varmistaa ettei turhaa lahde ravaamaan ympari kylaa jos olisivatkin reseptilaakkeiksi
muuttuneet tai muuten vaan rajoittaneet myyntia.
Piti vain varmistaa ettei turhaa lahde ravaamaan ympari kylaa jos olisivatkin reseptilaakkeiksi
muuttuneet tai muuten vaan rajoittaneet myyntia.
You leave me with nothing at all.
-
master jon
- Karvakuono
kannattaakohan ottaa pikkudexmit, joku 400 mg jos on just juonu hyvät opateet? 
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!
-
master jon
- Karvakuono
no, kerkesi jo ottaa. laittakaa nyt vastausta
-
Lymykonna
- Kameleontti
-
juke-
- Tuppisuu
Kertokaas nyt mikä meni ekassa dxm-kokeilussa pieleen.
Joimme kaverini kanssa ensin 225mg kumpikin, ja kun vaikutuksia ei tullut niin 300mg kumpikin lisää. Noin 40 minuutin päästä sitten humahti, mutta Ainoa vaikutus meillä kummallakin oli aluski pahoinvointi(emme kuitenkaan oksentaneet) ja huimaus. Pahoinvointi meni hetken päästä ohi ja jäljelle jäi huimaus, jota kesti voimakkaana seuraavat 2-3 tuntia ja siitä pikkuhiljaa laskien ainakin vielä 5-6 tuntia.
Elieli lopputulos mitä kumpikin saimme tällä aineella oli tasapaino kuin kaatokännissä, mutta mieli virkeänä eikä mitään positiivista vaikutusta. Itsellä meni ilta peiton alla, koska se tuntui helpoimmalta asennolta.
Erottelimme dxm:n seuraavalla menetelmällä: http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.html
Kaverilla oli alla n. 3-4 kaljaa, itsellä 1. Voiko näin pieni määrä alkoholia pilata vaikutukset noin täydellisesti vai olikohan kyse jostain muusta?
Joimme kaverini kanssa ensin 225mg kumpikin, ja kun vaikutuksia ei tullut niin 300mg kumpikin lisää. Noin 40 minuutin päästä sitten humahti, mutta Ainoa vaikutus meillä kummallakin oli aluski pahoinvointi(emme kuitenkaan oksentaneet) ja huimaus. Pahoinvointi meni hetken päästä ohi ja jäljelle jäi huimaus, jota kesti voimakkaana seuraavat 2-3 tuntia ja siitä pikkuhiljaa laskien ainakin vielä 5-6 tuntia.
Elieli lopputulos mitä kumpikin saimme tällä aineella oli tasapaino kuin kaatokännissä, mutta mieli virkeänä eikä mitään positiivista vaikutusta. Itsellä meni ilta peiton alla, koska se tuntui helpoimmalta asennolta.
Erottelimme dxm:n seuraavalla menetelmällä: http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.html
Kaverilla oli alla n. 3-4 kaljaa, itsellä 1. Voiko näin pieni määrä alkoholia pilata vaikutukset noin täydellisesti vai olikohan kyse jostain muusta?
-
Dexma
- Moderator
Erottelu meni ok. Mutta annos oli aika pieni... Ainakin tuo ensi annos. Kuinka nopeasti otitte uuden annoksen? Sen toisennannoksen oton jälkeen olisi pitänyt jo jytistä... Enemmän trippi fiilis...juke- wrote:Kertokaas nyt mikä meni ekassa dxm-kokeilussa pieleen.
Sitten dexmeillesää ei kannta pitää silmiä auki, vaan kiinni, koska siellä tapahtuu kaikki se dexmi matka itsessään... Jos ei nyt puhuta dexmi sigma tasosta...
Sitten alkoholi, kannattaa jättää väliin dexmitellessä jos haluua tripin...Mutta jos haluaa kunnon euforisen rennon ja samalla järkyttävän kännin niin silloin dexmiä...
-
Kalavale
- Apteekki
Entistä jyrkemmin olen kallistumassa sille kannalle, että DXM on portti pois aika-avaruudesta. Ketamiinia en ole kokeillut, mutta minä haluankin sisään aikaan en ulos siitä. Aika on vaikea tajuta, se aika se aika. Kerouac oli omalla huurteisella ajatuksenlennollaan aika lähellä, jotain mitä minä en vielä osaa edes selittää.
All things are equal, there are no special things.
-
juke-
- Tuppisuu
Dexma:
Kun ensimmäinen annos ei reilun tunnin päästä nauttimisesta sanonut kummallakaan paljoa mitää, niin vedimme tuon toisen. Siitä 30min eteenpäin humahti.
Tosiaan euforiasta ei ollut tietoakaan, eikä mistään muustakaan psykedeelimäisestä vaikutuksesta, päinvastoin. Se känninen olo ei olisi haitannut jos olisi ollut yhtään hyvää oloa mukana
Kun ensimmäinen annos ei reilun tunnin päästä nauttimisesta sanonut kummallakaan paljoa mitää, niin vedimme tuon toisen. Siitä 30min eteenpäin humahti.
Tosiaan euforiasta ei ollut tietoakaan, eikä mistään muustakaan psykedeelimäisestä vaikutuksesta, päinvastoin. Se känninen olo ei olisi haitannut jos olisi ollut yhtään hyvää oloa mukana
-
sarq
- Psykonautti
lakka vaan poistaa ne dexmin kivat vaikutukset, joten ainakin itse ne nautin mieluusti erilläänbUkkA wrote:Dexma oot aika jäätävä dude! Osta lakkaa ja ota sitä dexmin kanssa!
"People who don't think probably don't have brains; rather, they have grey fluff that's blown into their heads by mistake."
-
Dexma
- Moderator
juke- wrote:Dexma:
Boostaus Dexmin kohdalla pitää tehdä näin (tai ainakin "sääntöjen" mukaan) kolmen tunnin välein... Toisaalta itse otan välillä annoksia 2 tunnin välein... Sillä tavalla piikit osuu paremmin...
Kalja todellakin vaikuttaa dexmiin ERITTÄIN paljon... Poistaa juuri niitä psyke vaikutuksia... Mutta tuo annos mitä otitte pitäisi viedä jo 3 plateaulla, jolloinka kannattaa mennä makuu asentoon ja katsella ihmemaa dexmiä... Voit parhaillaan nähdä vaikka jumalan taikka koko hiton universumin... Ihan mitä vaan...
Silmät auki tuon annoksinen trippi tuottaa enemmän vain juuri sitä kaatokänni sekoilua... Isomilla annoksilla yli 1000 mg voi ilmestyä jo aitoja hallusinaatioita, mutta tämän tapaisen tripin tekemiseen ja kokemiseen tarvitaan harjoitusta Dexmin kanssa... Niin joo ja nyt puhun niistä muumipeikko hallusinaatioista!!! DXM on kovaa kamaa...
-
spasm
- OD
Sen enempää ottamatta kantaa postaukseesi; Jos itse nautin alkoholia dxm:n kanssa, tasapainoaistini häiriintyy pahemman kerran. Kerran yksillä festareilla tällä combolla oli lähes mahdotonta liikkua loppuillasta telttailualueella, kun tasapaino heitti aina äkisti johonkin suuntaan. Tuntui kuin painovoima olisi muuttunut hetkittäin suuntaan x ja kaatuilin aika tiheään tahtiin. Lopulta kuljin kaverini kanssa käsi kädessä jotten kaatuisi. Onneksi onnistuin äärettömän intensiivisellä keskittymisellä välttämään muiden ihmisten/telttojen päälle mätkähtelyn.juke- wrote:Elieli lopputulos mitä kumpikin saimme tällä aineella oli tasapaino kuin kaatokännissä, mutta mieli virkeänä eikä mitään positiivista vaikutusta. Itsellä meni ilta peiton alla, koska se tuntui helpoimmalta asennolta.
Tasapaino häiriintyy selvästi enemmän jos nauttii ensin alkoholia, sitten dxm (toimii toisinkin päin kyllä).
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
master jon
- Karvakuono
NO kyllä se tais kannattaa, join tohon päälle vielä 6päkin ja vähän viinaa ja loput siitä ressusta 200 mg ja paukkua. Parhaimmat kuosit ikinä.master jon wrote:kannattaakohan ottaa pikkudexmit, joku 400 mg jos on just juonu hyvät opateet?
spasm wrote:Sen enempää ottamatta kantaa postaukseesi; Jos itse nautin alkoholia dxm:n kanssa, tasapainoaistini häiriintyy pahemman kerran. Kerran yksillä festareilla tällä combolla oli lähes mahdotonta liikkua loppuillasta telttailualueella, kun tasapaino heitti aina äkisti johonkin suuntaan. Tuntui kuin painovoima olisi muuttunut hetkittäin suuntaan x ja kaatuilin aika tiheään tahtiin. Lopulta kuljin kaverini kanssa käsi kädessä jotten kaatuisi. Onneksi onnistuin äärettömän intensiivisellä keskittymisellä välttämään muiden ihmisten/telttojen päälle mätkähtelyn.juke- wrote:Elieli lopputulos mitä kumpikin saimme tällä aineella oli tasapaino kuin kaatokännissä, mutta mieli virkeänä eikä mitään positiivista vaikutusta. Itsellä meni ilta peiton alla, koska se tuntui helpoimmalta asennolta.
Tasapaino häiriintyy selvästi enemmän jos nauttii ensin alkoholia, sitten dxm (toimii toisinkin päin kyllä).
Juu kannattaa sitä kaljaa alkaa vasta litkimään ku on pahimmat deksminousut ohi, maistuu
Ei kyllä hyvää tee päälle ottaa pitempiä putkia tota deksmiä, max 2 päivää putkeen on mun raja.