The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
tRip
Moderator

Re: The DXM topic

Post by tRip »

Ite jos oisin mä, ni ottasin ekaks kerraks ihan vaan joku 150mg, korkeintaan kolmesataa.
Siitä saa vähän käsitystä mitä se dexmipsykedelia oikein on..

Jotenkin se dexmitila on skitsofreeninen antipsykedeelinen psykedeeli. Paremmin en osaa kuvailla sitä kummaa mielentilaa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

tRip wrote:
Jotenkin se dexmitila on skitsofreeninen antipsykedeelinen psykedeeli. Paremmin en osaa kuvailla sitä kummaa mielentilaa.
tuo on totta,sen tilan kuvaileminen on aikalailla mahdotonta..en ala kuvaileen mitään,mut sen sanon että en yhtään dexmitrippiä kadu
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

mauser1911 wrote:
tRip wrote:
tuo on totta,sen tilan kuvaileminen on aikalailla mahdotonta..en ala kuvaileen mitään,mut sen sanon että en yhtään dexmitrippiä kadu
No tulipa koettua aika matka.. Tosiaan ainoat asia millä voisin kuvailla, känninen, mystinen, mielipuolinen ja vivahteita psykedeliasta.

Rakastuin täysin itse substanssiin, eilinen annos oli siis 600mg.
Motoriikka kyllä ottaa kuoseissa erittäin koville jos yleisillä ilmoila hilluilee, sisällä en pystynyt olemaan koska mielentilat vaihtelivat niin kovaa ja huoneet ahdistivat, ulkona olikin sitten täysin mahtavaa mahtavinta.

Hankala tässä vieläkin miettiä mitä kaikkea on tapahtunut ja kaikkea ei tosiaankaan muista, se mielipuolinen, skitsofreeninen.. Olen sanaton.

Edit: closed eyes visuaalit olivat niin vieviä että huhuh, silmät aukikkin kaikki vain heilui ja itse veneyin tuulen mukana. Välillä sitä luuli olevansa täysin selvä ja sitten pärähti taas niin kovaa ettei tiennyt mitä ihminen tarkoittaa, kait mulla oli monia persoonia myös tuolla matkalla. Erotuin ruumiistani kokonaan jossainvaiheessa ja olin eräänä kaverin ruumiissa.

Odotibn jotain sienimäistä, mutta kokemus oli jotain aivan muuta ja erilaista, sanoinkuvailemattoman erikoista.
trafka
Karvakuono

Post by trafka »

tRip wrote:Ite jos oisin mä, ni ottasin ekaks kerraks ihan vaan joku 150mg, korkeintaan kolmesataa.
Siitä saa vähän käsitystä mitä se dexmipsykedelia oikein on..

Ite otin hieman väärin ekalla kerralla, kun luotan omaan mieleen :p. Eli vedin 225mg eka ja oottelin joku 30min, mitään ei oikeestaan tuntunu, nii sit viel 325mg (yhteensä 550mg, koska erottelussa meni hieman bensaa hukkaan). Poltinki vielä pari keuhkollista joku 1½-2h ekan satsin jälkeen.

Mut jos lyhyesti pitäis kuvata sitä mielentilaa, nii sanoisin et "sairaalla tavalla erittäin hieno olo". En tosiaan suosittele kellekkään 3/4/sigma tason annoksia jos psyyke ei oo kunnos.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Noniin, hieman venähtänyt tämä stoori...

Elikkäs ensimmäinen ja hyvin epämiellyttävän makuinen 150-200mg:n kokoinen annos meni alas kello 12:14. Pistän musiikin soimaan ja yritän ottaa mahdollisimman rennosti. Juttelen niitänäitä muutaman kaverin kanssa.

Kuitenkin jo 12:30 eli noin 15minuutin päästä nauttimisesta alkaa jo kädet tärisemään ja päässä tuntuu ihan vain pikkiriikkisen, että kaikki ei oo enään kohillaan. Olotilasta sain vain käsityksen, että kehitysvammainen saattaisi tuntea tuolla tavalla. :mrgreen: Kun kello saavutti ajan 12:50, mikään ei oikeastaan toiminut, en pystynyt keskustelemaan (mese) kenenkään kanssa järkevästi vaan selitin jotain aivan käsittämättömiä joita en kyllä muista, mutta järkeviä ne eivät kyllä olleet. :roll: Parikymmentä minuuttia oli todennäköisesti vain perus dexmihäröilyä...

... kunnes pääsin kirjoittamaan jotain taas "matkapäiväkirjaani" johon kirjoittelin matkan aikana. Pieni katkelma siitä: "13:12 vaaaaikutukset on alkanut... ko tkana ja jäniksenä, white rabbit ja muurAajaisena Mr.M:n suostumuksella oltu jo." Tuo kutakuinkin menee näin: "13:12 Vaikutukset on alkanut. Kotkana ja jäniksenä, whiterabbit ja muurahaisena Mr.M:n suostumuksella oltu jo." Tuon varmaankin moni tajusikin. Tuossa tajusin, että pystyn muuttamaan muotoa eläimeksi ja kerkesin kotkana lennellä joka oli muuten todella hauskaa, sitten myös White Rabbit biisin innoittamana olin jäniksenä ja ystäväni innoittamana muurahainen... No tuo oli hämärää, mutta ette arvaakaan kuinka hauskaa se oli. Tässä vaiheessa olin siis melko outside tästä maailmasta. Tykkäsin myös soitella ilmakitaraa ja olinkin monesti kyseisen bändin jonka musiikki kuului kaijuttimista kitaristi ja myös useasti solisti. :D No pistämpä pienen pätkän taas tuosta matkapäiväkirjastani: "Musiiikkkiplayer ja kitatra mestari oon v<rmistukses kitarimestari oon, kuten creamin laulajakitaristi... sykkii soinnut kitaran kello 13:19 whaaau..." Elikkä tuossa ilmoittelin, että olin hieman ennen kello 13:19 creamin mahtava kitaristi.8)

No tässä vaiheessa otin hieman lisää kurkun kostukkeeksi ja jouduin jonnekin hienoon clubiin jota nimitin jazzbaariksi. Täällä olin porsaan näköinen rikas mies... Kehuin kaverilleni joka oli myös porsaan näköinen, jazz-soittajaa, mutta tämä tapahtui silmät kiinni ja mielessäni niinkuin lähes kaikki muutkin tämän tarinan tapahtumat. Sanoin hänelle jotenkin, että haluaisin soittajan minun omaan clubiini, no siinähän olinkin yhtäkkiä tämä soittaja ja kuulin taikka tajusin, että nämä kehuivat minua joten siitähän lähti kunnon euforia ja soundit.;)

Pääsin takasin kirjoittamaan, että kello oli 13:47. Tässä kohtaa tuli beatlesin kappale nimeltä strawberry fields forever. Tässä kohtaa muutuin mansikkapelloksi ja aloin nipistelemään itseäni?? tämä tuntui kuin jotkut olisivat poimineet minusta mansikoita irti. Tuntui kivalta tuntea jokainen mansikka ja puska.:) Trippi muuttui hyvin paljon musiikin mukaan ja tällä kertaa 400years reggae kappale kuului ja enköhän minäkin ollut, sitten 400 vuotias... taisin olla joku karate pappa.:D
...
..
.
Makasin sängyllä jossa oli kaksi tyynyä, peitto ja makuupussi ja vielä pehmolelu. ;D Annoin näille nimetkin: Tyynyt olivat pehmo ja pumpuli, peiton nimi oli Lämpö ja makuupussin nimi oli mato, lämpömakkara taikka matomakkara :D unilelun nimi oli Sami... :shock: Tässävaiheessa tripilleni tuli jokin tarkoitus. Näin ainakin luulin, kun osuin sängylläni kaikkiin näihin objekteihin jotka mainitsin pääsin uni tai lämpö -aalloille jotka lähettivät minun matkalle kohti Paratiisia.

Pieni katkelma taas:"pumpuli ja phmo = tyynyt + lämpö=peitto ja mato=makuupussi + sami=unilelu pesukarhu voi lähettäää mut uni aalloille joissa tapaa jänniä"... Näin. Pistämpä vielä ensimmäisestä aaltomatkastani:olin matrix mailma ja njumeroita ja keskellä penkki pieni tila 400 vuotias hemmo joka anto paikan mule mut sit annopin paikan DEXMALLE jee sain caps lockijn... Elikkä olin Matrix maailmassa, kaikki muodostuivat numeroista, pääsin tästä numerö hökkelistä tyhjään huoneeseen jossa oli tuo 400vuotias hemmo joka istui penkillä. Tämä antoi paikan minulle samalla, kun hän imeytyi maan sisään. Penkillä oli tylsää joten päätin antaa sen jollekin... Noh, paikalle sattui foorumimme dexmipeikko DEXMA. Oli hieman outoa, nimittäin olin hyvin varma, että se oli hän. :D :lol:

Pääsin takaisin huoneeseeni. Olin lähempänä Paratiisia. Nyt ajatuksia tulvi päässä, "miltä savusta tuntuu" ynm. samanlaisia. Kello 14:03 mentiin taas "aalloilla" eteenpäin... tai ylöspäin, tällä kertaa en muuttunut kotkaksi vaan kaikille kasvoi siivet, lensimme seuraavaan pysäkkiin. Taikasienimetsään, jossa söin sienen lakin ja sain euphoorian vastalahjaksi. Tapasin täällä dexmin, eli jonkun dexmihengen. Se sanoi, että vie minut johtajansa luokse jossain vaiheessa.

Maisema muuttui yhtäkkiä. Edessä oli seinä jossa oli reikä ja siitä pullisteli rantapallomahamies.:D Tämä ui lähellä olevaa laavaa pakoon seinän sisälle ja päätimme saattuemme kanssa seurata häntä. Vaihtoehtona olisi ollut lähellä oleva kylymä saarialue, mutta se ei houkuttanut. Uimme seinän sisällä katolle ja näimme Paratiisin..."iso mies ui seinän sisään laavaa pakoon ja metrin päässä kylymä
kylymätila ei kannata seurataan jengin kanssa miestä päästään paratiisin lähelle.... rakkaus on hieno asia, se oikea jumala, oikeasti, voin piirtää dxm maailman tarkoituksen."
Tuollaisia ajatuksia Paratiisi sai aikaiseksi. :)

Ikävä kyllä trippi alkoi katkeilemaan, varsinkin uniaalto osuudet. Jouduimme kiertämään Paratiisiin.

...Olin pyörän eturengas...
...hörppy dexmiä ja paha olo :(....
...Olin pink floydin laulaja, oli siistiä...

Lennettiin taas uniaalloilla dexmin luo joka vei meidät suuren johtajansa Herra Psykedeelin luokse. :shock: :shock: :shock: Hän neuvoi meidät läheiselle leirintä alueelle

... katkos...
Kello on 14:28.

...Suuuuuuri ja paha hörppy dexmiä kello 14:41.
Sain säähkeen, että meteoriitti törmäisi maahan 1012 vuoden päästä jos maapallo olisi vielä olemassa...

..."ei naama taulu näytä hja tunnnui normaalilgtsaa
klo 14:28
rekka miehiä sampan kanssa oltiin
iso pahan makune hörppy kwllo 14:41
meteorotiiti 1012 vuottta kestää osuisi maahan jos lisi
mini paha olo
ihmiset on outoja
kello pm 14:521
kukaan ei loppuenlopuksi ole oikeassa tai puhu totta
ei kukaan
suihku=nothing klo 15:56
Ei kestänyt pitkään
pieni selvennys vaan, mukin pojhjalla jotain
olen robotti tehtaassa töissä vaikka robotti kävely onkinkuin humala kävvwely
lämmitin keiton , ei nälättäny, lähdin konellee eli pois
Mr.M tuli 15:05"
...

Tässä vaiheessa kaverini tuli käymään. Ajan kulusta ei tietoa, mutta luulin selvenneeni, karu totuus oli kuitenkin toinen...

Lähdimme ulos ja olin kait jo jonkin aikaa nähnyt kaiken...ööh... kuin animena, piirrettynä. En tiedostanut sitä ennen. Halusin pois normaaliin. Pelotti, että trippi jäisi päälle. Yritin, mutta paluu todellisuuteen tuntui mahdottomalta. Harmi kun olisi tajunnut olla panikoimatta, olisi ollut mukava nauttia niin "siististä" näkökyvystä.:D

Tulin kotiin takaisin, kaverini lähti. Aikaa kului jotenkin. Nyt oli vain confused olo. Hyvä olo. (:

Sellainen oli tuo matka, laskin että matkallani yhteensä otin n.15mg/kg. Eihän se ihan Dexman luvuile yllä, mutta ihan hyvä annos oli. Pahoittelen jos oli paljon kirjoitusvirheitä/epäselvää, tälläistä vain on melko hankala kertoa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Altair wrote:.......
Helvatan hyvän kuuloinen trippi... On muuten jännää tuo kuinka DXM esittelee itsensä ihmisenä ja elävänä olentona trippaajalleen niin usein... Outoa on myös se, kuinka tästä tilasta eteenpäin mentäessä dxm antaa myös elämän muillekkin asioille... DXM on mahtavaa... Mutta hyvää trippiä!
Lucid
Karvakuono

Post by Lucid »

Tuota tuota. Mitäs suosittelisitte kun omat perus annokseni dexxxmillä ovat olleet tuota 600mg eikä se tunnu enää niin "Jännältä" "uudelta" jne. Ei vain yllätä niin kuin ennen. Ja ei, en niin tiheään ole vedellyt että jonkun lainen tole olisi päässyt kehittymään. Kysymys siis oli että kumpaa pidätte parempana vaihtoeshtona kun jotain uutta tältä substanssilta olen hakemassa:
1. Nostaa annosta 900mg?
2. erotella 1200mg edestä dxm ja sitten puustailla menemään? Jos tätä niin miten puustit?
spasm
OD

Post by spasm »

Lucid wrote:Tuota tuota. Mitäs suosittelisitte kun omat perus annokseni dexxxmillä ovat olleet tuota 600mg eikä se tunnu enää niin "Jännältä" "uudelta" jne. Ei vain yllätä niin kuin ennen. Ja ei, en niin tiheään ole vedellyt että jonkun lainen tole olisi päässyt kehittymään. Kysymys siis oli että kumpaa pidätte parempana vaihtoeshtona kun jotain uutta tältä substanssilta olen hakemassa:
1. Nostaa annosta 900mg?
2. erotella 1200mg edestä dxm ja sitten puustailla menemään? Jos tätä niin miten puustit?
Todennäköisesti koet uutta ihan kummalla tavalla tahansa..
Suhteessa boostailu voi olla melko erilainen kokemuksena kun perusdexmit. Mut asiahan riippuu siitä, minkälaista kokemusta etsit.
Muista myös kombotus! decsmi on erinomaista kombotettavaa :P
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Lucid wrote:Tuota tuota. Mitäs suosittelisitte kun omat perus annokseni dexxxmillä ovat olleet tuota 600mg eikä se tunnu enää niin "Jännältä" "uudelta" jne. Ei vain yllätä niin kuin ennen. Ja ei, en niin tiheään ole vedellyt että jonkun lainen tole olisi päässyt kehittymään. Kysymys siis oli että kumpaa pidätte parempana vaihtoeshtona kun jotain uutta tältä substanssilta olen hakemassa:
1. Nostaa annosta 900mg?
Älä buustaa vain, kisko koko 1200 mg kerralla naamariin, ja tarkkaile tarkasti kokemuksia... Itse tekisin noin... Jos nyt välttämättä haluat buustata niin näin...

300 mg, kolmen tunnin jälkeen --->300 mg kolmen tunnin jälkeen --->600 mg... Volaa... Voi olla Plateau sigma, mutta sigma se kovin on!
Lucid
Karvakuono

Post by Lucid »

Taidampa ensi kerralla puustailla. En tahdo niinkään dissoilla hienoissa paikoissa vaan että dexxmi vääristäisi todellisuuteni täysin. Luulenpa että joudun erottelemaan enemmän kuin 1200 siihen sillä viimeksi kun otin 450mg ei se tuntunut kummemmin... Tai no luulen että olisi toiminut paremmin ellen olisi ollut silloin "trippi"sitterinä samalla. :D Kaksi ensikertalaista mukana. Erottelisi siten että ainakin 400 + 400 + 600 tai jotain...
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

Dexma wrote:
1. Nostaa annosta 900mg?
Älä buustaa vain, kisko koko 1200 mg kerralla naamariin, ja tarkkaile tarkasti kokemuksia... Itse tekisin noin... Jos nyt välttämättä haluat buustata niin näin...

300 mg, kolmen tunnin jälkeen --->300 mg kolmen tunnin jälkeen --->600 mg... Volaa... Voi olla Plateau sigma, mutta sigma se kovin on!
Jos näin on niin en olekaan koskaan kokenut sitä aitoa ja oikeaa 3P:tä.. Aina vaan buustimalla.
You know the mind has a thousand eyes..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

5-meo-EMT wrote:
Dexma wrote:
1. Nostaa annosta 900mg?

Jos näin on niin en olekaan koskaan kokenut sitä aitoa ja oikeaa 3P:tä.. Aina vaan buustimalla.
Kyllä luultavasti tuossa kokee myös ne 3 ja 4 plateaun... Mutta erilailla... 3 ja 4 plateau on oikeastaan sellaisia, että on pakko olla makuulla ja pitää silmiä kiinni... Tai no kyllä sitä ilman pystyy, mutta siellä silmien takana ne 3 ja 4 plateau on mielestäni... En sitten tiedä mitä se muu on...

Tajusko kukaan mun pointtia?
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Kyllä vaan tuo myrkky Nikotiini, buustaa Dexmiä aika perkeleen hyvin. Trippi lähtee oikeastaan heti käyntiin poltettuani, ainakin mulla.

Niin ja käytän sikareita :) piipusta poltettuna.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Poliklinikka wrote:Kyllä vaan tuo myrkky Nikotiini, buustaa Dexmiä aika perkeleen hyvin. Trippi lähtee oikeastaan heti käyntiin poltettuani, ainakin mulla.

Niin ja käytän sikareita :) piipusta poltettuna.
Ressua ja sikareita....Oujee... 8) 8)

Muuten mulla on nyt kyllä hyvät dexmi pärinät päällä... 24h Dexmeissä!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Heräsin juuri... Olin nauttinut eilen paljon dexmii ja otin siihen sitten vähän kaljaa... Heräsin muutaman tunnin kuluttua sammuneena huoneestani ja löysin olohuoneen keskeltä oudonlaisen vesiläikän.... Yeeeiiih... Okei lapset älkää ottako dexmii ja kaljaa... siitä tulee vähän hupsuks... :D :D :lol: :lol: :lol: 8) 8)
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Onko kenelläkään muulla sellaisia kokemuksia, että DXM toimii kerrasta toiseen vaihtelevasti. Vaikka, että sama annos vaikuttaa toisella kertaa voimakkaasti ja toisella todella vaisusti.

Itselleni tätä on tapahtunut. Erottelun olen aina tehnyt huolella enkä oikein keksi miten olisin voinut mokata.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Joo no noita kokemuksia, kun nyt alkaa olemaan jo paljolti... Meinaan alkaa meneen tuo 200 tripin raja rikki... Kohta kait... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 8) 8) 8) 8)
Lymykonna wrote:Onko kenelläkään muulla sellaisia kokemuksia, että DXM toimii kerrasta toiseen vaihtelevasti. Vaikka, että sama annos vaikuttaa toisella kertaa voimakkaasti ja toisella todella vaisusti.

Itselleni tätä on tapahtunut. Erottelun olen aina tehnyt huolella enkä oikein keksi miten olisin voinut mokata.
Mutta siis vieläkin lähes 200 tripin jälkeen minun täytyy myöntää yllättyväni aina dexmeillessä. Oli annos melkein mikä tahansa se tuo aina jotain uutta... Ei ole samanlaista trippiä... Taikka vain perusemenoa...

Vittu mää oon gurrurrurururu...

Tai no vitut! kyllä meitä riittää...
Dexma wrote:Heräsin juuri... Olin nauttinut eilen paljon dexmii ja otin siihen sitten vähän kaljaa... Heräsin muutaman tunnin kuluttua sammuneena huoneestani ja löysin olohuoneen keskeltä oudonlaisen vesiläikän.... Yeeeiiih... Okei lapset älkää ottako dexmii ja kaljaa... siitä tulee vähän hupsuks... :D :D :lol: :lol: :lol: 8) 8)

Taisin ottaa muuten lauantain aikana yhteensä jotkut 2800 mg... Sunnuntaina otin tosiaan kaljaa ja viiden puolen litran oluesta kävi sitten noin... :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: 8) 8)

Hei oikeasti kertokaa mulle mikä on toi maksimi annos minkä pystyis vetään päivän aikana? Missä menee raja? Sitten toinen tieto olis kiva vain tietää missä menee yhden "shotin" raja... Voiskohan sitä ottaa 3000 mg kerralla? Vittu mää keksin millä mää pyrin vittu guinessin kirjaan!!!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Dexma wrote:
Hei oikeasti kertokaa mulle mikä on toi maksimi annos minkä pystyis vetään päivän aikana? Missä menee raja? Sitten toinen tieto olis kiva vain tietää missä menee yhden "shotin" raja... Voiskohan sitä ottaa 3000 mg kerralla? Vittu mää keksin millä mää pyrin vittu guinessin kirjaan!!!
Alright. Eli DXM faqissa lukee kaverista joka kiskas 46mg/kg ja kokonais annos oli 3030 mg... kuuden tunnin aikana...

Tossa on seuraava tavoite... Dose plan? Eli kuustuntia aikaa vetästä mun painolla tuollaset 2600 mg... 55 kg ja 55x46=2530~2600

Eli kahteen annokseen 1300 mg? Ei olis muuten ihan järjetön hitti? hmm... Hommaa helpottais ehkä jos kiskaisis ensi annokseksi 2000 mg ja ottas oloa keventääkseen tuon 600 sen jälkeen... Jos seuraavalla tripillä ottais vaikka 1800 mg yhdellä shotilla ja kattelis tulevaisuutta? :cry: :cry: :cry: :foil: :foil: :foil:
Adrenochrome
Psykonautti

Post by Adrenochrome »

Dexma wrote:Meinaan alkaa meneen tuo 200 tripin raja rikki...
Eikö apteekissa epäillä mitään? ;)
Onko aina myyty?
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Adrenochrome wrote:
Onko aina myyty?
Kerran on jäänyt myymättä... Kyllähän täällä Tampereella apteekkeja riittää, yleensä tulee vaihdeltua vain noita apteekkeja... Yleensä käyn nykyään aika perinteisen apteekki kierroksen... Kolme apteekkia jotka vedän ympäri...
spasm
OD

Post by spasm »

Dexma wrote:
Adrenochrome wrote:
Onko aina myyty?
Kerran on jäänyt myymättä... Kyllähän täällä Tampereella apteekkeja riittää, yleensä tulee vaihdeltua vain noita apteekkeja... Yleensä käyn nykyään aika perinteisen apteekki kierroksen... Kolme apteekkia jotka vedän ympäri...
Kannattaa tosiaan vaihdella niitä apteekkeja, pidetään dxm vielä reseptivapaana..
(Tammelan ja Lielahden apteekeissa ei koskaan kuumota:)
Tuntuu onneksi olevan melko paljon työvoimaa apteekeissa, naamat kassojen takana vaihtuu tiuhaan..
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Exodus
Karvakuono

Post by Exodus »

Oli muuten sanomalehti Karjalaisessa päihteidenkäyttöartikkelissa joku maininta että Lääkelaitos olisi kehottanut antaa myytävän vain 100ml kerralla. Laitan tähän suoran lainauksen, kun jaksan kaivella lehden esille.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Hmm..Kuinkahan on homman laita,uskaltaako ottaa DXM:mmää joskus klo.16.00-18.00 kun nyt ihan sika kännissä?siis huomenna tai silleen aamulla tai päivällä? :D
eli en oo lähös darrassa kittaamaan mut.....
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

growy wrote:Hmm..Kuinkahan on homman laita,uskaltaako ottaa DXM:mmää joskus klo.16.00-18.00 kun nyt ihan sika kännissä?siis huomenna tai silleen aamulla tai päivällä? :D
eli en oo lähös darrassa kittaamaan mut.....
Mie uskallan ottaa dexmiä ja kaljaa vaikka samaan aikaan, eli tottakai uskaltaa!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Okei nyt meneillään kokeilua... Vähän erilainen setti suunnitelma... Elikkä 1800 mg dexmiä ja tämä jaetaan kolmeen hittiin jolloinka tulee 600 mg, ja nämä juodaan puolentunnin välein... 8) 8)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Dexma wrote:Okei nyt meneillään kokeilua... Vähän erilainen setti suunnitelma... Elikkä 1800 mg dexmiä ja tämä jaetaan kolmeen hittiin jolloinka tulee 600 mg, ja nämä juodaan puolentunnin välein... 8) 8)
Pieleen meni ajatus... 1800 mg, kurkusta alas puolessa tunnissa! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :evil: :evil: :evil: :cry: :cry: :cry: :cry: 8) 8) 8) :foil: :foil: :arrow: :arrow:
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

400 mg/52 kg.

Ekaa kertaa ei oksettanut missään vaiheessa (tällä kertaa keitettiin loputkin bensat pois). Alussa huomas kun alko vaikuttaa mutta sitten en enää tiennyt vaikuttiko se vai oliko placeboa mutta keskustelut oli normaalia henkisempiä. Musiikki vaikutti todella paljon vaikutukseen, mutta olis pitäny ottaa vaikka 500 tai 600 mg.
Vaikutuksen jälkeen oli todella mahtava olo kun kävelin juna-asemalle päin ja aurinko laskee.. 8)
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tämä puolessa tunnissa vedetty 1800 mg oli aikas jännäää... öhööö
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Joops, eilen tuli otettua taas vähän kaljaa tuon 1800 mg jälkeen... Tuntuu kuin tuo Dxm alkoholi voisi olla aika kova juttu, varsinkin kun tuota dxm on paljon... Tuli meinaan tänään herättyä sillein, että minulla oli oudot houst päälläni ja ne olivat jopa väärinpäin... Myös löysin sukan WC pöntöstäni äsken...
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Kuinka paljon bensaa jos erottelen yhden 200ml pullon? Kyseessä eka uutos.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...