4-fluorotropakokaiini

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
pyty
Psykonautti

4-fluorotropakokaiini

Post by pyty »

Parafluorotropakokaiini, englanninkieliseltä nimeltään 4-fluorotropacocaine (3-pseudotropyl-4fluorobenzoate). Kyseessä on erittäin rare chemical, mutta satuin löytämään eurooppalaisen lähteen tälle. Elikkä kyseessä on tosi harvinainen kokaiiniderivaatta, jonka kestoksi on raportoitu jopa kymmentä tuntia. Netistä löytyy melko vähän asiaa tästä, vaikutuksia on raportoitu ehkä keskimäärin kokaiinia heikommiksi, mutta metyylifenidaattia paremmiksi, mitä olen lukenut ja ihmisten kanssa asiasta keskustellut. Olen lähes täysin varma että kukaan vaulttilainen ei ole kyseiseen aineeseen törmännyt, mutta kertokaa ihmeessä jos jotain tietoa aiheesta sattuu olemaan :razz:
sxoxyvg
OD

Re: 4-fluorotropakokaiini

Post by sxoxyvg »

Mielenkiintoiselta vaikuttaa. Harmi kun tuntuu olevan ristiriitaista tietoa liikkeessä, olisi mukava tietää(toksisuuden kannalta) onko tuolla samanlainen paikallinen puuduttava vaikutus kuin kokaiinilla, wikipedian mukaan on mutta bluelightissa väitetään toista. Saanko udella minkä hintaista?
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

supress wrote:aika jännä tuommonen kokaiini ihme kokaiini vai onko ees koksua jos kerran kokaiini on kokaiinia ja sen vaikutus aika ei ole 10h vaan puhtaudesta riippuen olen käsittänyt 1-2h on vaikutus kokaiinissa. voisin sanoa koksu koksuna ja tommonen ihme 4 ja kirjain sana sotku edes ja peräs voi olla aika turha tai ei niin turha juttu mut kokaiini on kokaiinia ton aineen nimeks vois muuttaa 4-fluorotropapepsitduo ;) mut kiva saada aineesta infoa jatkossa tietääpähän et on tollanenki juttu jolla voi stimuloida/sekottaa nuppinsa vaikka auton vaihdekepin :lol:

eka paste meni pielee SORRY! :|
wtf
dwrx
Psykonautti

Post by dwrx »

Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta (melkeinpä uskomattomalta) ja täytyy ehdottomasti testata mikäli siihen mahdollisuus tulee. Täytyy kyllä olla pirun harvinaista.
I say no to drugs, but they don’t listen.
Thoxium

Post by Thoxium »

dwrx wrote:Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta (melkeinpä uskomattomalta) ja täytyy ehdottomasti testata mikäli siihen mahdollisuus tulee. Täytyy kyllä olla pirun harvinaista.
Varmaan lähes mahdotonta hankkia, muutenhan tää olis paljon yleisempää ja suositumpaa.
pyty
Psykonautti

Post by pyty »

Ei ole mahdoton hankkia. Mutta huomattavasti vaikeampaa kuin esim. 4-fmp johon tätä voisi verrata tällaisten harvinaisempien stimujen joukosta.
dwrx
Psykonautti

Post by dwrx »

Jaha mm. 4-fmp:tä olisi käsillä nyt. Täytyypä sitäkin ja yhtä toista harvinaisempaa testailla ensin kunhan sopivaa aikaa löytyy joten eipä kiirettä tuolla.

Eikä tuotakaan ole todellakaan mahdotonta hankkia. Eiköhän sitä ennen pitkää löydy.
pyty
Psykonautti

Post by pyty »

Todella kivaa tuo parafluoroamfetamiini mielestäni. Tullut kesän mittaan tirvottua vähän liikaakin. Voittaa jopa metan ehkä viihdearvossaan. Tosin hyötyarvo 0. Tänään pitäis lähteä virroille butyloni + methyloni + 4-fmp + metyylifenidaatti + normi amfetamiini linjauksilla. Noista kolmesta viimisestä yhden vois kyllä karsia pois. Niin ja kukkaa tietty :mrgreen:
dwrx
Psykonautti

Post by dwrx »

Täytyypä sitten ehkä tänään testailla 4-fmp:tä, tosin sataa vettä niin masentavasti että taitaa jäädä Virtain reissu väliin ainakin tältä päivältä tai jopa kokonaan.
pyty
Psykonautti

Post by pyty »

Tulossa lähiaikoina ihan virallisellekkin eurooppalaiselle vendorille. Tosin mitä on brittejä uskominen niin melkosta roskaa :lol:
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

pyty wrote:Tulossa lähiaikoina ihan virallisellekkin eurooppalaiselle vendorille. Tosin mitä on brittejä uskominen niin melkosta roskaa :lol:
Löytyy jo, tosin HCL:änä joka on kuulemma 1/3 täydestä Freebase tehosta.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
pyty
Psykonautti

Post by pyty »

SamaNisti wrote:
pyty wrote:Tulossa lähiaikoina ihan virallisellekkin eurooppalaiselle vendorille. Tosin mitä on brittejä uskominen niin melkosta roskaa :lol:
Löytyy jo, tosin HCL:änä joka on kuulemma 1/3 täydestä Freebase tehosta.
Ööh tarkotatko tota istä voi tilailla jo ennakkotilauksia vai onko jossain toisellaki? Ens kussa tulee tuonne yhteen, lupasivat lähettää 1g samplen IAP:n messissä. Mut enemmän kiinnostais muussa ku HCL:ssä. Briteistä kai pitäis kohta saada parempaaki tilattua, ei tosin ihan normi vendoreilta.
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Ihan mututuntumalta veikkaisin että 4-fluorokokaderivaatan toksisuuspotentiaali on aika suuri.
pyty
Psykonautti

Post by pyty »

Parafluorot on fluorohalogenoiduista kuitenkin vähiten toksisii. Toksista se silti on. Ei kuitenkaan niin että esim. yhtä kokeilua kohtuullisilla annoksilla tarvis kuumotella. parafluoroamfeehan on kiskottu (mm. minä olen ihan vitusti) ympäri eurooppaa viime aikoina vaikka kuinka, ja sitä tuntuu saavan jo niin laajalti että opetettu apinakin löytänee netistä lähteen siihen..
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

No jokos pyty olet tätä testannut? Ja offarina, mites toi IAP, ootko saanut jo vai onko kyseessä firma millä on tullin kanssa probleemia aasian päässä?
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
pyty
Psykonautti

Post by pyty »

IAP:t on aasias ilmeisesti tullissa. Sovin asiat erilailla firman kanssa, eivät ole mulle siis enää rahaa pystyssä. 4-FTC-samplen kuten muidenki samplejen kans on ollut mahdoton sählinki, eikä ole ainakaan ennen joulua varmaan kokeilulistal tämä aine koska on käsitykseni mukaan aika turhanpäiväistä niin tuskin riittänee mielenkiintoa ja aikaa.
dredi
LD50

Post by dredi »

Ihan mututuntumalta veikkaisin että 4-fluorokokaderivaatan toksisuuspotentiaali on aika suuri.
Parafluorot on fluorohalogenoiduista kuitenkin vähiten toksisii.
Tässä puhutaan nyt amfetamiinien kemiasta, johon nämä lausekkeet pätevätkin, mutta amfetamiinit ja kokaiinit ovat täysin erilaisia kemikaaleja eikä toiseen päteviä sääntöjä välttämättä voi suoraan soveltaa toiseen.

Noista parahalogenoiduista amfetamiineista vielä, ne on todellakin toksisia ja tuhoaa reseptoreita. Fluoroamfetamiini voi olla vähemmän toksinen mutta itse en menisi sitä ainakaan suuremmissa määrin kiskomaan.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
pyty
Psykonautti

Post by pyty »

dredi wrote:
Parafluorot on fluorohalogenoiduista kuitenkin vähiten toksisii.
Tässä puhutaan nyt amfetamiinien kemiasta, johon nämä lausekkeet pätevätkin, mutta amfetamiinit ja kokaiinit ovat täysin erilaisia kemikaaleja eikä toiseen päteviä sääntöjä välttämättä voi suoraan soveltaa toiseen..
Jep menny puurot ja vellit vähän sekasi. Tai no mutuahan tuo vähän oliki mult. Eilen aamul tuli lopulta niit samplei mitä oon täs hetkisen kaipaillu, varmaan pitää tätä jossai vaihees ennen jouluu testaa (vaikkakin todennäköisesti ei mitenkään mullistava kokemus) :D