Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Mangusti

Re: Oksikodoni

Post by Mangusti »

Onkosa ollut liikkeellä tätä (lähes) täydellisyyttä missään?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Mangusti wrote:Onkosa ollut liikkeellä tätä (lähes) täydellisyyttä missään?
Meikän elimistössä liikkuu täl hetkel<3
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Jos vierastaa HC käyttötapoja, niin Oksikodonin paras puoli on todella suuri oraalinen hyötysuhde. Jotain 80-100% imeytyy vatsasta murskattuna. Tietysti kannataa murskata sopiva annos ennen nauttimista jos oxycontin tabletteja on. Niissä kokonaisina 60-80 BA, ja imeytyy hitaasti koko päivän sisällä.

Oraalinen BA reilusti parempi kuin nasaalinen mikä tulee monelle yllätyksenä.

http://www.drugs.com/ppa/oxycodone-hydrochloride.html
Absorption

High oral availability due to low presystemic or first-pass metabolism. Exhibits a biphasic absorption pattern. The immediate-release oral bioavailability is 100%. The oral bioavailability is 60% to 87%. Peak plasma concentration increased by 25% with a high fat meal. Once absorbed it is distributed to skeletal muscle, liver, intestinal tract, lungs, spleen, and brain."

Ihan leppoista tavaraa. Voin ostaa joskus jos halvalla saa. Morfiini on kyllä sopivalla annoksella 2x parempaa IMHO :)
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

eNZYMe wrote:Morfiini on kyllä sopivalla annoksella 2x parempaa IMHO :)
Jännä juttu, useimpien mielestä kun oksikodoni on parempaa. Makuasioita.
Looking for planet Gong...
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Happohuppu wrote:
eNZYMe wrote:Morfiini on kyllä sopivalla annoksella 2x parempaa IMHO :)
Jännä juttu, useimpien mielestä kun oksikodoni on parempaa. Makuasioita.
Oksikodoni on stimuloivampaa ja siitä saa helpommin nousut esim. nokittamalla.

Morfiinia ei voi nokittaa ja nousee syötynä hitaasti. Tietysti isot oraaliset annokset on todella pitkäkestoisia ja euforisia. Voihan aina tietysti IV tei rektaalisesti ottaa jos haluaa parantaa hyötysuhdetta ja nousua, jos uskaltaa. Histamiini reaktio voi kyllä tulla jos hihaan lyö.

Hyvin samankaltainen olotila näistä kyllä tulee. Oksikodonista tulee mulla enemmän säätö fiilis kun morfiineissa mieluummin jumittaa vaikka leffaa tai lukee kirjaa. Isommilla annoksilla Morfiini on mukavan pumpulinen, paremmilla valveunilla. Saattaa olla että mulla vaikuttaa se että käytin joskus hetken aikaa heroiinia ja morfiini olo on todella lähellä sitä.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

1. päivänä aluksi 10mg nokkaan. Jo tästä tuli erittäin miellyttävä olo pienen pamikännin päälle. Lisää häppää hetki pari kunnes kotiin rauhottumaan, ja nokkaan kilahti jotain vähän reilu 5mg. Tässä vaiheessa olin jo kuitenkin pihalla kuin käki, tuli vissiin vähän liikaa juotua, elikkä ei edelliset nokat tyydyttänyt oloa tarpeeksim joten vielä 10mg sieraimeen.
No tässä vaiheessa sitten tuli jo sellaiset olot ettei paljoa enää puntti noussut. Tipahtaminen seurasi aivan liian pian.

2. päivänä 0mg

3. päivänä piti ottaa kunnon stressintappo annos: pameja ja tennareita kielen alle niin paljon kun mahtuu ja siinä ryynien liotessa hämmentelen 40mg vedot (ennen tätä suoneen on mennyt vain vauhtia). Vetojen jälkeen seuraavat 5 min. oli jotain... jotain liian hyvää... Vieläkin kun sitä ajattelen syke nousee välittömästi :shock: huh...

4. päivänä reflat. Aivan järkyttävän koukuttavaa tavaraa.
Mangusti

Post by Mangusti »

ahh! huomen ehkä saa taas mmmmmmmmmmmmmmmm
jxx
Psykonautti

Post by jxx »

Mä vedin ekalla kerralla (ja vielä toistaiseksi ainoalla) ensin 20mg (tätä ennen käyttänyt vain piriä,ja kokeillut muutaman kerran subua,johon en sen kummemin rakastunut,vaikka ei ees yrjö lentänyt :mrgreen: ) ,jonka jäleen makoilin pumpulissa (eli lattialla) ja kelasin vaan että miten ihmisellä voi olla näin hyvä olo?! Sit kun tokenin sen verran et pääsin jaloilleni,vedin 10 mg,ja sen jälkeen sit olikin jo turhan hyvä olo. Samantien kun mäntä oli pohjassa,niin mä tajusin et tätä ei kannata turhan usein vetää,tuli sen verran huikee fiilis,enkä halua fyysisesti riippuvaiseksi mistään aineesta.
Semisti oksetti jossain vaiheessa,mutta se ei haitannut kyllä yhtään.
Ootan seuraavaa kertaa innolla!! Parasta todellisuuspakoa ikinä!
Mua täytyy kyllä ottaa iisisti noitten kanssa,toimii mulla ainakin niin perkeleen hyvin että koukkuun ois niiiiin helppo jäädä.
Enkä aio vetää paria päivää kauempaa yhtäkyytiä,ei mitään reflankaltaisiakaan mulle,kiitos!!
Mut ihan helvetin hyvää settiähän toi on,kunhan ei jää koukkuun. Tai no jäähän tohon koukkuun heti ekan kerran jälkeen,minä ainakin,mutta pakko pitää tuo käyttö sellasena satunnaiskäyttönä,en tosiaan halua fyysistä riippuvuutta mihinkään aineeseen. Etenkään opiaatteihin. Että niin :?
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

jxx wrote:enkä halua fyysisesti riippuvaiseksi mistään aineesta
Kyllä fyysisistä refloista aina selviää, mutta henkinen riippuvuus se vain kestää ja kestää ;)
Looking for planet Gong...
jxx
Psykonautti

Post by jxx »

Totta,mut toi henkinen puoli on ollu mulla koko elämän niin viturallaan,ettei henkiset riippuvuudet tähän päähän enää paljoo hallaa voi tehdä :lol:
Mut jotkut reflat yhdistettynä mun psyykeeseen ni siihen loppuis leikkiminen :D
jxx
Psykonautti

Post by jxx »

Tällä viikolla kontteja,en malttais oottaa,alkaa taas toi vauhti vähän kyllästyttämään. Tänään tosin subua mut ei pärjää konteille.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Sori jos kuulostaa valistukselta, mutta pakko laittaa vähän infoa kaikille teille nuoremmille jotka nyt tutustutte ensimmäisiä kertoja suonensisäisiin vahvoihin jarruihin.

Olkaapa varovaisia IV käytön kanssa. Hygieniaan ja tarkkaan filtteröintiin kannattaa panostaa kun konteissa on suonille ja keuhkoille pidemmän päälle haitallisia aineksia. Vahakerrois pois tarkkaan ja aina kannattaa sekoittaa vain kylmään nesteeseen. Opiodit liukenevat hyvin kylmään veteen. Lämpöiseen veteen liukenee enemmän pillerin ei-aktiivisia aineksia ja varsinkin sytkällä lämmitystä kannattaa välttää. Keitetty vesi menettelee aina, mutta mieluiten kannattaa käyttää steriiliä suolaliousta jota saa apteekeista.

Tuplasuodatus on myös ihan järkevää. Ensin pumpulilla ja sitten toinen kerta joko tuollasilla tai vastaavilla http://www.exchangesupplies.org/needle_ ... intro.html . Jos moisia ei ole saatavilla, niin sit pumpulipaloilla ja kahvisuodattimesta leikatuilla ruiskun halkaisijan kokoisilla rinkuloilla täytetyn ruiskun läpi vetämällä saa aika puhdasta nestettä.

Itsellä ainakin IV käyttö on ollut vaikea pitää kohtuullisena juurikin nousujen takia. Toleranssit nousseet hullua tahtia kun on makuun päässyt. Onhan Heroiini tai Oksikodoni hihaan kyllä tajuttoman euforista, mutta nykyään ei kyllä ole enää varaa lähteä tuolle tielle. Menee enää muilla käyttötavoilla,melko harvoin. Olen onnekas että arpikudokset hävinneet eikä tullut tauteja. Kaikki eivät välttämättä ole yhtä onnekkaita.

Olkaa varovaisia.
Mangusti

Post by Mangusti »

AIVAN! itse en ole käyttänyt iv päljoa mutta joka keta puhtaat ja uudet värkit ja klikit!
värkit ja klikki on kertakäyttö esineitä!
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Perseesee tullu työnnettyä tätä liuoksena, iha hyvää. Lyhyt vaikutus on miinusta.
Captain Planet
Tuppisuu

Post by Captain Planet »

Pot Head wrote:Kokemuksia kellään? Vissiin aika koukuttavaa kamaa. Millasesta annoksesta kannattais ensikertalaisen lähtee liikkeelle? Plinkissä verrattiin subuun, herskaan ja muihin vahvempiin opioideihin. Onko tosiaan niin vaffaa? :roll:
Paljon vahvempaa mitä buprenorfiini. Ensikertalaiselle suosittelisin itse jotain 20mg annosta, riippuu tietenkin käyttötavasta, mutta ilman opiaatti/oidi toleranssia 20mg toimii kyllä varmasti ihan hyvin ottaa sen sitten millä tavalla tahansa. Itse kyllä teen aina niin, että vaikka olisi nollatoleranssi ja olisin ollut pitkään ilman ja hankin oksikodonia, niin aina tulee se 40mg laitettua niihin vetoihin, välillä jopa jos haluan notkua kunnolla niin saatan ottaa 20mg sublinguaalisesti(pari tippaa 40% alkoholia päälle nopeuttamaan liukenemistä) ja ~15-20min siitä liputan päälle 40mg, yleensä siinä on alla sitten vielä muutama bentso ja paukut aina kuin mahdollista heti vetojen jälkeen. Näin saa mahtavat valveunet

Täytyy mainita että tuollaiset annokset(60mg) voi olla hyvinkin jo hengenvaarallisia(varsinkin jos sekoittaa muihin sedatiivisia vaikutuksia omaaviin aineisiin). Voi olla että kun mä olen käyttänyt niin pitkään niin mulla on jonkinlaista pitkäaikais "toleranssia" tms.

Koukuttavuus on sitten ihan oma juttunsa taas. Hirveimmät reflat olen kokenut oksikodonista, se on aivan hirveää ja subureflat tuntuvat "lastenleikiltä" verrattuina noihin. Kerran oli pitkä putki ja lopulta meni 3x välillä jopa 4x 80mg nappeja päivässä. Sen jälkeen kun loppui seinään niin oli lievästi sanottuna olo täyttä helvettiä. Pitkään ei tarvitse kiskoa että saa jo fyysisen riippuvuuden, toleranssi kasvaa muutamien päivien jälkeen jo niin että annosta pitää lisätä reippaasti että saa sen saman "notkumis fiiliksen". Ainut milloin olen kokenut yhtä pahat reflat oli kun lopetin 6kk päivittäisen helvetin isojen opa-tee annoksien juomisen seinään, luukivut taisivat olla vielä kovemmat tuon teeputken jälkeen.

Että kannattaa ottaa varovasti tällaisten kovien settien kanssa leikkiessä, se on melkeinpä sama kuin että herskaa rupeat kiskomaan.
Mutta satunnaisessa viihdekäytössä tuo on kyllä kivaa tavaraa ja sen oman sopivan annoksen etsimiseen kannattaa käyttää aikaa ja aloittaa mahdollisimman pienellä määrällä ja lisätä aina 5mg seuraavalle kerralle jos tuntuu että haluaisi parempiin notkuihin.

Niin muuten, yksi iso asia oksikodonin kanssa mitä moni on laittanut merkille. Oksikodoni on ehdottomasti sohvakamaa, eli vaikutuksen alaisena sohvalle/sängylle makailemaan silmät kiinni niin sen vaikutuksen vahvuuden huomaa kunnolla. Jos sitä on liikkeessä koko ajan jotain kikkailemassa niin se vaikutus/euforia ei tunnu läheskään niin vahvalta kuin mitä rentoutuessa. Jos haluaa ottaa hitaita ja lähteä vaikka kaupungille tms kikkailemaan niin mielummin sitten vaikka buprenorfiinia, tramadolia tms.
Suche gut gebauten Achtzehn- bis Dreißigjährigen zum Schlachten.
-Der Metzgermeister
Ram1t

Post by Ram1t »

Saattaa olla mainittu, en jaksanut/ollut aikaa kahlat näitä paria sivua läpi: oksikodonin haittavaikutuksia voi olla hetkellinen impotenssi.. Varovasti näitten kanssa!
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

Paljonko näitä voi popsia nollatolella ennenkuin alkaa olemaan dangerzone? 10mg futaa aivan helvetin lujaa ottaen huomioon että olen kiskonut opateetä pitkin kesää tähän asti monta kertaa viikossa. Eipä taida olla kovin pitkäkestoiset tolet, yhdessä vaiheessa 360mg kodeiiniakin tuntui vajareilta.
You know the mind has a thousand eyes..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

D.E.S wrote:
ishtar wrote:80mg toimii! 8) 8) 8) 8)
Tuohan on ihan vitunmoinen määrä... henki varmaa lähtee nollatolel
kerran oon ottanut 100mg kerralla. aikasemmin olin ottanu pari kertaa 25 ja kerran 50. eli ei pahemmin tolee, jotain sentään. muistan oikeestaan vaan nousut, mitkä oli ehkä parhaat koskaan. muuta en muista, voi olla et johtuu et meni niin pihalle, tai että siitä on jo varmaan 8 vuotta aikaa. muistin multa ainakin päihteet on vienyt :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

No ni on resepti oksikodoniin (hermokipuihin) lääkkeet lääkkeenä!
wtf
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

http://fi.wikipedia.org/wiki/Oksikodoni | Se on voimakas kipulääke! itselläni päivä annos 10mg oxycontin aamulla ja illalla plus 3x 5mg oxynorm kapselia läpilyönti kipuihin :|
wtf
dredi
LD50

Post by dredi »

Yrttiukkeli wrote:Kyllä oksy on rinnastettavissa vahvoihin opioideihin kuten morfiiniin tai herskaan, en nyt sanoisi että yhtä vahvaa kuin herska.
Mä kyllä sanoisin. Herskalla on vaan sellainen (aiheeton) stigma että se olis jotenkin "aineiden kuningas". Itseasiassa oksikodoni metabolisoituu oxymorfoniksi joka on heroiinia vahvempi opioidi...

Ja sen verran vielä että oxyistä tulee 6-0 pahemmat reflat.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

dredi wrote:
Yrttiukkeli wrote:Kyllä oksy on rinnastettavissa vahvoihin opioideihin kuten morfiiniin tai herskaan, en nyt sanoisi että yhtä vahvaa kuin herska.
Mä kyllä sanoisin. Herskalla on vaan sellainen (aiheeton) stigma että se olis jotenkin "aineiden kuningas". Itseasiassa oksikodoni metabolisoituu oxymorfoniksi joka on heroiinia vahvempi opioidi...

Ja sen verran vielä että oxyistä tulee 6-0 pahemmat reflat.

Niin, noi on niin mielipidekysymyksiä mikä opiodi eniten miellyttää. Jos herska on hyvää, niin on ne nousut IV/poltettuna ihan toistaluokkaa kun oksilla. Refloista vaikea sanoa mitään. Aika yksilöllisiä ja riippuu ihan miten paljon ja kuinka kauan on käyttänyt. Kyllä täys mu-opioidireseptoriagonisti reflat on aina rankat, jos on pitkään vetänyt.

Eipä tosta paljoa oksimorfonia tule. Se olisi kyllä mielenkiintoinen aine. Hydromorfinia olen testannut, joka poislukien nousut, oli aika pettymys. Tuo Oksimorfoni kyllä pitäisi olla reilusti euforisoivampaa.

No mä yleensä ottaen diggaan Morfiinin vaikutuksista (mukaanlukien heroiini) eniten. Toiset saattaa tykätä Oksikodonin stimuloivammasta olosta.

Oksikodonissa on kyllä se hyvä puoli että toimii syötynä todella tehokkaasti ja kovaa. Nokkaan vetäminen on ihan turhaa hommaa. Menee hukkaan osa aineesta vaan.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Oraalisesti kokonaisena sekä murskattuna, toimii sopivan pitkään ja vahvasti.
Silti jostain syystä tääkään ei opioidina tramalia tunnu voittavan.
Mä kaipaan opioideissakin jonkun verran pientä stimulointia siinä sivussa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
dredi
LD50

Post by dredi »

Sanoisin että ainoa miinus oksikodonille on lyhyempi vaikutusaika. Jos otat heroiinia syömällä/nokkiin vetämällä ei se toimi sen paremmin... sama toisinpäin, jos oksikodonia vetää IV:nä niin kyllä se tuon suomiheroiinin voittaa mennen tullen.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

dredi wrote:Sanoisin että ainoa miinus oksikodonille on lyhyempi vaikutusaika. Jos otat heroiinia syömällä/nokkiin vetämällä ei se toimi sen paremmin... sama toisinpäin, jos oksikodonia vetää IV:nä niin kyllä se tuon suomiheroiinin voittaa mennen tullen.

Saa olla jatkettua herskaa jos siitä ei parempia nousuja saa. Morfiinikin IV on jonkin verran euforisempaa kun Oksikodoni. Ainakin ite oon tota mieltä, mutta kai sitä jotkut pitävät oxystä sitten enemmän.

En mä kyllä ole neuloja käyttänyt yli 3 vuoteen, eli en osaa kommentoida niin tarkkaan nyky heroiini tilannetta. Asuin myös muutamassakin eri maassa ulkomailla osan ajasta kun konikoukussa olin. Suomilaatuhan oli silloin 5-10 vuotta sitten kallista ja keskinkertaista. Yhdessä vaiheessa ei tuntunut olevan kun subuja liikkeellä.

Poltin kyllä keväällä pienet ja toimi ihan OK. Ostan mieluummin sitten unikoita. Kun en enää hihattele enkä ole riippuvainen, niin unikoissa on paras hinta/laatu suhde opiaateista Suomessa IMHO. Oraalisesti käytettynä pysyy lapasessa paljon paremmin ainakin mulla.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Poistatteko te kadulta Konttinne? Vai työstittekö apteekin? :lol: :razz:.
dredi
LD50

Post by dredi »

Silloin aikoinaan kun oksyjä vedin, niitä haettiin etelänaapurista ns. nistituristimeiningillä. Halvaksi tuli. Ja tuli niitä haettuakin. Paljon. Sitten ne vihelsi pelin poikki, lääkäreiltä käytiin hakemassa reseptivihot pois... siinähän oli monta jätkää tutisemassa oxyrefloissaan. Tuntui että puol helsinkiä oli samassa jamassa... minne tahansa meni tuli vastaan joku kitkuissa itkemään kun on pipi ja paha olo.

Pahoihin oxyrefloihin ei oikein auta mikään. Siinä on bupre aika turhaa, oxyt nostaa toleranssin niin ylös että bupren kattovaikutus tulee vastaan ennenkuin siitä saa mitään helpotusta...

Tosin ne annostuksetkin oli aika hulluja. Eräs tuttava veti 500mg IV:nä päivittäin... se oli aika huonossa kunnossa sen jälkeen kun oxyjen saanti loppui. Niissä on se vaikutus sen verran lyhyt että parin kolmen tunnin välein pitää vetää lisää. Sen takia niitä tehdäänkin contteina eli depotteina.

Suosittelisin että jos noita oxyjä haluaa alkaa vetämään niin syö ne vaan kiltisti kokonaisina. Ei lähde niin helposti käsistä se touhu.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

joo täältä tulee pari tyhmää kysymystä:
1. miten voin itse vetää lihakseen oksikodonia? onko tehokkaampaa kuin nokitus?
ja 2. haluaisiko joku selittää, miten vedän oxycontinini IV?

nokitus ollut ihan kivaa, mutta haluaisin kokeilla jotain uutta..
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

goofy wrote:joo täältä tulee pari tyhmää kysymystä:
1. miten voin itse vetää lihakseen oksikodonia? onko tehokkaampaa kuin nokitus?
ja 2. haluaisiko joku selittää, miten vedän oxycontinini IV?

nokitus ollut ihan kivaa, mutta haluaisin kokeilla jotain uutta..
Ihan vain hattojen minimoinnin takia, laitan sulle vähän infoa.

1. Älä ikinä vedä pillereitä lihakseen. Tuosta liukenee nesteeseen kuitenkin niin paljon mikrohiukkasia sun muuta kakkaa sidosaineista. Tulehdusvaara on suuri.

2. Ehkä parempi ettet vedä myös IV jos et ole aikaisemmin moista tehnyt. Kuitenkin jos päätät vetää,
Kannattaa harjoitella pelkällä streriilillä vedellä jos ei ole ketään joka näyttää miten homma toimii. Toleranssi kasvaa todella nopeasti ja nousut voivat olla juuri sulle vittumaisen koukuttavat. Monta alamäkeä on lähtenyt vain siitä ensimmäisestä kokeilusta. Kokeile vaikka syödä murskattuna pieni pala. Toimii mun mielestä paremmin kuin nokkaan. Bioavailability on melkein 100% mahalaukusta ja kestää pisimpään.

Noh, tossa ohjeet jos nyt kuitenkin olet päättänyt vetää.

1. Ota pilleristä vahakuori irti (pyyhkimällä vaikka hieman kostutetulla puuvillakankaanpalalla tai raaputtamalla)
2. murskaa jäljelle jäänyt valkoinen osa hyvin ja sekoita steriilissä kupissa tai lusikassa KYLMÄÄN steriiliin veteen.
3. Filtteröi pumpulin läpi ainakin 2 kertaa. ( Ekan filtteröinnin jälkeen neste pumpusta ulos uuteen puhtaaseen kuppiin ja uus filtteröinti uudella puhtaalla pumpulilla uuteen puhtaaseen ruiskuun) Seos näyttää kirkkaalta, mutta siinä on kuitenkin mukana epäpuhtauksia ja pillerin sidosaineita. Mikronifilttereitä kannattaa tilata netistä jos aikoo ottaa tavaksi. Ei voi koskaan olla liian varovainen.
4. Iske suoneen

Kannattaa sitten vaikka syödä siihen kuppiin jäävä moska, koska siinä on kuitenkin vielä vähän vaikuttavia aineita jäljellä.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Kiitos eNZYMe vastauksestasi! Täytyy tässä miettiä, mitä tekisi. Luultavasti kokeilen rännitystä sitten, kun on vain ne pari tabua jäljellä, niin ei sitten tule tavaksi..