Tälläisiä sain käsiini, lääkkeen nimi siis Esucos ja vaikuttava aine dixyrazin (25mg) mutta en onnistu löytämään kauheasti infoa dixyraziinista... Rauhoittavia nämä on mutta ei paljon mitään muuta tietoa.
Mitä sain selville niin ei ole ilmeisesti bentso vaan jonkinlainen neurolepti joka on hyvin samankaltainen bentsojen kanssa tai jotain.
Onko kenelläkään mitään kokemuksia tai tietoa että tekeekö näillä mitään, ja jos tekee niin millaisella annoksella?
Dixyrazin (Esucos)?
-
Usoda
- LD50
Re: Dixyrazin (Esucos)?
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu ... 5106.shtmlDiksyratsiini (metyloitu piperatsiiniryhmän fentiatsiini) on neurolepti, jolla on lisäksi anksiolyyttinen ja antiemeettinen vaikutus. Ekstrapyramidaalioireita esiintyy tavallisesti vain suuria annoksia käytettäessä. Neuroleptit salpaavat sentraalisia dopaminergisiä reseptoreita sitoutumalla niihin vaihtelevalla affiniteetilla useissa aivojen osissa.
Tuskin mitään viihdevaikutusta kun neuroleptejä ovat.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Swoosh
- Karvakuono
Re: Dixyrazin (Esucos)?
Tulipa testattua, otin kaksi 25mg nappia ja kesti varmaan 3h ennenkuin alkoi tuntumaan, tuli vain sellainen flegmaattinen ja väsynyt olo, oli pakko mennä nukkumaan. En suosittele.