Noniin elikkäs päätettiin tossa eilen lähteä kaverin kanssa mökille ja vetää kunnon ryynikännit. Eväänä meillä oli n.15kpl 2,5mg fenazepameja (vitun hyviä), n.120kpl 0.5mg rivatrilejä.
Noh siinä sitten jo kahden bissen ja 8x fenazepamin + n. 10x rivatrilin jälkeen oli kaveri aika kuoseissa ja rymyili ties missä ja meni sitten nukkumaan.
Itse join illan aikana yhteensä 15kaljaa + hiukan viinaa, ja noita ryynejä meni se about 12kpl fenazepameja ja lähemmäs 20 rivatriliä. Mutta mitäs helvettiä? Ei lähellekkään mitään, mitä tuolla combolla pitäisi tulla. Olisin syönyt ryynejä paljon vähemmän jos ne olisi toiminut mutta jostain kumman syystä ryyneillä ei ollut mitään vaikutusta vaikka niitä popsi kuinka paljon, ja muistan eilisen illan ihan kirkkaasti. Mistäköhän voisi olla kyse ettei ryynit toiminieet.
Ja jos mietitte että miten noi fenazepamien määrät ei oikein täsmää niin söin noista fenazeista jo aamupäivästä muutaman oluen kanssa jonkun ehkä 4kpl.
Rivatrileistä vielä suuri osa vedettiin nokkaan ihan siksi, että yrittettiin saada niistä jotain irti. Itsellä on aina ennen toiminut molemmat kyseiset ryynit. Osaisiko kukaan keksiä mitään syytä että miksi ryynit ei toimineet?
Ryynit ei toimi??
-
kujanaskuli
- Psykonautti
- Posts: 62
- Joined: Mon 30 Oct 2006, 17:12
Ryynit ei toimi??
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
-
Tofupekoni
- Kameleontti
- Posts: 571
- Joined: Fri 26 May 2006, 00:16
- Location: Orgasm
Re: Ryynit ei toimi??
Mä en kännis henk.koht. tunne mitään benzojen vaikutuksia, et yleensä oon pitäny tapana ottaa ennen alkoo noi lääkkeet.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
lanttu
- Apteekki
- Posts: 355
- Joined: Sat 25 Nov 2006, 06:20
Re: Ryynit ei toimi??
no siis rivatrillia 0,5mg 20 eli 10mg itselläni on 12mg ja xanoreita xxxxx tiputan santtuu itte en saa mtn ryyneistä irti päihteenä bentsodiatsepiineja on monia ja kaikki henk.kohk vaikuttavia jollain tapaa itselläni ei oo koskan toiminu dormicumi päihteenä eikä lääkkeenä mutta jännä että, viinan kans ei hmmmmm 
wtf
-
D.E.S
- Kameleontti
- Posts: 704
- Joined: Thu 26 Oct 2006, 01:06
Re: Ryynit ei toimi??
Itselläni tenox ja rivatril ovat todella mitäänsanomattomia lääkkeitä, Eivät toimi, kun taas 0,5mg xanor toimii ihan huolella. Mut on kyl tosi outo juttu että ei futaa vaikka vetää viinaa.. Turha postaus, ei vastannut kysymykseen.
"Taste
-
kujanaskuli
- Psykonautti
- Posts: 62
- Joined: Mon 30 Oct 2006, 17:12
Re: Ryynit ei toimi??
No itsellä on kumminkin aina toiminut fenazepamit, alkon kanssa sekä ilman.
Rivoja en ole ennen alkon kanssa ottanut mutta on aina toiminut.
Kaverin kanssa kun tossa mietittiin et mikähän meni mönkään niin ajateltiin että mahdollisesti jotkut noista aineista puskuroi toisiaan niin ettei mikään toimi. Ois varmaan pitäny ottaa ne rivat ottamatta ja syödä vaan ne fenazet niin ois ehkäpä toiminu.
Rivoja en ole ennen alkon kanssa ottanut mutta on aina toiminut.
Kaverin kanssa kun tossa mietittiin et mikähän meni mönkään niin ajateltiin että mahdollisesti jotkut noista aineista puskuroi toisiaan niin ettei mikään toimi. Ois varmaan pitäny ottaa ne rivat ottamatta ja syödä vaan ne fenazet niin ois ehkäpä toiminu.
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"