The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Dexma
Moderator

Re: The DXM topic

Post by Dexma »

Altair wrote:Huomenna ajattelin vihdoin ottaa uudestaan dxm:ää... oikeastaan toivoisin, että lähtisin vielä härömmälle matkalle kuin viimeksi, mutta että pystyisin edes nousemaan ylös. :mrgreen:
Sitten kannattaa buustailla pikkuhiljaa... Itselläni tänään viinaa ja 600 mg dexmiä... Huomenna 1800 taikka 2400 mg dexmiä...
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Taidan ottaa nuo kolmeen osaan. Tuossa pitäisi olla jotain mutuillen 600mg.. Ehkä 700mg, no katsoo nyt mitä tuosta tulee.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Altair wrote:Taidan ottaa nuo kolmeen osaan. Tuossa pitäisi olla jotain mutuillen 600mg.. Ehkä 700mg, no katsoo nyt mitä tuosta tulee.
Jaa mielummin kahteen osaan jos on 600 mg: 150 mg ja 450 mg. Jos on 700 mg: niin 300 mg ja 400 mg...

Vai pitäisköhän mun vain ottaa tänään 1200 mg?????
Toisaalta tuo 1800 olis kans kivaa...
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Ota 1800 tänää. ;) Joo otin tossa 200mg aluksi ja meinasin ottaa loput ehkä, sitten kun vaikutukset ovat alkaneet. elikkä ehkä vielä joku 400-500mg jälellä.

Tapasiinko dexman matriox mailmaxssa vai olikse dxm hemmo ttiu :shock: ja dexmiä eessä ja takanapäin..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Altair wrote:Ota 1800 tänää. ;) Joo otin tossa 200mg aluksi ja meinasin ottaa loput ehkä, sitten kun vaikutukset ovat alkaneet. elikkä ehkä vielä joku 400-500mg jälellä.

Tapasiinko dexman matriox mailmaxssa vai olikse dxm hemmo ttiu :shock: ja dexmiä eessä ja takanapäin..
Me kaikki dexmipeikot tapailemme dexmi maailmassa, vaikka emme itsekkään sitä tajua... Itselläni on nyt 1800 erottelun alla... Enköhän painele puskaan trippaan!!!!! TRIPPI TRIPPI TRIPPI!!!!!! AHAHAGHAHAGHAGFAGAJGHAP=GKWRHsbhdfs
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

voihan jönmssen miten oyutoui ainetta... voi viyyy, miyä helvettiä. mut oikeesti tosi outo mietttikää 2 kertaa ennenkjuin otatte ison anoksen.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Otin kello 12:14 ensimmäisen satsin… sitä oli n. 150mg-200mg.
12:20 pistän musiikin soimaan... Ensimmäiset lämpöaallot huokuu kehon yli... placeboa mahdollisesti.
T...... kanssa juttu tuokia ilman ongelmia kello 12:20
Kello 12:30 alkaa ensimmäisiä vaikutuksia, mutta nekin vain pieniä: kädet tärisee ja on outo placebomainen fiilis.
T......,..... kanssa juttu tuokio ongelmien kanssa 12:50
12:45 on jo pientä vaikutusta koko ruumiissa...
13:12 vaaaaikutukset on alkanut... ko tkana ja jäniksenä, white rabbit ja muurAajaisena m...... suostumuksella oltu jo.
Musiiikkkiplayer ja kitatra mestari oon v<rmistukses kitarimestari oon, kuten creamin laulajakitaristi... sykkii soinnut kitaran kello 13:19 whaaau...
Kirjoitan jotIN ETEI JÄÄ TYHJÄKSI OIKEIN MENI....... JKÄ.... KKÄVIN UNI AAALLOISSA tapasin dexmin joka vei herra psykedeelin luuokse.
Sittenh otin lisää huikan ja olin jazz baarissaq hieno herrasporsaspikkasenlihava mies jolla tyks silmänen aurinkolasia
ja kohta o.lin jazz soittaja jota minä ekaks kehuin ja jazz soittaja tajusi sen. hän ajatteli.
kello. 13:47 tietokone.-... '
Kello 13:50 olin mansikkapeltoo ja poimijat nipistelivät mansikoita pois minusta.... ---- beatles strawberry fields
olen 400 vuotias random ukko laulaaa 400 years reggae kappaleen hyvä kappale
pumpuli ja phmo = tyynyt + lämpö=peitto ja mato=makuupussi + sami=unilelu pesukarhu voi lähettäää mut uni aalloille joissa tapaa jänniä
olin matrix mailma ja njumeroita ja keskellä penkki pieni tila 400 vuotias hemmo joka anto paikan mule mut sit annopin paikan DEXMALLE jee sain caps lockijn
taåasin härdeli isoset ja yöcvahto e....... ja l........matrix kentässä ruoste ja käveli
paljonj maapalljo painaaa ja paljon maailma painaaa
tedätkö miltä savusta tuntuu
14:03 mentiini lämpö rai uni aalloilla ylös kaikilla oli siivet, pesukarhulla 2tyynyllä japeitolla ja mayto makuu pussilla ja perässä tu,lww kIAIKKI MUU
sit laskeututtiin taikasieni metään ja söin sienen lakin ja euffooria.. :):):):):).):):):):):):):):)::):):::):):):):):
viikate - ja kappaleen nimi onm, ootas ku katon. kylymä.
t....... laitto viestin 14:05 aluks ite sitten t...... vASTAA ET MAAPALLON PAINOA EI PYSTY MÄÄRITTELEMÄÄN
"et se leijuu ni maapallo on fruide ja anorektikko" 14:06
iso mies ui seinän sisään laavaa pakoon ja metrin päässä kylymä
kylymätila ei kannata seurataan jengin kanssa miestä päästään paratiisin lähelle.... rakkaus on hieno asia, se oikea juma, oikeasti, voin piirtää dxm maailman tarkoituksen.
kello 14:10 reggae rullaaan kappale, olen pyörän etu pyörä
moi8ka
siistiä
hörppy dxm, varma paha olo taas :(
passhaaaaapaskaaa
Olin pink floydin laulaja ja jengi oli muu bändi siisitiä, eli kitara maestro..
hey dude
lennettiin taas uniaalloilla, ja palmuja piirtämään.
ei naama taulu näytä hja tunnnui normaalilgtsaa
klo 14:28
rekka miehiä sampan kanssa oltiin
iso pahan makune hörppy kwllo 14:41
meteorotiiti 1012 vuottta kestää osuisi maahan jos lisi
mini paha olo
ihmiset on outoja
kello pm 14:52
kukaan ei loppuenlopuksi ole oikeassa tai puhu totta

ei kukaan
suihku=nothing klo 15:56
Ei kestänyt pitkään
pieni selvennys vaan, mukin pojhjalla jotain
olen robotti tehtaassa töissä vaikka robotti kävely onkinkuin humala kävvwely
lämmitin keiton , ei nälättäny, lähdin konellee eli pois
m.......... tuli 15:05

liiiiian häöröä, härömpää ku ennen ennnen nennnen- paljon härdwe,llimpää.

kello 19:08 melkee selvänä
FTW olo,,,

Ja voin sanoa, että pikkasen sekava olotila vieläkin ja joissain kohdissa olo oli kuin piirretyssä tai unessa, ja se oli oikeasti aika pelottavaa.. No aika jännä trippi oli kyllä. Pieni tauko toki pidettävä.

Ulkonakin kävin...
Last edited by tajunalle on Mon 30 Jun 2008, 20:08, edited 2 times in total.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Altair wrote:Otin kello 12:14 ensimmäisen satsin… sitä oli n. 150mg-200mg.
12:20 pistän musiikin soimaan... Ensimmäiset lämpöaallot huokuu kehon yli... placeboa mahdollisesti.
T...... kanssa juttu tuokia ilman ongelmia kello 12:20
Kello 12:30 alkaa ensimmäisiä vaikutuksia, mutta nekin vain pieniä: kädet tärisee ja on outo placebomainen fiilis.
T......,..... kanssa juttu tuokio ongelmien kanssa 12:50
12:45 on jo pientä vaikutusta koko ruumiissa...
13:12 vaaaaikutukset on alkanut... ko tkana ja jäniksenä, white rabbit ja muurAajaisena miron suostumuksella oltu jo.
Musiiikkkiplayer ja kitatra mestari oon v<rmistukses kitarimestari oon, kuten creamin laulajakitaristi... sykkii soinnut kitaran kello 13:19 whaaau...
Kirjoitan jotIN ETEI JÄÄ TYHJÄKSI OIKEIN MENI....... JKÄ.... KKÄVIN UNI AAALLOISSA tapasin dexmin joka vei herra psykedeelin luuokse.
Sittenh otin lisää huikan ja olin jazz baarissaq hieno herrasporsaspikkasenlihava mies jolla tyks silmänen aurinkolasia
ja kohta o.lin jazz soittaja jota minä ekaks kehuin ja jazz soittaja tajusi sen. hän ajatteli.
kello. 13:47 tietokone.-... '
Kello 13:50 olin mansikkapeltoo ja poimijat nipistelivät mansikoita pois minusta.... ---- beatles strawberry fields
olen 400 vuotias random ukko laulaaa 400 years reggae kappaleen hyvä kappale
pumpuli ja phmo = tyynyt + lämpö=peitto ja mato=makuupussi + sami=unilelu pesukarhu voi lähettäää mut uni aalloille joissa tapaa jänniä
olin matrix mailma ja njumeroita ja keskellä penkki pieni tila 400 vuotias hemmo joka anto paikan mule mut sit annopin paikan DEXMALLE jee sain caps lockijn
taåasin härdeli isoset ja yöcvahto esko ja lauri palsa matrix kentässä ruoste ja käveli
paljonj maapalljo painaaa ja paljon maailma painaaa
tedätkö miltä savusta tuntuu
14:03 mentiini lämpö rai uni aalloilla ylös kaikilla oli siivet, pesukarhulla 2tyynyllä japeitolla ja mayto makuu pussilla ja perässä tu,lww kIAIKKI MUU
sit laskeututtiin taikasieni metään ja söin sienen lakin ja euffooria.. :):):):):).):):):):):):):):)::):):::):):):):):
viikate - ja kappaleen nimi onm, ootas ku katon. kylymä.
tuomas laitto viestin 14:05 aluks ite sitten tumppu vASTAA ET MAAPALLON PAINOA EI PYSTY MÄÄRITTELEMÄÄN
"et se leijuu ni maapallo on fruide ja anorektikko" 14:06
iso mies ui seinän sisään laavaa pakoon ja metrin päässä kylymä
kylymätila ei kannata seurataan jengin kanssa miestä päästään paratiisin lähelle.... rakkaus on hieno asia, se oikea juma, oikeasti, voin piirtää dxm m..............................................

Jep... Kyllä dexmeilyä kunnon tyylillä... Tervetuloa kanssani samalle universumin tasolle...

ps. Vittuun tauot...

ps. ps. En vieläkään ole itse aloittanut 1800 mg hommaani... :o :o :o :o :o
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Nyt alkaa pikkuhiljaa tajuamaan toistenkin trippejä... No Dexma alotappas niin kuullaan sinunkin seikkailut.:D Itse yritän huomenna pistää ihanb normi ihmisillekin tuon raportin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Altair wrote:Nyt alkaa pikkuhiljaa tajuamaan toistenkin trippejä... No Dexma alotappas niin kuullaan sinunkin seikkailut.:D Itse yritän huomenna pistää ihanb normi ihmisillekin tuon raportin.

vhoooyyyhhh... Tulin just metsästä eli, alla on 1200 mg dexmiä... Nyt vielä yksi 600 mg!!!!!!!!
trafka
Karvakuono

Post by trafka »

Tofupekoni wrote:
trafka wrote:Mitäs mieltä muuten ootte, onko parempi vetää 1000mg kerralla vai useammas satsis?
Sanoisin, et tyhjään mahaan ja yhellä huikalla. Saat eniten irti. Toi 1000mg on vielä semmonen ettei mee liian tutkalle, saatat saada tuotua jotain takasinkin.

Mut oot varmaan jo vetäny ton satsin... Kumminpäin teit ja mitä tapahtu?
En oo viel ottanu, ku viime kerrasta on vasta 1½viikkoa ja kävin kuitenki 3tasol et pidän pientä paussia. Ens viikolla vasta :p.
Tulishan tosta kyl 1200mg jos erottelis kunnolla, mut olisko se jo liikaa?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

trafka wrote:
Tofupekoni wrote:
trafka wrote:Mitäs mieltä muuten ootte, onko parempi vetää 1000mg kerralla vai useammas satsis?
Sanoisin, et tyhjään mahaan ja yhellä huikalla. Saat eniten irti. Toi 1000mg on vielä semmonen ettei mee liian tutkalle, saatat saada tuotua jotain takasinkin.

Mut oot varmaan jo vetäny ton satsin... Kumminpäin teit ja mitä tapahtu?
En oo viel ottanu, ku viime kerrasta on vasta 1½viikkoa ja kävin kuitenki 3tasol et pidän pientä paussia. Ens viikolla vasta :p.
Tulishan tosta kyl 1200mg jos erottelis kunnolla, mut olisko se jo liikaa?
Kyllähän tuon voi vetästä suorilta 1200 mg... Neljännelle plateaulle siitä suurin osa menee, ja se on jo niin kovaa vauhtia, ettei auta paljoa vaikka olisit ottanut vain tuon 1000 mg... Jos olet täysin sujut tuon 3 plateaun kanssa, niin silloin voit mennä neljännelle ja ihan millä hitillä tahansa, mutta jos et ole sujut niin..... ..... ..... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :foil: :foil: :foil: :foil: :lol: :lol: :lol: :lol: :foil: :foil: :foil: :foil:

Ps. Trippi stoorin kirjoitan vasta huomenna, tänään vielä vähän turhan heikko olo sellaiseen...
dagai^
Karvakuono

Post by dagai^ »

onko resilarille toista vaihtoehtoa? ku tääl apteekit poisti kaikki resilarit hyllystä eikä myy ku joillekki mummoille.. :lol:
Olit etsimässä tietoa jostakin?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

dagai^ wrote:onko resilarille toista vaihtoehtoa? ku tääl apteekit poisti kaikki resilarit hyllystä eikä myy ku joillekki mummoille.. :lol:
Yliopiston apteekissa ainakin on saatavilla myös, professorin yskänlääkkeen lisäksi jotain DXM pitoista tahnaa... En tiedä onko Lagunaa enään myynnissä???

Vittu, kun tuo Resilar vedetään jo niin usein myynnistä pois, enään harvoin saa muutenkaan tuota 200 ml pulloa!!!!!

Miksei vois oikeasti edes jotain "laillista" päihdettä meillä olla? Taas apteekkarit vaikeuttaa elämääni... Joudun kohta ostaan Dexmit katukaupasta PERKELE!

Ps. uusin trippistoori Dexmipeikon päiväkirjassa...
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Minäkin päätin sitten rekisteröity kuukauden parin sivusta seuraamisen jälkeen :) , tuntuu olevan korkea kynnys rekisteröityä tänne :foil:.

Mutta sitten aiheeseen, eli täällä ainakin apteekeissa mistä itse olen resilaria hakenut on aina ollut resilar pullot esillä, molemmat koot *kuitenkin viimeksi kun hain resilaaria katsoi kassa minua sellaisella ilmeellä, ettei jäänyt epäselvyyttä siitä että arvaako apteekkari vai ei mihin tarkoitukseen aine menee :lol: .

EDIT: typoja heti ekassa postissa :lol:
EDIT2: (*)
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Gartargor wrote:Minäkin päätin sitten rekisteröity kuukauden parin sivusta seuraamisen jälkeen :) , tuntuu olevan korkea kynnys rekisteröityä tänne :foil:.

Mutta sitten aiheeseen, eli täällä ainakin apteekeissa mistä itse olen resilaria hakenut on aina ollut resilar pullot esillä, molemmat koot *kuitenkin viimeksi kun hain resilaaria katsoi kassa minua sellaisella ilmeellä, ettei jäänyt epäselvyyttä siitä että arvaako apteekkari vai ei mihin tarkoitukseen aine menee :lol: .

EDIT: typoja heti ekassa postissa :lol:
EDIT2: (*)
Juups, kyllä noi apteekkarit sen tajuaa, kun meikäläiset käy hakemassa yskänlääkettä, varsinkin, kun käy samalla apteekkarilla monta kertaa... TOISAALTA vain kerran on apteekkari jättänyt myymättä minulle...
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Dexma wrote: Juups, kyllä noi apteekkarit sen tajuaa, kun meikäläiset käy hakemassa yskänlääkettä, varsinkin, kun käy samalla apteekkarilla monta kertaa... TOISAALTA vain kerran on apteekkari jättänyt myymättä minulle...
Mulle on aina myyty kyllä, päivänsinen siemenet tosin jäivät kyllä kassalle :D .
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Gartargor wrote:
Dexma wrote: Juups, kyllä noi apteekkarit sen tajuaa, kun meikäläiset käy hakemassa yskänlääkettä, varsinkin, kun käy samalla apteekkarilla monta kertaa... TOISAALTA vain kerran on apteekkari jättänyt myymättä minulle...
Mulle on aina myyty kyllä, päivänsinen siemenet tosin jäivät kyllä kassalle :D .
heh heh,tulin just apteekista(asun pikkukylässä mis on yks apteekki) oisko pari viikkoo ku hain viimeks,nyt turvauduin kikka kolmoseen:kävelin sisään apteekkiin muka puhelimeen puhuen ja sanoin:oon nyt täällä apteekissa,mitäs sulle pitikään tuoda?joo siis resilar,iso vai pieni,ok:)
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mauseri
LD50

Post by mauseri »

onpa jännä olo..siis täysin selvänä,ressut häipynyt jo aikoja sit päästä ja nyt on kerrankin todella hyvä olo olla selvinpäin,ei nukuta katson pokeritähtee ja sit meen lukeen loppuun yhden vitun hyvän kirjan.kyllä tuo dxm on kumma aine...
Thoxium

Post by Thoxium »

mauser1911 wrote:onpa jännä olo..siis täysin selvänä,ressut häipynyt jo aikoja sit päästä ja nyt on kerrankin todella hyvä olo olla selvinpäin,ei nukuta katson pokeritähtee ja sit meen lukeen loppuun yhden vitun hyvän kirjan.kyllä tuo dxm on kumma aine...
Joo, itellä toimii dxmi sopivilla annoksilla ja tripeillä hyvänä anti-depressanttina, aina jälkitilois todella hyvä fiilis.
trafka
Karvakuono

Post by trafka »

mauser1911 wrote:onpa jännä olo..siis täysin selvänä,ressut häipynyt jo aikoja sit päästä ja nyt on kerrankin todella hyvä olo olla selvinpäin,ei nukuta katson pokeritähtee ja sit meen lukeen loppuun yhden vitun hyvän kirjan.kyllä tuo dxm on kumma aine...
Se kyl aiheuttaa kivat euforiat laskuun/loppuun. Mullaki tuntu noin 24h jälkeen (ku heräsin) todella hieno olo kun lähin pihalle.

Viikon päästä toisen kerran matkalle :D.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Dexmi on parasta!!!!

*keittelee 1200 mg...*
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Onko esim 300mg aivan eri raakana kuin eroteltuna vaikutusten kanssa?
Luulisi anakin että ei tuosta isosta 200ml pullosta puolet pahaa hirveästi mahaa sekaisin pistäisi.., on kyllä varmasti henkilökohtaista tuokin..

Toinen tärkeä kysymys, jos ihminen ottaa 150mg aluksi ja kahden tunnin päästä lisää 150ml niin buustaako tuo ja vahvistaa vaikutuksia vai meneekö aivan hukkaan?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

kissankorva wrote:Onko esim 300mg aivan eri raakana kuin eroteltuna vaikutusten kanssa?
Luulisi anakin että ei tuosta isosta 200ml pullosta puolet pahaa hirveästi mahaa sekaisin pistäisi.., on kyllä varmasti henkilökohtaista tuokin..

Toinen tärkeä kysymys, jos ihminen ottaa 150mg aluksi ja kahden tunnin päästä lisää 150ml niin buustaako tuo ja vahvistaa vaikutuksia vai meneekö aivan hukkaan?
en osaa sanoa mitään varmaa noista vaikutusten eroista,mutta maalaisjärjellä ajatellen sama määrä vaikuttavaa ainetta on erottelet tai et.ja tuosta mahan sekaisin menosta:mulla ei yks iso pullo laita mahaa kovinkaan pahaan kuntoon,parit kurapaskat ja se on siinä.2 kertaa oon yrittänyt erotella ja kummallakin kerralla lopputulos ei sanonut mitään,sit kun nykyään juon pullon aina raakana niin ei mua ainakaan haittaa pari kertaa istua pöntöllä,kun mahaan ei ikinä ole sattunut yhtään.mielestäni kannattaa kyllä ottaa kaikki kerralla mitä ottaa.nää on kuiteskin mun mielipiteitä/kokemuksia eikä ne vaikutukset ole kaikilla samat.sen oon kuitenkin huomannut(myös muut ovat)että kroppa niin sanotusti "tottuu" sorbitoliin.sen myös oon huomannut että vaikutukset vaihtelevat erittäin paljon riippuen otatko tyhjään mahaan vai täyteen.esim:viimeksi kun otin olin syönyt pitsan pari tuntii ennen isoo pulloo,niin kyllä se toimi,mut kuitenkin huomattavasti "laimemmin" kuin tyhjään vatsaan otettuna.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

mauser1911 wrote:
kissankorva wrote:Onko esim 300mg aivan eri raakana kuin eroteltuna vaikutusten kanssa?

en osaa sanoa mitään varmaa noista vaikutusten eroista,mutta maalaisjärjellä ajatellen sama määrä vaikuttavaa ainetta on erottelet tai et.ja tuosta mahan sekaisin menosta:mulla ei yks iso pullo laita mahaa kovinkaan pahaan kuntoon,parit kurapaskat ja se on siinä.2 kertaa oon yrittänyt erotella ja kummallakin kerralla lopputulos ei sanonut mitään,sit kun nykyään juon pullon aina raakana niin ei mua ainakaan haittaa pari kertaa istua pöntöllä,kun mahaan ei ikinä ole sattunut yhtään.mielestäni kannattaa kyllä ottaa kaikki kerralla mitä ottaa.nää on kuiteskin mun mielipiteitä/kokemuksia eikä ne vaikutukset ole kaikilla samat.sen oon kuitenkin huomannut(myös muut ovat)että kroppa niin sanotusti "tottuu" sorbitoliin.sen myös oon huomannut että vaikutukset vaihtelevat erittäin paljon riippuen otatko tyhjään mahaan vai täyteen.esim:viimeksi kun otin olin syönyt pitsan pari tuntii ennen isoo pulloo,niin kyllä se toimi,mut kuitenkin huomattavasti "laimemmin" kuin tyhjään vatsaan otettuna.

Jeppis , ja kiitos tiedosta.
Periaatteessa ensimmäisiä kertoja kokoilen tätä substanssia, joten en tiedä mitä odottaa..

Painan 70kg, ja ajattelin puolipulloa (200ml) nauttia, eli siis 100ml=300mg dxm, tämä mahtaa olla hyvä ensikohtaaminen tämän mystisen aineen pariin..
....Yliherkkyyttä en ole kyllä kokeillut mutta ehkä uskallan riskin ottaa, luulisi tuo 300mg dxm jo kolisevan jotenkin ja jos kolisee liian kovaa ja lähennellään övereitä , niin tiedetäään ainakkin että ollaan yliherkkiä.

Set&Settin...
Ystävän luokse kuuntelemaan musiikkia,pelailemaan ps2 (gta Sanandreas), ja elokuvia,

TÄRKEÄ EDIT: olen 70kg painava mies ja mietin mahtaisikohan 300mg dxm riittää , ettei tulisi harmittavia vajareita , vai olisiko parempi vaihtoehto ottaa kaikki irti ekasta kerrasta ja napata300-600mg?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

kissankorva wrote:
mauser1911 wrote:

Jeppis , ja kiitos tiedosta.
Periaatteessa ensimmäisiä kertoja kokoilen tätä substanssia, joten en tiedä mitä odottaa..

Painan 70kg, ja ajattelin puolipulloa (200ml) nauttia, eli siis 100ml=300mg dxm, tämä mahtaa olla hyvä ensikohtaaminen tämän mystisen aineen pariin..
....Yliherkkyyttä en ole kyllä kokeillut mutta ehkä uskallan riskin ottaa, luulisi tuo 300mg dxm jo kolisevan jotenkin ja jos kolisee liian kovaa ja lähennellään övereitä , niin tiedetäään ainakkin että ollaan yliherkkiä.

Set&Settin...
Ystävän luokse kuuntelemaan musiikkia,pelailemaan ps2 (gta Sanandreas), ja elokuvia,

TÄRKEÄ EDIT: olen 70kg painava mies ja mietin mahtaisikohan 300mg dxm riittää , ettei tulisi harmittavia vajareita , vai olisiko parempi vaihtoehto ottaa kaikki irti ekasta kerrasta ja napata300-600mg?
öööö..eka kerralla itse otin 600mg ja ei se ollut liikaa mulle(kestän tosi hyvin yleensäkkin psykedeelejä),pelaamisesta voin sanoo et se ei ehkä jaksa kiinnostaa dexmeissä..mut itse asiaan:mun suositus on et ota 300mg ja pidä varalla toinen 300mg ja jos parin tunnin päästä ekan satsin nauttimisesta tuntuu siltä niin vedä loput.itse otan yleensä aina 600mg ja se on mulle ok annos.oon ottanut 1200mg myös eikä se olo övereiltä tuntunut,pääsi vaan "syvemmälle"..:)
niittiperse

Post by niittiperse »

Terve kansalaiset:D

Frendi ja minä ollaan ajateltu vetää dexmii ekaa kertaa ja ois pari kysymystä...

Eli painoa ja pituutta on ystävälläni 64kg/178cm ja itselläni 53kg/170. Eli tarvitaan uutto/erottelu ohjeet dexmille, ja jos on mahdollista niin joku ns. kokeilu määrä eli ei mitään 1200-1600ml määrää josta tosin saa parhaat tripit.. voisitte myös kertoa jälkivaikutuksista jne. että osataan varautua.

Kiitos etukäteen :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Erot vaikutuksissa on kylläkin eroteltu tai ei... Ensiksi, erotellusta tavarasta jysähtää mielestäni nopeammin (eniten kuitenkin riippuvainen ruuanmäärästä mahassa...), myöskin on paljon "kevyempi" olo erotellusta tavarasta... TOISAALTA itse jonkun kumman takia tykkään tuosta painostavasta ja pikkaisen huonosta olosta jonka tuo Resilar neste itsessään... Nykyään vain, kun annokset on tuota 1200-2400 mg niin en ajattele järkeväksi juoda tuota yskänlääkkeen muodossa...

Maha menee sekaisin, mutta paskalla käynti helpottaa, myös kannattaa napata pari imodium lääkettä mahaan ennenkuin aloittaa, näin pystyy pidätteleen pikkaisin paskan juoksua... :lol: :lol: :D :D 8) 8)

Sitten kannattaako buustailla ja miten...?

Buustaaminen ehdottomasti on mahtavaa dexmillä, mutta aloittelijoiden kannattaa ottaa ensiksi se iso annos ja katsoa sen jälkeen haluaako lisää... Aikaa kannattaa varata 2-3 tuntia buustiannoksien välille, koska dxm nousee 3 tunnin jälkeen korkeimpaan piikkiin... Noin 2 tuntia menee ennekuin kolisee kunnolla... Veikkaisin, että sinulle riittää noin 300-450 mg ensikertaan... Tietenkin riippuu mitä haluat kokea... Tuossa 300-450 mg on iso ero kylläkin... Vaihtuu 2 plateaulta kolmanteen plateauhun...
niittiperse wrote:Terve kansalaiset:D

Frendi ja minä ollaan ajateltu vetää dexmii ekaa kertaa ja ois pari kysymystä...

Eli painoa ja pituutta on ystävälläni 64kg/178cm ja itselläni 53kg/170. Eli tarvitaan uutto/erottelu ohjeet dexmille, ja jos on mahdollista niin joku ns. kokeilu määrä eli ei mitään 1200-1600ml määrää josta tosin saa parhaat tripit.. voisitte myös kertoa jälkivaikutuksista jne. että osataan varautua.

Kiitos etukäteen :D

Itse ajattelen, että kannattaa ottaa oma paino x 3 annoksella... Esim, 70 kiloinen ottaa 210 mg ensi kerralla... Teidän kannattaa toisaalta ottaa suoraan 300 mg = 1 dl resilaria niin voitte ostaa yhden lääkepurkin ja trippailla sillä...

Jälkivaikutukset menee jotenkin näin... (aika vieressä)

00.00
Meinaa oksennus lentää, kun neste maistuu niin paskalta...

+01.00
Rentoutuminen, vitsit paranee... (tai ainakin nauru lisääntyy)

+02.00
Alkaa päässä vippaan...
+02.05
Motoriikka vituillaan... Jos et erottele nestettä olet nyt paskalla...
+02.10
Ei tajua mitään, ei osaa mitään, aika pysähtyy
+02.30
Armotonta sekoilua, mikään ei onnistu
+03.00
Tuntuu uudestisyntyneeltä
+05.00
Kaikki helpottuu opit taas käsittelemään kaikkea
+06.00
Väsyttää, tuntuu selvältä.
+08.00
Olet selvä...

Helpoimmat uutto ohjeet Dexmille löydät netistä... Eli ne missä on kuvia... En voinut linkittää, kun linkki ei nyt toiminut...
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

otettiin tos ns ekoja kertoja kummatkin 600ml dxm , kauan kestää et alkaa toimii.. toii tai no nouse jo ja tunti sitten otettiin?
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

kissankorva wrote:otettiin tos ns ekoja kertoja kummatkin 600ml dxm , kauan kestää et alkaa toimii.. toii tai no nouse jo ja tunti sitten otettiin?
No varmaan jotain vaikutuksia tunnette nytte, ainakin jos ette ole paljoa syönyt, toi vaikutusten alkaminen riippuu todella paljon siitä kuinka paljon on syönyt, "peak" tulee n. 1,5-3h nauttimisesta. Aika arvio on aika väljä kun on vaikea pitää kirjaa ajoista dexmeissä ja kun se syöminen vaikuttaa, huomasin sen eilen kun yritin pitää pientä kirjaa vaikutuksista, eli pieni trippi stoori saattaa seurata myöhemmin tänään.