HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)
-
cloudwalker
Re: HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)
Kokeilin eilen näitä kaverin kanssa. Kummatkin otti 4 kpl sitruunamehun kanssa. Ensimmäisen tunnin ajan oli melko paha olo ja oksennus oli lähellä välillä. Sen jälkeen tuli lieviä jalkakipuja. Vaikutukset olivat suuri pettymys. En huomannut mitään psykedeelisiä efektejä, olo oli vain sekava monen tunnin ajan. Pupillit olivat myös suuret. Kaverini ei huomannut mitään. Ostin siemenet A:sta kevättalvella joten eivät kai ne ole voineet jo näin äkkiä mennä huonoiksi? Siemenet ovat kokoajan olleet suljetussa pakkauksessa ja pimeässä ja kuivassa paikassa. Kai sitä pitää sitten ottaa vaikka 8 kpl ensi kerralla, jos sellaista edes tulee.
-
bol
- Kameleontti
Itselläkin oli ensimmäinen kokeilu HBWRrillä. Kaksi kertaa aikasemmin olen kokeillut päivänsineä.
HBWR siiduja oli 6,3 kappaletta ja kavereita kaksi. ( A:sta ostettua siiduja )
Ehkä paras psykedeelinen kokemus tähän mennessä. Todella henkistä keskustelua tuntikausia. Tuntuu, että tälläisen todella onnistuneen psykedeelikokemuksen jälkeen kannattaisi lopettaa psykedeelit kokonaan.
HBWR siiduja oli 6,3 kappaletta ja kavereita kaksi. ( A:sta ostettua siiduja )
Ehkä paras psykedeelinen kokemus tähän mennessä. Todella henkistä keskustelua tuntikausia. Tuntuu, että tälläisen todella onnistuneen psykedeelikokemuksen jälkeen kannattaisi lopettaa psykedeelit kokonaan.
-
Promoottori
- Tuppisuu
Nyt eilisen kokeilun jälkeen on vähän ristiriitainen olo.Annos oli 5 huolellisesti kuorittua ja murskattua.Lähtöön kesti noin 2h,eikä minkäänlaista huonoa oloa ollut.Tosin olin syönyt jonkin verran hieman ennen kuin otin.Ekat fibat oli pientä kellumista mikä kesti noin 5-10min ja sen jälkeen olo normalisoitui täysin.Sitten alkoi jalat särkeä.Kipu oli noin 10 kertaa kovempi mitä osasin odottaa.Helpotuksena oli poppers(amsterdam special) joka auttoikin välittömästi,mutta vain hetkeksi. Kävely oli siis melkein mahdotonta.Noin kolmen tunnin jälkeen kun makoilin,ajattelin alkaa leikkimään popperssilla ja sitten lähti
AC/DC who made who musavideo sai kyytiä noin kymmenen kertaa putkeen ja nauroin yksin kovaan ääneen sängyssä.Kun pidin pidemmän tauon popperssista,olo normalisoitui suht nopeasti.Noin kaksikymmentä popperssia tyhjentäneenä tiedän ettei siis pelkkä poppers ollut se joka toimi.. Mutta ennen nukkumaan menoa oli laskenut kaikki kokonaan pois ja jäi vähän tyhjä olo.Euforia siis kesti noin 1h ja siihenkin piti nuuhkia suht ahkerasti.Annos oli ilmeisesti hieman liian pieni.Mikä jäi vaivaamaan oli se että onko se kipu tosiaan sen arvoista?Ja saako muutamalla oluella helpotettua kipua kuinka paljon?? Jalat vielä vähän hellät tänä aamuna,mutta muuten ihan pirtsakka olo. Luultavasti 7 olisi seuraava annos,muutama olut,poppers ja mahdollisesti vähän pilveä,sillä satsilla on luultavimmin mahdoton epäonnistua
Miten jengi on reagoinu näihin kipuihin,onko ne olleet suurinpiirteihin noin kovia mitä kuvailin?
-
bol
- Kameleontti
Kyllähän se särkee. Itsellä särkee pohkeita aika paljon.
Oksentaminen vei säryt miltei täysin pois.
Oksentaminen vei säryt miltei täysin pois.
-
RL
- Psykonautti
Mulla ei oo koskaan särkenyt raajoja, ei päivänsinessä taikka HBWR:ssäkään. Tai en ole ainakaan huomannut. On vain muuten aika paha olo eikä voi liikkua sen päälle tunnin ajan, ja paha olo menee pois sitten kun vaikutukset alkaa.
ommmm
-
Jussi
- Apteekki
0,5 tuntia syömisen jälkeen: paska olo
3 tuntia syömisen jälkeen: vitun paska olo, vähän toimii, o_o pupillit
5 tuntia syömisen jälkeen: paska olo, pierettää, vähän toimii, "ei olis pitäny ottaa :S", O_O pupillit
6 tuntia syömisen jälkeen: PUHDAS olo, räkä valuu nenästä, kuulo herkistyy, lötkö olo, pyörryttää jos seisoo, euforiaa, mmmm, O_O pupillit
7 tuntia syömisen jälkeen: -II-
8 tuntia syömisen jälkeen: masennus kun tajuaa kaiken, O_O pupillit
9 tuntia syömisen jälkeen: ei toimi enää paljoo, o_o pupillit
Mul on painoa n. 55 kg ja oon kokeillu 3-4 hbwr:llä. Ens kerralla 5, ei se paha olo haittaa ku loppuuhan se joskus
. Mut ne maistuu iha helvetin paskalta ja oksettaa kun tuntuukin vaan siemenen palasia suussa.
3 tuntia syömisen jälkeen: vitun paska olo, vähän toimii, o_o pupillit
5 tuntia syömisen jälkeen: paska olo, pierettää, vähän toimii, "ei olis pitäny ottaa :S", O_O pupillit
6 tuntia syömisen jälkeen: PUHDAS olo, räkä valuu nenästä, kuulo herkistyy, lötkö olo, pyörryttää jos seisoo, euforiaa, mmmm, O_O pupillit
7 tuntia syömisen jälkeen: -II-
8 tuntia syömisen jälkeen: masennus kun tajuaa kaiken, O_O pupillit
9 tuntia syömisen jälkeen: ei toimi enää paljoo, o_o pupillit
Mul on painoa n. 55 kg ja oon kokeillu 3-4 hbwr:llä. Ens kerralla 5, ei se paha olo haittaa ku loppuuhan se joskus
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
chibbo
Käy laattaamassa ekan tunnin jälkeen
Sain maailman parhaan olon sillä konstilla, olo parani samalla sekunnilla kun mahalaukku oli täysin tyhjä.
-
osu_ja_uppos
- Psykonautti
HBWR on melko kummallista tavaraa. Vaikuttaa ihmisiin niin erilailla. Minuun vaikuttaa "normaalisti", kaveriin ei vaikuta ollenkaa vaikka olisi miten iso annos. Taas toiseen kaveriin tuntuu vaikuttavan 10x teholla. Katsoin kun 15 minuutin nauttimisen jälkeen vaikutukset alkoivat pupillitkin ihan O_O. Itsellä menee se 1-2 tuntia ennen mitään ihmeempää vaikutusta.
Miten masennuslääkkeet vaikuttaa tehoon?
Itse ja tuo kaveri johon tehoo hyvin ei käytetä lääkettä mutta tuo johon ei tehonnut niin käyttää jotain.
Miten masennuslääkkeet vaikuttaa tehoon?
Itse ja tuo kaveri johon tehoo hyvin ei käytetä lääkettä mutta tuo johon ei tehonnut niin käyttää jotain.
-
maisuli
- Karvakuono
Tosiaan hyvä olo näyttäisi siiduista tulevan. N. kaksi tuntia sitten neljä tuli kuorittua ja popsittua. Päälle kevyet pajarit ja nyt väsyttää enkä ymmärrä juurikaan mitään. Olipa hienoa kertoa teille tämä. Lähinnä tunneaistiin vaikuttavia ominaisuuksia tähän asti ollut.
ps. jalkoja särkeeeeee.
ps. jalkoja särkeeeeee.
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands."
-
D.E.S
- Kameleontti
Eihän! Ei missää nimessä. Itse olen syönyt 8 siementä kahten kertaan, ekalla kerralla laattasin noin 2-2,5h jälkeen syömisen, vaikutukset mietoja.Seuraavalla kerralla taas en oksentanut, ja olin kuin halolla päähän lyöty. Vaikutukset puun takaa ja vahvasti. Eli itse kyllä kehoittaisin pitämään ne siemenet sisällä keinolla tai toisella. MAkoilee vaikka tjsp, ganja auttaa kans pahoinvointiin.chibbo wrote:Käy laattaamassa ekan tunnin jälkeenSain maailman parhaan olon sillä konstilla, olo parani samalla sekunnilla kun mahalaukku oli täysin tyhjä.
"Taste
-
chibbo
Oliko siidut tilattu samasta paikasta? Kuulemma vaihtelee aika paljon eri puljujen siemenien laatu.D.E.S wrote:Eihän! Ei missää nimessä. Itse olen syönyt 8 siementä kahten kertaan, ekalla kerralla laattasin noin 2-2,5h jälkeen syömisen, vaikutukset mietoja.Seuraavalla kerralla taas en oksentanut, ja olin kuin halolla päähän lyöty. Vaikutukset puun takaa ja vahvasti. Eli itse kyllä kehoittaisin pitämään ne siemenet sisällä keinolla tai toisella. MAkoilee vaikka tjsp, ganja auttaa kans pahoinvointiin.chibbo wrote:Käy laattaamassa ekan tunnin jälkeenSain maailman parhaan olon sillä konstilla, olo parani samalla sekunnilla kun mahalaukku oli täysin tyhjä.
-
Weldingmachine
- Tuppisuu
Tulipahan hommattua 20kpl hbwr siemeniä..ensimmäistä kertaa kaverin kanssa ollaan niitä nauttimassa tossa viikonpäästä.Ajattelin nyt valmistautua mahdollisimman hyvin tulevaan matkailuun kysymyllä hyvät neuvot täältä
Eli meniskö se jotenkin näin --->
1. 10kpl hbwr per mies
2. kuoritaan siemenet huolellisesti,murskataan siemenet (kuinka pieneksi?) laitetaan murska kupin pohjalle.
3. kiehautetaan vettä kattilassa (0,5l?) laitetaan joukkoon (0,5dl?) sitruunatiivistettä.
4. annetaan veden jäähtyä hieman,jonka jälkeen kaadetaan se kuppeihin.
5. jätetään kupit huoneenlämpöön 1,5 tunniksi (vai jääkaappiin? onko silläkään nyt mitään merkitystä?
)
6. ykkösellä alas--->savut ja ehkä olut?--->vaakatasoon kuuntelemaan musiikkia ja odottelemaan oloisia oloja
Oliskohan se sitten siinä,siemenet on kuulemma toimivaa tavaraa joten ei mitään paskaa tullu hommattua.
Laittakaa ihmeessä neuvoja jos tekisitte jotain toisin.
Eli meniskö se jotenkin näin --->
1. 10kpl hbwr per mies
2. kuoritaan siemenet huolellisesti,murskataan siemenet (kuinka pieneksi?) laitetaan murska kupin pohjalle.
3. kiehautetaan vettä kattilassa (0,5l?) laitetaan joukkoon (0,5dl?) sitruunatiivistettä.
5. jätetään kupit huoneenlämpöön 1,5 tunniksi (vai jääkaappiin? onko silläkään nyt mitään merkitystä?
6. ykkösellä alas--->savut ja ehkä olut?--->vaakatasoon kuuntelemaan musiikkia ja odottelemaan oloisia oloja
Oliskohan se sitten siinä,siemenet on kuulemma toimivaa tavaraa joten ei mitään paskaa tullu hommattua.
Laittakaa ihmeessä neuvoja jos tekisitte jotain toisin.
-
Asidyyli
- LD50
Jaa että teetä ikään kuin tekisi noista? Eli siemenet liukenemaan veteen ja sitten vesi juodaan? En tiedä. Hankala noista on mitään teetä saada aikaan, kun alhaisilla lämpötiloillakin on pelattava... Itse ottaisin sellaisinaan ne siemenet. Tai sitten ekstraktoisin ihan kunnolla, mutta siinäkin voi tehot kadota jossain määrin. HBWR on kuitenkin helppo niellä sellaisenaan. Jos kuitenkin tekee tuon veteen liuottamisen niin kannattaa sitten säästää ne kupin pohjalle jääneet siemenmurskat, ovat varmaan paljon potentimpia kuin se vesiliuos, jonka nauttimisen jälkeen alkaa vaan vituttaa.Weldingmachine wrote:
1. 10kpl hbwr per mies
5. jätetään kupit huoneenlämpöön 1,5 tunniksi (vai jääkaappiin? onko silläkään nyt mitään merkitystä?)
1. Onkohan tuo 10 kpl aika yläkanttiin oleva annos. Itse ehkä ottaisin puolet ja sitten vielä puolet jos ei toimi
2. Kuoria on hyvä sen verran mitä saa kuorittua
3. Kannattaa muistaa että kraanavattä ei pidä käyttää, mieluummin vaikka pullovettä kaupasta. Situunan tarpeellisuudesta en osaa sanoa.
4. Pitäisi olla mielellään mahdollisimman lähellä huoneenlämpöistä sen veden. Mitä lämpimämpää niin sitä varmemmin LSA:ta tuhoutuu.
jne.
-
Weldingmachine
- Tuppisuu
Tarkoitin toki että juodaan se vesi,sekä siemenmurska.Ei ollut tarkoitus vartavasten teetä valmistaa,mutta mulle suositeltiin että laittas kuumaa vettäAsidyyli wrote:
Jaa että teetä ikään kuin tekisi noista? Eli siemenet liukenemaan veteen ja sitten vesi juodaan? En tiedä. Hankala noista on mitään teetä saada aikaan, kun alhaisilla lämpötiloillakin on pelattava... Itse ottaisin sellaisinaan ne siemenet. Tai sitten ekstraktoisin ihan kunnolla, mutta siinäkin voi tehot kadota jossain määrin. HBWR on kuitenkin helppo niellä sellaisenaan. Jos kuitenkin tekee tuon veteen liuottamisen niin kannattaa sitten säästää ne kupin pohjalle jääneet siemenmurskat, ovat varmaan paljon potentimpia kuin se vesiliuos, jonka nauttimisen jälkeen alkaa vaan vituttaa.
1. Onkohan tuo 10 kpl aika yläkanttiin oleva annos. Itse ehkä ottaisin puolet ja sitten vielä puolet jos ei toimi
2. Kuoria on hyvä sen verran mitä saa kuorittua
3. Kannattaa muistaa että kraanavattä ei pidä käyttää, mieluummin vaikka pullovettä kaupasta. Situunan tarpeellisuudesta en osaa sanoa.
4. Pitäisi olla mielellään mahdollisimman lähellä huoneenlämpöistä sen veden. Mitä lämpimämpää niin sitä varmemmin LSA:ta tuhoutuu.
jne.
murskan päälle ja antais olla sen 1,5h kupissa ennen juomista. Miksi? En tiedä. Tuo sitruunatiivistekin oli bongattu aikasemmin tästä tredistä kun joku sitä suositteli. Itellä ei ole mitään kokemusta näistä hommista.
Kertokaa nyt hölmölle vielä se että miksi ei kraanavettä,vaan nimenomaan lähdevettä?
Ps.Taidat olla oikeassa ton annostuksen suhteen,pitänee koittaa eka sillä 5 siidulla.
-
chibbo
Kraanavedessä mahdollisesti mukana oleva kloori tuhoaa tuota LSA:ta kuulemma. Itse en ole kyllä veden kanssa vielä ikinä kikkaillut kun HBWR:stä on kyse..
-
spasm
- OD
Tein joskus pari kertaa hieman tuon tapaisen vesierottelun, ja hyvin kolisi. LSA:sta ei vaan koskaan tiedä miten kolisee jos kolisee (euforianotkut/sedatiiviset/psykedeeliset/ym.) joten paha mennä sanomaan kuinka toimivia erottelut käytännössä oli. Mutta tuntui ainakin nousevan ja imeytyvän paremmin. Siitä en tiedä, kuinka paljon meni hukkaan. Siemenmurskatkin nautin pohjalta.
Nykyään kuitenkin aina ilman erottelua, kuoritut siemenet murskaksi ja gelatiinikapseliin. Helppo ja varma tapa.
Nykyään kuitenkin aina ilman erottelua, kuoritut siemenet murskaksi ja gelatiinikapseliin. Helppo ja varma tapa.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
Asidyyli
- LD50
Spasm, jos joit veden ja sitten vielä siemenmurskankin pohjalta niin saman verranhan tuossa ainetta pitäisi tulla, eli samat yhteisvaikutukset kuin jos olisit vaan vetänyt siemenet kokonaisina. Jos nyt käsitin oikein. Lähinnä juuri tuo aineen vaikutusnopeus saattaa nousta kun osa on jo valmiiksi liuennut sen veden mukaan. Mutta mitään tuossa ei pitäisi LSA:sta mennä hukkaan, ellei sitten vaikka juuri kraanaveteen tee tuota liuosta.
-
Harold
- Kameleontti
mistä on peräisin oletus, että LSA tuhoutuisi huoneenlämpöä suuremmissa lämpötiloissa ?
itse nautin siidut aina murskaamalla ja heittämällä murskan kuumaan, mutta EI KIEHUVAAN veteen.
annan setin seistä n. tunnin välillä sekoittaen ja juon koko setin murskan kera.
toimii omasta mielestä paljon nopeemmin kun pelkiltään syötynä. ja vähintään yhtä hyvin.
itse nautin siidut aina murskaamalla ja heittämällä murskan kuumaan, mutta EI KIEHUVAAN veteen.
annan setin seistä n. tunnin välillä sekoittaen ja juon koko setin murskan kera.
toimii omasta mielestä paljon nopeemmin kun pelkiltään syötynä. ja vähintään yhtä hyvin.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
spasm
- OD
Joo siis totta. Yhdistelin mielessäni muutaman eri erottelukerran yhdeksi läjäksi. Erotteluun sisältyi kuitenkin suodatusvaihe suodatinpussin kera, joten siitä mahdollinen hävikki. Kerran myös kaveri nautti murskat lasin pohjalta, kerran myös heitin ne pois.Asidyyli wrote:Spasm, jos joit veden ja sitten vielä siemenmurskankin pohjalta niin saman verranhan tuossa ainetta pitäisi tulla, eli samat yhteisvaikutukset kuin jos olisit vaan vetänyt siemenet kokonaisina. Jos nyt käsitin oikein. Lähinnä juuri tuo aineen vaikutusnopeus saattaa nousta kun osa on jo valmiiksi liuennut sen veden mukaan. Mutta mitään tuossa ei pitäisi LSA:sta mennä hukkaan, ellei sitten vaikka juuri kraanaveteen tee tuota liuosta.
Silti tuntuu että aina on kolissut noilla menetelmillä.
Mut kyl tosiaan nousut on paljon nopeemmat ja rushimmat noin.
-
Asidyyli
- LD50
En muista olenko jostain lukenut että LSA olisi lämpöherkkää. Voi olla että on pelkkää mutua, joka on peräisin siitä että LSA on niin samankaltainen LSD:n kanssa, joka säilyy siis hyvin huonosti.Harold wrote:mistä on peräisin oletus, että LSA tuhoutuisi huoneenlämpöä suuremmissa lämpötiloissa ?
-
osu_ja_uppos
- Psykonautti
spasm wrote:......kuoritut siemenet murskaksi ja gelatiinikapseliin. Helppo ja varma tapa.
Mistäs noita gelatiini kapseleita saa?
-
spasm
- OD
Apteekeista, nettikaupoista ja jostain random putiikeista.osu_ja_uppos wrote:spasm wrote:......kuoritut siemenet murskaksi ja gelatiinikapseliin. Helppo ja varma tapa.
Mistäs noita gelatiini kapseleita saa?
Itse tilasin muun tilauksen yhteydessä Iso-Britanniasta muutama sata kappaletta, halpaa on.
-
Weldingmachine
- Tuppisuu
Noniin,siemenet on syöty.Kaverin kanssa syötiin 7,5 siementä mieheen. Pureskeltuna,jonka jälkeen kukkapaukku päälle.
Vaikutukset oli pettymys,omalta osaltani luultavati liian pieni annos,tuntu vaan että väsytti pirusti. Kaveri taas trippaili pupillit laajana monta tuntia kun ite makasin raatona sängyssä. Kaveri muumuassa toi toistuvasti mulle kännykkäänsä peläten että soittaa tyttöystävälleen,pelkäsi että sekoilee sille jotain? Hän myös koki että ajatukset tulivat yhtenä ryöppynä sen päälle joka tuntui kuulema äärimmäisen ahdistavalta,tätä kesti monta tuntia. Telkkari piti sammuttaa koska musiikkikanava hyökki hänen silmille.
Paskareissu mutta tulipahan tehtyä,olisin toivonu että olis edes toiminut samalla tavalla kun kaverilla, se olisi ollut edes jotain.
Mutta liian pieni satsi ilmeisesti mulle,ehkä joskus toiste sitten uudestaan isommalla annoksella...
Vaikutukset oli pettymys,omalta osaltani luultavati liian pieni annos,tuntu vaan että väsytti pirusti. Kaveri taas trippaili pupillit laajana monta tuntia kun ite makasin raatona sängyssä. Kaveri muumuassa toi toistuvasti mulle kännykkäänsä peläten että soittaa tyttöystävälleen,pelkäsi että sekoilee sille jotain? Hän myös koki että ajatukset tulivat yhtenä ryöppynä sen päälle joka tuntui kuulema äärimmäisen ahdistavalta,tätä kesti monta tuntia. Telkkari piti sammuttaa koska musiikkikanava hyökki hänen silmille.
Paskareissu mutta tulipahan tehtyä,olisin toivonu että olis edes toiminut samalla tavalla kun kaverilla, se olisi ollut edes jotain.
Mutta liian pieni satsi ilmeisesti mulle,ehkä joskus toiste sitten uudestaan isommalla annoksella...
-
Mirrorland33
- Psykonautti
Kännykät ja töllö kiinni. 
Alkaloidipitoisuudet tosiaan vaihtelee rutkasti, mutta tällaista korrelaatiota oon ollut huomaavinani eri erotteluissa:
Kuuma vesi 1,5 h nauttittuna siemenmurskan kanssa: hyi olkoon, ei enää ikinä
Kuuma vesi 1,5 h: sedatiivinen/psykedeelinen, jonkin verran pahoinvointia
Kuuma vesi, laattaus nauttimisen jälkeen: kirkkaan euforinen
Bensa + kuuma vesi: kirkkaan psykedeelinen
Kylmä vesi 24 h: kuumavesierottelun kaltainen, mutta tehottomampi
Bensa + kuuma vesi siis suosin, kun hankin guosin.
Tuolla jollain aikaisemmalla sivulla mainittiin suussa purskuttelu/sylkeminen, sitä voisi vielä kokeilla. Vaatii enemmän siemeniä, mutta eihän noi juuri mitään maksa kun hankkii hyvästä mestasta.
Alkaloidipitoisuudet tosiaan vaihtelee rutkasti, mutta tällaista korrelaatiota oon ollut huomaavinani eri erotteluissa:
Kuuma vesi 1,5 h nauttittuna siemenmurskan kanssa: hyi olkoon, ei enää ikinä
Kuuma vesi 1,5 h: sedatiivinen/psykedeelinen, jonkin verran pahoinvointia
Kuuma vesi, laattaus nauttimisen jälkeen: kirkkaan euforinen
Bensa + kuuma vesi: kirkkaan psykedeelinen
Kylmä vesi 24 h: kuumavesierottelun kaltainen, mutta tehottomampi
Bensa + kuuma vesi siis suosin, kun hankin guosin.
-
bUkkA
nolol jotain siemeniä! Vetäkää pirii kun se ees on oikee huume!
-
Amanita
- Tuppisuu
Heips! Mitenkäs hyvin ootte saaneet noi HBWR:N siidut tulemaan tullista läpi? Itte tilasin vasta äskettäin... A:lla alkavasta alankomaalaisesta nettikaupasta... Tuleekohan muuten skullcapin ja wormwoodin siidut kuinka hyvin kans? Ne on tilattu muualta.
-
spasm
- OD
Nää on näitä ikuisuuskysymyksiä. Voihan se tulliin jäädä, mut voi se olla jäämättäkin. Itelle on aina tullut perille asti (kerran tai kaksi myös tuntomerkkejä vastaavasta putiikista).Amanita wrote:Heips! Mitenkäs hyvin ootte saaneet noi HBWR:N siidut tulemaan tullista läpi? Itte tilasin vasta äskettäin... A:lla alkavasta alankomaalaisesta nettikaupasta... Tuleekohan muuten skullcapin ja wormwoodin siidut kuinka hyvin kans? Ne on tilattu muualta.
-
Amanita
- Tuppisuu
Hyvin tuli HBWR:t
4 siidua kuorittuina, murskattuina ja gelatiinikapseleihin pakattuina tuossa reilu tunti sitten nappasin kissanminttu-marihuanillateen kera. Päivän lääkityksenä myös 1mg loratsepaamia. Nyt on rento olo (loratsepaamin ansiota..?), silmät sirrillään ja olutkin tuossa edessä odottaa juojaansa. Odottelen vielä jotain parempia tuntemuksia...
EDIT: otin 2 lisää samalla tavalla nautittuna n. puoli tuntia sitten... odottelen edelleen...
EDIT 2: 2 lisää kuorittuna ja pureskeltuna. Olo alkaa olla miellyttävä
EDIT: otin 2 lisää samalla tavalla nautittuna n. puoli tuntia sitten... odottelen edelleen...
EDIT 2: 2 lisää kuorittuna ja pureskeltuna. Olo alkaa olla miellyttävä
-
xreno
- Tuppisuu
-hwbr ei ole itsellä toiminut visuaalisesti kovinkaan vahasti koskaan, kolme kertaa ottanut määriltään 6x, 12x ja 18x kerralla. Pahaa oloa vähennetty polttamalla hatsia ja hasista. Myöskin yleensä tehty ruokaa ja syöty tunti siementen oton jälkeen jossa vaiheessa alkaa yleensä vaikutukset iskemään.
Kerron tarkemmin käyttö kerroista hieman myöhemmin kun jaksaa kirjoittaa enemmän. Eilen otettu 10x Valeriaanaa ja 6x lemon balmia + polteltu, hieman kohmeinen olo tässä vielä.
Kerron tarkemmin käyttö kerroista hieman myöhemmin kun jaksaa kirjoittaa enemmän. Eilen otettu 10x Valeriaanaa ja 6x lemon balmia + polteltu, hieman kohmeinen olo tässä vielä.
-
Amanita
- Tuppisuu
Otin sitten yhteensä 8 siidua. Vaikutukset potki päälle n. 4 tunnin päästä ekoista, syömisen jälkeen. Sitten alkoikin kolista ja lujaa! Miellyttävä kokemus kaiken kaikkiaan. Pahaa oloa ei juurikaan ollut.