The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
SAWANISTI
Apteekki

Re: The DXM topic

Post by SAWANISTI »

Ei ollut kyl 600mg dexmillä kummempaa vaikutusta, vähän pirimäinen olo ilman euforiaa.. Erottelematon toimi paremmin. Eikä ole siis mitään toleja tolle..
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
sarq
Psykonautti

Post by sarq »

mulla taas eroteltuna toimi huomattavasti paremmin kuin erottelemattomana, vaikutuskin oli hieman erilainen..enää en dexmiä erottelemattomana ottaisi :)
"People who don't think probably don't have brains; rather, they have grey fluff that's blown into their heads by mistake."
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

En kyllä muutenkaan ottais.. Voi olla et joku 1200mg vois olla hyvä, mut nyt meni kyl mielenkiinto. Leuat on kipeenä ja muutenkin ärsyttävä olo, eilen siis otin. Vielä kallistakin toi ressu + erottelu.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Dexma wrote:
Poliklinikka wrote:Perun puheeni dexmistä!!!

Ai että ei ole "euforisoiva". Ei tästä mitään opa-oloja saa, mutta varsin letkeän olotilan. Vedin raakana tyhjään vatsaa ja sain ihan oksetus pahoinvointi fiilikset. Mutta mieliala on mitä mainioin!!!
Kyllä ainakin itselläni menee dexmin euforia yli opiaatti fiiliksistä... Turtumus, kun aivot dissosioi kehonaisteja on jotain niin ihanaa...
Sul onki jo niitä reikiä päässä :D :razz: :) :mrgreen: :shock: :lol:
Thoxium

Post by Thoxium »

Alkoholi dexmilaskuissa on muuten todella opiaattimainen kokemus. Oliskohan mahdollista että dexmi muuttais alkoholin vaikutustapaa? Muistutti melko pitkälti jotain etyylimorfiinia kun rupesi pikkuhiljaa juomaan dexmin laskiessa. :)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Poliklinikka wrote:
Sul onki jo niitä reikiä päässä :D :razz: :) :mrgreen: :shock: :lol:
hmm.... Lisää reikiä vain! Sitten olisin dissosioituneena koko elämän.... 8) 8) 8)

Thoxium wrote:Alkoholi dexmilaskuissa on muuten todella opiaattimainen kokemus. Oliskohan mahdollista että dexmi muuttais alkoholin vaikutustapaa? Muistutti melko pitkälti jotain etyylimorfiinia kun rupesi pikkuhiljaa juomaan dexmin laskiessa. :)

Juups, yhteen aikaan nautin todella paljon dexmiä ja alkoholia samaan aikaan... Yleensä olotila oli erittäin selvä ja samalla sekainen! Aivan mahtava yhdistelmä... Valitettavasti alkoholi, vie dexmistä kaiken sen "psykedeelisen" puolen... Jäljelle jääkin sitten sellainen ihme, energinen, selvä, rakastava, hyvänolon tunne humalatila...

Mut joo.... Kokeilkaapas komboa: DXM, Alprazolaami, kalja.... FUCK YEAH!!! 8) 8) 8) 8) :foil: :foil:

Itse joskus otin twelven kaljaa, 600 mg dexmiä ja 2 mg alprazolaamia ja täytyy myöntää, että oli yksi parhaista humalista ikinä!
bUkkA

Post by bUkkA »

Dexma oot aika jäätävä dude! Osta lakkaa ja ota sitä dexmin kanssa!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Oi rakkaat ystävät tänään! Suuri ja mahtava! DXM Dimendyhydramiini komboooooo!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :foil: :foil: :foil: :foil: :arrow: :arrow:
Thoxium

Post by Thoxium »

bUkkA wrote:Dexma oot aika jäätävä dude! Osta lakkaa ja ota sitä dexmin kanssa!
Ootkos ite kokeillut? En ole kuullut oikeen tosta kombosta mitään.

Dexma: Pistäs sit trippiraporttia! Kiinnostaa just deliriantti + dxmi kombmo.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ootkos ite kokeillut? En ole kuullut oikeen tosta kombosta mitään.

Dexma: Pistäs sit trippiraporttia! Kiinnostaa just deliriantti + dxmi kombmo.

Joo käy katsoon dexmipeikon päiväkirjaa... 8) 8)
Kuhan vielä kirjoitan sen tarinan...

Pistän trippi raportin, kun ehdin... Tässä on sellainen ongelma, että tuntuu vaikuttavan jonkun aikaa.... Ihan sekaisin 7 tunnin ajan jo...

Kivaa trippiä, ERITTÄIN hämmentävää kylläkin...
tRip
Moderator

Post by tRip »

Thoxium wrote:Oliskohan mahdollista että dexmi muuttais alkoholin vaikutustapaa?
Käsittääkseni alkoholi myös vaikuttaa glutamaattijärjestelmään olemalla NMDA-antagonisti. En ole ihan varma.
Ja vaikuttaahan se tietysti myös GABAAn.

Näistä voi jo ehkä jotain päätellä.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Oli muuten oikeasti erittäin mahtava trippi tuosta dimendyhydramiinista ja dexmistä... Pitäis olla kuulemma aika vaarallinen kombo, mutta jos silti uskaltaa ottaa niin voi kokea hyvänkin kokemuksen...

Aivan loistavaa....

Dexmipeikon päiväkirjassa nyt jonkinlainen raportti...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Täytyy kyllä myöntää, että tais olla elämäni paras ja häröin/oudoin trippi tuo viimeinen... Hitto, kun pää on niin täynnä asiaa nyt, että ei oikeasti tiedä mitä tällä tekis... Vittu täytyy saada lisää tota dimeä, että pääsee takaisin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :twisted: :twisted: :twisted:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mut siis tuo kohta viimeisestä tripistä:

Olin sängyssäni makuuhuoneessa ja heräilen, näen vieressä tytön, ja muistan! Täällähän kävi jos minkälaista sakkia bailailemassa minun kanssa (oikeasti olin koko yön yksin...) Aloin kumminkin ajatteleen, että eihän se nyt niin voinut mennä... Huomasin välillä vain kuinka ihmisiä ilmestyi johonkin paikkaan ihan saattumanvaraisesti... Ne vain ilmestyivät... Pari kertomusta näistä henkilöistä jotka kävivät luonani.

Niinkuin sanoin, olin makuhuoneessa yksin ja heräilen, näen vieressä tytön, joka on ehkä jotain 14 vuotta. Yritän sanoa hänelle jotain, mutta en pysty, mietin kuka hän on, mutta en pysty kysymään, mistä hän tulee? etc etc etc... Yhtäkkiä huomasin kuin tyttö häipyi. Se oli lyhyt hetki ja silloin tyttö vain hävisi pois. Tämän jälkeen tajusin, että nämä eivät ole ainakaan ihmisiä? Mutta mitä nämä ovat?????? Siihen voisi olla monia selityksiä...

Toinen kummallinen ilmeentymä, kun pienelle parvekkeen pöydälle tupsahti kaksi, noin käsivarren kokoista henkilöä. Toinen oli mies toinen nainen. Yritin kommunikoida hedän kanssa, mutta he vain pelkäsivät minua. Kysyin heidän nimeä, mistä ovat tulleet, mutta he vain mutisivat ja kuiskuttelivat jotain josta en saanut mitään irti...
Mutta siis! Aivan mieletön ajatus tämä, että jos nyt sanotaan, että en kohdannut mitään haltijoita jne... Ja ajatellaan, että minun aivoni tekivät työn puolestani... Tämähän olisi aivan VAU saavutus, koska jos pystyn jossain tilassa luomaan vaikkakin ilman itse mitään tekemättä, olennon joka liikkuu, puhuu, suunnittelee, pelkää, elehtii, yrittää jopa kommunikoida kanssani niin puhun jo aika HELVETIN suuresta jutusta... Mistähän tuohon kaikkeen aivoni millään pystyvät???? Tuohan vaatii kumminkin jo aivan järkyttävän teho käytön tuolta pääkopan tietokoneesta!!!

Vittu ja mää sekoan tämän ajatuksen kanssa kohta... Ensi kerralla, jos vaikka pääsisin jopa juttelemaan näille siten, että voisin kommunikoida tarkasti heidän kanssa.... Ajatella, mitä nämä olennot voisivat vaikka minusta itsestäni paljastaa? jos nyt ovat "minun luomia"...

Ei mut joo, oli meinaan VITUN maaginen kokemus... Yksi suurimmista...
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

Off-topic, mutta:
Dexma wrote:Tämähän olisi aivan VAU saavutus, koska jos pystyn jossain tilassa luomaan vaikkakin ilman itse mitään tekemättä, olennon joka liikkuu, puhuu, suunnittelee, pelkää, elehtii, yrittää jopa kommunikoida kanssani niin puhun jo aika HELVETIN suuresta jutusta...
Ei välttis? Riippuu tietenkin osittain ihan siitä miten asioita tahtoo arvottaa ja merkityksiä antaa, mutta. Hallusinaatiot on loppujen lopuks suht yleinen juttu ihmisen päässä, hyvä psykologinen selviytymiskeino jne. Se että tiettyjä normitoimintoja saa aikaan epänormitilanteessa ja epänormimäärissä on vähänniinku aika monien psykoaktiivisten aineiden pointti.
Dexma wrote:Mistähän tuohon kaikkeen aivoni millään pystyvät???? Tuohan vaatii kumminkin jo aivan järkyttävän teho käytön tuolta pääkopan tietokoneesta!!!
Ei välttämättä vaadi.
Mieli on mukava paikka asua.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Swampthing wrote:Off-topic, mutta:
Dexma wrote:Tämähän olisi aivan VAU saavutus, koska jos pystyn jossain tilassa luomaan vaikkakin ilman itse mitään tekemättä, olennon joka liikkuu, puhuu, suunnittelee, pelkää, elehtii, yrittää jopa kommunikoida kanssani niin puhun jo aika HELVETIN suuresta jutusta...
Ei välttis? Riippuu tietenkin osittain ihan siitä miten asioita tahtoo arvottaa ja merkityksiä antaa, mutta. Hallusinaatiot on loppujen lopuks suht yleinen juttu ihmisen päässä, hyvä psykologinen selviytymiskeino jne. Se että tiettyjä normitoimintoja saa aikaan epänormitilanteessa ja epänormimäärissä on vähänniinku aika monien psykoaktiivisten aineiden pointti.
Dexma wrote:Mistähän tuohon kaikkeen aivoni millään pystyvät???? Tuohan vaatii kumminkin jo aivan järkyttävän teho käytön tuolta pääkopan tietokoneesta!!!
Ei välttämättä vaadi.
Jep jep, joo en sano, että tämä olisi mitenkään suuri ja todella harvinainen juttu, mutta yksilöllisellä tasolla, ihmiselle se on iso juttu... Kyllähän tuota siis tapahtuu skitsoilla koko ajan... Mutta kumminkin, ajattele: MINUN AIVONI luovat TOISEN IHMISTÄ muistuttavan olennon!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ja sitten tuo juurikin vaatii aivoilta ihan vitusti, että se pystyy tekemään toisen olennon joka esim, reagoi asioihin, ärsykkeisiin jopa... Ei siis tämäkään mikään suuri juttu ole siinä mielessä, että tätä tapahtuu, mutta harva ihminen selvinpäin pystyy tälläiseen... (niitäkin on jotka pystyy...)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tuli juuri mieleen, pystyisköhän tälläisen "olennon" kanssa, vaikka harrastaan seksiä? Taikka jutella pitkiä keskusteluja, elämän tarkoituksesta... Taikka mitähän nämä olennot sanoisivat jos kysyisin heiltä, mitä olin ennenkuin synnyin... Jos näillä olennoilla, olisi mahdollisuus minun aivojeni "piemeään puoleen"?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Dexma wrote:Tuli juuri mieleen, pystyisköhän tälläisen "olennon" kanssa, vaikka harrastaan seksiä? Taikka jutella pitkiä keskusteluja, elämän tarkoituksesta... Taikka mitähän nämä olennot sanoisivat jos kysyisin heiltä, mitä olin ennenkuin synnyin... Jos näillä olennoilla, olisi mahdollisuus minun aivojeni "piemeään puoleen"?
Itse en uskoisi delirianttien luomien hallusinaatioitten tarjoavan mitään kovin syvällistä..
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
spasm
OD

Post by spasm »

Dexma wrote:Tuli juuri mieleen, pystyisköhän tälläisen "olennon" kanssa, vaikka harrastaan seksiä? Taikka jutella pitkiä keskusteluja, elämän tarkoituksesta... Taikka mitähän nämä olennot sanoisivat jos kysyisin heiltä, mitä olin ennenkuin synnyin... Jos näillä olennoilla, olisi mahdollisuus minun aivojeni "piemeään puoleen"?
Jos meinaat harrastaa seksiä hallusinaation kanssa, vedä ainakin verhot eteen. Tai kuvaa ja uploadit verkkoon.
Mut ideana kuulostaa, frankly, melko tyhmältä.

Keskustelu nyt on asia erikseen, hallusinaatiot kun voi reflektoida omaa itseä aika hyvin -> ulkoisesti dialogin muotoon puettu sisäinen kela.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

spasm wrote:
Jos meinaat harrastaa seksiä hallusinaation kanssa, vedä ainakin verhot eteen. Tai kuvaa ja uploadit verkkoon.

Keskustelu nyt on asia erikseen, hallusinaatiot kun voi reflektoida omaa itseä aika hyvin -> ulkoisesti dialogin muotoon puettu sisäinen kela.
Jep juurikin tuo, keskustelu olisi se enemmän mielenkiintoinen... Juurikin mitä kaikkea nuo henkilöt saattaisivat vaikka tietää minusta... Uskoisin, että ne tietäisivät niin hyvin minun päänsisäistä menoa, että pystyisivät kertomaan minulle kaikenlaista....

Seksi olikin enemmän hatusta vedetty veto, mutta toisaalta en uskoisi tuon olevan täysi mahdottomuus.... Tietenkin varmaan parempaakin tekemistä olisi... :D :D
mauseri
LD50

Post by mauseri »

ei vittu mikä heitto,repesin ihan täysillä:)
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

spasm wrote:
420chanin /del/-osastolla oli aikoinaan parikin kertomusta siitä, kuinka datura-/DPH-tripillä saapuu naapurin hotti cheerleader ottamaan suihin. Oishan se mahdollista, en tiedä sitten onnistuuko se yrittämällä.
Mieli on mukava paikka asua.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Voiskohan noilla hc halluilla ja varsinkin tuolla deliranttisessa tilassa tehdä jotain niinkuin "Lucid Hallusinaatiota?" Jos tajuat olevasi, hallusinoivassa tilassa, voitko mahdollisesti ottaa täyden hallitsemisen halluista? Tässä olisi upeata kuinka voisit, sekoittaa aistisi sellaiseen tilaan, että hallitsisit sitä mitä aistit... Ihan eri homma kuin Lucid Unissa....

Vittu, vieläkään toi trippi ei päästä mua rauhaan... Kohta tulee jotain ihan vitun häröö keksittyä... En pysty nukkuun, en pysty hengittään, mietin vain sitä maagista kokemusta, kun pieni olento katsoi minua silmiin, pelkäsi ja samalla halusi KOMMUNIKOIDA minun kanssa.... VITTU MÄÄ TARTTEN DAATURAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
spasm
OD

Post by spasm »

Dexma wrote:Vittu, vieläkään toi trippi ei päästä mua rauhaan... Kohta tulee jotain ihan vitun häröö keksittyä... En pysty nukkuun, en pysty hengittään, mietin vain sitä maagista kokemusta, kun pieni olento katsoi minua silmiin, pelkäsi ja samalla halusi KOMMUNIKOIDA minun kanssa.... VITTU MÄÄ TARTTEN DAATURAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Take it easy. Niitä sanotaan hallusinaatioiksi, ja ne on kavereita.
Tuppaa menemään nää jutut aika offtopiciksi.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Thoxium

Post by Thoxium »

Otin toissapäivänä jonkun 700mg dexmiä, ehkä erottelu kusi, mutta vaikutus oli melko erilainen mihin olin tottunut. Periaatteessa ainut vaikutus oli dissosioituminen, eli siis epätodellinen olo. Euforiaa ei tullut, musiikkikaan ei kuulostanu kovin erityiselle. Vasta Spice goldia poltettuani meno meni paremmaksi, sitten isihen päälle, kun dexmi alkoi laskea, lakkaa, kaljaa ja 4hometiä. Noh, ihan mielenkiintonen trippi, mut odotin enemmän dexmiltä, tais erottelu kusta? Tuntuu vähän oudolta et puolentoista kuukauden tauon jälkeen ei dexmi potkinut kunnolla, vaikka aina potkinut hyvin.
ihmislaji
Psykonautti

Kutina

Post by ihmislaji »

Alkaakos muuten kenelläkään kutiamaan paikat, kun nauttii dexmiä?

Luulin jo, että olin saanut tarpeeksi dexmistä, mutta niin vain sitä piti käydä tänään ostamassa. Olen nautiskellut alkoholin seurana suoraan Resilar-putelista pitkin päivää, vähän niin kuin buustaamassa humalaa. Ja yhtäkkiä tajusin, että joka paikka kutiaa. Suhteellisen rasittavaa, joskin mielenvoimalla kutinasta pääsee eroon. Silti se vaan ilmestyy koko ajan eri paikkoihin takaisin...
What is a mind, if not something to be messed with? What is consciousness, if not a state to be altered?
sxoxyvg
OD

Re: Kutina

Post by sxoxyvg »

ihmislaji wrote:Alkaakos muuten kenelläkään kutiamaan paikat, kun nauttii dexmiä?
Jep. Antihistamiinit auttaa jos sietämätöntä on.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Gartargor
Psykonautti

Re: Kutina

Post by Gartargor »

sxoxyvg wrote:
ihmislaji wrote:Alkaakos muuten kenelläkään kutiamaan paikat, kun nauttii dexmiä?
Jep. Antihistamiinit auttaa jos sietämätöntä on.
Aika yksilöllistä tuo tuntuu olevan, mutta jos siitä kärsii niin kannattaa kiinnittää huomiota siihen koska ystävälläni on tapana raapia jostain parista kohdasta nahka pois kokonaan joka kerta, tulee ilkeitä rupia :) .
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
kujanaskuli
Psykonautti

Post by kujanaskuli »

Eilenpä testattiin dexmiä, >250ml eroteltuna kolmeen pekkaan. Kaksi kaverini kertoivat dexmin toimivan kohtalaisesti mutta itse en tuntenut juuri mitään, nukahdin vain. Tänään olisi ehkä tarkoitus ottaa tupla-annos. Mutta sitä vain kun erinäisillä sivuilla mainitaan tuosta antidepressanttien ja DXM:n vaarallisuudesta, niin uskallanko ottaa kunnon annoksen DXM kun minulla on mirtazapin lääkitys päällä?
Eilen kyllä kotiin tullessani otin vielä mirtazapiinin (n6h. dexmin nauttimisen jälkeen) ja elossa vielä ollaan, mutta pitäisikö tänään jättää väliin, vai peräti pitää useampi mirtazapiinitön päivä ennen DXM trippiä?
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
Smack
Karvakuono

Post by Smack »

Aattelin koittaa että vaikuttaako greippimehu mitenkään dexmin tehoon. Kellään tietoo että missä vaiheessa mehu pitäis juoda, ennen/jälkeen dexmiä? Kuinka paljon ennen/jälkeen, vai onko sillä mitään merkitystä? Vaikuttaako greippi ylipäätään mitenkään?