DMT (dimetyylitryptamiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
_FOOL_
Apteekki

Re: DMT

Post by _FOOL_ »

Onko kukaan yrittänyt eristää DMT:tä mimosasta?
Image
Ahab

Post by Ahab »

_FOOL_ wrote:Onko kukaan yrittänyt eristää DMT:tä mimosasta?
Sellasen erottelun tein että keitin mimosateen kuten huascaa tekisi ja haihdutin pieneen määrään ja kaadoin sen kelmulla päällystetylle lautaselle ja annoin kuivua. Lohkoin kuivan tavaran kelmusta ja pistin kapseleihin. Ei taida olla niin puhdasta että kannattaisi polttaa. 13g mimosaa->2.2g kuivauutetta.
Tatia
Tuppisuu

Post by Tatia »

_FOOL_ wrote:Onko kukaan yrittänyt eristää DMT:tä mimosasta?
Juu onhan sitä tullut tehtyä. On tullut kokeiltua myös erilaisia tekniikoita. Tästä lisää niistä: http://www.dmt-nexus.com/Webackup/dmt_filespage.htm

Tällä hetkellä oma valmistustapani on seuraava:

1. Otan 400 g Mimosa hostiliksen sisäkaarnasta tehtyä juurisilppua, lisään sen verran vesijohtovettä että tilavuus on noin 2 litraa ja annan liota yön yli huoneenlämmössä.
2. Seuraavan päivänä laitan tuon seoksen 3 l:n erlenmeyeriin ja lisään sinne n. 5-10 ml 10% H3PO4:a(pH tuolloin n. 4). Keitän ellussa n. 45 min, jonka jälkeen toistan tämän yleensä neljä kertaa. Samalla haihdutan valmista uutosta takalevyllä 5 litran dekassa, päästämättä sitä haihtumaan alle kahteen litraan liuosta.
3. Kun olen saanut kaikki keitot valmiiksi, haihdutan tuon kaiken liuoksen hieman alle 2 litraan vettä. (toisinaan otan sakan pois laittamalla liuoksen jääkaappiin muutamaksi tunniksi, mutta omien kokemusten perusteella ei haittaa vaikka tätä ei tekisikään)
4. Teen toiseen dekantterilasiin kylläisen NaOH-liuoksen(olen tehtyt myös KOH:lla), jonka tilavuus on 100 ml.
5. Kaadan NaOH-liuoksen Mimosa-liuokseen, koko ajan sekoittaen. Mittaan pH:n minkä pitäisi oman mittarini mukaan olla 13,2(ei näytä jostain syystä isompaa).
6. Laitan tämän emäksisen liuoksen dekasta erotussuppiloon(n. 2,2 l), jonka jälkeen lämmitän sen yli 60°C:en vesihauteella. Samaan aikaan olen laittanut puhdistettua bensiiniä 400 ml:a lämpenemään vesihauteeseen.
7. Laitan 100 ml:a bensaa erotussuppiloon ja sekoitan kunnolla. Jätän erotussuppilon vesihauteeseen n. puoleksi tunniksi ja käyn sekoittelemassa sitä n. 5 min välein. Otan veden takaisin dekkaan(jota en ole pessyt tässä välissä) erotussuppilosta ja bensan toiseen dekkaan. Toistan tämän kolme kertaa.
8. Kun olen saanut kaiken bensan dekkaan, teen vahvan NH3-liuoksen ja pesen bensan sillä.
9. Laitan pestyt bensat dekassa pakkaseen ja anna olla yön yli.
10. Suodatan liuoksen buchner-suppilon ja whatmanin "perus"-paperin kanssa. Kerään kaiken DMT:n dekan reunoilta ja paperista laakealle astialle ja annan lopun bensan haihtua huoneenlämmössä hyvin ilmastoidussa paikassa.
11. Tällä tekniikalla olen aina saanut yli 1,5 g DMT:a 400 g:sta Mimosan sisäkaarnaa, jolloin saantiprosenttini tällä on 0,4 %.
12. Nyt kun olen saanut käsiini ksyleeniä, niin tähän loppuun tulee vielä yksi työvaihe "red spicen" saamiseksi. Teen tuon bensiini-käsittelyn jälkeen emäksiselle Mimosa-liuokselle ksyleeni-pesun, jotta saan tämän mystisen bensiiniin liukenemattoman psykedeelin talteen. En ole vielä päässyt tuota kokeilemaan, mutta ensi viikolla tarkoitus tehdä DMT:a niin sitten. Tämä aine on pelkästään Mimosa hostiliksessa(tenuiflorassa) ainakin nykytiedon mukaan.

Tuo Ahabin kertoma erottelumuoto ei toimi, jos haluaa poltettavaa DMT:a. Sen pitäisi olla "freebase"-muodossa, jotta se olisi poltettavaa, jos haluaa sen sniffattavaan muotoon niin silloin muuttaa puhtaan DMT:n DMT-asetaatiksi.
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Kalastaja wrote:Tee hehkulamppuvapo, ja höyrystä sillä. Toimii taatusti, ja on helppo hankkia ja tehdä. Bongista ei kannata vetästä (ainakaan veden läpi), koska höyrystynyt DMT härmistyy (joksenkin kondensoituu) aika helposti.

http://hamppu.net/index.php?option=cont ... &Itemid=35
Öö meinaatko että ihan raaka mimosa toimisi vaposta? Tilasin just 150g :D . Ja toki mao-i:t kylkeen.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Kaipa se omalla tavallaan "toimii", mutta ei sillä ole oikeastaan mitään tekemistä DMT vapottamisen kanssa noin kokemusmielessä.
Aika sama mitä polttaa, jos vetää siitä syntyvää savua/hiillosta keuhkoihinsa, sillä on jotain vaikutuksia. Ei ehkä niinkään päihteenä perinteisessä mielessä.
Kokeile jos kiinnostaa.
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

No joo. Enpä taida. Täytyy vähän tutkia miten saisi helpoiten kotikonstein DMT vapotettavaa. On aika monimutkasen tuntusta näin nopeesti tutkittuna(erowid). Tai siis pitäs olla kunnon pelit ja pensselit.
Tatia
Tuppisuu

Post by Tatia »

Ei siihen vapottamiseen tarvita mitään erikoista. Kuten yllä mainitaan hehkulamppuvapo nyt on kotioloissa kaikista helpoin tuohon tarkoitukseen. Se on kätevä myös sen kuljetukseen, DMT-pöly sisään ja sulatus pohjalle. En ole huomannut tuolla sulattamisella olevan mitään vaikutusta toimivuuteen ja muutenkin DMT vaikuttaa säilyvän todella hyvin. Kokeilin tuossa parisen viikkoa sitten polttaa puolisen vuotta huoneenlämmössä ollutta hehkulamppuun sulatettua DMT:a(80 mg) ja toimi kuten pitääkin. Tosin se oli pelottavin/ahdistavin trippi mitä mulle koskaan on mistään tullut, mutta vain sen kokemuksen ajan muuten hyvin opettava. Entuudestaan tutut huasca-henget(ei konekeijut, on niidenkin todellisuudessa tullut vierailtua) alkoivat hieman "suuttua" mun hitaudelle, kun en millään meinaa ymmärtää sitä että olen itse yhtä todellinen kuin nekin, vaikka ne olisivat mun päästäni(en usko nykyisin tähän) ja että mun arkitodellisuus ei ole mikään muuttumaton totuus ympäröivästä maailmasta millaisena pinttyneesti haluan sitä pitää. :D
Tuon tripin jälkeen olen osannut nähdä visuaaleja selvinpäin ollessani kun keskityn siihen ja kaikesta paukusta on tullut todella psykedeelistä mikä on todella positiivinen asia.

Tietenkin on myös mahdollista imeyttää DMT johonkin sopivaan mikseriin(calea zazatechichi-extrakti voisi olla hyvä). Tuo imeytys tapahtuu yksinkertaisesti liuottamalla DMT johonkin poolittomaan liuottimeen, laittamalla mikserit sekaan ja haihduttamalla liuotin välillä sekoittaen. Tähän tarkoitukseen ei kannata käyttää kaupan zippo-bensoja, vaan puhtaita liuottimia. Tuolloin se toimii suoraan bongista, piipusta, jointista...
Olen kuullut tuosta bongista(ilman vettä) poltetusta DMT-pitoisesta kukasta juttua kuinka yksi hitti tiputtaa(normaali vaposta 3-4 hittiä). Sanovat vielä että ei ota ensikertalaisilla niin paljoa keuhkoista, kuin vapotettu DMT.
Olen havainnut Calean käytön ennen DMT:a auttavan muistamaan noita trippejä. Eikä se nyt mikään ihme olekaan johtuvathan unetkin luultavasti DMT:sta.

Olen saanut nyt uutettua ksyleeniin tuon "red-spicen", vielä pitäisi haihduttaa tuo, mutta ei oikein ole mitään turvallista paikkaa. Annan sen luultavasti eräälle kaverilleni, koska en oikeastaan edes halua vielä kokeilla tuota. Mulle riittää ihan perinteinenkin DMT nyt kun siihen vasta alkaa pääsemään sisään. Kokemusta multa löytyy nyt n. 15 trippiä n. 60 mg:n annoksella ja lukuisia pienempiä annoksia, joten aika aloittelija itsekin olen tässä.

Onko kukaan LUCID-taitoinen DMT-kokemusta omaava kokeillut polttaa DMT:a unessa? McKennan sanojen mukaan tuon pitäisi tuoda täysin uusi kokemus.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Mitä on red spice? Olen saanut sen kuvan, että tuolla tarkoitetaan Mimosa hostiliksesta tehtyä ekstraktia, jonka epäillään sisältävän yuremamiinia, mutta ettei kukaan varsinaisesti tietäisi sen sisältöä. Yuremamiini siis on kemikaali, joka esiteltiin Kuopion yliopiston "Isolation and characterization of Yuremamine, a new phytoindole"-paperissa, ja jota on ajateltu MAOIksi. Siten se mahdollistaisi myös Mimosa hostiliksen (ts. Yureman) aktiivisuuden oraalisesti nautittuna. Tästä on Ahabin aloittama ketjukin.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Ahab

Post by Ahab »

joviaali
Psykonautti

Post by joviaali »

Onko kellään kokemuksia n,n-DMT:stä (ei siis puhe mistään mimosaextractista, doh) intranasaalisesti?
Tai onko joku sattunut internetissä pyöriessään mihinkään päteviin sivustoihin aiheesta? Erowidista ei pikaisella etsinnällä tuntunut trippireportteja löytymään kuin yksi epämääräinen kombottelu, missä oli 45mg ko. tavaraa kaiken muun roinan ohessa otettu.
felix qui potuit rerum cognoscere causas.
Ahab

Post by Ahab »

DMT-Nexus ja sieltä Forum on varmaan hyvä paikka aloittaa.
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Ahab wrote:DMT-Nexus ja sieltä Forum on varmaan hyvä paikka aloittaa.
Siisti saitti muutenkin, kannattaa katsastaa myös tuo Files- ja Art-osio.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Onpa tosiaan ehkäpä siistein saitti missä olen vähään aikaan vieraillut!
-:- We're All Mad Here -:-
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Mietin vaan että jos tekis tollaista changatyylistä polttelusekoitusta, niin onks sen dmt:n pakko olla freebasena siinä kun on MAOi:kin mukana? Esim. jos erottelis keittämällä DMT:n Mimosasta, ja sekoittais sen haihdutuksen jälkeisen mössön vaikka P. harmalan joukkoon, niin oisko se aktiivista poltettuna?
Image
Ahab

Post by Ahab »

Dagga wrote:Mietin vaan että jos tekis tollaista changatyylistä polttelusekoitusta, niin onks sen dmt:n pakko olla freebasena siinä kun on MAOi:kin mukana? Esim. jos erottelis keittämällä DMT:n Mimosasta, ja sekoittais sen haihdutuksen jälkeisen mössön vaikka P. harmalan joukkoon, niin oisko se aktiivista poltettuna?
Shit tajusin just et mä voisin kokeilla ton vaikka samantien kun sattuu olemaan nuo mainitut ainekset tuossa muodossa :shock:
changa?
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

http://deoxy.org/wiki/Changa
Kerro sit miten kävi jos päädyt kokeilemaan. :o
Image
Ahab

Post by Ahab »

No eipä se toiminut. Mulla oli tollasta kuivattua uutetta harmalasta ja mimosasta joita sekoitin damianaan. Betakarboliinit pääsi kyllä toimimaan mutta ei DMT. Mutta eipä sitä changaa tuon nettisivun perusteella näin tehdäkkään. Pitää kokeilla joku kerta noiden ohjeiden mukaan tehdä.
pyty
Psykonautti

Post by pyty »

Mitenhän tuon dmt:n säilyminen on. Ois jokunen doussi tuota tuossa poltettavaks, mutta en tiedä uskaltaako täs lähiaikoina ottaa vielä.
Ahab

Post by Ahab »

DMT for the Masses artikkeliin perustuva keskustelu @ DMT nexus
Noman's MHRB Extraction - as Edited by Zhah
http://www.dmt-nexus.com/phpBB2/viewtopic.php?t=460
TaikaJim
Tuppisuu

Post by TaikaJim »

pyty wrote:Mitenhän tuon dmt:n säilyminen on. Ois jokunen doussi tuota tuossa poltettavaks, mutta en tiedä uskaltaako täs lähiaikoina ottaa vielä.

Kuulemma ainakin pakastimessa DMT säilyy vaikka kuinka pitkään. Varmaan kuukausia kaapissakin kunhan ei ole lämpimässä ja/tai kosteassa.

Itselläni tuli poltettua DMT:tä noin viikko sitten. Suhteellisen tehokasta ainetta ;)
Tatia
Tuppisuu

Post by Tatia »

Johannes Vihàn wrote:Onko kellään kokemuksia n,n-DMT:stä (ei siis puhe mistään mimosaextractista, doh) intranasaalisesti?
Tai onko joku sattunut internetissä pyöriessään mihinkään päteviin sivustoihin aiheesta? Erowidista ei pikaisella etsinnällä tuntunut trippireportteja löytymään kuin yksi epämääräinen kombottelu, missä oli 45mg ko. tavaraa kaiken muun roinan ohessa otettu.
Käyttökokemusta ei itseltäni tuosta löydy, mutta valmistanut olen sitä kavereille jotka tästä nautintatavasta tykkää. n,n-DMT ei ole freebase muodossaan sopivaa nasaalisesti nautittavaksi, mutta asetaatti-muodossaan se siihen sopii. Eli siis etikkaa kaupasta ja freebase DMT:a, niin on tarvittavat ainekset koossa. Liuottaa freebasen etikkahappoon ja haihduttaa veden pois, niin jäljelle jäänyt suola on DMT-asetaatti ja valmis nasaalisesti nautittavaksi.

Kunnon tripille pääset n. 90 mg:n annoksella(vastaa vapotettua 60 mg), vaikutuksia kaverit ovat tunteneet +20 mg annoksilla. MAO-I:n kanssa todella paljon pienemmällä(lähtisin kokeilemaan 5mg<).

www.dmt-nexus.com:ista muistaakseni löytyy tästä juttua enemmänkin
poto
Karvakuono

Re:

Post by poto »

Pakanasoturi wrote:Sanoisinko, että Salvia on psykoaktiivisten aineiden kuningatar, ja DMT on kuningas.
Tosi hyvin sanottu ;)
"Työttömät nuoret pajois, työttömän huolet katois pilvii."
Zeke
Lepakko

Post by Zeke »

Tuli henkästyä ensimmäiset DMT höyryt viime iltana. Pakko sanoa, että erittäin avartava kokemus kaikinpuolin.
Ehkä kun joskus hamassa tulevaisuudessa olen saanut sulatettua tämän kokemuksen niin voisi kirjoitella siitä jotakin raportin tyylistä.
Tosin on mahdollista ettei se ollut täysin puhdas kokemus, koska muutama tunti ennen trippiä tuli nautittua muitakin substansseja.

Anyhow... DMT *****
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
Mangusti

Post by Mangusti »

Ekat höyryt vähän aikaa sitten...
Maku oli perseestä, mutta sehän kuuluu asiaaan. Muuten oli tosi pehmeä nousu ja olo muuutenkin rahan ja vaivan arvoinen :)
Tähän satsaisin jatkossakin.
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Mieli tekisi koittaa kyseistä ainetta, mutta melko kalliita on ainekset ja suhteellisen vaivalloinen toi erottelukin siinä, mutta eiköhän tota 2009 jossakin kohtaa tulla koittamaan.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Tuli syötyä ensin 150mg harmala-alkaloideja* ja siihen päälle vapotettua about tuntia myöhemmin 40mg ja myöhemmin n. 20mg DMT.a.
Aika yllättävää sinänsä, mutta toi 40 mg oli vähän liian vähän vaikka oli maoi alla. Tai siis, ei se sillä tavalla todellakaan vaiheeseen jäänyt, ehkä enemmänkin yllätti se kokemus koska ennen on dmt kokemukset enemmänkin ollut avaruusalusmeninikiä ja nyt olinkin istumassa vanhassa Toyotassa täsmälleen samassa paikassa, jossa olin kolmisen vuotta sitten. Déjà vu vaikka koettuna takaperin. Eli olin täsmälleen samassa paikassa jossa olen ollut aikaisemmin, mutta seurasin tilannetta ikään kuin nauhalta kolmannesta kuvakulmasta, vaikka olinkin kropassani siinä istumassa.
Seuraava 20mg oli oikeastaan mukavampi, mutta se johtuikin pääasiassa omasta tekemisestä. Soitettiin rumpua ja laulettiin aika ekstaattisissa oloissa... Pidensi jonkin verran vaikutuksia toi maoi. Itse se piikki oli edelleen liian nopea omaan makuun, mutta laskevat jälkiolot - loputtomat geometriset kuviot, kommunikoivat kasvit ja ne uskomattomat dmt värit yms. kesti varmaan 15-25 min tai jotain semmosta. Ite piikki parista minuutista viiteen, mutta se alastulo oli tosiaan paljon mukavampi kuin DMT pelkiltään ja niitä koettuja asioita ehti jopa jäsentää hetken ennen kuin kaikki tuntui vaan hataralta muistolta.

Kantsii kokeilla harmalan(kin) kanssa vapottaa tota. Negatiivisena jäi päällimmäisenä se, että dmt.n laskettua ei oike voinu syödä happoa tai muita deelejä. Ei sen takia, että se vaarallista olis (ok, fenetyyliamiinit voi olla erittäin vaarallisiakin) mut enemmän ei-haluttujen harmalan vaikutusten takia. Jäänyt sellainen mielikuva, että maoi + happo, vaan vie sitä hapon kirkkautta pois ja on siten epämiellyttävämpi kuin happo pelkiltään.

Toi 40mg jätti tosiaan vähän vajaaksi jostain odotetusta (vapotuksen pääpointti oli selvittää mitä avaruusolennot on vai onko ollenkaan, mutta siihen vastauksena tulikin sit tosi maanläheinen tarina), niin varmaanki 50-60mg menis vielä suht tervejärkisesti maoin kanssa.

* Eroteltu P. harmalasta kiteyttämällä kylläisestä suola-liuoksesta + eroteltu vapaana emäksenä ja sen jälkeen vielä kiteytetty etikalla. Ei tullut oikeestaan mitään pahoinvointia tosta ja oli mukava ja helppo niellä vegekapselissa. Kyseisen päivän olin paastonnut joten sekin varmasti helpotti. Kaveri, joka tota söi myös ja joka on aika paljon harmalaa syönyt/juonut sanoi, että on selkeästi samat vaikutukset kuin vain keitetyssä harmalassa, mutta huomattavasti vähemmän pahoinvointia ja muita fyysisiä vaikutuksia.

Touchet wrote:Mitä on red spice? Olen saanut sen kuvan, että tuolla tarkoitetaan Mimosa hostiliksesta tehtyä ekstraktia, jonka epäillään sisältävän yuremamiinia, mutta ettei kukaan varsinaisesti tietäisi sen sisältöä.
Tästä oli muuten uusimmassa entheogen reviewssa parinkymmenen sivun juttu "Jungle Spice - Mystery Alkaloids of Mimosa Root Bark". Tiivistettynä vois sanoa, että kukaan ei edellenkään tiedä mitä se on, mutta todennäkösintä on dmt + jotain muuta + jotain muuta. Ehkä hapettunutta dmt.a dmt-n-oksidia tai jotain muuta. Toi yuremamiini veikkaus on mitä todennäkösemmin aika skeidaa, koska yuremaiini tuhoutuu niin helposti. Jotkut ovat tosin arvelleet jungle spicessa olevan joitan yureamiinin hapettumistuotetta.

http://www.entheogenreview.com/junglespice.html

Tos pari hyvää ja toimivaa ekstraktointi kikkaa entheogen reviewsta kans. Marsofold Tek ja Noman Tek. Varmaan dmt nexuksessa joskus ollut.

http://www.entheogenreview.com/dmt.html
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Kalastaja wrote: Toi 40mg jätti tosiaan vähän vajaaksi jostain odotetusta (vapotuksen pääpointti oli selvittää mitä avaruusolennot on vai onko ollenkaan, mutta siihen vastauksena tulikin sit tosi maanläheinen tarina), niin varmaanki 50-60mg menis vielä suht tervejärkisesti maoin kanssa.
Olen saanut sellaisen kuvan ihmisten kokemuksia lukiessa että mimosasta eroteltu DMT(varsinkin kun käytetty tolueenia tms. liuottimena) olisi monesti juuri maanläheisempää kuin synteettinen/muista kasveista eroteltu DMT joka puolestaan on monesti tuota avaruusolento kamaa. Voisiko selityksenä sitten olla tuon "jungle spicen" MAOI-vaikutus. Tiedä häntä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

Tuosta Kalastajan (hyvästä) linkistä vedettyjä yhteenvetoja:
- Kun tilaat Mimosa Hostilista, kyse ei välttämättä ole Hostiliksesta, vaan mahdollisesti jostain muusta lajikkeesta. Tällä ei ole suurempaa merkitystä, koska DMT on kuitenkin läsnä.

- "Jungle Spice" on monien kokemuksien mukaan ilkeämpää ja synkempää (ja kuulemma huom. vahvempaa) kuin valkoinen, puhdas DMT.

- Jurema-lajikkeet sisältävät mahdollisesti jotain muuta psykoaktiivista yhdistettä N-N-DMT:n lisäksi.
Jonkun tekemä ektraktointi - Lähdemateriaali (14g):

Image

Sato:

Image

Pitänee koittaa.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

sxoxyvg wrote:
Kalastaja wrote: Toi 40mg jätti tosiaan vähän vajaaksi jostain odotetusta (vapotuksen pääpointti oli selvittää mitä avaruusolennot on vai onko ollenkaan, mutta siihen vastauksena tulikin sit tosi maanläheinen tarina), niin varmaanki 50-60mg menis vielä suht tervejärkisesti maoin kanssa.
Olen saanut sellaisen kuvan ihmisten kokemuksia lukiessa että mimosasta eroteltu DMT(varsinkin kun käytetty tolueenia tms. liuottimena) olisi monesti juuri maanläheisempää kuin synteettinen/muista kasveista eroteltu DMT joka puolestaan on monesti tuota avaruusolento kamaa. Voisiko selityksenä sitten olla tuon "jungle spicen" MAOI-vaikutus. Tiedä häntä.
Oon vapottanut ekstraktoitua (mimosasta puhdistettu bensa poolittomana), synteettistä ja sit tarjottua (eli en tiedä alkuperästä) enkä kyl sanois et niissä mitään eroa on ollut, jota vois mitenkään kukaan järkevästi vahvistaa. Toi on tota samaa psyykkausta kun esim. cubensisten eri lajikkeilla tai sillä 60-luvun LSD oli parempaa kun nykyään läpällä. DMT on DMT.a, jungle spice voi sit tosiaan olla eri juttu jos siinä on mukana muitakin aineita. Mut eihän sitä koskaan tiedä. Selvä ero tolla MAOI + DMT:lla on verrattuna pelkkään DMT:n. En nyt mene sanomaan mitään maanläheisyydestä ilman lukuisia lisäselvityksiä, mutta jotain eroa kuitenkin.

- Kun tilaat Mimosa Hostilista, kyse ei välttämättä ole Hostiliksesta, vaan mahdollisesti jostain muusta lajikkeesta. Tällä ei ole suurempaa merkitystä, koska DMT on kuitenkin läsnä.
Paitsi - kuten shaman australis torsten huomauttaa - se toinen Mimosa laji saattaa sisältää sen himoitun DMT:n ohella terveydelle vaarallisia aineita. Ei ehkä ongelma jos ekstraktoi mimosasta puhdasta (tai lähes puhdasta) DMT:a, mutta jos vaan tekee huascaa, niin siitä voi tulla tosi iso ongelma.

Herkkutarjotin oike :mrgreen:
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

^ Mut kyllähän ne kasvitkin kehittyy ja niiden "olemus" henki muuttuu. Siis tohon DMT on DMT, LSD on LSD juttuun ;). Ihmiset voi fiksailla niitä mut vaan luonnon ehdoilla. Koneille synnytetään jonkunmoinen "mieli" tai niillä on jo :foil:, eli ihminen on niiden jumala. ..Ihminen näki koneen, kone ei ihmistä.. ja myös sama pätee ihmisen ja "julmalan" väliseen suhteeseen, eli luonnon väliseen KO KÖ. Luonnon henki on meidän jumala, mut kyetäänkö me näkemään se, vai onko ihminen aito ja onko se itse itsensä todellisuuden luoja..

Tai me nähdään kasvua mut jotkut haluaa vaikuttaa siihen, jotkut tuhoon. Eläimet tuhoo elävää. Ihminen tuhoo elävää. Ötökät rakentaa kuolleesta. Myös ihminen rakentaa kuolleesta toisinaan. Myös eläin. Mutta ihminen ei "luo" ikinä kuolleesta elävää, ainoostaan itikat. Ja sienet ja ja ja ja ja.. ÄÄÄÄ

Mitähän mahdan taas :? ..
Last edited by SAWANISTI on Tue 16 Dec 2008, 12:49, edited 1 time in total.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...