Pholcodine

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
User avatar
RiotStarter
Apteekki
Posts: 312
Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50

Pholcodine

Post by RiotStarter »

Onko kukaan kokeillut? Minkälaisia vaikutuksia tuolla on? Joku opioidi tuo vissiin on...

Ja Tuxi niminen yskänlääke sisältää tuota 2mg/ml... Onko tämä ajanhaaskausta vai kannattaako kokeilla? Minkälaisella annoksella..olettaisin että aika suurella sais lähtee liikkeelle koska tuo on käsittääkseni aika mietoa.
2000-luvun sakilainen.
User avatar
RiotStarter
Apteekki
Posts: 312
Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50

Re: Pholcodine

Post by RiotStarter »

"Niin ja en mä siitä mihinkään pilviin lennä :lol: mut mukava fiilis tulee :lol:" Näin totesi joku päihdelinkissä..ei kovin paljoa keskustelua tunnu löytyvän aiheesta.
2000-luvun sakilainen.
User avatar
kissankorva
Apteekki
Posts: 381
Joined: Sun 01 Apr 2007, 00:50

Re: Pholcodine

Post by kissankorva »

http://en.wikipedia.org/wiki/Pholcodine
http://opioids.com/pholcodine/index.html

Koitappa vähän googlea käyttää niin löytyy kyllä mielinmäärin tietoa, tuossa vain nopeat muutamat esimerkit..
User avatar
bol
Kameleontti
Posts: 601
Joined: Tue 12 Jun 2007, 22:27

Re: Pholcodine

Post by bol »

User avatar
RiotStarter
Apteekki
Posts: 312
Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50

Re: Pholcodine

Post by RiotStarter »

.......................................... :evil: :evil: :evil:
2000-luvun sakilainen.