Harold wrote:Noniin elikäs. Crystal Meth, tämä mielestäni todella pelottava substanssi, jonka sanotaan olevan heroiinin tuhoisa seuraaja.
Kokemuksia ?
Onhan metaa nyt tullut aika useasti tähän mennessä maisteltua, mutta yhden kerran sain käsiini juuri tuota kristalli metukkaa joka oli kutakuinkin tämän näköistä
http://www.erowid.org/chemicals/show_im ... amine2.jpg
Muutaman kerran sitä sitten nautittiin kavereiden kanssa polttamalla, annokset taisi olla jotain ~50mg luokkaa(en muista enää niin tarkasti, siitä on kuitenkin jo toista vuotta aikaa), mutta silloin oli jo alla jonkunlaista vauhti toleranssia. Nuo annokset kuitenkin nousivat päähän todella kovaa, se intensiivisyys oli paljon suurempi metaa poltettaessa kuin mitä tavallista dextroa hihatellessa, se kertoo jo jotain.
Stimulaatio oli luonnollisesti perus amfia paljon voimakkaampaa ja kun itse en saa perus vauhdista oikein euforiaa, pientä mielihyvää vain, niin tuosta kristallista tuli kyllä jo ihan hyvät euforiatkin pintaan. Kun vaikutus alkoi hiipumaan teki kovasti mieli polttaa lisää ja lopulta se putki(2vrk polteltiin) pättyikin siihen kun se hankkimani meta loppui, eikä sitä samaa settiä enää ollut saatavissa.
On tuo metukka sen verran voimakkaampaa mitä perus amfi, että sen kyllä huomaa selkeästi vaikutuksen vahvuudesta ja osittain erillaisesta vaikutuksesta että onko se metaa vai perus vauhtia(jos puhutaan random pulvereista/tahnoista jne).
Mielipiteitä
Ihan kivaa tavaraa. Itse en nykyään esim. perus vauhtia kisko, mutta jos tuota kristallia saisin taas, niin kyllä sillä mielellään viikonloppu biletykset vetelisi. Ne laskut on kyllä aika kauheat ja varmasti, jos tuota settiä olisi jatkuvasti tarjolla riippuvuus kehittyisi todella nopeasti ja salakavalasti, jos on taipumusta runsaaseen käyttöön. Meta riippuvuus sitten tuhoaakin aika nopeasti mahdollisuudet normaaliin elämään kun on psyyke lopullisesti paskana psykoosien kautta. Tyhmä rueta vertailemaan kumpi nyt olisi pahempi polle vai meta riippuvuus, addiktoivampaa se meta varmasti kyllä on.
Jees, eka viesti tänne. Mulla taisi olla sillä edellisellä PV:lla rekisteröity nikki ja joitakin kymmeniä viestejä laitoin. Paihdelinkkiin en ole kirjoitellut enkä seurannut ja ajattelin tänne sitten rekata kun nuo pari muuta foorumia missä kirjoittelen on niin kovin hiljaisia ollut viimeaikoina.